Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Tak dobra vec to urcite je to el otvirani kufru, ale za tech 10 tis si nejsem jisty ze to za to stoji. Jsou veci ktery by v dnesni dobe u takovyho auta meli byt standardem.

 

Ja sem treba zvedavej kolik blaznu si ted ten zdrazenej start-stop za 6300,- objedna. Sme tady plakali ze nam ho za 2 tisice vnucovali, a oni ho jeste zdrazi :)))))
To jsou upravy v ceniku ktery meli vyjit tak v pondeli na Aprila :))))

 

A nejoblibenejsi motorizace ted bude stejne 1.6TDI / 66kw. Cesi maji radi naftu a je o 35 tis levnejsi nez 77Kw. Ale mohli by k tomu jeste pribalit cernocha, ktery to auto popozene.
By mne zajimala krivka toho motoru a kolik to bude mit Nm tipuji 200.  a jakou tomu nasadi prekrasnou spotrebu typuju takovych nerealnych 3,5 litru :)))) a to zrychleni 0-100 tipuji 13s.

 

No uz se tesim jak se stanu s tou 1.4Tsi /103kW kralem silnic az mi tihle ropaci budou koukat na zadek :)

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U té 4x4 je jediné konstrukční řešení zadní nápravy víceprvek tak proto to tak je pro všechny motorizace bez ohledu na výkon motoru.

A k tomu tématu jaký je kdo Škodovák uvedu mojí historii. V roce 1981 v 15 letech jsem měl první Škodu Rapid 1936 a byla zadarmo. Pak následoval Populár, Liduška, Tudor, Sedan,Š 1202, Octavia 440-445, Škoda 1000 MB, Š100, Š110. Š120 a nakonec Octavia 1,8T. Z těch předchozích aut byla řada vícekrát a jen starých Octávií bylo osum. Celkem všech aut do dneška bylo 49 a tedy více než mi je. Takže asi moc lidí zde nebude s takovou historii, jenže já již se Škodou nepočítám a to s důvodu cenové a výbavové politiky, Volba motorizací a diktát stop start tlačítka a dalších komplikací. To jsem i osobně řekl ve včerejším hovoru z MB když jsem byl dotázan na spokojenost se značkou.

tak to jseš fakt o pár aut lepší :), i když jsem soutěžit nechtěl.  Ale divím se, že tě rozhodilo nějaký tlačítko. A co teda příště ?  Já jsem měl podobný pocity po poslední O II, se kterou bylo peklo, takže jsem pak trochu změnil značku. Protože ale máme doma víc aut, tak tu ještě nějaká ŠKODOFKA zůstala  :D  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem si tu O1 1,8 T protože je to fantasticky spolehlivý a jednoduchý auto. Pak ale následovala střední třída a nyní velké a těžké 4x4 a to určilo můj další směr. Jedině že by připravovaná nová terénní Škoda udělala nějakej zázrak tak bych jí vzal na milost, jenže mám obavu o cenu za kterou bych měl pravděpodobně cokoliv jiného velkého ze světa. Zatím tedy v současné době je favoritem Toyota LC, a nebo něco z USA. Prostě velký těžký a bezpečný. Mám zkušenost za poslední čtyři roky kdy se mi do auta třikrát strefili. Takže já vyměňoval na náklady viníků nárazníky a oni kusy aut. Tak proto velký auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lukason: to vidím,že se zapojuješ i ty..a s tím předklonem a proti zdi máš možná pravdu,třeba to pomůže ,ale věř že tobě už ne.. :kol-47:

 

 

         ............  ano mas pravdu, ME by to NEPOMOHLO, protoze ja to totiz nepotrebuji, v tom bude ten zasadni problem mezi mnou a tebou ;):kol-46:  :kol-46:  :kol-44:  :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechal jsem si tu O1 1,8 T protože je to fantasticky spolehlivý a jednoduchý auto. Pak ale následovala střední třída a nyní velké a těžké 4x4 a to určilo můj další směr. Jedině že by připravovaná nová terénní Škoda udělala nějakej zázrak tak bych jí vzal na milost, jenže mám obavu o cenu za kterou bych měl pravděpodobně cokoliv jiného velkého ze světa. Zatím tedy v současné době je favoritem Toyota LC, a nebo něco z USA. Prostě velký těžký a bezpečný. Mám zkušenost za poslední čtyři roky kdy se mi do auta třikrát strefili. Takže já vyměňoval na náklady viníků nárazníky a oni kusy aut. Tak proto velký auto.

