Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Protože sedlám Korejce tak mám řadu zkušeností a ty jsou zatím bezvadné. Takže třeba nešetřili na materiálu, kde je u Koncernu plast tam u Korejce je hliník, zejména na motoru. Vše je strojařsky čisté a skoro s Japonskou kvalitou a to z toho důvodu že Toyota a další značky byly předloha nebo i licenční technika od nich. Zatím kdo si z mého okruhu pořídil nebo nafasoval Korejce tak jezdí a chválí a vůbec neví o hororech koncernových motorů. Když vezmu v úvahu konstrukci motorů pro OIII tak tam vidím takovou řadu úsporných řešení že se o tom majitelům Kie a Hyundai ani nezdá. U nich je svět ještě v pořádku.

Další faktor je že hodně lidí žije v předsudcích a když slyší slovo Korea tak se jen mávnou rukou. Jenže doma maj počítač, mobil, Tv a další elektriniku z této země a považují jí za špičku. Jenže oni mají nesmírnou píli a snahu udělat bezchybný výrobek a o tom se u Koncernu ani nezdá. Tady je hlavní moto úspora a ne životnost. U Korejců jde o vypracování se mezi špičku a to již ve Wolfsburgu pochopili a maj z toho těžký sny. A asi Koncern nezvítězí, proti jiné mentalitě to prostě nejde. Takto to bylo před čtvrt stoletím u Japonců a kde jsou dnes.

Editováno: , autor: wolfspitz
Vloženo (editace)

Můžeš být konkrétní a uvést řadu úsporných opatření na motorech?

 

K těm bezvadným zkušenostem. Je hlavně potřeba uvědomit si postavení jednotlivých výrobců, tzn. co dělat můžou a co dělat musí. Faktem je, že korejská auta byly v rámci Evropy neprodejné křápy. Zná někdo někoho normálního, kdo si před deseti rokama dobrovolně koupil Kiu nebo Hojandé? Myslím, že ne.

 

U mě si respekt získají v okamžiku, kdy přinesou trhu něco nového. A tím nemyslím agresivní cenovou politiku a megalomanské reklamní kampaně. To umí v konečném důsledku každý. O tom, že se časem dostanou zhruba na úroveň zavedených evropských značek a některé z nich předběhnou, to asi není pochyb. Na VW, natož na premiové značky zatím nemají. Novináři si můžou cucat z prstu fantastické titulky, ale sorry - kdo neumí výškově nastavitelnou loketní opěrku, může si s autem nižší střední třídy a řečmi o premiové kvalitě leda vytřít prdel.

 

Doteď šlo fakticky jen o neskrývané kopírování, koneckonců se k tomu i přiznávají. Jenže jakmile se skutečně a trvale zařadí mezi zavedené značky, bude to ještě těžší. Najednou budou muset místo dotahování vést a to je vždycky těžší. A bude toho víc. Najednou bude potřeba umořit náklady a to s nízkými cenami nejde. Najednou dojdou peníze na obří kampaně, najednou se nebudou shovívavě přecházet některé detaily s ohledem na nedávnou minulost atd. atd. Já příchod korejců neoslavuju. Ruinování cen v konečném důsledku nic dobrého nepřinese. Jakmile dají trhu něco navíc a nebude to zaměřeno jen na efekt, změním názor.

 

wolfspitzi, dal bys někam na internet fotogalerii tvého auta?

Editováno: , autor: bojler
Vloženo (editace)

to prskanie proti korejcom mi pride smiesne a hlavne neopodstatnene ..

.. jednoducho treba ich akceptovat na trhu . proste je to realita ze H / K presvedcili zakaznikov viac ako ine europske automobilky. OK koncern je spica ... ale ...

 

ked sa vratim k skodovke v roku 1990 a skor tak zas paralela poznas  BOJLER: niekoho normalneho v zahranici ktory by si bol vtedy  kupil skodovku ... ????

 

pozerajme sa aj do vlastnej stajne .. tak ako skodovka bola niekedy v prdeli tak boli kedysi aj korejci 

skoda je dnes inde .. ale aj korejci su dnes inde ...

a zjavne vyuzivaju to ze europske automobilky su v  s r a c ka ch a davaju do svojich produktov to co EU automobilky vramci uspor .. odtial beru ... (otazkou je dokedy ... )

Editováno: , autor: LUKY-007
Vloženo (editace)

Já už ty testy ani nečtu. Vzhledem k osobním zkušenostem, které jsou velmi podobné se spoustou lidí nejen zde na fóru, ale též v mém okolí, mi přijde opravdu až přehnané, jaké ódy stále na OIII všude pějí. Ať už jde o velikost, jízdní vlastnosti, zpracování, design, či detaily, všude je OIII popisována jako něco skvělého a kolikrát je to v přímém rozporu s realitou, na čemž se shoduje více lidí. Jsem přesvědčen, že spousta těchto rádoby "objektivních" testů je zaplacených.

