Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

On zásadní problém v tom sedáku bude ten, že nepůjde ani vymontovat, protože si myslím, že je v něm napevno ISOFIX, díky kterému to nejde prostě zvednout. Je součástí té sedačky. V O2 a jiných škodovkách je isofix jakoby mimo sedák, přidělaný ke karoserii auta, ne k sedačce. Mimochodem, ten isofix pěkně tlačí do zadku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vypadá to v podstatě jako zadní okno, akorát ty drátky jsou droboučké, je jich tam víc a hlavně jsou na pohled přerušované :) takže v podstatě se toho všimneš, až když se na to okno začneš soustředit. Jak koukáš do dálky jako řidič, tak to vůbec nevnímáš :)

Ale v takové O3 jsem neseděl, všechny měli jen "fukar na přední okno" aktivovaný tlačítkem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzaKO: OIII Scout má náběh výroby 12KT/14.Kombinace 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG.

22KT/13-ACA,Sunset,Sklopné sedadlo spolujezdce.

Takže to teda bude až od příštího roku. No, tak to mám smolíka :-) teď mám scouta 2.0 TDI CR 103 kw M6 a jsem s ním maximálně spokojenej, tak uvidím, jak to u nás dopadne :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda, docetl jsem az sem a nemuzu se zbavit dojmu ze skodovka vyrobila nejvetsi paskvil. Spatna zadni naprava, mizerne vybavy a material, silena cena. Docela by mne zajimalo kolik z tech co ted na auto nadavaji a kritizuji kdejakou kravinu to auto nekdy koupi. Skoro mam pocit ze to je takoveho rvani jenom proto, ze to auta se ted da koupit jen jako nove a ne jako olitana mrcha z nemecka.

Ja v OIII sedel a auto se mi celkem libi, za ty penize to urcite stoji. V rodine mame i passata rok 2007 a ackoliv je to pohodlne auto, ze by to byl buhvijakej zazrak to se taky rict neda. Uprimne kdyby novinari nenapsali ze OIII ma takovou a makovou zadni napravu tak 99% lidi ani nenapadne resit co tam je za system. Stejne jako nikdo neresi jakou znacku tlumicu tam vyrobce dava. Navic pro ty ridice co touzi po viceprku skodovka tu moznost nabizi takze staci priplatit par korun a muzete viceprvek mit, je to cele o kompromisech a za co jste ochotni zaplatit.

Ruku na srdce, ted se tady kritizuje kde co, ale pak stejne vetsina jezdi na spotrebu, dalnice 100km/h a ukazujou fotky z PP jak jel na chalupu za 4l nafty na 100.

Editováno: , autor: grim334
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

teda, docetl jsem az sem a nemuzu se zbavit dojmu ze skodovka vyrobila nejvetsi paskvil. Spatna zadni naprava, mizerne vybavy a material, silena cena. Docela by mne zajimalo kolik z tech co ted na auto nadavaji a kritizuji kdejakou kravinu to auto nekdy koupi. Skoro mam pocit ze to je takoveho rvani jenom proto, ze to auta se ted da koupit jen jako nove a ne jako olitana mrcha z nemecka.

Ja v OIII sedel a auto se mi celkem libi, za ty penize to urcite stoji. V rodine mame i passata rok 2007 a ackoliv je to pohodlne auto, ze by to byl buhvijakej zazrak to se taky rict neda. Uprimne kdyby novinari nenapsali ze OIII ma takovou a makovou zadni napravu tak 99% lidi ani nenapadne resit co tam je za system. Stejne jako nikdo neresi jakou znacku tlumicu tam vyrobce dava. Navic pro ty ridice co touzi po viceprku skodovka tu moznost nabizi takze staci priplatit par korun a muzete viceprvek mit, je to cele o kompromisech a za co jste ochotni zaplatit.

Ruku na srdce, ted se tady kritizuje kde co, ale pak stejne vetsina jezdi na spotrebu, dalnice 100km/h a ukazujou fotky z PP jak jel na chalupu za 4l nafty na 100.