No Toyotu snad kvůli spolehlivosti jo, měl jsem taky dvě (jen Corolly), ale u LC je ta cenovka hrozná. A když z Ameriky, tak kolega odtud přivezl novou Toyotu Tundru a to je teda poježdění. Obsah 5,7 a 385 koní. S tím je legrace jezdit. Takovej menší tank se zrychlením silnýho osobáku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No právě objem ničím nenahradíš, pravda nyní se tvrdí že dvě turba dokážou také zázraky, jenže jaká bude potom živitnost :( Osobně to zmenšování obashu nemůžu překousnout a také úsporné řešení při jeho výrobě mě zaskočily. Třeba blok motoru z AL o síle stěny 3,5 mm je sice Ok pro rychlé prohřátí a nízké výrobní náklady, jenže je smontovaný na speciálním přípravku aby se nezkroutil a třeba následná oprava nebude skoro možná bez stejného postupu. Jakmile by se sundala hlava tak hrozí jeho zkroucení. Takže až do této dimenze se dostala výroba maloobsahových motorů u Koncernu. A budou se asi měnit motory kus za kus, tedy z mého pohledu. Kdo to zaplatí po záruce je pak otázka.

Proto se dávám cestou osvědčenou kde je ještě svět v pořádku a úspory nejsou hlavní motto a ještě se ctí delší bezproblémová životnost. Laťku mi určila ta moje O1 SLX 1,8 T která nyní oslavila 14 narozeniny a za celou tu dobu si vyžádala jedno čidlo na teplotu vody. A to je tedy absolutně nenákladové  a skromné auto.

A další faktor je bezpečnost a mám již poznatky z praxe kdy jsem to ocenil na 1000 % velký a těžký auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

wolfspitz -- Jenže zase ne každý chce těžké a velké auto. Bezpečnost je trochu pomlslný termín, Viděl jsem na videu co udělal čelní náraz velkého SUV čelně do kamionu nebo prostě jen banální nehoda kdy auto spadne ze stráně a opře se střechou o strom. V takovym případě je úplně jedno v čem jedu a pokud jde o "strkanice" ve městě tam asi SUV bude mít navrch,ale zase zpravidla nejde o život.

Pro mě je Škoda taky o dostupnosti servisů a ta je dnes na dobré úrovni již v každém větším městě Evropy což se o autech ze zemí "slunce a rýže" říci zatím nedá.Tím nechci nijak bagatelizovat nesporné výhody SUV ,ale nedá se to plošne paušalizovat pro každého. Já například vím ,že to co jsem si nakonfiguroval u konkurence za ty peníze prostě nedostanu .A jelikož jsem od přírody hravý tak by mě SUV asi nebavilo ...

Editováno: , autor: memory2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem ji prolezl v Brně-OIIIC a ten CANTON hraje hodně dobře.Jinak to utlumení dveří je hodně dobré,jak u OII.Jestli to bylo tím,že to bylo Elegance v plné výbavě,ale zvuk,jak zevnitř,tak zvenku musím pochválit.CANTON jsem nakonec vyzkoušel přes DAB a moc se mě líbíl.Asi se na dveřích zapracovalo,nebo je to rozdíl oproti Ambition. palec.gif

Jinak ve středu jízda s OIII 1.6 TDI Elegance+Elegance Plus.            

