mc2uba Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 On zásadní problém v tom sedáku bude ten, že nepůjde ani vymontovat, protože si myslím, že je v něm napevno ISOFIX, díky kterému to nejde prostě zvednout. Je součástí té sedačky. V O2 a jiných škodovkách je isofix jakoby mimo sedák, přidělaný ke karoserii auta, ne k sedačce. Mimochodem, ten isofix pěkně tlačí do zadku 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Docela mne prekvapilo jak dost jsou videt ty dratky ve vyhrejvanym celnim skle. Nevim zda by mne to nestvalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Nestvalo. Kdyz se na to nesoustredis, tak to absolutne nevnimas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Je to jako drobné kapky na okně, teda aspoň pro mě, ty naprosto ignoruju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 chcelo by to foto toho skla. mozno som to uz niekde videl, ale aktualne si neviem vybavit, ako to vyzera. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Vypadá to v podstatě jako zadní okno, akorát ty drátky jsou droboučké, je jich tam víc a hlavně jsou na pohled přerušované takže v podstatě se toho všimneš, až když se na to okno začneš soustředit. Jak koukáš do dálky jako řidič, tak to vůbec nevnímáš Ale v takové O3 jsem neseděl, všechny měli jen "fukar na přední okno" aktivovaný tlačítkem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 (editace) patrikcevela: To ti zadny fotak kloudne nevyfoti, ty dratky jsou temer mikroskopicke. Editováno: 14. Únor 2013, autor: mike_k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trautenberk Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Jsou malinké, jedině kdy si toho člověk hodně všimne, je když jede přímo proti slunci, ale to jenom beru v potaz že tam jsou ale není proč se na to soustředit Na druhou stranu, to jakou práci mi to ušetří, tak to za to stojí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Racek08 Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Mně to vadit nebude , skoro nevidím palubku natož nějaký mikro drátky. Máte s tím někdo dlouhodobější zkušenost? Rozmrazuje to stejně rychle jako zadní okno?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 spis lepe bo tech dratku je tak 10x vice, jsou blize k sobe a uvnitr skla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 (editace) Na VW Clubu majitelé Passatů psali,že po 5 minutách stírali stěračama zbytky sněhu nebo námrazy.Vyhřívání přední skla se samo vypíná po 10 minutách. Editováno: 14. Únor 2013, autor: Dix1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WalkerT Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 Ono to není tak hrozné s těmi drátky, vypadá to nějak takhle, xxxjohny dovolí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 HonzaKO: OIII Scout má náběh výroby 12KT/14.Kombinace 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG. 22KT/13-ACA,Sunset,Sklopné sedadlo spolujezdce. Takže to teda bude až od příštího roku. No, tak to mám smolíka :-) teď mám scouta 2.0 TDI CR 103 kw M6 a jsem s ním maximálně spokojenej, tak uvidím, jak to u nás dopadne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grim334 Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 (editace) teda, docetl jsem az sem a nemuzu se zbavit dojmu ze skodovka vyrobila nejvetsi paskvil. Spatna zadni naprava, mizerne vybavy a material, silena cena. Docela by mne zajimalo kolik z tech co ted na auto nadavaji a kritizuji kdejakou kravinu to auto nekdy koupi. Skoro mam pocit ze to je takoveho rvani jenom proto, ze to auta se ted da koupit jen jako nove a ne jako olitana mrcha z nemecka. Ja v OIII sedel a auto se mi celkem libi, za ty penize to urcite stoji. V rodine mame i passata rok 2007 a ackoliv je to pohodlne auto, ze by to byl buhvijakej zazrak to se taky rict neda. Uprimne kdyby novinari nenapsali ze OIII ma takovou a makovou zadni napravu tak 99% lidi ani nenapadne resit co tam je za system. Stejne jako nikdo neresi jakou znacku tlumicu tam vyrobce dava. Navic pro ty ridice co touzi po viceprku skodovka tu moznost nabizi takze staci priplatit par korun a muzete viceprvek mit, je to cele o kompromisech a za co jste ochotni zaplatit. Ruku na srdce, ted se tady kritizuje kde co, ale pak stejne vetsina jezdi na spotrebu, dalnice 100km/h a ukazujou fotky z PP jak jel na chalupu za 4l nafty na 100. Editováno: 14. Únor 2013, autor: grim334 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaKo Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 teda, docetl jsem az sem a nemuzu se zbavit dojmu ze skodovka vyrobila nejvetsi paskvil. Spatna zadni naprava, mizerne vybavy a material, silena cena. Docela by mne zajimalo kolik z tech co ted na auto nadavaji a kritizuji kdejakou kravinu to auto nekdy koupi. Skoro mam pocit ze to je takoveho rvani jenom proto, ze to auta se ted da koupit jen jako nove a ne jako olitana mrcha z nemecka. Ja v OIII sedel a auto se mi celkem libi, za ty penize to urcite stoji. V rodine mame i passata rok 2007 a ackoliv je to pohodlne auto, ze by to byl buhvijakej zazrak to se taky rict neda. Uprimne kdyby novinari nenapsali ze OIII ma takovou a makovou zadni napravu tak 99% lidi ani nenapadne resit co tam je za system. Stejne jako nikdo neresi jakou znacku tlumicu tam vyrobce dava. Navic pro ty ridice co touzi po