Souhlasím s tebou, mimochodem jsem minlý týden byl s autem s servisu, dostal jsem na den náhradní oktávku II 1,4 TSi, půl roku starou, v úplným základu, sám jsem se divil, jak může interiér vypadat, když jde o nevybavenou verzi - vyndavací rádio, bez loketní opěrky, vzadu švihadla, manuální klima. Když už jsem tam stál frontu, tak jsem se šel podívat i do vystavené nové OIII 1,6 TDi, byla taky v základu - navíc snad jen litá kola, vestavný rádio bez dotykáče. Musím říct, že rozdíl v interiéru obou "holých" verzí byl opravdu markantní (přiznávám, že jsem tam jen koukl a sedl, takže dlouho jsem to nezkoumal). Dojem z nové OIII na mě působil výrazně lépe. Co mě ale překvapilo, tak byla cena obou aut. Ta vystavená OIII byla za nějakých 420 TCZK a v dokladech od půjčené OII byla i poznámka o pořizovací ceně - 395 TCZK. Uznávám, že cena OIII je jistě "akční", na druhou stranu nepředpokládám, že by servis kupoval tu OII za plnou cenu.

Taky souhlasím s tím, že většina lidí zadní nápravu řešit nebude. Spíš očekávám, že ten, kdo jezdí hodně, tak asi zvolí motorizaci s víceprvkem, na delších trasách a při častých jízdách to má určitě smysl. Myslím, že většina návštěvníků tohoto fóra patří do této skupiny (takže chápu rozpaky nad absencí lepší nápravy u nižších motorizací). A zbytek řidičů určitě nad klikou žehrat nebude, protože pokud někdo jede s autem na nákup, hodí ráno děcka do školy no a v sobotu vyjedou na chajdu, tak jim při kratších cestách jednodušší náprava bude fuk.

Sám za sebe můžu říct, že jsem v práci vystřídal už pár aut a poslední 2 byly škodárny, OII 1,9 TDi a ted OII Fl scout 2,0 TDi CR. Ač jsem přechodem na oktávky nebyl nadšenej (šli jsme z vyšší kategorie do nižší), tak musím říct, že jsem byl mile překvapený a doteď jsem spokojenej. Byla i možnost výběru golfa,ale potřebuji prostor, tak jsem sáhl po Oct kombíku. A udělal bych to i znovu. Chtěl jsem tím jen říct, že se mi OIII celkem líbí, jsem zvědaj na kombík. V reálu mi OIII přijde hezčí než na fotkách, tak to snad bude platit i o kombajnu. Berte můj názor jako názor člověka, který má rád auta, občas si o nich něco přečte, ale nepovažuje se za odborníka. Nedokážu posoudit, co je kde odrbané, co třeba měla už OI a bylo to úžasné, ale tady to není. Ona mi přišla už i ta FL OII jiná oproti OII před FL, minimálně maxidot byl barevný (občas tedy ukazoval barevné symboly), ve Fl verzi už jen bílé znaky, ale to je jen postřeh uživatele :-)

Pokud jsem někoho svým názorem pohoršil, tak se omlouvám předem, neměl jsem to v úmyslu. Taktéž se omlouvám za případné nesrovnalosti.

Doufám, že mě teď nikdo nepříjde zastřelit :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HonzaKo

(takže chápu rozpaky nad absencí lepší nápravy u nižších motorizací).

Podle mě je hlavně problém ,že není víceprvek u dieselu (alspoň u 2.0). Tam je totiž cena za auto mnohem vyšší takže tam chci dostat něco víc za ty peníze.

HonzaKo

"kdo jezdí hodně, tak asi zvolí motorizaci s víceprvkem,"

To je právě ten problém ,když si můžeš zvolit jen 1.8 tsi. Jelikož ten kdo jezdí hodně ,koupí naftu .....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...