Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Hosi, jak tu nekdo vnima historii a pachut k rumunskam vozidel, jsou urcite zeme, ktere skodovku vnimaji stejnym zpusobem.

Kdyby filozofii renautlu tj. vzit osvedcenou technologii a narvat ji do noveho kabatu a prodat ji za levno bylo vice,

bylo by mozna lepe a na silnicich by nejezdilo tolik vraku. Ano muzete rici ze za 230 tis koupite ojete BMW ktere je na tom

lepe nez nove sandero, ale sou lidi kteri chteji nove !!! a beztarostne priblizovadlo. Nekomu proste neznalost historie ojeteho vozu velmi vadi

a ja patrim treba mezi ne. A radsi jsem rekl manzelce ze bude sedet v nove pochvě renaultu a bude muset snest posklebky typu co na kapotě to za volantem,

nez abych se nervoval s ojetinou :)  To jem Off topic a zpatky ke skodovce :)  Jo kdyby skodovka za 10 let oprasila svoji 1.6 atmosferu, Narvali ji do noveho designu

o velikosti fabie s  plastovym interierem se 6ti airbagy a bez dlasich vymozenosti a prodavala to za cenu start cenu 180 tis tak bych se nezlobil :)

ještě bych si dovolil malou poznámku k rumunským autům, když už jsem s tím začal. Vemu to oklikou. Vzpomeneš si, jak v 90. letech vypadala naoř. Kia Sephia. To bylo něco naprosto otřesnýho, stran designu, technologií, bezpečnosti. A podívej se, kde jsou korejský auta dneska. A přesto, že to Francouzi drží v Rumunsku roky zuby nehty, ten "pokrok", dá-li se to tak nazvat, je dost k smíchu. Stačí se projít na jakýmkoliv autosalonu, kde tahle značka vystavuje, jak se kolem toho návštěvníci šklebí a chechtaj. Proti tomu jsou totiž korejský Auta opravdu výrobky s velkým "A". V některých zemích by prostě měli dělat to, co historicky uměj, např. zemědělství a nemontovat se do aut, který jim vůbec nejdou už několik dlouhých desetiletí.   

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...ten start-stop funguje...to je můj poznatek, ale o nějaké úspoře nemůže být asi řeč, aspoň ne v normálním okresním městě, snad v Praze jo, na volnoběch to bere nějakých 0,3 - 0,5l/hod a to je prd. Samotný systém začne fungovat až po nějaké chvilce, pokud je studené auto, při popojíždění v koloně nezdechá pokaždé, je to asi závislé na dosažení nějaké rychlosti nebo na časovém limitu, k samotnému spuštění stačí lehké sešlápnutí spojky, nemusí být až na podlahu...při jízdě mimo město ho většinou vypínám...

to je dobře, žes to zmínil. Já myslel, že dělám něco blbě, protože mi to taky jednou vypne a jednou třeba zase ne. Tak prostě věřme, že to tak má být a je to. Můžeme se ale třeba vsadit, za jak dlouho od toho koncern zase upustí. Já bych řek, že asi dost rychle  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě bych si dovolil malou poznámku k rumunským autům, když už jsem s tím začal. Vemu to oklikou. Vzpomeneš si, jak v 90. letech vypadala naoř. Kia Sephia. To bylo něco naprosto otřesnýho, stran designu, technologií, bezpečnosti. A podívej se, kde jsou korejský auta dneska. A přesto, že to Francouzi drží v Rumunsku roky zuby nehty, ten "pokrok", dá-li se to tak nazvat, je dost k smíchu. Stačí se projít na jakýmkoliv autosalonu, kde tahle značka vystavuje, jak se kolem toho návštěvníci šklebí a chechtaj. Proti tomu jsou totiž korejský Auta opravdu výrobky s velkým "A". V některých zemích by prostě měli dělat to, co historicky uměj, např. zemědělství a nemontovat se do aut, který jim vůbec nejdou už několik dlouhých desetiletí.   

když už píšeš o té historii..a máš už něco za sebou,tak nemusím připomínat historii škodovek třeba v Anglii..trochu sis naběhl,ne?? chtělo by to poškrábat se..třeba na nose.. :kol-28:  když už zmiňuješ to podrbání.. kol117

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Start/stop má mnoho proměnných,na kterých záleží jeho funkčnost/nefunkčnost. Pokud by to nešlo zcela vypnout,tak bych to do auta nechtěl ani zadarmo. Co jsem zatím četl zkušenosti uživatelů,tak to funguje zcela nepředvídatelně. Psalo se tady např. o nárocích na startér,ale třeba,že akumulátor u tohoto systému je taká o dost dražší,než obyčejný už ne. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele taky něco přihodim o xenech,podle mne fajn věc.Jel jsem s kolegou co je ma takhle v noci a sviti to opravdu lip než klasicky halogeny.Je to prostě přijemnějši pro oči,prostě to sviti "jinak",pro mne jednoznačne plus.Pak jsem sed do auta s halogeny a připadal jsem si jak slepy.Hlavni nevyhoda je v jejich ceně,kdyby staly okolo 10 tis tak je ma 90% aut a vubec by se takto o tom nepolemizovalo.Je to prostě o ceně,ničem jinem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když už píšeš o té historii..a máš už něco za sebou,tak nemusím připomínat historii škodovek třeba v Anglii..trochu sis naběhl,ne?? chtělo by to poškrábat se..třeba na nose.. :kol-28:  když už zmiňuješ to podrbání.. kol117

