Červenec 3, 201312 r kurnik hoši ja som chodil na rôznych hlavne čipnutých TDI , na 125kw , 118kw , 132kw a všetko to bolo skapaté som kurva odchovaný z atmosféry a také že na dvojke pri 30 sa auto z križovatky zakucká ma serie lebo to nerobí ani moja felicia s 180tkm , v tých otáčkach je to príjemné vozenie , ale spotrebovo je to kdesi inde ... Holt budúce auto bude atmosféra , uvažoval som 1,8TSI ale po problémoch a s tým že v superbe 4x4 to nemá DSG a nejak nič moc nejde som sa rozhodol inak ...
Červenec 3, 201312 r kurnik hoši ja som chodil na rôznych hlavne čipnutých TDI , na 125kw , 118kw , 132kw a všetko to bolo skapaté ... Holt budúce auto bude atmosféra , ... som sa rozhodol inak ... Takže si budeš kupovat HTPéčko?
Červenec 4, 201312 r tak borci,... kdo ma zajem nahradit predni svetla necim lepsim a originalnim, popripade zapomnel to nekdo nabouchat do konfiguratoru http://www.sbazar.cz/mihocar/detail/2210160-skoda-octavia-iii-svetlomet-predni-levy-xenon ........ a zde si nekdo naivne mysli ze to asi nekdo rozfunguje ci co neco jineho http://www.sbazar.cz/mihocar/detail/2210822-skoda-octavia-iii-palubni-display-bolero-5e0919605b Upraveno Červenec 4, 201312 r od Lukason
Červenec 4, 201312 r By mě zajímala historie těch věcí. V nejlepším případě je to z totálky v horším je to čorka.
Červenec 4, 201312 r no vzhledem k tomu co prodejce nabízí je celkem jasný od kut to bude http://www.sbazar.cz/mihocar/detail/1987757-nova-skoda-octavia-iii-nahradni-dily-prodam Upraveno Červenec 4, 201312 r od KoNG
Červenec 4, 201312 r v jiném vlákně bylo ale už není o životnosti turbobenzínu..a proč se některé značky vozů zuby nehty brání těmto agregátům..jak dlouho se už vlastně dodávají tsi motory do octávií?
Červenec 4, 201312 r Tak jest,v OII před faceliftem již byl motor 1.8 TSI (představení v roce 2007). Po faceliftu následoval 1.2 TSI (2010) a 1.4 TSI (2009). Jinak třeba 1.4 TSI Twincharger je v koncernu od roku 2005. Upraveno Červenec 4, 201312 r od Pawouk
Červenec 4, 201312 r V OIII jsou 1.2 TSI a 1.4 TSI nové konstrukční řady,takže těžko říct,jak budou vychytané. A modernizovaná 1.8 TSI 3.generace EA 888. Případné neduhy se teprve ukáží časem.
Červenec 4, 201312 r Test OIII 1,6TDI : No vzhledem k tomu že jsem měl Octu s tímhle motorem půjčenou...nesouhlasím s tichým a kultivovaným chodem a celkově je dle mého názoru tento motor určen pro klidné a rozvážné řidiče. Dodávám že pokud bych hleděl na spotřebu tak je relativně slušná ,nicméně při pohledu na ceník je nutno zvážit kolik že vlastně člověk najezdí kilometrů ,aby se mu koupě vůbec vyplatila.
Červenec 4, 201312 r To bude asi myšleno vůči jiným dieselům,s TSI se tichostí a kultivovaností nemůže úplně měřit.
Červenec 4, 201312 r Pawouk tam něco psal, proč japonci a francouzi nemají benzíny s turbem......já se domnívám, že jsou sami proti sobě. Atmosféry se ve stejném objemu těm přeplňovaným ani zdaleka nevyrovnají a jestli si koupím atmosféru po zkušenosti s TSI? Nekoupím, protože nejede. Raději půjdu jinam, nebo vezmu naftu. Stanmar: Souhlasím s tebou, 1,6TDI není ani tiché, ani kultivované. Těmhle testům nejde už vůbec věřit, je to všechno klamavá reklama. Také záleží na tom, kdo to píše a na jeho pocitech. Češi jsou národem nafty, je to tu od doby, co se kradla z náklaďáků a traktorů. Nic jiného je nezajímá, jen spotřeba...(pochopím to jen u služebních aut) Upraveno Červenec 4, 201312 r od Clint
Červenec 4, 201312 r Turbo asi nie je pre uplne kazdeho, su tam urcite zakonitosti, ale su ludia, vcitane mna, ktorym to velmi velmi vyhovuje
Červenec 4, 201312 r Do turbodieslu spíše než do benzínu atmosféry. Protože u toho benálu bych musel mít alespoň třílitr a to bych se nedoplatil ani na spotřebě, ani na pojistce. (aby to jelo) Já netvrdím, že jsou TDI nějaké špatné motory, jen jsou prostě hlučné (oproti benzínu), náchylnější na opravy a zimní období. Pak ještě nechutně smrděj .....asi by mi už chyběla i možnost motor pořádně vytočit. Upraveno Červenec 4, 201312 r od Clint
Červenec 4, 201312 r Clinte,on manfroto zase kecá,samozřejmě to tam je a to konkrétně zde: http://forum.skodahome.cz/topic/124361-maverickova-oiii/page-3#entry1787750 Je to ovšem můj názor,nikdo jiný tam kromě nás nic jiného nepsal. Jinak s tebou a rodolfem souhlasím - pro moje ježdění bych do případné atmosféry ve škodovkách již nikdy nešel. Netvrdím,že třeba v jiné kategorii aut by se to nedalo zkousnout,ale to je asi pro většinu z nás spíše v rámci sci fi. Upraveno Červenec 4, 201312 r od Pawouk
Červenec 5, 201312 r Odporucam vyskusat Civica s 1.8 iVTEC motorom... Na atmosferu sa uz nikdy nebudete pozerat tak ako teraz Mimo to, ma uplne nadherny zvuk
Červenec 5, 201312 r To je ten motor, co mají už dlouhou dobu? jestli ano, tak s nim je problém předjet i stodvácu
Červenec 5, 201312 r Asi takto,na tento motor jsou v posledních generacích rozpačité hodnocení v různých testech. Např. zde: http://www.auto.cz/test-honda-civic-1-8-i-vtec-kdysi-byl-jen-atletem-66723No a tímto bych zde Civic uztavřel. Ať nemusím mazat OT.
Červenec 5, 201312 r 3.6 in superb až budete mít na těch vašich TSI (což každý víme jsou uplně na nic, určitě bych nechtěl 2.0 TSI) čistý chromový koncovky, tak mě napište ;-) P.S. v komerčním autosalonu na prima (nějaký druhý název má prima, nevím jaky) říkají, že diesely jsou tižší o 3db než tsi, to asi slyšeli od nějakého zarytého dehtáka k čipu: pokud s tím autem budeš zacházet normálně, max ti dříve odejde turbo a ostatní věci ti prostě časem odejdou, s čipem možná dříve... tak jasně, pokud tomu budeš rapidně přidávat vykon, tak to nestíhá nic.... brzdy na RS jsou taky hrozný šunky, brzdili jsem z 230 na 130 a nic to nedělalo... zpátky vždy lze nahrát zpátky SW a když si někdo usmyslí, že ti něco nevyreklamuje, tak ti to prostě nevyreklamuje Upraveno Červenec 5, 201312 r od kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.