Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

nuz, novinari nemaju z coho varit, tak sa chytaju toho co mozu :)

1. S urcitostou viem povedat, ze spoj naraznika s blatnikom (a prednym svetlometom) nepojde takto sikmo, ale vodorovne.

2. hmota dveri bude licovat s prahom, len v dolnej casti dveri bude "zaseknuty" prelis, teda dvere sa nebudu tak plynulo zuzovat a potom "odskoci" siroky prah ako na renderi...

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
Vloženo

neviem ako vam, ale mne sa nepaci myslienka, ze modely do 100 kW budu mat jednoduchu zadnu napravu! Zrejme to vsak bude pravda, staci pozriet na Jettu pre americky trh, alebo na The Beetle - jednoducha naprava, viacprvkova len pre 2,0 TSI :aggressive:

Vloženo

No a co čekáš při extrémním tlaku na cenu? Škoda prodává základní Octaviu 1.4TSI s pár prvky navíc za 319 900Kč, Ambition Plus je za 374 900Kč. Před 13ti roky si člověk koupil základ Octavie s motorem 1.4 jenom o něco dráž, za 336 900Kč. Akorát neměl 90 ale 44kW, místo čtyřech airbagů byl jeden, ABS za příplatek 26 500Kč, el. okna, klimatizaci nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním neměla ani GLX za 409 900Kč. Je jasné, že doba pokročila, ale ten cenový pád je extrémní. Oba víme, kolik ještě v roce 2008 stála auta a nejde jen o škodovku. Ceny padaly úplně všude.

Jestli si někdo myslí, že příchodem (dočasného) dumpingu z koreje jen klesnou ceny a produkt zůstane stejný, ať si to myslí. Mně se vývoj směrem k totálnímu spotřebáku nelíbí, bohužel šetří i drahé značky jako Audi nebo Mercedes. A protože dnešní auta budou pro bazarové kovboje prokletím, odrazí se to na cenách ojetin.

Ale když lidi slyší na fantasmagorie o "nejvkalitnějším českém SUV", "sedum", "kdo říká, že vám všechno nedáme zadarmo" a podobné kokotiny, tak se holt bude šetřit. Protože dneska chcou lidi co nejvíc černých teček v ceníku, potřebují mít tlačítka na volantu a ideálně ještě vidět u 1.4 atmosféry napsáno 80kW. Že pak ten motor jede úplně stejně jako o 14kW slabší konkurence, to už je jedno. Zákazník odchází s pocitem, jak výhodně koupil o sto tisíc levněji než u Škody/Fordu/...

Vloženo

Cjo,a kolik lidí tu současnou víceprvkovou nápravu u dnešní OII ocení? Podle mě většina majitelů ani neví co tam mají!

Tak třeba já. Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni. A možnost vyšší užitečné hmotnosti se taky občas může hodit.

Vloženo

Však jo, dost lidí tady na foru má nějaké zkušenosti a vědomosti. Já tím chtěl říct, že většina "obyčejných" majitelů nemá ani potuchy, na čem jezdí a je jim to jedno a vůbec to neřeší. :kol-28:
Ale za sebe můžu říct, že bráchův Room na 16" i na té jednoduché nápravě při své výšce seděl v zatáčkách dost dobře a drncal podle mého názoru méně, než moje jedničková Fabie Combi na 14" :kol-31: .

Vloženo (editace)

Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni.

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Myslím že ta vlečná náprava autu neublíží. Nová A3 ji má taky a to si myslím, že audi je v podvozkách o level jinde než škoda.

Jezdím skoro vším co má škodovka teď v nabídce. Charakter chování auta taky hodně dělá ta bouda co sebou vozíš. Nejlepší mi poslední dobou přišlo Citi Go z toho jsem byl fakt nadšenej :)

Vloženo

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Mozno keby si vyskusal Octu na 17" a s lahkym benzinovym motorom vpredu, tak by si poupravil nazor ;)

JJ, tiez mam len to info o predlzeni o 10 cm oproti O2...

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...