popravdě, jsem trochu na rozpacích, protože teď nevím, na co z toho, co jsem napsal, navazuješ. Já dávám jako příklad porovnání vývoje korejských značek s vývojem a výrobou aut v Rumunsku. Nerozumím, jak s tím souvisí historie Škodovek a o jaký období se má vůbec jednat.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele taky něco přihodim o xenech,podle mne fajn věc.Jel jsem s kolegou co je ma takhle v noci a sviti to opravdu lip než klasicky halogeny.Je to prostě přijemnějši pro oči,prostě to sviti "jinak",pro mne jednoznačne plus.Pak jsem sed do auta s halogeny a připadal jsem si jak slepy.Hlavni nevyhoda je v jejich ceně,kdyby staly okolo 10 tis tak je ma 90% aut a vubec by se takto o tom nepolemizovalo.Je to prostě o ceně,ničem jinem ;)

souhlas,taky je mám vyzkoušené a to u několika značek aut..je to lepší příjemné pokoukání,jen ta cena.. :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele taky něco přihodim o xenech,podle mne fajn věc.Jel jsem s kolegou co je ma takhle v noci a sviti to opravdu lip než klasicky halogeny.Je to prostě přijemnějši pro oči,prostě to sviti "jinak",pro mne jednoznačne plus.Pak jsem sed do auta s halogeny a připadal jsem si jak slepy.Hlavni nevyhoda je v jejich ceně,kdyby staly okolo 10 tis tak je ma 90% aut a vubec by se takto o tom nepolemizovalo.Je to prostě o ceně,ničem jinem ;)

komu se zdá příplatek 25 000,-Kč moc, zkuste si sestavit ve VW konfigurátoru Multivan a zvolte paket Business. Ten obsahuje xenony, muziku, navigaci, kůži a pár dalších blbostí. A cena ? Maličkost :  803 188,-Kč  !!! Nééé za celý auto, aby někdo nemyslel, za ten paket !   Málem jsem spadnul ze židle. Tak co, pořád má ještě O III drahý světla ?  :kol-98:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já osobně bych si připlatil za xenony v případě, že bych jezdil dlouhé cesty po dálnicích a hlavně v noci. To se potom hodí, páč to světlo tolik neunavuje a svítí mnohem lépe, než halogeny. Ale pro mé použití by to bylo max design, páč v noci jezdím minimálně a když už, tak krátké a osvětlené trasy.

 

Je pravda, že jsem měl půjčenou O3 s bixenonama a když jsem jel ve dne, tak svítili LEDky a jak jsem vjel do tunelu, tak se rozsvítily xenony, avšak jsem asi 500 metrů hledal v okolí, jestli svítí vůbec ty xenony nebo se to nezaplo. Až když jsem dojel auto před sebou, tak jsem v odrazu viděl, že xenony svítí. Nějak jsem to v tom tunelu prostě neviděl, že se xenony rozsvítily :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady to je fakt jak u blbych.Ceny xenu jsou vysoke všeobecně.A ano připlatek 25 tis je aspon pro mne moc.Jsem "normalni" smrtelnik a nevydělavam 100 tis měsičně jako někteři tady.Navic cena 25 tis neni konečna,abys mohl mit xeny musiš připlatit dalšich "pouhych" 5300 za light assistant s day light ktere je "normalnimu člověku uplně na ho.no.Takže nakonec ty xeny vyjdou na 30 300.Takže o nějakych 25 tis,jsi mužeš tak akorat nechat zdat...A nějaky nesmyslny paket Business od VW bych tady vubec netahal.

Editováno: , autor: bitttpower
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ale ono to v podstatě tak nějak je. V těch konkrétních tématech o OIII nikdo moc nebo i vůbec nepíše a tady v OSTATNÍ se pindá o 106. Já bych se taky radši bavil o motorech nebo karoserii toho combi. Tady je to ale všechno na jednu hromadu. Moc se ty kategorie nectí a to tu kdysi nebývalo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ono staci tyzden to necitat a clovek ma popri obede co robit aby to dobehol :D

 

xeony podla mna drahe nie su. su za normalnu cenu, v s akou ich najdete aj u konkurencie. podla mna to osvetlenie v noci za to stoji kedze v krickoch pri ceste sa schovava vela zvere, ozratych a neoznackovanych ludi a cim skor ju clovek uvidi tym lepsie. mat moznost kupit asistenta co rozpoznava zver a varuje na nu, kupim aj to. nie raz, ani dva krat som to LTT ubrzdil. tu nejde o dizajn ale o bezpecnost jazdy a prikupit k tomu Light Assistant? Cert ho ber, aspon nemusim vekslovat s packou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Patrik - hele, já to ani už nečtu. Stačí mi přečíst u každého nového příspěvku asi 3 slova a hned pochopím, zda se opět řeší náprava, cena, úspory, nebo spotřeba. Sorento se tady již pár dní neřešilo, nebo jsem si toho aspoň nevšiml.. Tady se už nic nového neřeší a poněvadž je většina příspěvků pořád jako přes kopírák, proč si namáhat oči.. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JInak co se výbavy týče já to mám jasný. Já bych radši jezdil s úplnou holotou na 17" kolech s pořádnym motorem a xenonama než v "náloži" uvnitř auta a zvenku "řadovka" . Ale je to určitě daný různýma okolnostma (věk , rodinná situace , finance ,  priority) atd ..

Naprosto ale respekuju že si to někdo nakonfiguruje tak a někdo jinak a výbava bicisty je prostě zaměřená na praktičnost-funkčnost a pohodlí. Tomu se nedá nic vytknout. Pokud nejsou neomezený finance je určitě rozumný naložit si auto uvnitř než koupit xenony a oholit tak vnitřek o 30 000 ,- Ale jak jsem řekl já jsem přesný opak....každému podle chuti. Na druhou stranu čím méně aut s xenony a podobnými prvky tím více exclusivity pro lidi co si je zaplatí... 


 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...