Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd.

volvo montuje haldex 5 do vsetkeho od limuzin az po XC radu uz rok a zakaznici sa nestazuju, takze by som sa toho nebal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co to je jeden rok, to je ještě v záruce a zákazníka to netrápí.Začínám mít dojem že se vše vyrábí na jen tak tak přežití záruky.A to ten Haldex není Made in PRC a přitom má ŘJ namontovanou přímona skříni. Takže při sebemenší netěsnosti je zkáza elektroniky naprogramovaná.
V mém případě s elektromagnetem vyrobená taky u BorgWarner - USA je rychlost spínání lamelový spojky v milisekundách a je to jednoduchý řešení a v tom je spolehlivost a krása.



 



 


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak dnes jsem vedle sebe viděl 2 OIII ve stejné barvě, jedna měla xenony + černé mlhovky a druhá měla klasické H7 a stříbrné mlhovky. Samozřejmě jsou xenony pěknější (ačkoli v reálu na mě nepůsobí tak působivě, jako na fotkách), ale docela mě překvapilo, že se mi v reálu, v rozporu s fotografiemi, více líbí ty stříbrné mlhovky. Ty černé v reálu působí nějak moc plastově a auto na první pohled vypadá jako základ bez mlhovek..  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Test OIII a opět se tam probírá ta zadní náprava. Výsledek je konstatování že jestli do půl roku nepřijde seriově víceprvek tak je to dost na pováženou a že koncern má nyní jedinou konkurenci a to jsou Korejská auta. To je teda pocta Asii když se vyšvihla tak rychle že koncern má z ní bolehlav. A jestě k tomu takové nešťastné řešení s nápravou které jejich konkurence dávno odpískala.

 

http://www.novinky.cz/auto/testy/293847-test-skody-octavia-2-0-tdi-cesky-rodinny-sen-treti-vydani.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V testu je celá řada blábolů a zavádějících tvrzení:

 

"nutno dodat, že ke klikové nápravě se v segmentu D neuchýlila ani (a
nejenom) korejská konkurence, která pro koncern VW představuje nejtěžšího soupeře."

 

1) segment D je střední třída

2) v rámci třídy C má jednoduchou nápravu celá řada dalších modelů

3) korejci jsou soupeři něčím jiným než cenou a objemem nákladů na inzerci?

 

"za množství prvků je nutné připlácet byť tisícikorunové částky a to i
v nejvyšší výbavě Elegance (palubní počítač s barevným Maxi DOT
displejem, přední mlhové světlomety, zadní stěrač)"

 

- mlhovky jsou samozřejmě ve výbavě

- černobílý maxidot je v základní výbavě a barevný zdarma v rámci paketu Plus

- zadní stěrač je u octavie vzhledem k zádi k ničemu

 

"Komfortní prvky (bi-xenonové světlomety stojí i pro nejvyšší výbavu
39 000 korun!)"

 

.... 25 000Kč včetně předních LED svítítek a černých mlhovek...

 

"či metalická barva (13 200 korun, opět i pro nejvyšší
výbavu) výslednou cenu zvyšují o desítky tisíc korun."

 

... jako kdyby byla metalíza u většiny standardem...

 

 

Kromě objektivních faktů dál nevěřím tvrzení, že se s 2.0TDI/110kW jezdí při dynamické jízdě za 9 litrů. I uváděná hodnota 7,5 litrů v rámci testu je dost mimo. Za 7 litrů při cestě do Ostravy s tachometrovými 160ti na tempomatu. K devíti litrům jsem se nikdy nedostal ani při velmi rychlé jízdě po okreskách s velmi častým dupáním na brzdu.

 

Chápu, že uživit se psaním je těžké, ale takhle okatě lhát...

Editováno: , autor: bojler
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na každým šprochu paravdy trochu. Zajímavé je ,, Původně jsme chtěli vyzkoušet verzi 1,2 TSI (77 kW), ta se však při transportu rozbila"  copak se stalo že by technika nevydržela již od začátku?

