Červen 23, 201312 r Celkem jednoduše. Zatím každá octavia měla Tour verzi. Jestli se nepletu tak většinou ke konci výroby s výraznou slevou na daný model. Proč by tedy jednou nemohla být OIII-Tour ?
Červen 23, 201312 r Tour byl vždy starší model vyráběný v souběhu s novým. Např. OI Tour vs OII. Nebo OII Tour vs OII FL. Vzhledem k nástupu Rapida (jakože náhrady Tourek) bych s tím moc nepočítal.
Červen 23, 201312 r jednou možná Tour bude,ale zatím se neblíží konec.. ale v brzké budoucnosti by stačila OIII Fresh,Drive..nebo pro nový model bude i nový název akčního modelu..
Červen 23, 201312 r Taky bych pochyboval o tom, že při už běžící výrobě Rapa bude vedení koncernu nechávat vyrábět paralelně ještě starší verzi oktávky - když může ždímat love ze zákošů za "ekonomičtější" model - protože když to srovnáš, tak cenově byla vždycky verze Tour někde těsně nad dnešní úrovní Rapa - a přitom to velikostí a obestavěným prostorem bylo plnohodnotně "větší" auto než je Rap. I když je tam rozdíl v "modernosti" a designu, tak spoustě lidem právě vyhovoval ten lepší poměr cena vs. vlastnosti umožněnej "zastaralostí" Toura - ale ekonomicky tenhle rozdíl "bral soudruhům z Bolky/Vlkohradu €ura z kapes" - a to si nikdo z nich nenechá bez nabitý a odjištěný pistole vražený do ucha líbit...
Červen 23, 201312 r ok,Toura necháme minulosti.. ale takový Drive či Fresh to už bude brzy realita.. těšíme se
Červen 23, 201312 r No uplne bych na to nesazel. Fresh u Rapida vznikl, pac to za puvodni cenu nikdo nekupoval, a to u O3 evidentne problem neni.
Červen 23, 201312 r u firemních aut a podobně asi ne,ale rodiny s dětma obrací každou korunu,když chtějí větší auto či combi
Červen 23, 201312 r existujú reálne čísla predaných Octavii III ? u nás práve od února išli len 4 kusy , aj to tri úplné holobyty a jedna predvádzačka ... To Rapidy idú teda o hodne viac
Červen 23, 201312 r manfroto: kdyz nekdo obraci kazdou korunu, tak existuje spousta mensich a levnejsich aut nez O3 pripadne dokonce existuje autobus a tramvaj. Nikde neni receno, ze kazdy musi mit na porizeni prave Octavie.
Červen 23, 201312 r to máš pravdu,jsou i značky s menšíma combi..já myslel kdo chtěl zůstat u škodovky..
Červen 23, 201312 r Presne tak, kdo nema na OIII, at si koupi Rapida, kdo nema na Rapida, at si koupi FII a tak dale a tak dale....kdo nema na nic, at jezdi busem, nebo vlakem Proc by skodovka mela razit politiku OIII pro vsechny? (Chapu, ze tenhle prispevek neni zrovna socialne naladen, ale tlachat nad tim, ze chci OIII a cekat na mraky slev je podle me ubohe....bud to auto chci a koupim si ho, nebo mam na vyber cokoliv jineho, nikdo me nenuti koupit OIII pokud mi to prijde nad me moznosti)
Červen 23, 201312 r no prostě vždy když přišel akční model začli se váhající zájemci o vůz více zajímat...viz např. já když přišel fresh na Fábii
Červen 23, 201312 r Já to spíš vidím jako fňukání nad tím, že koncern nahradil Toura jako "levnější ale přitom stejně prostornou variantu OI/OII" jiným, prostorově/výbavově omezenějším typem (Rapid), kterej je ale podstatně dražší než je ještě menší fábule. V 90. letech minulýho století byly 2 možnosti - buď mít krátkou škodovku, nebo kombi (favorit/forman, později felicia hatchback/kombi. Rozjezd výroby jedničkový oktávie v roce 1996 najednou umožnil spoustě lidí "přejít" na vozidlo minimálně o třídu vejš, což spolu s cenovou politikou koncernu vedlo k tomu, že si oktávku mohlo dovolit poměrně dost lidí, kterým doposud nezbývalo nic jinýho, než usilovat o dovozovou značku - nebo zůstat u fáčka/feli. Ti najednou "měli možnost kupovat domácí produkci". A přechodem výroby na II.generaci, kdy