Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Co jsem slyšel (nejel jsem v něm, nevím), kvůli tomu, jak je tento model pro Seat klíčový, plasty by měly být z velké části měkčené a dobře zpracované. Faktem je, že je interiér designově zvláštní, zato originální a řidiči bude příjemný - čili bych si nestěžoval :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

        Vidím, že se tu potkává mnoho názorů, tak já přidám taky jeden.

        Mám na tom svém kolovrátku měkčenou palubku, hadru na výplni dveří, ano, vypadá to hezky- to je ale vše.

Co z toho,  když při přidání hlasitosti ve dveřích vše rezonuje a servis to už rozebírá poněkolikáté, zadní kliky na stahovačkách mám  podložené filcem.A  palubovku  jsem ještě neměl potřebu hhhhlaaadit jak je měěěkouuuučkáááá, jen když to umývám. To raději lehce umytá bez vztekání, než když v tom měkčení zůstávají šmouhy.

      Hlavně ať je to bez viditelného nechutného šetření, ať je to soustrojí spolehlivé a nestojí to víc v servisu jak před barákem, je to řádně spasované a NEVRŽE!!!!

První šetřící pokus Rapid je bolavým statečně a OIII to chmatla taky, viz opravdový humáč na zatmelení kolem vzpěry tlumiče. Vnitřek celkem good.

           Když sedím třeba v Hyundeeee, tak se cítím jak u výherního automatu. Samý knoflík, blikátka, záhyby úhyby a nic z toho. Kolegyně má Ix35ku a tam to vrže všechno...Síla za 650...

Extrémní byla "uklizená" FI, ale krom prvních s vrzacím prostředkem palubky ta auta dodnes bez poskvrny drží pohromadě a je klid. Ovšem je to "betelná" práce co slouží spoustě lidí a osobně najetých 140tis bez jediného vrznutí. Na tom autě se dělala jen údržba a jedna kost na stabilizátoru. Dodnes se slzou v oku a že jsem neměl možnost ji odkoupit(ve firmě jsem končil) z důvodu výměny jako tomu bylo u Feldy 1,3 50 co dodnes jezdí známému ve firmě bez zaváhání.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No dnes mají v konfigurátoru úplnou revoluci. Všechny motory jsou bez příplatku dodávany pouze v tzv. BASIC verzi, která neobsahuje ventilátor chladiče a je vybavená jen tzv. tepelnou pojistkou, která vypne "fše úplně inhed" bez ohledu na typ a naprogramování řídící jednotky. Podle informací z centrálního záchodu v centrále ve Wolfsburgu ale je tato pojistka vratná v čase 7 minut v říjnu až březnu a 7 hodin v dubnu až září při dodržení průměrných atmosferických teplot a tlaků (neplatí v Mexico City). Ale z hajzlu zní i dobrá zpráva-pokud si vyberete papundeklové zakrytí schránek na podbězích v kufru zvané "simply clever" v ceně asi 1599 CZK, pak dostanete plnohodnotný motor bez tepelné pojistky.má to malé omezení-kastle bude pouze v základovce. ta však bude nanesena jako obvykle elektro cestou a plnohodnotný lak bude pouze v kombinaci s odvětrávanými koženými sedadly za 55 litrů, používanými dosud jen ve třídveřovém provedení nejmenšího provedení GoGo nebo jak se to jmenuje. Zlatá stodvacítka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ovšem v některých věcech je to srandistování drsná realita. Chceš modrýzub a doobjednáváš dalších "X" serepetiček k tomu, chceš(bylo to tak) černé mlhovky a k tomu se musely xenony atd atd atd. Jenže toto je praxe všech firem, stejně jako "holota" základních nebo mezistupňových verzí. Např brácha má "Cčko" Mercedesa a ve střední výbavě(cenovka někde kolem 1,2mil) nemá tempomat a dešťový senzor. Při té ceně už by tam mohlo toto být. Auto si kupoval, protože tam dělá v Německu. Česká konfigurace to možná má, ta jeho ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to tak.. Mamka má už léta Mercedes CLK (2006), auto má skoro plnou výbavu - navigaci, dvouzónovou automatickou klimu, dešťový senzor, senzor stěračů, obdobu coming&leaving s aut. světly, elektrické střešní okno a další serepetičky. Auto jako celek je i po těch letech na úrovni, které Škodovka nedosáhne ani po dalších mnoha letech, při té vší výbavě ale nemá takovou blbost, jako jsou vyhřívaná sedadla.

Na druhou stranu dnes se situace trošku zlepšila a M-B v základu nabídne de facto tolik, co Škodovka v elegantu. Takto očesané modely má většinou BMW..

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To bude bezesných nocí. Jaká konfigurace?

OIII Combi  1.4Tsi Elegance - a nejaky ta vybava takze celkem tak nejak toto :

- 16" AL kola Minoris

- Climatronic

- Bezklíčkove odemykání a startovani Keyssy

- Infotaiment Radio Bolero s DAB

- Barevny palubni pocitac Maxi Dot

- Tempomat

- SunSet - zamavene zadni skla

- Drive mode Selection (jizdni profily)

- Asistent rozjezdu do kopce

- Start-Stop System

- Vyhrivane celni sklo

- Vyhrivane predni sedacky

- Vyhrivane trysky ostrikovace.

- El.vhrivana sklopna zrcatka s automat ztmivanim

- Vnitrni zrcadlo a automat ztmivanim

- Sklopne operadlo sedadla spolujezdce

- 3 rameny kozeny multifunkcni volant

- Stahovani oken vpredu a vzadu

- Komfortni telefonavani s hlas ovladanim.

- Parkovaci senzory v predu a vzadu s navi detekci jizdni drahy

- Zadni LED svitilny

- 230V Zasuvka

- 12V zasuvka v kufru.

- Loketni operka vpredu a vzadu

- Tazne zarizeni s odnimatelnou hlavici.

- Mezipodlaha v kufru.

- Simply Clever (odpakovy kos, drzak na mobil)

- Alarm

- Rezervni kolo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...