Jinak o spotřebě rozhoduje taky pravá noha a za další dnešní auta s X katalizátorama mají vyšší spotřebu než staré dobré TDI bez těchto systémů, které omezují prouděný výfukových plynů. Třeba u mého 2,5 Crdi jsem ihned u novýho auta vyndal maxi katalizátor a 80 Tkm jezdím bez něho a stále s spotřebou o 1-2 litry nižší než ostatní majitelé. Taky nevím co je problém s turbem atd. Prostě fakt je že papírovou spotřebu koncernových aut jde dosáhnout tak leda při klesání 100 km dlouhém a s větrem v zádech. Jinak absolutně ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Abych se vyhnul debatě o zadní nápravě (nečekaně), jeden poznatek z provozu. Nechci OIII nějak cíleně hanit, naopak se mi na fotkách velmi přední řešení světel líbilo, no v reálu objevuji stále více chyb (tedy v mém oku). Černá světla nějak zanikají, vůbec nejsou tak působivá, jako na fotkách. To je však spíše obecné konstatování, mi se osobně černá světla líbí a jsem rád, že je (aspoň u xenonů) OIII má. Viděl jsem však poprvé naživo z dálky ty LED pásky pod předními světly a musím říct, že jsem si zprvu myslel, že jede nějaká "vytůněná" OII. Jednak svítí strašně intenzivně a jednak z dálky netvoří celistvou linku, ale jsou tam vidět ty body. Navíc v reálném provozu nejsou vidět ani ty designově zajímavé světelné "čárečky". 

Opravdu to nikdo neberte jako cílené pomlouvání, velká část mých prvotních názorů byla spíše zaměřena na celek jako takový, kdy jsem chtěl okomentovat nedostatky nové generace, ovšem možná je to jen barvou, neboť jsem OIII ještě v jiné, než stříbrné a šedé neviděl, zvláště v té šedé ale na mě působí strašně lacině. Asi ani ne zpracováním, spíše to ve mě evokuje nějak ten design. Zadní část se mi líbí, ale převis je pro ten zbytečně obří kufr přemrštěný, zrcátka házejí takové odlesky, že na první pohled působí, že jsou nelakovaná. Je to zvláštní, neboť jsem nikdy nebyl s "korejským designem" OII zcela ztotožněn, když se ale podívám na ta dvě auta když stojí vedle sebe, působí na mě ta OII nějak důstojněji a dospěleji, zatímco paradoxně nový model působí tak nějak lacině a nedůstojně... Nevím, před definitivními soudy ještě počkám na dojem z jiných barev, možná je to fakt jen tou barvou a zimními koly..

 

Abych ale Škodovku pořád nehanil, nutno uznat, že při představení Rapida a Toleda jsem byl z Toleda nadšen, zatímco Rapid mě moc neoslovil. V reálu je ale situace přesně opačná: Rapid se mi líbí moc, především pak zezadu, zatímco dnes jsem poprvé viděl to nové Toledo a jak zepředu, tak zezadu na mě působilo docela hrozně - tak nějak nedospěle a vypadalo paradoxně menší, než ten Rapid, ačkoli jsou to totožná auta.. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodám svou trošku do mlýna...co se týče toho denního svícení, tak mi to přijde, jako lacinný tuning a vypadá spíš jako ty levné čínské pásky...potkávám pořád na cestách OIII - v MB jich je dost a tohle je podle mě odbyté. Když vezmu, že si Kabáň pohrál s autem a "vydesignoval" zadní vrata do takové až nesmyslné podoby, pak u těch led pásků moc představivosti neměl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Souhlasím s vámi kluci. To denní svícení je opravdu, jako kdyby se na klasický světla dala jen ta čínská ledková páska :) oproti Audi, VW, Seatu to vypadá, fakt lacině. Ostatní koncernový auta jsou na tom opravdu 1000x lépe :) včera jsem viděl v noci stát Passata s LEDkama a to vypadá taky moc pěkně. Ale pravda je, že na Audi nemá nic, to je prostě majstrštyk :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...