Únor 20, 201312 r Nevidím nějak zvlášt nějaké problémy s HALDEXEM. V generace má el.čerpadlo s axiálníma pístky + ještě nějaké rozdíly....
Únor 20, 201312 r Haldex V.generace hlavně nemá akumulátor tlakového oleje (u Haldexů od 2.gen.), protože má to čerpadlo dostatečně výkonné a rychlé.
Únor 20, 201312 r Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd.
Únor 20, 201312 r Jen ten otvor pro únik oleje z Haldexu při poruše dvojitýho gufera ve mě nebudí důvěru, protože tudy se můžou dostat jemné nečistoty k hřídeli a tam způsobit zvýšené odírání a případně korozi dokud to nebude chráněný unikajícím olejem. Třeba při průjezdu hlubší vodou to taky nebude moc optimální protože rychlým ochlazením skříně Haldexu vznikne uvnitř skříňě převodů podtlak a tak je možné přisání vody přes gufera. Je vidět že se toto řešení hodí do aut se kterýma se jezdí do divadla atd. volvo montuje haldex 5 do vsetkeho od limuzin az po XC radu uz rok a zakaznici sa nestazuju, takze by som sa toho nebal.
Únor 20, 201312 r Co to je jeden rok, to je ještě v záruce a zákazníka to netrápí.Začínám mít dojem že se vše vyrábí na jen tak tak přežití záruky.A to ten Haldex není Made in PRC a přitom má ŘJ namontovanou přímona skříni. Takže při sebemenší netěsnosti je zkáza elektroniky naprogramovaná.V mém případě s elektromagnetem vyrobená taky u BorgWarner - USA je rychlost spínání lamelový spojky v milisekundách a je to jednoduchý řešení a v tom je spolehlivost a krása.
Únor 20, 201312 r Jednotky jsou na Haldexu od prvopočátku a nevím otom, že by nadmíru odcházely. Něco se najde, ale to je běžné...
Únor 20, 201312 r Jinak dnes jsem vedle sebe viděl 2 OIII ve stejné barvě, jedna měla xenony + černé mlhovky a druhá měla klasické H7 a stříbrné mlhovky. Samozřejmě jsou xenony pěknější (ačkoli v reálu na mě nepůsobí tak působivě, jako na fotkách), ale docela mě překvapilo, že se mi v reálu, v rozporu s fotografiemi, více líbí ty stříbrné mlhovky. Ty černé v reálu působí nějak moc plastově a auto na první pohled vypadá jako základ bez mlhovek..
Únor 21, 201312 r Test OIII a opět se tam probírá ta zadní náprava. Výsledek je konstatování že jestli do půl roku nepřijde seriově víceprvek tak je to dost na pováženou a že koncern má nyní jedinou konkurenci a to jsou Korejská auta. To je teda pocta Asii když se vyšvihla tak rychle že koncern má z ní bolehlav. A jestě k tomu takové nešťastné řešení s nápravou které jejich konkurence dávno odpískala. http://www.novinky.cz/auto/testy/293847-test-skody-octavia-2-0-tdi-cesky-rodinny-sen-treti-vydani.html
Únor 21, 201312 r V testu je celá řada blábolů a zavádějících tvrzení: "nutno dodat, že ke klikové nápravě se v segmentu D neuchýlila ani (anejenom) korejská konkurence, která pro koncern VW představuje nejtěžšího soupeře." 1) segment D je střední třída 2) v rámci třídy C má jednoduchou nápravu celá řada dalších modelů 3) korejci jsou soupeři něčím jiným než cenou a objemem nákladů na inzerci? "za množství prvků je nutné připlácet byť tisícikorunové částky a to iv nejvyšší výbavě Elegance (palubní počítač s barevným Maxi DOTdisplejem, přední mlhové světlomety, zadní stěrač)" - mlhovky jsou samozřejmě ve výbavě - černobílý maxidot je v základní výbavě a barevný zdarma v rámci paketu Plus - zadní stěrač je u octavie vzhledem k zádi k ničemu "Komfortní prvky (bi-xenonové světlomety stojí i pro nejvyšší výbavu39 000 korun!)" .... 25 000Kč včetně předních LED svítítek a černých mlhovek... "či metalická barva (13 200 korun, opět i pro nejvyššívýbavu) výslednou cenu zvyšují o desítky tisíc korun." ... jako kdyby byla metalíza u většiny standardem... Kromě objektivních faktů dál nevěřím tvrzení, že se s 2.0TDI/110kW jezdí při dynamické jízdě za 9 litrů. I uváděná hodnota 7,5 litrů v rámci testu je dost mimo. Za 7 litrů při cestě do Ostravy s tachometrovými 160ti na tempomatu. K devíti litrům jsem se nikdy nedostal ani při velmi rychlé jízdě po okreskách s velmi častým dupáním na brzdu. Chápu, že uživit se psaním je těžké, ale takhle okatě lhát... Upraveno Únor 21, 201312 r od bojler
Únor 21, 201312 r No na každým šprochu paravdy trochu. Zajímavé je ,, Původně jsme chtěli vyzkoušet verzi 1,2 TSI (77 kW), ta se však při transportu rozbila" copak se stalo že by technika nevydržela již od začátku? Jinak o spotřebě rozhoduje taky pravá noha a za další dnešní auta s X katalizátorama mají vyšší spotřebu než staré dobré TDI bez těchto systémů, které omezují prouděný výfukových plynů. Třeba u mého 2,5 Crdi jsem ihned u novýho auta vyndal maxi katalizátor a 80 Tkm jezdím bez něho a stále s spotřebou o 1-2 litry nižší než ostatní majitelé. Taky nevím co je problém s turbem atd. Prostě fakt je že papírovou spotřebu koncernových aut jde dosáhnout tak leda při klesání 100 km dlouhém a s větrem v zádech. Jinak absolutně ne.
