Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

přesně tak, podobně známý koupil Yetiho, na kterém se učili dělníci na lince montáž, auto bylo nesčetněkrát rozmontováno a pak smontováno... Yeti měl přeražený vin a auto nešlo dát na papíry, jen na díly.... holt je ale umění se k takovým autům dostat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je tady na foru samozřejmě známo již nějakou dobu. Ovšem jen pro ty,co to tady zevrubně pročítají. Kdo se drží jen svého nového typu/modelu auta,tak na to nemusí vůbec narazit. No a proto se tady objevují stejné odkazy,příspěvky,debaty, atd. S tím se dá těžko něco udělat. Je to daň za členění fora podle jednotlivých typů škodovek atd..

A copak jsi tam našel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Toto je tady na foru samozřejmě známo již nějakou dobu. Ovšem jen pro ty,co to tady zevrubně pročítají. Kdo se drží jen svého nového typu/modelu auta,tak na to nemusí vůbec narazit. No a proto se tady objevují stejné odkazy,příspěvky,debaty, atd. S tím se dá těžko něco udělat. Je to daň za členění fora podle jednotlivých typů škodovek atd..

 

ano patřím mezi ty co pročítají jen sekci Octavia III - do dalších témat nemám důvod chodit...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Držím Vám palce aby OIII jezdila dlouho spolehlivě. Já zde psal že moje O1 je nesmírně spolehlivá, jenže nyní mi ukázala svojí druhou stránku. Bez velkého varování 220 kiláků od baráku skolabovala na vybitou baterku a to se stalo ve Vyškově. Takže po 14 letech je altík v kopru a já se vracel na odtahovce zpátky. Tak ať Vám nové auta slouží alespoń 14 let spokojeně. Fotky jsem dal do O1 elektriky a nemít náhradní altík doma tak bych asi do toho neinvestoval a šla by z domu. Odtah stál 1/6 její zůstatkové ceny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se zájmem jsem pročetl studijní materiály k OIII a překvapilo mě jak moc elektrických zařízení a čidel je na motorech pro současné euro normy. Takže opravdu nevím zda vůbec přemejšlet nad novým autem, které bude bez vetších obav fungovat jen po dobu záruky. Třeba výpadek nabíjení by znamenal daleko rychlejší stop než u starého auta. Mě se to stalo ve zůžení na dálnici a to bylo dost nebezpečný, ale nakonec to dojela Octávka na sjezd. Takže štěstí v neštěstí.

Ve Vyškově když jsem čekal na odtah tak kolem projela Mercedeska piáno a jen jsem si říkal že to je asi auto budoucnosti, to by fungovalo i po atomovým výbuchu. Takže asi to bude řešení, auto s klasickým turbodieslem a je bezstarostný život.

Bohužel ani moje druhé auto Crdi by bez elektriky nejelo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to už by se pomalu dalo kvalifikovat  dle § 199 trestního zákona, tedy Šíření poplašné zprávy (1. Kdo úmyslně způsobí nebezpečí vážného znepokojení alespoň části obyvatelstva nějakého místa tím, že rozšiřuje poplašnou zprávu, která je nepravdivá, bude potrestán odnětím svobody až na jeden rok nebo peněžitým trestem.)

 

1) už se to tu psalo, jdi do zánovní Š 120 tam je jen čidlo teploty chladící kapaliny :-) nebo do T 601 de Luxe, tam není žádné...

 

2) záruka je 4 roky, když si ji dokoupíš.... a pak do světa, po zději je auto vcelku téměř neprodejné...

 

3) to že ti po záruce odejdou ložiska, tlumiče a jiné mechanické věci to ti nevadí - zajímavé - tam je daleko větší pravděpodobnost nejen opotřebení - auta vydrží čím dál míň a ta elektronika ze které mají všichni fóbii ty mechanické ojebané části přežije!

 

4) mimochodem, TDI by nejelo ani bez proraženého kola, pokud si nedokoupíš rezervu a nebudeš ji umět vyměnit.....

 

děláte jako byste žili na pouští, kde nejbližší pomoc znamená několik dní chůze pěšky či doufat, že dřív potkáte karavanu velbloudů...

 

lidé bděte a nebuďte paranoidní ta elektrika to auto opravdu z větší části přežije....

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě u nového TDI spíš straší DPF a CR, jinak proti těm motorům nic nemám :D bát se, v kolika km mi odejde DPF nebo platit za rádoby kvalitnější naftu, aby mi motor pořád nenadával, že jsem natankoval špatnou naftu (která by pro normální TDI byla naprosto v pohodě) apod. starosti :) a bohužel nejsem tak bohatý, abych si mohl dovolit koupit každé 4 roky (když skončí záruka) nové auto :) nebo nechci žít po zbytek života s tím, že budu neustále platit 5000 kč měsíčně splátku na autu. Rád bych třeba postavil barák apod. důležitější věci, které mi budou vycucávat peněženku, než pořád kupovat nová auta a platit je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

popravdě tomu rozumím, ale ve tvých letech mě ještě ani nenapadlo že kdy budu mít svoje nové auto....  vidím, že ty už máš druhé.... 

 

člověk nemůže mít všechno hned....

 

Babiš taky nebyl miliardář v šestadvaceti...

Editováno: , autor: Hravec
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...