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano každý má právo se rozhodnout pro to co je mu blízké a já prošel vývojem od malých aut až po větší. Právě když jsem viděl na jakou cenu se dostala vybavená OIII combi 4x4 tak v této hranici hodně přes milion je velkej výběr velkých SUV atd. Já tím pochopil že vzhledem k této ceně je nemyslitelné kupovat auto od Škody, ale radši si připlatit a polepšit si. Ten rozdíl financí není až tak dramatickej. A další velká zkušenost která mě vede k těžkým autům. V roce 2010 v létě jsem jel v serpentinách a když jsem vyjel ze zatáčky tak cca 60 metrů předemnou  předjížděl Peugeot Partner Tatru v zatáčce. Takže silnice plná a uhnou nebylo kam. V ten moment bylo ihned jasný že jsem o tunu těžší a že to nebude katastrofa při čelním nárazu. Když to viděl ten předjíždějící Peugeot že to neubrzdím a jdu do něho tak se v pudu sebezáchovy snažíl strhnout auto do pangejtu na mý straně, ale pozdě dostal to do boku kterej mi nastavil a byl tam tedy v pangejtu během desetiny vteřiny. Auto se mi nepohlo ze směru a zůstalo na silnici a ta Tatra odjela. Takže viník přišel o auto a po této zkušenosti nic jiného nechci.

Pravda nechám se překvapit co připraví Škoda za velké SUV, ale mám obavu o cenu protože výběr je již od VW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bla bla bla, za posledni 4 stranky nic zajimaveho. Stop start je tedy drazsi a povinny?

To srovnavani se Sorentem uz me fakt rozciluje. Jsou lidi, kteri chteji normalni auto se 4x4 a ne radoby velke auto do terenu.

1.6 tdi 66 kw nebude slabe. O1 s tim taky jezdila a jak dobre. Plus berte to, ze O3 je x set kilo lehci :) zavodnik to nebude, ale jezdit to bude dobre.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je fajn, nedovedu si predstavit, ze by nekdo takovou cenu akceptoval jako povinnou. Usetri to par deci a predstava toho, jak dlouho by se tahle kravina splacela nizsi spotrebou a myslim si, ze vetsina lidi si to za tuhle cenu fakt nekoupi, kdyz je to tak zbytecna vec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bla bla bla, za posledni 4 stranky nic zajimaveho. Stop start je tedy drazsi a povinny?

To srovnavani se Sorentem uz me fakt rozciluje. Jsou lidi, kteri chteji normalni auto se 4x4 a ne radoby velke auto do terenu.

1.6 tdi 66 kw nebude slabe. O1 s tim taky jezdila a jak dobre. Plus berte to, ze O3 je x set kilo lehci :) zavodnik to nebude, ale jezdit to bude dobre.

Počkej, on už teď o Sorentu neřekl ani slovo. Jen prostě vysvětluje pohnutky, proč chce velký auto. Tak každej máme jiný kritéria, ne ? Já mám taky jiný, ale to neznamená, že se o tom nemůžu pobavit. Mám rád sportovnější charakter aut a kdybych měl dost peněz, jezdím zcela jistě v nějakým supersportu. Jenže nemám, tak jezdím v tom, na co jsem momentálně dosáhnul. Čekám, že teď někdo řekne, že tu je jednak Škodaforum, druhak téma Octavia III. To je nepochybně pravda, ale koukněte se, kolik je tu majitelů OIII (myslím, že dva) a taky se podívejte na frekvenci diskuzních příspěvků ve všech sekcích. Superb by nemusel např. vůbec existovat a v sekci Octavia je to sice lepší, ale taky nic moc. Pamatuju doby, kdy denně byly na fóru desítky diskutujících členů. Byl to takovej fofr, že než člověk napsal někomu odpověď, přiběhlo tam třeba dalších deset jiných odpovědí. V té době se taky dodržovaly pravidla rozdělení sekcí a témat. Majitelé Octávií se bavili téměř výhradně mezi sebou a zrovna tak majitelé jiných modelů aut. Ne snad proto, že by s sebou opovrhovali, ale pro zachování nějakého pořádku a přehledu to ani nešlo jinak. Tady to v poslední době naprosto skomírá, takže je dost jedno, kdo kam a co píše. Berme to tak, že jsme snad příznivci značky Škoda nebo snad alespoň koncernu a nebo teda aspoň motorizmu. Protože jinak to tu může admin zrušit a poslední zhasne.      

