Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Jsem takový malý fízl- jak jsi napsal ten Peking a OII tak mi to cvaklo, že tu kombinaci cestovatele a majitele OII odněkud znám.Jinak nic, názor nic neříkající těm praxe neznalých chytráků. Scout je kocour, ale už asi přestanu na ta fóra reagovat, protože co tam je za sebranku rádobyznalců, že se nemíním snižovat na úroveň , kterou tam spousta takových nastavila a je to spíš psaná hospodská debata rozumem půllitru.

A jak Ti jezdí pohybovadla?

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 1,4 stojí na Go parkingu na letišti a má nějakých 68.000 , motor po startu chrastí tak, že si vždycky myslím, že to je poslední start, u michlů mi řekli, že to je normál, no podle mě je ten řaťaz tak o půl metru delší, ale já to neřeším, je to LP,nechal jsem si napsat, že jsem tam s tím byl, až se to urve, nebo přeskočí a potká, tak jsem z obliga,, musím tam mít long, protože i když jsem LP řekl, že si ten olej budu platit po 15.000 tak jsem nesměl, takže to dál neřeším,chtěl jsem, aby ty rozvody otevřeli a mrkli na to, to taky nesmím. Mám tam auto přistavit studené (páč jen tak je to slyšet) a to zas se nechce mně. Ale jinak ta 1.4 jezdí moc pěkně a jsem spokojen. Jen mám někdy strach, aby se to nějak nepodělalo (myslím ten motor) když tam mám někde naloženou rodinku s příslušenstvím.

Co k erese-ta má nějakých 20.000 a to je jiné kafe. Ten motor je naprosto úžasný ale žere to teda fest. No, zatím to taky neřeším. To se bude řešit příští rok v září až si objednám něco nového pro "soudružku". Právě to asi bude OIII Scout, páč bude nový dům v takové docela prdeli, kde nejen lišky ale i silničáři dávají dobrou noc a protože je to na kopci, tak tak musí drahá nějak vyjet. Na eresu dost autokros, tak asi ten Scout. Sice X5 by jí slušela víc, ale ženský se maj rozmazlovat jen trošku a zas takový magor abych dal dvě mega za auto,tak to fakt nejsem. A bazar nechci, nemíním si dělat nervy ještě takhle. Mně stačí ty šikmooké bestie tady. Jezdí tady dost Oct a Fábií-no dost, je to sledovatelné. Ale nejvíc se mi tu líbila čínská kopie MiniCooperu-to je masox, tos neviděl. Hnus ale ten Mini je v tom poznat a majitel-když jsem to očumoval na parkingu u nějakého supermarketu-byl patřičně hrd a pyšen a protože mluvil anglicky, tak říkal, že to je "čajna lajsens" no..tu lajsens bych chtěl vidět teda. Pod to by se mini nepodepsalo :-)

 

Jinak k tomu kolumbu-fakt to už nechci, jednak přístup škodovky k aktualizacím je naprosto nulový, takže jak debil musím stáhnout z torrentu a nainstalovat, protože u nich upgrade neexistuje a chtějí šestku za nové mapy a druhak to je fakt o nervy . Doma je sice v garage, ale jakmile s tím někam jedem, tak už se z dálky dívám na okna a když jsou v celku tak dobrý. Koupím to s normálním rádiem a hotovo. Kašlu na ty jejich ....taimenty. No, to je asi tak vše, tady jsem týden ve skluzu, protože do dneška jsem postrádal nohy k přístroji, ktreré soudruzi v USA zapomněli přibalit a ta komora má 4 tuny a dává se do jámy 18 cm hluboké, kam se už pak nedá dostat.....Soudruzi z DHL to doručili dnes takže od zítra do příštího pátku nastává peklo, protože to musím "dát"- nechce se mi přebukovávat letenku a mladej má příští neděli narozky, tak prostě musím být v sobotu doma.....Měj se

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za super koment, u servisů je vše normál do doby než tomu jukne něco přes blok motoru nebo víko ventilů a nebo to přifičí na odtahovce.Pak už ale lidem dochází trpělivost a u koncernu je už nikdo neuvidí.... No a já u toho svýho máslostroje budu operovat potřetí rozvody a majznu to na sál tak 300 km před koncem záruky. Na další výměnu po záruce už snad ta sada bude za pár "K" a cenově to nebude taková pakárna  udělat výměnu i třeba za své(i když se tlampačí o kulancích na matroš při dodržení servisních intervalů), ale i tak doufám že už bude trápit někoho jiného.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Radime,

u mě dlouhodobé chrtastění a klepání v motoru 1.4tsi /po dobu cca 10-15 minut/ již odstraněno . Nejdřív  výměna rozvodů, po dalších cca 10tkm  výměna rozvodů a přestavovače a po dalších 10tkm výměněna motoru v M.B., naštěstí vše na záruku.

