Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

nuz, novinari nemaju z coho varit, tak sa chytaju toho co mozu :)

1. S urcitostou viem povedat, ze spoj naraznika s blatnikom (a prednym svetlometom) nepojde takto sikmo, ale vodorovne.

2. hmota dveri bude licovat s prahom, len v dolnej casti dveri bude "zaseknuty" prelis, teda dvere sa nebudu tak plynulo zuzovat a potom "odskoci" siroky prah ako na renderi...

Jasný, takže to bude vypadat jako v případě studie Vision D a to znamená, že přiložený obrázek je skutečně Octavia III...

post-19833-0-06550200-1334602269_thumb.j

Jestli si to nepokazili, tak bude zadek nejkrásnější z celé OIII (a jiný, než na obrázku).

  • 2 týdny později...

Výroba OIII byla posunutá nebo pořád platí 45KT? U konkurence je seznam změn a jsou tam nové barvy s náběhy 45KT a 47KT. Že by jenom na combi?

Už jsem to našel.

Upraveno od Dix1

Já jsem teda nic nenašel.

  • 2 týdny později...

Kecaj motory audi řemen 100% nemají ;)

neviem ako vam, ale mne sa nepaci myslienka, ze modely do 100 kW budu mat jednoduchu zadnu napravu! Zrejme to vsak bude pravda, staci pozriet na Jettu pre americky trh, alebo na The Beetle - jednoducha naprava, viacprvkova len pre 2,0 TSI :aggressive:

No a co čekáš při extrémním tlaku na cenu? Škoda prodává základní Octaviu 1.4TSI s pár prvky navíc za 319 900Kč, Ambition Plus je za 374 900Kč. Před 13ti roky si člověk koupil základ Octavie s motorem 1.4 jenom o něco dráž, za 336 900Kč. Akorát neměl 90 ale 44kW, místo čtyřech airbagů byl jeden, ABS za příplatek 26 500Kč, el. okna, klimatizaci nebo centrální zamykání s dálkovým ovládáním neměla ani GLX za 409 900Kč. Je jasné, že doba pokročila, ale ten cenový pád je extrémní. Oba víme, kolik ještě v roce 2008 stála auta a nejde jen o škodovku. Ceny padaly úplně všude.

Jestli si někdo myslí, že příchodem (dočasného) dumpingu z koreje jen klesnou ceny a produkt zůstane stejný, ať si to myslí. Mně se vývoj směrem k totálnímu spotřebáku nelíbí, bohužel šetří i drahé značky jako Audi nebo Mercedes. A protože dnešní auta budou pro bazarové kovboje prokletím, odrazí se to na cenách ojetin.

Ale když lidi slyší na fantasmagorie o "nejvkalitnějším českém SUV", "sedum", "kdo říká, že vám všechno nedáme zadarmo" a podobné kokotiny, tak se holt bude šetřit. Protože dneska chcou lidi co nejvíc černých teček v ceníku, potřebují mít tlačítka na volantu a ideálně ještě vidět u 1.4 atmosféry napsáno 80kW. Že pak ten motor jede úplně stejně jako o 14kW slabší konkurence, to už je jedno. Zákazník odchází s pocitem, jak výhodně koupil o sto tisíc levněji než u Škody/Fordu/...

Cjo, a kolik lidí tu současnou víceprvkovou nápravu u dnešní OII ocení? Podle mě většina majitelů ani neví, co tam mají!

Ale,ale,mají - motory řady EA 211. http://www.auto.cz/v...f-octavia-64698

post-32075-0-03942200-1336497747_thumb.j

Ale 211 jsou motory VW. Já myslel 888 to je motor Audi ;) ... asi nemaj moc technických info třeba že tydle motory mají AVS.

Upraveno od Mates_XIV

Když to bereš takto. Audi přece patří do koncernu - pro mě je to všechno VW. :kol-28:

Jak jinak to chceš brát :) ... záleží na tom kdo to vyvíjel .... a Audi je mi podstatně sympatičtější.

Z čehopak asi vyvinulo VW odpojování válců :)

AVS video

Cjo,a kolik lidí tu současnou víceprvkovou nápravu u dnešní OII ocení? Podle mě většina majitelů ani neví co tam mají!

Tak třeba já. Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni. A možnost vyšší užitečné hmotnosti se taky občas může hodit.

Však jo, dost lidí tady na foru má nějaké zkušenosti a vědomosti. Já tím chtěl říct, že většina "obyčejných" majitelů nemá ani potuchy, na čem jezdí a je jim to jedno a vůbec to neřeší. :kol-28:
Ale za sebe můžu říct, že bráchův Room na 16" i na té jednoduché nápravě při své výšce seděl v zatáčkách dost dobře a drncal podle mého názoru méně, než moje jedničková Fabie Combi na 14" :kol-31: .

Komfort odpružení je ve srovnání s Roomem, který má jednoduchou nápravu z O1, na úplně jiné úrovni.

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Upraveno od bojler

Myslím že ta vlečná náprava autu neublíží. Nová A3 ji má taky a to si myslím, že audi je v podvozkách o level jinde než škoda.

Jezdím skoro vším co má škodovka teď v nabídce. Charakter chování auta taky hodně dělá ta bouda co sebou vozíš. Nejlepší mi poslední dobou přišlo Citi Go z toho jsem byl fakt nadšenej :)

V práci jezdím občas OIIC 2.0TDI a podvozek mě naopak dost zklamal. Do cca začátku roku jsem jel s OII párkrát a krátce, vždycky na sněhu v zimě. Tak jsem si netroufal hodnotit. Nevím, jestli je to těžkým motorem a 195/65 R15, ale auto se houpe a naklání. Pocitově by to chtělo kola aspoň o 10cm od sebe, ten malý rozvor je znát. Passat je měkký, rázy jsou hodně tlumené. Roomster je dost tvrdý, nehoupe se. Octavia je měkká, houpe se a rázy jdou poznat mnohem víc jak v Passatu. Na to, že má o x cm víc gumy v profilu je to celkem bída. Tzn. za mě čert vem druh nápravy, když to zabíjí kdoví co od malého rozvoru.

Možná su ale zaujatý, protože PDčko v té Octavii mě extrémně vytáčí. Jednička krátká a nejede, dvojka jede jako blázen. Auto vibruje, řve jak traktor, děs. Zkusím nějaký jiný kus od kolegů, tohle je společné auto a může to být nějak třísklé.

Má někdo potvrzené, jestli dostane Octavia střední délku opět jako Golf a nebo rovnou těch cca 268cm rozvoru?

Mozno keby si vyskusal Octu na 17" a s lahkym benzinovym motorom vpredu, tak by si poupravil nazor ;)

JJ, tiez mam len to info o predlzeni o 10 cm oproti O2...

  • 3 týdny později...
  • 4 týdny později...

Z nějakého "rusija" webu :-)

post-19833-0-48993500-1340711713_thumb.j

post-19833-0-61201600-1340711743_thumb.j

Zase len omalovanky :blink:

  • 3 týdny později...

Otazocka - ked dostal novy Leon full-LED predne svetlomety, dostane ich aj Octavia 3?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.