Červenec 24, 201312 r To Forcedracing: tak me se tedy salon ozval, ze mi nevyrobi auto s vyhrejvanym sklem, tak sem ho zrusil auto beztak prislo az za 5 tydnu. Taky jsem si naivne myslel, ze se jim tedy v SA uz zabejvaj a ze brzo pujde na linku. Upraveno Červenec 24, 201312 r od bicista
Červenec 24, 201312 r tak ma napadlo, je nejaka moznost vidiet montovat vlastne auto? nemusi to byt zrovna od pasu plechu az po vyjazd, ale povedzme poslednych par stanovist
Červenec 24, 201312 r Ano, dá se. Když půjdete do muzea škodovky a budete jako skupina nebo se objednáte k nějaké skupině lidí, tak ve všední dny provázejí v závodu Škody. Za nějaký ten poplatek. Ale myslím, že by to bylo hodně z dálky a určitě vám neřeknou, kdy budou zrovna vaše auto vyrábět, abyste se mohli jít podívat. Nemluvě třeba o noční směně nebo o víkendu. Leda byste pracovali přímo na pásu a vaše auto by projelo kolem vás, ačkoliv toho byste asi vůbec nevšimli, páč aut se stejnou výbavou jakou si objednáte, tak bude docela dost
Červenec 25, 201312 r Další test OIII,tentokrát 1.8 TSI.http://www.autoweb.cz/skoda-octavia-18-tsi-2013/
Červenec 26, 201312 r nuff: Kdepak, vyfasujes monterky a jdes na specialni usek vyroby a nechaji Te urcite veci namontovat samotneho. Upraveno Červenec 26, 201312 r od skodaforum20
Červenec 26, 201312 r Tak doufám, že tento úsek je opravdu speciální a po něm následuje rozborka a sborka už na klasickém úseku.
Červenec 26, 201312 r Je to asi trochu OT, ale nevíte někdo jaký termín má letos celozávodní dovolená v ŠA?
Červenec 26, 201312 r uz se to tu psalo,... myslim mozna v sekci Rapid nevim to presne ale asi 29 - 30 KT ... nebo jestli 30 - 31 KT nejak takto to musi byt
Červenec 26, 201312 r Oprava: Dovolená Octavia: 12.7-28.7.2013 Dodací lhůta je 8-10 týdnů. Upraveno Červenec 26, 201312 r od Dix1
Červenec 30, 201312 r Asistenční systémy v praxi video SKODA Octavia Front Assistant Skoda Lane Assistant Skoda Crew Protect Assist Skoda Multi Collision Brake Upraveno Červenec 30, 201312 r od KoNG
Červenec 30, 201312 r Pánové, měl bych dotaz na KESSY, jak jste s tím spokojený? Jsou k tomu dodávány standardní plnohodnotné klíčky a je u řidiče klasický zámek pro případ mechanického odemknutí? Začínám přemýšlet, že bych místo Ambition objednal Eleganci a tam je KESSY volně volitelné. A neměl jste už někdo náhodou možnost se svést v 1.6TDi 66Kw??
Červenec 30, 201312 r Ja jsem s tim spokojeny maximalne, konecne nelovim klice nekde dole v kapse.Jsou k tomu dodavany klasicke sklopne klice s DO.Jak otevrit auto v pripade nouze mas popsano v navode.Ano ve dverich je klasicky zamek schovany pod krytkou, kterou musis pak v pripade nouze vycvaknout a klasicky otevres dvere.Nouzove nastartujes pak tak, ze se kovovou casti klicku se dotknes tlacitka stratovani a zmacknes, nebo klicem kovovou casti zmacknes.Klicek funguje jako imobilizer, akorad v pripade, ze kdyz v nem dojde baterka nevysila signal, proto je nutnatesna blizkost na tlacitko startu.Jinak to funguje tak, prijdes k autu vemes za kliku a mas odemceno. Zamykas prilozenim prstu ze vnejsku klikyje tam takovy drobny prolis, aby si vedel kde. Do kufru se taky dostanes jen proste vemes za nej a otevres.Staci kdyz mas klicky v kapse, po zavreni kufru se sam zamkne.Startovat se da jen se zmacknoutou spojkou. Vlezes do auta, na prvni stisk nabehne elektrika a pak seslapnes spojkua znova zmacknes a motor naskoci, nebo muzes na jeden stisk po sednuti do auta, zmacknes spojku, stisknes cudlik a motor naskoci, to asi nebude vhodne u dieselu.Proste parada. V menu radia si taky mzes navolit jaky vsechny dvere se ti po odemceni maji otevrit. Pokud volis Eleganci je totalni nesmysl si to tam nedat. Pozvedne to auto do dalsiho luxusu a v pripade elegance zadarmo. Vubec nechapu proc to v konfigu neni defaultne zafajkovany, a kdo nechce at to odfajfkuje. Upraveno Červenec 30, 201312 r od bicista
Červenec 30, 201312 r v 66kw som nešiel ale kedže mi príde oproti OII 77kw slabá tak by som do toho nešiel
Červenec 30, 201312 r KESSY je naprosto neocenitelna vec. Urcite jdi do toho. Zvyseni komfortu pri pouziti auta je opravdu vyrazne znatelne.
Červenec 30, 201312 r bicista: Díky moc za info, pokud objednám eleganci, tak do toho půjdu. suri: Už jsem to tu někde psal, 77kw by mi na moje potřeby úplně stačilo, takže počítám, že bych pořídil 66kw a za těch 35tis.kč bych si radši připlatil místo Ambiente Eleganci. Ale rozhodnu se, až se 66kw někde svezu.
Červenec 31, 201312 r Startovat se da jen se zmacknoutou spojkou. Vlezes do auta, na prvni stisk nabehne elektrika a pak seslapnes spojku a znova zmacknes a motor naskoci, nebo muzes na jeden stisk po sednuti do auta, zmacknes spojku, stisknes cudlik a motor naskoci, to asi nebude vhodne u dieselu. U dieslu to je jedno. Elektronika se žhavení pohlídá, takže se maximálně prodlouží doba od zmáčknutí tlačítka k nastartování. Jinak za KESSY dávám Super věc. Ne každému ale může vyhovovat, proto chválím, že tato doplňková výbava je volitelná.
Červenec 31, 201312 r Ja moc nechapu, komu a proc by KESSY nemelo vyhovovat. Upraveno Červenec 31, 201312 r od mike_k
Srpen 2, 201312 r Kdyz ridite OIII vidite ve vyhledu zaparkovany pravy sterac ?? ja jo a nadseny z toho nejsem, nejde udelat, aby byl zaparkovany nize a nebyl ve vyhledu vubec videt ?? V O2 jsem sterace zaparkovany nevidel.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.