 

Ke korejcům:

1) začínáte se opakovat tak, jako v případě zadní nápravy. Jak kolovrátek

 

2) jednoduché shrnutí:

 - Hyundai (žádný rádoby ehm "luxusně" znějící "hjundé", jak to ten blbeček prosazoval v kampaních, ale "Hyundai" tak, jak to čtou v rodné zemi - Korei) byl před lety vrchol hnusu, nevkusu, šrot. Během let se neskutečně vyšvihl a je to znát. Jízdní vlastnosti nikdy nebudou kdoví jaké, na druhou stranu jezdí to, jezdí to bezpečně a spousta řidičů více nepotřebuje.

Interiér je velmi kvalitní, na mnohých místech kvalitnější, než u VW (a tím i Škodovky), jedná se ale především o místa, která jsou vidět. Při bližším pohledu má spousty nedodělků, někde se šetřit musí. Pro běžně, průměrně náročného a především ekonomicky smýšlejícího člověka je plně dostačující a ačkoli na podobné designové výstřelky já moc nejsem, faktem je, že je do jisté míry kreativní, což Škodovka není - někomu se to líbí.

Jednou se vyšvihne ještě výše, no dnes nemá na střední třídu. i40 je velmi zajímavé a kvalitně zpracované auto, vzhledem k ceně je ale trošku mimo mísu. Ať už se vyšvihl Hyundai jak chce, pořád je to "jen Korejec" a nemůže si dovolit nastavit ceny v podobné relaci, jako zavedené a prestižnější značky. Jeho místo je v nižší a nižší střední třídě a myslím, že i20 a i30 jsou cílevědomé modely.

Hlavní rozpor v porovnání se Škodovkou je ten, že Škodovka šla léta nahoru, dosáhla takového přijatelného průměru (ve své době OI, dnes OII) a stala se tak cenově přijatelnou alternativou kvalitního vozu. Dnes jsou však ceny na poměr vývoje trhu příliš vysoké a kvalita jde zase dolů, namísto aby stále rostla.

Hyundai naproti tomu roste mnohem více, neskutečnou rychlostí a navzdory ekonomické recesi stále tlačí tu kvalitu nahoru. Pořád je ale schopen udržet nízké ceny. A žvásty typu "je to špatně" neberu, neboť spotřebiteli jde v prvé řadě o to, koupit produkt co nejlevněji, nepotřebuji plnit kapsy zaměstnancům Škodovky. Pokud máme zdražovat, musí růst také platy. V současné situaci v Evropě ale nastavit ceny tak, jak to udělala Škodovka, která stále není a asi ani nikdy nebude špičkou, je velmi odvážné a prodeje možná zachrání jen firemní flotily. V současné ekonomické situaci je Hyundai racionální volbou s dobrým poměrem cena/kvalita. Netvrdím, že bych si jej koupil, já ale na tom zase tak špatně nejsem. S běžným platem v ČR kolem 15 tisíc hrubého bych ale opravdu nad předraženou OIII nepřemýšlel a raději bych šel tou racionálnější cestou.

 

Podtrženo, sečteno: Hyundai je v celkovém součtu horší, než Škodovka. Na rozdíl od Škodovky ale má co nabídnout: výborný poměr ceny a kvality. Škodovka se např. v případě OIII v mých očích dostala do situace, kdy se nemohu vyhnout otázce "co mi to přinese, vyhodit tolik peněz za toto auto"?! A to je možná ten hlavní rozpor a rivalita mezi oběma značkami. 