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano každý má právo se rozhodnout pro to co je mu blízké a já prošel vývojem od malých aut až po větší. Právě když jsem viděl na jakou cenu se dostala vybavená OIII combi 4x4 tak v této hranici hodně přes milion je velkej výběr velkých SUV atd. Já tím pochopil že vzhledem k této ceně je nemyslitelné kupovat auto od Škody, ale radši si připlatit a polepšit si. Ten rozdíl financí není až tak dramatickej. A další velká zkušenost která mě vede k těžkým autům. V roce 2010 v létě jsem jel v serpentinách a když jsem vyjel ze zatáčky tak cca 60 metrů předemnou  předjížděl Peugeot Partner Tatru v zatáčce. Takže silnice plná a uhnou nebylo kam. V ten moment bylo ihned jasný že jsem o tunu těžší a že to nebude katastrofa při čelním nárazu. Když to viděl ten předjíždějící Peugeot že to neubrzdím a jdu do něho tak se v pudu sebezáchovy snažíl strhnout auto do pangejtu na mý straně, ale pozdě dostal to do boku kterej mi nastavil a byl tam tedy v pangejtu během desetiny vteřiny. Auto se mi nepohlo ze směru a zůstalo na silnici a ta Tatra odjela. Takže viník přišel o auto a po této zkušenosti nic jiného nechci.

Pravda nechám se překvapit co připraví Škoda za velké SUV, ale mám obavu o cenu protože výběr je již od VW.

ja vim ze jsi hlubil , ale muzes mi rict proc tudle tu historku uz ctu asi po pate ? Je videt ze na ni strasne rad vspominas :D
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To že jsem to nechtěně napsal několikrát, je že kdybych jel O1 tak bych již nebyl Škodovkář a auto by bylo na vrakovišti. A po nárazu Cadillacu SRX do kufru bych taky O1 nerozchodil s největší pravděpodobností. Ten vývoj na silnicích je dost dramatický a díky tomu mám auto prošpikovaný kamerama a ty mi zachránili auto při třetím karambolu kdy viník ujel. Štěstí přeje připraveným.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano velice rád.

takže zde je poslední kterou jsem koupil před třema nedělema:

http://www.kameravaute.cz/detail/212-kamera-g90-fhgsn-fullhd-hdmi-178-ag-senzorgps/

 

Zvolil jsem jí po pokusech a omylech s levnýma kamerama, ale i ty udělaly dobrou službu. Zajímavé bylo u Omegy OM 202 že ze dvou koupených zároveň jedna funguje stále bezvadně a druhá se stále kousala. Naštěstí v krizových chvílích měla šťastnou hodinku a fungovala. Po roce jsem tu kousavou reklamoval a náhrada vydržela jen jeden den a byla taky kaput. Takže jsem zvolil výše uvedenou a zatím vše je Ok. Nevýhoda je že je vše Made in PRC takže kvalita je kus od kusu jiná. Ale co je ze zkoušek zajímavé zjištění tak nejlevnější kamera měla obraz stejné kvality jako skoro nejdražší ve stejné kamerové třídě. Kdyby měly stabilní SW tak by dělaly službu i ty nejlevnější, jenže když trucuje tak je to k vzteku. Bohužel sehnat nejakou Japonskou není snad ani možný. A to jsem bádal i na E-bay atd.

V každém případě je dobrá jakákoliv kamera, pomůže to zachránit desetitisíce a taky je to důkaz pro policii. A to vím z praxe kdy jsem záběry z přední i zadní kamery dal policii jako důkaz a ten šel až do správního řízení s viníkem na Magistrát. Viník se kroutil, ale bylo mu to prd platný, záběry to byly jako z Kobry 11 a ty ho usvědčily včetně tváře i RZ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...