Únor 21, 201312 r Abych se vyhnul debatě o zadní nápravě (nečekaně), jeden poznatek z provozu. Nechci OIII nějak cíleně hanit, naopak se mi na fotkách velmi přední řešení světel líbilo, no v reálu objevuji stále více chyb (tedy v mém oku). Černá světla nějak zanikají, vůbec nejsou tak působivá, jako na fotkách. To je však spíše obecné konstatování, mi se osobně černá světla líbí a jsem rád, že je (aspoň u xenonů) OIII má. Viděl jsem však poprvé naživo z dálky ty LED pásky pod předními světly a musím říct, že jsem si zprvu myslel, že jede nějaká "vytůněná" OII. Jednak svítí strašně intenzivně a jednak z dálky netvoří celistvou linku, ale jsou tam vidět ty body. Navíc v reálném provozu nejsou vidět ani ty designově zajímavé světelné "čárečky". Opravdu to nikdo neberte jako cílené pomlouvání, velká část mých prvotních názorů byla spíše zaměřena na celek jako takový, kdy jsem chtěl okomentovat nedostatky nové generace, ovšem možná je to jen barvou, neboť jsem OIII ještě v jiné, než stříbrné a šedé neviděl, zvláště v té šedé ale na mě působí strašně lacině. Asi ani ne zpracováním, spíše to ve mě evokuje nějak ten design. Zadní část se mi líbí, ale převis je pro ten zbytečně obří kufr přemrštěný, zrcátka házejí takové odlesky, že na první pohled působí, že jsou nelakovaná. Je to zvláštní, neboť jsem nikdy nebyl s "korejským designem" OII zcela ztotožněn, když se ale podívám na ta dvě auta když stojí vedle sebe, působí na mě ta OII nějak důstojněji a dospěleji, zatímco paradoxně nový model působí tak nějak lacině a nedůstojně... Nevím, před definitivními soudy ještě počkám na dojem z jiných barev, možná je to fakt jen tou barvou a zimními koly.. Abych ale Škodovku pořád nehanil, nutno uznat, že při představení Rapida a Toleda jsem byl z Toleda nadšen, zatímco Rapid mě moc neoslovil. V reálu je ale situace přesně opačná: Rapid se mi líbí moc, především pak zezadu, zatímco dnes jsem poprvé viděl to nové Toledo a jak zepředu, tak zezadu na mě působilo docela hrozně - tak nějak nedospěle a vypadalo paradoxně menší, než ten Rapid, ačkoli jsou to totožná auta..
Únor 21, 201312 r Dodám svou trošku do mlýna...co se týče toho denního svícení, tak mi to přijde, jako lacinný tuning a vypadá spíš jako ty levné čínské pásky...potkávám pořád na cestách OIII - v MB jich je dost a tohle je podle mě odbyté. Když vezmu, že si Kabáň pohrál s autem a "vydesignoval" zadní vrata do takové až nesmyslné podoby, pak u těch led pásků moc představivosti neměl.
Únor 21, 201312 r Asi tak nejak , kluci videli jste jak nadhernw vypada denni sviceni u seatu leon ? Dyt to je desinersky majsterstyk , u skodovky si asi vspomneli na posledni chvili zeby to neco chtelo tak to dali dolu at to moc nestrasi a jsou spokojeni
Únor 21, 201312 r Aby to nevypadalo, ze chci hanit Skodovku...musim uznat, ze u SII Face (GP) je denni uplne o necem jinem, za to palec nahoru
Únor 21, 201312 r Taky jsem si jednu Audi vyhlidnul Zpet k tematu...mate jeste nekdo podobny nazor na denni sviceni? Myslite, ze je dostatecne ?
Únor 21, 201312 r Souhlasím s vámi kluci. To denní svícení je opravdu, jako kdyby se na klasický světla dala jen ta čínská ledková páska oproti Audi, VW, Seatu to vypadá, fakt lacině. Ostatní koncernový auta jsou na tom opravdu 1000x lépe včera jsem viděl v noci stát Passata s LEDkama a to vypadá taky moc pěkně. Ale pravda je, že na Audi nemá nic, to je prostě majstrštyk
Únor 21, 201312 r bojler´> S těma světlama nemáš tak úplně pravdu. Sice xenony + černý mlhovky vyjdou na 25 000 ,- ale musíš ještě přikoupit buďto (light asistent) 5300,- nebo (Traveller assistant) 63 000,- takže tak...
Únor 21, 201312 r už jsem to někde psal že to denní svícení je o ničem navíc pokud porovnám svítivost a viditelnost tak je to nejslabší z koncernu Upraveno Únor 21, 201312 r od KoNG
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.