koncern ponechal starší typ ve výrobě jako "Tour", se tenhle počet "kupců - oktaviánů" ještě zvednul, protože i když starší a lacinější, přeci jen pořád Tour "byl Oktávka" - se vším co k tomu patří, tj prostorným kufrem, ověřenou relativně masivní konstrukcí a chováním na silnici. A najednou si koncern těmhle lidem "dovolí urvat od huby jejich vysněný lacinější autí" - prostě tím, že zruší produkci verze Tour a podle mínění lidí nechá ve výrobě jen "chudšího příbuznýho" Rapida. A hodně lidí co si už dřív koupili "jedničkovýho" Toura a smejšleli si na koupi novýho kusu = OII Tour po náběhu výroby OIII se najednou ocitlo v situaci, kterou přesně popisuje S-talker - "nemáš na OIII? Kup si Rapida!". Ale oni přece nechtějí "menší auto", oni chtějí "levnější oktávku"... Proto je kolem toho tolik povyku a otázek na "akční" verze, který v minulosti aspoň trochu shazovaly cenu novější produkce na úroveň předchozích. Copak asi budou dělat tihle křiklouni, až se objeví opravdu nějaký "akční verze" a budou podobně jako to bejvalo u favorita/feliny DRAŽŠÍ než běžná série? Vzpomeňte si na favority Silver Line, Black Line, Green Line - nebo třeba Solitaire... Myslíte si že to NIKOMU v Bolce / Vlkohradě NEDOCVAKNE...?
Červen 23, 201312 r já myslím,že až se to vše kolem OIII uklidní,přijde akční model a nebudem to tu řešit.. vždy za poslední léta když přišel byl výhodnější než klasika..
Červen 23, 201312 r Twl,hoďte na něj síť. Napřed tady rozpoutá bouři o nějakém budoucím imaginárním akčním modelu OIII a nakonec napíše,aby se to neřešilo. Když na to nemáš,kup si něco jiného,na co ti stačí peněženka. To je zase ten "český" způsob uvažování,někdo sotva naškudlí na Octavii (aby se mohl chlubit,že na to má) a pak třeba řeší,kde ušetřit pár korun na servisu atd... Namísto aby si koupil vůz,který v pohodě zacvaká,i třeba o něco menší,jako třeba Rapid. Pak je tady také například možnost koupě tzv. ročních vozů,kde je cena o desetitisíce a více nižší.
Červen 23, 201312 r Je pravda ,že ty roční vozy jsou kolikrát opravdu za dobrý peníz. Ideálně koupit to přímo od škoda-plus i se zárukou a ušetří se opradvdu dost. A máš to určitě lepší než čekat na nějaký slevy ,který možná přijdou možná ne.
Červen 23, 201312 r Přesně tak,pokud člověk netrvá na nějaké osobní konfiguraci výbavy a nevadí mu,že je to auto kolem roku staré,dá se hodně ušetřit. Třeba u mé OII to bylo okolo 160 000 Kč...
Červen 23, 201312 r Mám už druhý roční vůz a naprosto v pohodě, hodně ale dělá prodloužená záruka, bez ní by to už tak výhodné nebylo.
Červen 23, 201312 r Tu já mám 4roky/120 000 km. Mám pocit,že tyto roční vozy ani jinak (tedy bez prodloužené záruky) škodovka neprodává.
Červen 23, 201312 r Aha,tak to tedy bude 60 000 km? Kdo najede víc,tak má asi v tomto případě smolíka.
Červen 23, 201312 r Jsou dvě varianty 4roky/60 tis.km a 4roky/120 tis. kdy ta první je samozřejmě levnější. u ročních vozů je v 90% procentech, aspoň tedy u SII, záruka 4r/120 tis. km, ale sporadicky se vyskytuje i ta nižší. Je na to třeba dávat bacha, ne vždy to tam mají přehledně rozepsané.
Červen 23, 201312 r Pokud by mela prijit nejaka znatelnejsi sleva nebo cenove zajimavy (rozumnej levny) akcni model, tak by to proste lidi museli prestat kupovat, a to podle me u O3 nehrozi. Zadny prodejce cehokoliv nebude davat slevu na neco, co lidi koupi i bez ni.
Červen 23, 201312 r Ja bych moc na slevy nesazel. Sleva = cenove sahat rapidu na zadek, to by ho vlastne koncern pohrbival.
Červen 23, 201312 r tak třeba u superbu lze ušetřit až 600 tisíc u plné palby s 3.6.... Upraveno Červen 23, 201312 r od kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.