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Denisi , prosimte , uz ne slohovky , dyt ty se psaly ve skole :D

Kluci dneska jsem mel zase moznost si na krapanek delsi trasu projet Olll , no cca 100km , co musim rict , pohodlne jak prase , sviti dobre , mista za volantem zeby se pod nej vlezla jeste jedna hlava , no zacina se mi zamlouvat a libi se mi ze je to nakopnuta koza :D ja s ni projel i v zime na chatu a to se tam s fabii nikdy nepoustim :D ... akorat by to chtelo jinak tvarovanou saltru , ale to je jen kuj pocit , hodd jsem zvyklej na jinou :D

Vloženo

Já už ty testy ani nečtu. Vzhledem k osobním zkušenostem, které jsou velmi podobné se spoustou lidí nejen zde na fóru, ale též v mém okolí, mi přijde opravdu až přehnané, jaké ódy stále na OIII všude pějí. Ať už jde o velikost, jízdní vlastnosti, zpracování, design, či detaily, všude je OIII popisována jako něco skvělého a kolikrát je to v přímém rozporu s realitou, na čemž se shoduje více lidí. Jsem přesvědčen, že spousta těchto rádoby "objektivních" testů je zaplacených.

 

Ke korejcům:

1) začínáte se opakovat tak, jako v případě zadní nápravy. Jak kolovrátek

 

2) jednoduché shrnutí:

 - Hyundai (žádný rádoby ehm "luxusně" znějící "hjundé", jak to ten blbeček prosazoval v kampaních, ale "Hyundai" tak, jak to čtou v rodné zemi - Korei) byl před lety vrchol hnusu, nevkusu, šrot. Během let se neskutečně vyšvihl a je to znát. Jízdní vlastnosti nikdy nebudou kdoví jaké, na druhou stranu jezdí to, jezdí to bezpečně a spousta řidičů více nepotřebuje.

Interiér je velmi kvalitní, na mnohých místech kvalitnější, než u VW (a tím i Škodovky), jedná se ale především o místa, která jsou vidět. Při bližším pohledu má spousty nedodělků, někde se šetřit musí. Pro běžně, průměrně náročného a především ekonomicky smýšlejícího člověka je plně dostačující a ačkoli na podobné designové výstřelky já moc nejsem, faktem je, že je do jisté míry kreativní, což Škodovka není - někomu se to líbí.

Jednou se vyšvihne ještě výše, no dnes nemá na střední třídu. i40 je velmi zajímavé a kvalitně zpracované auto, vzhledem k ceně je ale trošku mimo mísu. Ať už se vyšvihl Hyundai jak chce, pořád je to "jen Korejec" a nemůže si dovolit nastavit ceny v podobné relaci, jako zavedené a prestižnější značky. Jeho místo je v nižší a nižší střední třídě a myslím, že i20 a i30 jsou cílevědomé modely.

Hlavní rozpor v porovnání se Škodovkou je ten, že Škodovka šla léta nahoru, dosáhla takového přijatelného průměru (ve své době OI, dnes OII) a stala se tak cenově přijatelnou alternativou kvalitního vozu. Dnes jsou však ceny na poměr vývoje trhu příliš vysoké a kvalita jde zase dolů, namísto aby stále rostla.

Hyundai naproti tomu roste mnohem více, neskutečnou rychlostí a navzdory ekonomické recesi stále tlačí tu kvalitu nahoru. Pořád je ale schopen udržet nízké ceny. A žvásty typu "je to špatně" neberu, neboť spotřebiteli jde v prvé řadě o to, koupit produkt co nejlevněji, nepotřebuji plnit kapsy zaměstnancům Škodovky. Pokud máme zdražovat, musí růst také platy. V současné situaci v Evropě ale nastavit ceny tak, jak to udělala Škodovka, která stále není a asi ani nikdy nebude špičkou, je velmi odvážné a prodeje možná zachrání jen firemní flotily. V současné ekonomické situaci je Hyundai racionální volbou s dobrým poměrem cena/kvalita. Netvrdím, že bych si jej koupil, já ale na tom zase tak špatně nejsem. S běžným platem v ČR kolem 15 tisíc hrubého bych ale opravdu nad předraženou OIII nepřemýšlel a raději bych šel tou racionálnější cestou.

 

Podtrženo, sečteno: Hyundai je v celkovém součtu horší, než Škodovka. Na rozdíl od Škodovky ale má co nabídnout: výborný poměr ceny a kvality. Škodovka se např. v případě OIII v mých očích dostala do situace, kdy se nemohu vyhnout otázce "co mi to přinese, vyhodit tolik peněz za toto auto"?! A to je možná ten hlavní rozpor a rivalita mezi oběma značkami. 

H/K nezbývá nic jiného než nabídnout cenu a nebo "něco" navíc. Každý ať si přitáhne před barák co chce. A k těm 15 hrubých si asi děláš ce.ky. Odky je kategorie takového auta pro "masy dělníků". Tím se NIKOMU-NIKOMU-NIKOMU neposmívám, ale logicky se nebude výrobce za každou cenu tomuto přizpůsobovat u auta majíc prvoplánově jiné určení, k tomu sebevědomí sic pošramocené kompromisy,ale stále je "jinde". Pořád to neřešte a opravdu jste na foru Š-A a ne na seznamu-auto-moto.

