Červen 24, 201411 r Tato barbarská civilizace je z nějakého zváštního důvodu tak kultivovaná,že sekat ruce se,bohužel,nemůžou!
Červen 24, 201411 r Taky vas obtezovala Skoda-auto dopisy s pruzkumem spokojenosti s novym autem? Poslali 3x dopis vzdy s jinym uvodem, ale stejnym dotaznikem. Myslim, ze to je naprosto vporadku a rad bych jim dal zpetnou vazbu, ale ten dotaznik mel snad 8 stran...na to jsem cas ani chut nemel. Nakonec mi dokonce zavolali, ze to udelame po telefonu..cca 10 min. Tak jsem svolil a kladli zvlastni otazky - mam RS TDI a ptali se, ze pry Skoda zvazuje nasazeni noveho motoru do RS a zda mi ten muj prijde spise slaby, adekvatni, spise silny..:-)
Červen 24, 201411 r Tato barbarská civilizace je z nějakého zváštního důvodu tak kultivovaná,že sekat ruce se,bohužel,nemůžou! Chtělo by takovýho hajzla u toho chytit - položit mu ty pracky přes hranu obrubníku a pak stačí akorát dupnout... Torzně-tříštivý zlomeniny tohohle druhu se hodně blbě hojí a označenej by byl doživotně.
Červen 25, 201411 r Nový motor:OIIIC 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG Ambition 690 900 KčOIIIC 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG Elegance 740 900 KčOIIIC 2.0 TDI 135 KW 4x4 DSG L&K 817 900 Kč
Červen 25, 201411 r Snít o tom můžeš, ale asi to bude jen ten sen, silný motory jsou v koncernu přece jen pro Audi, o něco maličko míň výkonný pak pro mateřinku a pro "EL-Toro" - a do Bolkovejch "rodinnejch aut" se můžou montovat jen ty nejvíc uškrcený verze...
Červen 25, 201411 r Kotko, nespadl jsi z višně? )) to tě snad nemůže napadnout ani v nejkrásnějším snu...
Červen 25, 201411 r dyť do passata půjde R4 TDI bi-turbo nějakých 176kw, tak předpokládám že to bude mít i superb, jenom spekulace nic víc. Upraveno Červen 25, 201411 r od kokta7
Červen 25, 201411 r Oficiální ceníky platné od 25.6.2014.: octavia-cenik_6_14.pdf octavia-derivaty-cenik_6_14.pdf
Červen 25, 201411 r Pro zájemce o OIII informace od prodejce: Dodací lhůta je cca 4 měsíce, avšak v tuto chvíli nejsou k dispozici parkovací senzory. Vůz jde objednat bez senzorů za nižší cenu, nebo počkat, dokud nebudou senzory skladem. Pak je ovšem dodací lhůta neznámá. Doplňuji: nejsou přední parkovací senzory. Se zadními nebo asistentem objednat prý lze. No nevím, takový přístup bych si představoval v okamžiku, kdy by byla škoda jedinou značkou auta na světě....
Červen 25, 201411 r nemůžeš tušit ani ty ani kdokoliv jiný v čem je problém, ať již technický u dodavatele, nebo kapacitní nebo ta fabrika prostě vyhořela.... prostě se to stává a nedivil bych se kdyby značky výše v pořadí měly přednost v dodání nedostatkových dílů.... tak si do té hlavy moc nevrtej nebo se to už nedozvíš v čem byl problém....
Červen 25, 201411 r No jako zákazníka mě příliš nezajímá, kde je problém, ale zajímá mě to, že si nemohu objednat nabízenou konfiguraci. Je-li problém auto v reálném čase z nabízených komponent vyrobit, tak je mílovými kroky nakročeno k tomu, že bude v budoucnu problém auto opravit - "sorry rozeslali jsme bulletin, že nejsou potřebné náhradní díly a možná budou letos nebo v 22KT příštího roku". ne to už jsem hodně nadsadil, ale udivuje mě vůbec možnost jakýchkoliv problémů u takovéto blbosti. Kdyby fabrika vyhořela, tak nedělají ani asistenta - ten vpředu senzory potřebuje.
