Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Taky bych pochyboval o tom, že při už běžící výrobě Rapa bude vedení koncernu nechávat vyrábět paralelně ještě starší verzi oktávky - když může ždímat love ze zákošů za "ekonomičtější" model - protože když to srovnáš, tak cenově byla vždycky verze Tour někde těsně nad dnešní úrovní Rapa - a přitom to velikostí a obestavěným prostorem bylo plnohodnotně "větší" auto než je Rap.

 

I když je tam rozdíl v "modernosti" a designu, tak spoustě lidem právě vyhovoval ten lepší poměr cena vs. vlastnosti umožněnej "zastaralostí" Toura - ale ekonomicky tenhle rozdíl "bral soudruhům z Bolky/Vlkohradu €ura z kapes" - a to si nikdo z nich nenechá bez nabitý a odjištěný pistole vražený do ucha líbit...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne tak, kdo nema na OIII, at si koupi Rapida, kdo nema na Rapida, at si koupi FII a tak dale a tak dale....kdo nema na nic, at jezdi busem, nebo vlakem :)

 

Proc by skodovka mela razit politiku OIII pro vsechny? :)

 

(Chapu, ze tenhle prispevek neni zrovna socialne naladen, ale tlachat nad tim, ze chci OIII a cekat na mraky slev je podle me ubohe....bud to auto chci a koupim si ho, nebo mam na vyber cokoliv jineho, nikdo me nenuti koupit OIII pokud mi to prijde nad me moznosti)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já to spíš vidím jako fňukání nad tím, že koncern nahradil Toura jako "levnější ale přitom stejně prostornou variantu OI/OII" jiným, prostorově/výbavově omezenějším typem (Rapid), kterej je ale podstatně dražší než je ještě menší fábule. 

 

V 90. letech minulýho století byly 2 možnosti - buď mít krátkou škodovku, nebo kombi (favorit/forman, později felicia hatchback/kombi. Rozjezd výroby jedničkový oktávie v roce 1996 najednou umožnil spoustě lidí "přejít" na vozidlo minimálně o třídu vejš, což spolu s cenovou politikou koncernu vedlo k tomu, že si oktávku mohlo dovolit poměrně dost lidí, kterým doposud nezbývalo nic jinýho, než usilovat o dovozovou značku - nebo zůstat u fáčka/feli. Ti najednou "měli možnost kupovat domácí produkci".

 

A přechodem výroby na II.generaci, kdy koncern ponechal starší typ ve výrobě jako "Tour", se tenhle počet "kupců - oktaviánů" ještě zvednul, protože i když starší a lacinější, přeci jen pořád Tour "byl Oktávka" - se vším co k tomu patří, tj prostorným kufrem, ověřenou relativně masivní konstrukcí a chováním na silnici.

 

A najednou si koncern těmhle lidem "dovolí urvat od huby jejich vysněný lacinější autí" - prostě tím, že zruší produkci verze Tour a podle mínění lidí nechá ve výrobě jen "chudšího příbuznýho" Rapida. A hodně lidí co si už dřív koupili "jedničkovýho" Toura a smejšleli si na koupi novýho kusu = OII Tour po náběhu výroby OIII se najednou ocitlo v situaci, kterou přesně popisuje S-talker - "nemáš na OIII? Kup si Rapida!". Ale oni přece nechtějí "menší auto", oni chtějí "levnější oktávku"...

 

Proto je kolem toho tolik povyku a otázek na "akční" verze, který v minulosti aspoň trochu shazovaly cenu novější produkce na úroveň předchozích. Copak asi budou dělat tihle křiklouni, až se objeví opravdu nějaký "akční verze" a budou podobně jako to bejvalo u favorita/feliny DRAŽŠÍ než běžná série? Vzpomeňte si na favority Silver Line, Black Line, Green Line - nebo třeba Solitaire... Myslíte si že to NIKOMU v Bolce / Vlkohradě NEDOCVAKNE...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Twl,hoďte na něj síť. Napřed tady rozpoutá bouři o nějakém budoucím imaginárním akčním modelu OIII a nakonec napíše,aby se to neřešilo. Když na to nemáš,kup si něco jiného,na co ti stačí peněženka. To je zase ten "český" způsob uvažování,někdo sotva naškudlí na Octavii (aby se mohl chlubit,že na to má) a pak třeba řeší,kde ušetřit pár korun na servisu atd... Namísto aby si koupil vůz,který v pohodě zacvaká,i třeba o něco menší,jako třeba Rapid. Pak je tady také například možnost koupě tzv. ročních vozů,kde je cena o desetitisíce a více nižší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou dvě varianty 4roky/60 tis.km a 4roky/120 tis. kdy ta první je samozřejmě levnější. u ročních vozů je v 90% procentech, aspoň tedy u SII, záruka 4r/120 tis. km, ale sporadicky se vyskytuje i ta nižší. Je na to třeba dávat bacha, ne vždy to tam mají přehledně rozepsané.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...