Vloženo

Bohužel, republikový průměr na úrovni ani ne tak oslnivých 24 tis. /měs. způsobují pouze ti opravdu nadměrně bohatí. Především zde na Ostravsku je 15 000,- Kč/měs. považováno za nadstandardní plat lepších pozic, běžný plat se zde pohybuje kolem 10 - 12 tis. Kč. Jo holt, v Ostravě je všechno fajn - ještě že se můžeme zhluboka nadechnout! :kol-24:

Vloženo

Jak je vidět na mé profilovce, tak jsem na "vaší" straně a OIII je v hledáčku,ale taky je pro mne "luxusem" vzhledem k zbytku co jsem hlavně ochotný "vyhodit" za nalakovanou kopu šrotu.

Vloženo

Protože mě zajímá ekonomika společně s technikou a řadou dalších oborů tak i z tohoto pohledu vybírám auto a doba kdy to muselo být jen Německé je dávno pryč. O auto s více než 30% dílů Made in PRC prostě nemám zájem a to z důvodu že nekoresponduje pořizovací cena. Dnes v MF Dnes je test OIII, pravda nečetl jsem ho celý, ale jen ta cena testované verze 900 TKč byla úděsná a v této ceně si představuju již jinou třídu.

Já když vybírám auto tak začnu tím že seženu maximálně technických informací, nejlépe dílenské knihy a podle nich si dělám názor na perspektivu auta pro delší používání. Takhle jsem to udělal u O1 1,8T a 14 let naprostá spokojenost a pak i u Mondea tam 8 let naprostá spokojenost a nyní u Offroadu taky super spokojenost. Konec konců kvalita silnic jde tak do kopru že jsem vděčnej za balonový kola a permanentní 4x4 a podvozek bytelnej. Protože v době koupě tohoto auta jsem měl první zájem na OII combi LK 1,8 Tsi, jenže jsem dal přednost terénnímu autu a vůbec nelituju.A co je podstatný tak moje auto nepadá v ceně tak úděsně rychle jako ostatní značky v současné době.

K těm Korejců jen poznámka že co u nás v Evropě trvá rok tak u nich jeden a půl měsíce. Takže oni v současné době téměř dohnali nelepší Evropskou produkci a za pár měsíců ji předeženou. Když jsem vyděl plán nových modelů koncernu Hyundai tak to z toho koncern z Wolfsburgu padne do mdlob. A porovnávat desetiletý auta z Koree taky není možný, oni přeskočili několik generací techniky najednou a jejich hlavní odbytiště je USA a podle toho tedy vypadá expanze. Prostě potlačit Japonce a Evropskou produkci.

Vloženo

ked sa vratim k skodovke v roku 1990 a skor tak zas paralela poznas  BOJLER: niekoho normalneho v zahranici ktory by si bol vtedy  kupil skodovku ... ????

Ne, nikdo normální si Škodovku tehdy na Západě koupit nemohl. A to je právě ono. Tak jako se musela snažit Škoda nad rámec poměrů, aby si vydobila jméno, tak se budou a musí snažit korejci. A když jsme u těch parafrází, někdo vidí v Ceedu/I30 Feliciu, někdo Octaviu I, někdo Octaviu II. O ničem jiném debata není. Já si myslím, že se ještě ani nedotáhli. Do karet jim ale bude hrát špatná hospodářská situace, kdy si auto podle představ (ne podle neustálého přihlížení k peněžence) jednoduše dovolit může málokdo. Jakmile se pořádně zavedou, podbízet se nebudou. Uvidíme.

Vloženo (editace)

Škodovka šla léta nahoru, dosáhla takového přijatelného průměru (ve své době OI, dnes OII) a stala se tak cenově přijatelnou alternativou kvalitního vozu. Dnes jsou však ceny na poměr vývoje trhu příliš vysoké a kvalita jde zase dolů, namísto aby stále rostla.