Červen 25, 201411 r No jako zákazníka mě příliš nezajímá, kde je problém, ale zajímá mě to, že si nemohu objednat nabízenou konfiguraci. Je-li problém auto v reálném čase z nabízených komponent vyrobit, tak je mílovými kroky nakročeno k tomu, že bude v budoucnu problém auto opravit - "sorry rozeslali jsme bulletin, že nejsou potřebné náhradní díly a možná budou letos nebo v 22KT příštího roku". ale to není pravda, ty si ji můžeš objednat, jen budeš o něco dýl čekat.... blbost je to momentální věc a není problém v nějaké čase zajistit buď jiného dodavatele nebo navýšit u toho stávajícího kapacitu ...automotive jako takový má nejdokonalejší procesy výroby a logistiku .... Kdyby fabrika vyhořela, tak nedělají ani asistenta - ten vpředu senzory potřebuje. nepochopil, chlapče téměř 80 % dílů se nevyrábí ani v Mladé Boleslavi ani jinde ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. ale nakupují se od dodavatelů, v Mladé Boleslavi je jen montovna a motorárna a to jen některé motory, co zajet na exkurzi a jen nekritizovat? opravdu to každému doporučuji exkurze + návštěva muzea stojí za to.... zde je odkaz - povozí tě po fabrice a ukážou kde co jednou jsem četl pěkné moudro, budu parafrázovat:UKAŽTE NÁM V JAKÝCH PODMÍNKÁCH VYRÁBÍTE A PAK SE PODÍVÁME NA VAŠE VÝROBKY ! Upraveno Červen 25, 201411 r od Hravec
Červen 25, 201411 r Třeba má Hravec za to obhajování ŠA tantiémy. :-) třeba, co můžeš vědět? .... neobhajuji vysvětluji a prioritně jsem životní optimista takže z každé možné negativní situace se snažím vzít si to pozitivní nebo z ní to pozitivní udělat Upraveno Červen 25, 201411 r od Hravec
Červen 25, 201411 r automotive jako takový má nejdokonalejší procesy výroby a logistiku Tohle mně hodně pobavilo:-) hlavně ta logistika- No samosebou to není jen tak,chtěl bych vidět co se ted děje v té firmě,která ty senzory dodává,pravděpodobně mají pěkné fedry. Tohle nefunguje na úrovni"Hele Karle mi ted nemáme,v klidu Lojzo, my počkáme" Upraveno Červen 25, 201411 r od Sanek81
Červen 25, 201411 r to by mě zajímalo kdo kromě automotive a armády má lepší logistiku? vím že v tom děláš, ale logistika není jen doprava jak si myslí hodně lidí... no ta firma už pomalu není, management pomýšlí kam se schovat, koho zastřelit a zda vůbec budou mít náplň výroby do dalších let.... protože ten kdo to vyrábí to dělá pro celý koncern a to už není žádná prdel, jako když někdo dělá jen pro jednu značku a nejlépe jeden model a jednu výbavu toho modelu.... ano v automotiv je to na úrovni "ty jsi na odstřel kámo..."
Červen 26, 201411 r Co dělají? Dělají akční plány a reportují po hodinách jak jim to jde. Ale třeba je problém jen v nárustu objemu výroby nad rámec sjednaného a opravdu prostě není, kde brát. Kapacitu výroby neznásobíte za týden. I do toho jednoho senzoru je spousta komponent od dalších dodavatelů od plastového výlisku přes elektronické součástky po lak. Prdel to jistě není ani při dodávání jedné značce na jeden model. Kvůli takovému jednomu modelu se klidně postaví fabrika na zelené louce (to podle typu, velikosti a komplexnosti dílu) protože je to kontrakt na mnoho tisíc kusů na cca 8 let (dle periody modelu u značky) + náhradní díly v dalším období. Upraveno Červen 26, 201411 r od Flag
Červen 26, 201411 r Pro zájemce o OIII informace od prodejce: Dodací lhůta je cca 4 měsíce, avšak v tuto chvíli nejsou k dispozici parkovací senzory. Vůz jde objednat bez senzorů za nižší cenu, nebo počkat, dokud nebudou senzory skladem. Pak je ovšem dodací lhůta neznámá. Libor TDI: zm.di!!! zajímavý dotaz na briskoda, jak to bude s objednanými vozidla třeba s L & K, která má senzory v základu - v UK totiž zcela vyřadili z konfigurátoru co mají prodejci jeden tam píše, že mu volal prodejce, že parkovací asistent již není k dispozici, a že u jeho již objednaném vozidla prostě bude odstraněn z objednávky...
Červen 26, 201411 r U aut již objednaných, tj. které to stihly před restrikcemi je dostanou, včetně některých výbavových stupňů a modelů. Ovšem samozřejmostí je, že toto by se nemělo stávat a u "lídra" obzvlášť.
Červen 26, 201411 r a v Anglii, kde VRS považují za téměř Božské vozidlo už vůbec ne.... jak vidíte tak v Anglii, se prodejci ozývají a ruší výbavu úplně nikoli jen oddalují dodání.... Upraveno Červen 26, 201411 r od Hravec
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.