libero Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 len toto,ale či ti to pomôže neviem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Nevidím nějak zvlášt nějaké problémy s HALDEXEM. V generace má el.čerpadlo s axiálníma pístky + ještě nějaké rozdíly.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Kompletní ceník OIIIC bude za 14 dní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pepa304 Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Haldex V.generace hlavně nemá akumulátor tlakového oleje (u Haldexů od 2.gen.), protože má to čerpadlo dostatečně výkonné a rychlé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Octavia 1. na Design awards Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patrikcevela Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd. volvo montuje haldex 5 do vsetkeho od limuzin az po XC radu uz rok a zakaznici sa nestazuju, takze by som sa toho nebal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Co to je jeden rok, to je ještě v záruce a zákazníka to netrápí.Začínám mít dojem že se vše vyrábí na jen tak tak přežití záruky.A to ten Haldex není Made in PRC a přitom má ŘJ namontovanou přímona skříni. Takže při sebemenší netěsnosti je zkáza elektroniky naprogramovaná.V mém případě s elektromagnetem vyrobená taky u BorgWarner - USA je rychlost spínání lamelový spojky v milisekundách a je to jednoduchý řešení a v tom je spolehlivost a krása. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Jednotky jsou na Haldexu od prvopočátku a nevím otom, že by nadmíru odcházely. Něco se najde, ale to je běžné... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 20. Únor 2013 Sdílet Vloženo 20. Únor 2013 Jinak dnes jsem vedle sebe viděl 2 OIII ve stejné barvě, jedna měla xenony + černé mlhovky a druhá měla klasické H7 a stříbrné mlhovky. Samozřejmě jsou xenony pěknější (ačkoli v reálu na mě nepůsobí tak působivě, jako na fotkách), ale docela mě překvapilo, že se mi v reálu, v rozporu s fotografiemi, více líbí ty stříbrné mlhovky. Ty černé v reálu působí nějak moc plastově a auto na první pohled vypadá jako základ bez mlhovek.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dix1 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Udajně DCC pro OIII už letos. Bez záruky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Test OIII a opět se tam probírá ta zadní náprava. Výsledek je konstatování že jestli do půl roku nepřijde seriově víceprvek tak je to dost na pováženou a že koncern má nyní jedinou konkurenci a to jsou Korejská auta. To je teda pocta Asii když se vyšvihla tak rychle že koncern má z ní bolehlav. A jestě k tomu takové nešťastné řešení s nápravou které jejich konkurence dávno odpískala. http://www.novinky.cz/auto/testy/293847-test-skody-octavia-2-0-tdi-cesky-rodinny-sen-treti-vydani.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Jojo, testy na novinky.cz beru stejne vazne, asi jako zpravy z Blesku. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) V testu je celá řada blábolů a zavádějících tvrzení: "nutno dodat, že ke klikové nápravě se v segmentu D neuchýlila ani (anejenom) korejská konkurence, která pro koncern VW představuje nejtěžšího soupeře." 1) segment D je střední třída 2) v rámci třídy C má jednoduchou nápravu celá řada dalších modelů 3) korejci jsou soupeři něčím jiným než cenou a objemem nákladů na inzerci? "za množství prvků je nutné připlácet byť tisícikorunové částky a to iv nejvyšší výbavě Elegance (palubní počítač s barevným Maxi DOTdisplejem, přední mlhové světlomety, zadní stěrač)" - mlhovky jsou samozřejmě ve výbavě - černobílý maxidot je v základní výbavě a barevný zdarma v rámci paketu Plus - zadní stěrač je u octavie vzhledem k zádi k ničemu "Komfortní prvky (bi-xenonové světlomety stojí i pro nejvyšší výbavu39 000 korun!)" .... 25 000Kč včetně předních LED svítítek a černých mlhovek... "či metalická barva (13 200 korun, opět i pro nejvyššívýbavu) výslednou cenu zvyšují o desítky tisíc korun." ... jako kdyby byla metalíza u většiny standardem... Kromě objektivních faktů dál nevěřím tvrzení, že se s 2.0TDI/110kW jezdí při dynamické jízdě za 9 litrů. I uváděná hodnota 7,5 litrů v rámci testu je dost mimo. Za 7 litrů při cestě do Ostravy s tachometrovými 160ti na tempomatu. K devíti litrům jsem se nikdy nedostal ani při velmi rychlé jízdě po okreskách s velmi častým dupáním na brzdu. Chápu, že uživit se psaním je těžké, ale takhle okatě lhát... Editováno: 21. Únor 2013, autor: bojler 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wolfspitz Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 No na každým šprochu paravdy trochu. Zajímavé je ,, Původně jsme chtěli vyzkoušet verzi 1,2 TSI (77 kW), ta se však při transportu rozbila" copak se stalo že by technika nevydržela již od začátku? Jinak o spotřebě rozhoduje taky pravá noha a za další dnešní auta s X katalizátorama mají vyšší spotřebu než staré dobré TDI bez těchto systémů, které omezují prouděný