Už jsem to tady psal několikrát. Je zajímavé, že Kia řazená v hierarchii pod Hyundai je v DE výrazně dražší než u nás Škoda. A tím se obloukem dostáváme k tomu, že někteří se chovají jak mohou a někteří jak musí. Divím se, že reexporty z ČR nejsou daleko výraznější. Zvlášť u takového Golfu, kde je oproti Německu startovní cena doslova směšná.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Tak po dlouhé době jsem zavítal na fórum a myslel jsem si že je to tu HYUNDAI fórum. Stránky HYUNDAI jsou jinde. Tady je škoda fórum, vlastním Hyundai i Škoda, ale Hyundai to je úplně jiná kategorie a taky jiné fórum...

Vloženo (editace)

Pozor. Je to sice paradox, neboť osobně považuji Hyundai za něco lepšího, než je KIA, dle oficiálního vyjádření má však KIA nabízet luxusnější alternativu Hyundaie a proto má být (je) dražší. Faktem je, že se mi KIA vždy líbila více, no dnes bych asi raději sáhl po Hyundaii.

 

EDIT: To Jirka37: to si nevybereš. Já to tady chtěl vzdát, ze zvědavosti jsem ale, ačkoli jsem nějakou dobu nepřispíval, téma sledoval. Ono se na některé věci neodepsat nedá a celé toto téma je v poslední době jen o Korejcích, nápravě a podobných nesmyslech. Je lepší to neřešit a máš-li co napsat, napsat to. Asi se to tady totiž jen tak do starých kolejí nevrátí, na druhou stranu, nepatlá-li se dané téma pořád dokola jako hov*o (náprava), plní se zde představa diskusního fóra. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Vloženo

Náprava se řeší i ve všech testech a i v dnešní MF Dnes. Každý poukazuje na úsporné řešení v podobě klikovky a že konkurence pochopila budoucnost víceprvkové, kterou dávají od smého základu. Hlavní rozdíl je v přenosu hluku při jízdě po nerovnostech.

No a proč se zde řeší Korejci, vždyť vzhledová stránka posledních verzí z MB připomíná silně Korejskej rukopis, bohužel ve výbavě již nestíhá. A i koncern VW sám připouští že koncern Hyundai je velká a nebezpečná konkurence. Jenže Hyundai je takový obr s rozsahem výroby od PKW, LKW přes lodě až po elektrárny a automobilovou divizi bere i jako zdroj reklamy pro svoje produkty na celém světě. O takovém rozsahu výroby a sortinentu se Wolfsburgu ani nezdá.

Vloženo

Protože mě zajímá ekonomika společně s technikou a řadou dalších oborů tak i z tohoto pohledu vybírám auto a doba kdy to muselo být jen Německé je dávno pryč. O auto s více než 30% dílů Made in PRC prostě nemám zájem a to z důvodu že nekoresponduje pořizovací cena. Dnes v MF Dnes je test OIII, pravda nečetl jsem ho celý, ale jen ta cena testované verze 900 TKč

 

No pochybuju že duo H/K bude alespoň z 30% dílů z EU....Zvláštní že můj otec jezdí u dopravce jezdící pro rejdaře a co se DENNĚ vozí do Nošovic ho udivuje celou dobu od počátku stavby kdy i tu halu odvozili v těch bednách. Zkus rozepsat jaké díly z PRC jsou např na "mém". Kde jsem se díval od světel, motorku stěračů, plastů, sedáků,výměníků chladiče jsem na nic PRC nenarazil. I opravná sada pneu vč. kompresorku je z Rakouska, např.

Vloženo

Každý poukazuje na úsporné řešení v podobě klikovky a že konkurence pochopila budoucnost víceprvkové, kterou dávají od smého základu.

(...)

No a proč se zde řeší Korejci, vždyť vzhledová stránka posledních verzí z MB připomíná silně Korejskej rukopis, bohužel ve výbavě již nestíhá.

 

Pokud jsem si všiml, tak se mimojiné mluví o Civicu, který bývá označován za auto s výborným podvozkem i přes klasickou nápravu. Konkurence pochopila budoucnost víceprvkové nápravy natolik, až ji kromě zmíněného Civicu nemá např. také Megane a nejnověji právě Golf jako nejprodávanější auto v Evropě. Do segmentu B se neprobojovala a nic nenasvědčuje tomu, že by tomu tak mělo být.

 

Jak jsem řekl - rád bych viděl foto tvého auta včetně detailů. Pokud je tak chválíš, rád bych si udělal aspoň trochu obrázek, co je měřítkem. Zajímaly by mě dost hliníkové části místo plastových v motorovém prostoru.

 

Za mě k tomuhle tématu raději poslední příspěvek, protože je to pořád dokola a bez konkrétních údajů je to diskuse o hovně.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...