viceprku skodovka tu moznost nabizi takze staci priplatit par korun a muzete viceprvek mit, je to cele o kompromisech a za co jste ochotni zaplatit. Ruku na srdce, ted se tady kritizuje kde co, ale pak stejne vetsina jezdi na spotrebu, dalnice 100km/h a ukazujou fotky z PP jak jel na chalupu za 4l nafty na 100. Souhlasím s tebou, mimochodem jsem minlý týden byl s autem s servisu, dostal jsem na den náhradní oktávku II 1,4 TSi, půl roku starou, v úplným základu, sám jsem se divil, jak může interiér vypadat, když jde o nevybavenou verzi - vyndavací rádio, bez loketní opěrky, vzadu švihadla, manuální klima. Když už jsem tam stál frontu, tak jsem se šel podívat i do vystavené nové OIII 1,6 TDi, byla taky v základu - navíc snad jen litá kola, vestavný rádio bez dotykáče. Musím říct, že rozdíl v interiéru obou "holých" verzí byl opravdu markantní (přiznávám, že jsem tam jen koukl a sedl, takže dlouho jsem to nezkoumal). Dojem z nové OIII na mě působil výrazně lépe. Co mě ale překvapilo, tak byla cena obou aut. Ta vystavená OIII byla za nějakých 420 TCZK a v dokladech od půjčené OII byla i poznámka o pořizovací ceně - 395 TCZK. Uznávám, že cena OIII je jistě "akční", na druhou stranu nepředpokládám, že by servis kupoval tu OII za plnou cenu. Taky souhlasím s tím, že většina lidí zadní nápravu řešit nebude. Spíš očekávám, že ten, kdo jezdí hodně, tak asi zvolí motorizaci s víceprvkem, na delších trasách a při častých jízdách to má určitě smysl. Myslím, že většina návštěvníků tohoto fóra patří do této skupiny (takže chápu rozpaky nad absencí lepší nápravy u nižších motorizací). A zbytek řidičů určitě nad klikou žehrat nebude, protože pokud někdo jede s autem na nákup, hodí ráno děcka do školy no a v sobotu vyjedou na chajdu, tak jim při kratších cestách jednodušší náprava bude fuk. Sám za sebe můžu říct, že jsem v práci vystřídal už pár aut a poslední 2 byly škodárny, OII 1,9 TDi a ted OII Fl scout 2,0 TDi CR. Ač jsem přechodem na oktávky nebyl nadšenej (šli jsme z vyšší kategorie do nižší), tak musím říct, že jsem byl mile překvapený a doteď jsem spokojenej. Byla i možnost výběru golfa,ale potřebuji prostor, tak jsem sáhl po Oct kombíku. A udělal bych to i znovu. Chtěl jsem tím jen říct, že se mi OIII celkem líbí, jsem zvědaj na kombík. V reálu mi OIII přijde hezčí než na fotkách, tak to snad bude platit i o kombajnu. Berte můj názor jako názor člověka, který má rád auta, občas si o nich něco přečte, ale nepovažuje se za odborníka. Nedokážu posoudit, co je kde odrbané, co třeba měla už OI a bylo to úžasné, ale tady to není. Ona mi přišla už i ta FL OII jiná oproti OII před FL, minimálně maxidot byl barevný (občas tedy ukazoval barevné symboly), ve Fl verzi už jen bílé znaky, ale to je jen postřeh uživatele :-) Pokud jsem někoho svým názorem pohoršil, tak se omlouvám předem, neměl jsem to v úmyslu. Taktéž se omlouvám za případné nesrovnalosti. Doufám, že mě teď nikdo nepříjde zastřelit :-) 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 14. Únor 2013 Sdílet Vloženo 14. Únor 2013 HonzaKo (takže chápu rozpaky nad absencí lepší nápravy u nižších motorizací). Podle mě je hlavně problém ,že není víceprvek u dieselu (alspoň u 2.0). Tam je totiž cena za auto mnohem vyšší takže tam chci dostat něco víc za ty peníze. HonzaKo "kdo jezdí hodně, tak asi zvolí motorizaci s víceprvkem," To je právě ten problém ,když si můžeš zvolit jen 1.8 tsi. Jelikož ten kdo jezdí hodně ,koupí naftu ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VRBIC Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Když se podívám na test 2.0 TDI, který už asi všichní viděli, tak mi nepřipadá, že by klika byla tak špatná ja mnozí "odborníci " vypráví ...... a pro ty co neviděli .... - Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
attim Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Jasně, z toho videa je hned poznat chování auta to přece nemůžeš myslet vážně ty "odborníku". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mike_k Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Naprosto totozne video natocis i s Felicii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Spíš si myslím, že mu šlo o to, že kdo takhle normálně jezdí? Z toho chtěl asi říct, že běžnou jízdu to auto zvládá prostě na jedničku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 mc2uba > zase je potřeba říct ,že takhle pěknou silnici ani nevím ,kde bych v čr hledal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 memory2: v Libereckém kraji jich je spousta, ale jinak máš pravdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bicista Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Netusi nekdo od kdy se bude moci objednavat verze Combi (v konfiguratoru). Zaslechl jsem ze po Zeneve, ale jestli to bude hned jak skonci, nebo az pozdeji. ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 Dealeři by měli mít prodejní program od dubna 2013. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VRBIC Vloženo 15. Únor 2013 Sdílet Vloženo 15. Únor 2013 V praci jezdim OII 1.9TDI 2006. OIII jsem si vyzkousel v 2.0TDI a rozdil mezi napravava zadny.Asi to bude tim, ze nejsem takovej odbornik vako vy - respekt hosi. Pevne verim tomu, ze kdyz si sednete do OIII, tak ten rozdil nepoznate .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.