Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

@brc.majk

nějak mi utekl smysl tvé poznámky. Ale kupuju auta 4x4 a od pohotovostní hmotnosti 2,2 tuny výše a s velkým motorem. Nic jinýho nepřichází z pragmatických důvodů v úvahu.

Editováno: , autor: wolfspitz
Vloženo

@brc.majk

nějak mi utekl smysl tvé poznámky. Ale kupuju auta 4x4 a od pohotovostní hmotnosti 2,2 tuny výše a s velkým motorem. Nic jinýho nepřichází z pragmatických důvodů v úvahu.

tak to asi nebudeš na správným vláknu, ve správným tématu a obávám se, že ani na správným fóru správný značky 

Vloženo

souhlas s posledním příspěvkem bojlera.

  wolfspitz:

 

Pokud kupuješ jezevčíky z číny, tvoje chyba :D

Reagoval jsem na toto.

Jinak mám lepší auta než Unimog :kol-48: Větší, silnější a s větší nosností a přitom stejnou průchodností.

Vloženo (editace)

opravdu? neříkej, a tu o Sorentu znáš? :D :D

se to tady zase nějak zvrhlo :noot: než vás Pawouk roznese na kopytech

Editováno: , autor: HjM
  • o 2 týdny později...
Vloženo

jj taky jsem četl ale když si to přeložíš a vezmeš to podle tříd, tak druhý a když půjdeš do detajlu, že Golf je vlastně menší tak první nejprodávanější....

Vloženo

a odkdy se auta do tříd řadí dle vnitřku?

             Gilf VII     Octavia III

délka     4 255         4 659     mm

rozvor    2 637         2 686     mm

Vloženo (editace)

k čemu je mi rozvor a pod. když se v G7 budu prostorově cítit lépe?? a mimochodem ten rozvor..vidíš tam až tak velký rozdíl?? :kol-31:

Editováno: , autor: manfroto
Vloženo (editace)

sorry ale 5 cm je málo? proč tedy prodlužují o stejnou délku pro Číňany Yetiho (52 mm)? a proč se svého času prodlužovala O I pro vládu "jen" o 80 mm? když je to podle tebe nic? ono se to nezdá ale v konfortu je to sakra dost....

 

tak si kup G7 (pokud na něj vůbec máš) a už tady nepruď....

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

zapoměl jsem dodat combi a variant..protože oIII je lift a G7 hatch...nebo to nevíš?? jak je psáno v Auto.cz  Golf je tradičně silný ve využití vnitřního prostoru..což jiným značkám chybí..a pramálo proto vadí menší rozvor.. :kol-47:

Editováno: , autor: manfroto
Vloženo (editace)

kdo neví jsi ty, milý zlatý....

 

zajímavé je taky Octavia užitečná hmotnost: 625 kg a Golf jen 487 kg

 

přitom pohotovostní hmotnost O III je 1 158 kg a Golfu 1293 kg

 

a nevymlouvej se na combi/variant!

 

edit: Pawouk mě předběhl, plný souhlas Pawouku...

 

jj Octa Combi 590 litrů - ale to jsme zase u restrikcí.... nicméně kolik se prodává (prodávalo) VW Golf Variant v porovnání s Octavií Combi - odpovím nula nula nic! a proč - asi tam nějaký důvod bude....

 

Editováno: , autor: Hravec
Vloženo (editace)

každý chápe,že se nedá srovnávat krátká verze G7 a OIII lift..jen jsem chtěl napsat že např. větší rozvor ještě nemusí znamenat výhodu většího vnitřího prostoru.. :kol-47: a o délce vozu nemluvě..

Editováno: , autor: manfroto

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...