výfukových plynů. Třeba u mého 2,5 Crdi jsem ihned u novýho auta vyndal maxi katalizátor a 80 Tkm jezdím bez něho a stále s spotřebou o 1-2 litry nižší než ostatní majitelé. Taky nevím co je problém s turbem atd. Prostě fakt je že papírovou spotřebu koncernových aut jde dosáhnout tak leda při klesání 100 km dlouhém a s větrem v zádech. Jinak absolutně ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Abych se vyhnul debatě o zadní nápravě (nečekaně), jeden poznatek z provozu. Nechci OIII nějak cíleně hanit, naopak se mi na fotkách velmi přední řešení světel líbilo, no v reálu objevuji stále více chyb (tedy v mém oku). Černá světla nějak zanikají, vůbec nejsou tak působivá, jako na fotkách. To je však spíše obecné konstatování, mi se osobně černá světla líbí a jsem rád, že je (aspoň u xenonů) OIII má. Viděl jsem však poprvé naživo z dálky ty LED pásky pod předními světly a musím říct, že jsem si zprvu myslel, že jede nějaká "vytůněná" OII. Jednak svítí strašně intenzivně a jednak z dálky netvoří celistvou linku, ale jsou tam vidět ty body. Navíc v reálném provozu nejsou vidět ani ty designově zajímavé světelné "čárečky". Opravdu to nikdo neberte jako cílené pomlouvání, velká část mých prvotních názorů byla spíše zaměřena na celek jako takový, kdy jsem chtěl okomentovat nedostatky nové generace, ovšem možná je to jen barvou, neboť jsem OIII ještě v jiné, než stříbrné a šedé neviděl, zvláště v té šedé ale na mě působí strašně lacině. Asi ani ne zpracováním, spíše to ve mě evokuje nějak ten design. Zadní část se mi líbí, ale převis je pro ten zbytečně obří kufr přemrštěný, zrcátka házejí takové odlesky, že na první pohled působí, že jsou nelakovaná. Je to zvláštní, neboť jsem nikdy nebyl s "korejským designem" OII zcela ztotožněn, když se ale podívám na ta dvě auta když stojí vedle sebe, působí na mě ta OII nějak důstojněji a dospěleji, zatímco paradoxně nový model působí tak nějak lacině a nedůstojně... Nevím, před definitivními soudy ještě počkám na dojem z jiných barev, možná je to fakt jen tou barvou a zimními koly.. Abych ale Škodovku pořád nehanil, nutno uznat, že při představení Rapida a Toleda jsem byl z Toleda nadšen, zatímco Rapid mě moc neoslovil. V reálu je ale situace přesně opačná: Rapid se mi líbí moc, především pak zezadu, zatímco dnes jsem poprvé viděl to nové Toledo a jak zepředu, tak zezadu na mě působilo docela hrozně - tak nějak nedospěle a vypadalo paradoxně menší, než ten Rapid, ačkoli jsou to totožná auta.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Dodám svou trošku do mlýna...co se týče toho denního svícení, tak mi to přijde, jako lacinný tuning a vypadá spíš jako ty levné čínské pásky...potkávám pořád na cestách OIII - v MB jich je dost a tohle je podle mě odbyté. Když vezmu, že si Kabáň pohrál s autem a "vydesignoval" zadní vrata do takové až nesmyslné podoby, pak u těch led pásků moc představivosti neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Asi tak nejak , kluci videli jste jak nadhernw vypada denni sviceni u seatu leon ? Dyt to je desinersky majsterstyk , u skodovky si asi vspomneli na posledni chvili zeby to neco chtelo tak to dali dolu at to moc nestrasi a jsou spokojeni 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 To ani nemluvim o tomto...za me to je designersky krasne odvedena prace Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Aby to nevypadalo, ze chci hanit Skodovku...musim uznat, ze u SII Face (GP) je denni uplne o necem jinem, za to palec nahoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzi Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Ty znas mou slabibu pro audiny , tos nemel ukazovat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s-talker Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Taky jsem si jednu Audi vyhlidnul Zpet k tematu...mate jeste nekdo podobny nazor na denni sviceni? Myslite, ze je dostatecne ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 Souhlasím s vámi kluci. To denní svícení je opravdu, jako kdyby se na klasický světla dala jen ta čínská ledková páska oproti Audi, VW, Seatu to vypadá, fakt lacině. Ostatní koncernový auta jsou na tom opravdu 1000x lépe včera jsem viděl v noci stát Passata s LEDkama a to vypadá taky moc pěkně. Ale pravda je, že na Audi nemá nic, to je prostě majstrštyk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
memory2 Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 bojler´> S těma světlama nemáš tak úplně pravdu. Sice xenony + černý mlhovky vyjdou na 25 000 ,- ale musíš ještě přikoupit buďto (light asistent) 5300,- nebo (Traveller assistant) 63 000,- takže tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoNG Vloženo 21. Únor 2013 Sdílet Vloženo 21. Únor 2013 (editace) už jsem to někde psal že to denní svícení je o ničem navíc pokud porovnám svítivost a viditelnost tak je to nejslabší z koncernu Editováno: 21. Únor 2013, autor: KoNG 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.