Tak že u mě zatím dobrý a najeto 11tkm po výměně.

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč "máslostroj". Já měl 2006-2011 Roomstera taky (1,6) a byl jsem max spokojen akurát to na mě mělo malý kufr. Nikdy mne ten motor nenechal ve štychu a měl jsem pocit, že čím byl starší , tím líp jezdil. Jediná závada (no závada, stáli při mě všichni svatí) když jsem jel od Kývalky na Ostrovačice po D1, tak se mi rozletěla ve 160-ti zadní guma. A když myslím rozletěla, tak rozletěla....Najezdil jsem s ním 173.000 cca a dodnes jezdí někde v Plzni....se stejnou značkou....

 

Podívat se můžeš zde http://beemte.rajce.idnes.cz/Roomster_guma/    seděl jsem pět minut na svodidle u sjezdu na Ostrovačice a "lehce se klepal" poté, co mi dva pruhy a odstavný byly skoro málo...

Ale jinak? Roomster v pohodě. Mimo jiné ta první položka "Foto install" je právě tady odsud , číňani mi stěhují komoru :-)))) ale přespříští týden už to bude komplet (doufám) i ty fotky. Jdu makat....se mi fakt chce.V půl jedné ráno....

Editováno: , autor: radim1234
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten máslostroj je projev čirého zoufalství jinak dodnes maximálně spokojeného uživatele produkce Š-A napříč všemi kategoriemi po problémech s 1,2 TSI. Jako nápad a provozní vlastnosti když to jede super, ale ten zbytek už tak růžový není.... Room rozhodně splnil očekávání co se týče +-užitkovosti, relativního komfortu a spokojenosti se zbytkem celku mimo motor samotný... Viz anketa poruchovosti TSi.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,4tsi 103kw, bílá candy (ještě bez příplatku :kol-31: ) výbava Ambition + paket plus ambition + zadní loketní opěrka + 4 repro vzadu, prodloužil jsem si radši záruku na čtyři roky a dovybavil plnohodnotnou rezervu, protože lepící sada nic neřeší. Až ju dovezu tak dodělám zatmavení skel a asi foliu na dveře a přední kapotu.... otázka do diskuse.... všimli jste si někdo jakou má přípravu na střešní nosič ?....jsou tam takový kruhový výstupky a do nich asi bude dosedat patka, takže to výpadá jako další sice simply clever řešení které ale bude vyžadovat drahé originální příslušenství....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aha aha ;)

 

 no kazdopadne 1.4 TSI chvalim,... mel sem ji na vikend a najezdil sem sni neco kolo 400 km a uplna spokojenost,.. ten motor me moc mile prekvapil a to co mi davkoval sem od toho opravdu vubec necekal ;) takze motorizaci a i vybavu chvaluju, sam za sebe bych byl taky moc spokojenej ;)

 

    tak pak hnedka zaloz vlaknou a zahrn nas fotkami ;)

 

   ty stresni nosice ............ k cemu by tam byli ty dva zavity kdyz otevres dvere a podivas se na zaruben ;) ? myslim ze se to bude sroubovat hele ;) srouby jsou na kazdych dverich ;) tedy lepe receno,.. po otevrenych vsech 4 dverich na zarubni strechy ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no to bude asi stejné řešení, jako má FII, tam jsou taky tyto závity, ale nic se do nich nešroubuje, jen se tam zastrčí taková západka a zašroubuje se šroub na nosiči

si myslím, že se určitě bude dělat i neorigo střešní nosič, na FII taky jsou

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych to pochopil u Škody 1000 MB z minulýho století, ale dnes vůbec ne. Třeba moje záložní letitá spolehlivá O1 je příklad čistého nerušícího řešení a současný čtyřletý auto je v také v tomto bodě prfektně řešený. Když to pozoruju tak jsem rád za změnu stáje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...