Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Ano, dá se. Když půjdete do muzea škodovky a budete jako skupina nebo se objednáte k nějaké skupině lidí, tak ve všední dny provázejí v závodu Škody. Za nějaký ten poplatek. Ale myslím, že by to bylo hodně z dálky a určitě vám neřeknou, kdy budou zrovna vaše auto vyrábět, abyste se mohli jít podívat. Nemluvě třeba o noční směně nebo o víkendu. Leda byste pracovali přímo na pásu a vaše auto by projelo kolem vás, ačkoliv toho byste asi vůbec nevšimli, páč aut se stejnou výbavou jakou si objednáte, tak bude docela dost :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pánové, měl bych dotaz na KESSY, jak jste s tím spokojený? Jsou k tomu dodávány standardní plnohodnotné klíčky a je u řidiče klasický zámek pro případ mechanického odemknutí? Začínám přemýšlet, že bych místo Ambition objednal Eleganci a tam je KESSY volně volitelné. A neměl jste už někdo náhodou možnost se svést v 1.6TDi 66Kw??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja jsem s tim spokojeny maximalne, konecne nelovim klice nekde dole v kapse.
Jsou k tomu dodavany klasicke sklopne klice s DO.
Jak otevrit auto v pripade nouze mas popsano v navode.
Ano ve dverich je klasicky zamek schovany pod krytkou, kterou musis pak v pripade nouze vycvaknout a klasicky otevres dvere.
Nouzove nastartujes pak tak, ze se kovovou casti klicku se dotknes tlacitka stratovani a zmacknes, nebo klicem kovovou casti zmacknes.
Klicek funguje jako imobilizer, akorad v pripade, ze kdyz v nem dojde baterka nevysila signal, proto je nutna
tesna blizkost na tlacitko startu.

Jinak to funguje tak, prijdes k autu vemes za kliku a mas odemceno. Zamykas prilozenim prstu ze vnejsku kliky
je tam takovy drobny prolis, aby si vedel kde. Do kufru se taky dostanes jen proste vemes za nej a otevres.
Staci kdyz mas klicky v kapse, po zavreni kufru se sam zamkne.

Startovat se da jen se zmacknoutou spojkou.  Vlezes do auta, na prvni stisk nabehne elektrika a pak seslapnes spojku
a znova zmacknes a motor naskoci, nebo muzes na jeden stisk po sednuti do auta, zmacknes spojku, stisknes cudlik a motor naskoci, to asi nebude vhodne u dieselu.

Proste parada. V menu radia si taky mzes navolit jaky vsechny dvere se ti po odemceni maji otevrit.

 

Pokud volis Eleganci je totalni nesmysl si to tam nedat. Pozvedne to auto do dalsiho luxusu a v pripade elegance zadarmo.

Vubec nechapu proc to v konfigu neni defaultne zafajkovany, a kdo nechce at to odfajfkuje.

Editováno: , autor: bicista
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

bicista: Díky moc za info, pokud objednám eleganci, tak do toho půjdu. 

 

suri: Už jsem to tu někde psal, 77kw by mi na moje potřeby úplně stačilo, takže počítám, že bych pořídil 66kw a za těch 35tis.kč bych si radši připlatil místo Ambiente Eleganci. Ale rozhodnu se, až se 66kw někde svezu. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Startovat se da jen se zmacknoutou spojkou.  Vlezes do auta, na prvni stisk nabehne elektrika a pak seslapnes spojku

a znova zmacknes a motor naskoci, nebo muzes na jeden stisk po sednuti do auta, zmacknes spojku, stisknes cudlik a motor naskoci, to asi nebude vhodne u dieselu.

 

 

U dieslu to je jedno. Elektronika se žhavení pohlídá, takže se maximálně prodlouží doba od zmáčknutí tlačítka k nastartování.

 

Jinak za KESSY dávám  :kol-47:  Super věc. Ne každému ale může vyhovovat, proto chválím, že tato doplňková výbava je volitelná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...