Leden 9, 201312 r No řekl bych, že právě ta Modrá bude to RS a ty kola neznáme, páč RS ještě nebylo představeno
Leden 9, 201312 r KUBO VZDYT TO MA STEJNEJ ZADNI NARAZNIK ALE a predni neni taky nejak upravenej Upraveno Leden 9, 201312 r od Lukason
Leden 9, 201312 r Mladej má recht, topaz brown vypadá bomba...mooc líbí, ale ta race blue s těma black kolama...tak to je teda taky bomba jak pes a to jsem race blue nikdy moc nemusel Jo a dneska na D11 jsem míjel O3 Combi v černé barvě, předek měla ještě maskovaný, zadek myslím taky, ale LED světla na prdeli mooc pěkný ty linky a měla řízení napravo (GB). hoj, ale jinak jsem z ní až tak odvázanej nebyl...asi tím maskováním Upraveno Leden 9, 201312 r od Jendoslav
Leden 9, 201312 r Konecne tam dali nejakou normalni cervenou metalizu, ktera je cervena nejen nazvem. Btw. vi nekdo, zda budou fleetove barvy?
Leden 9, 201312 r Tak neměla žádnou extra úpravu, třeba to bude RS s RS kolama, ale v seriovém vzhledu, aby nebyla zatím viděna
Leden 9, 201312 r Ted jsem si vsiml, ze na zadne fotce interieru neni videt to kolecko na nastaveni sklonu svetel ani nastaveni podsviceni. Oni to presunuli jinam?
Leden 9, 201312 r Konecne tam dali nejakou normalni cervenou metalizu, ktera je cervena nejen nazvem. Btw. vi nekdo, zda budou fleetove barvy? Z infolinky mám potvrzené,že Zvláštní lakování bude. mike_k:Přes dotykové rádio nebo navigaci. Upraveno Leden 9, 201312 r od Dix1
Leden 9, 201312 r Já se nejvíc těším na to,až Bojler napíše první akci na O3 -nějaký exoticky pojmenovanou edici,z které po "vynucené" 15% slevě u prodejce bude parádně vybavené auto s dostatečně silným motorem pod 400k. Už aby to bylo.
Leden 9, 201312 r jo nad tou moznosti ze na to naflakaly serii narazniky sem taky uvazoval ale tezko rict
Leden 10, 201312 r Netusi někdo, zda-li bude mozne elektricke otevirani kufru ? A napr. s tou Passat vychytávkou pro otevreni zamavanim nohou pod autem ?
Leden 10, 201312 r omicron: zamávání nohou raději nechtěj. Dobře se s tím vyrážej zuby A hlavně u Octavie by to ani nedávalo smysl z důvodu velikosti zadních dveří. To maximálně na kombíku, ale i tam to s největší pravděpodobností nebude. To je systém, který opravdu patří do třídy Passatů, Superbů a jim podobných "velkých manažerských" aut
Leden 10, 201312 r No už vidím, jak bych si u kombíku zamával nohou a dveře mě praští do břicha a pak mi vyrazí zuby
Leden 10, 201312 r Nevim proc by to melo byt jen u executive aut, je obecny trend ze se lepsi vybava stehuje postupne i do mensich aut. Bohuzel tento trend VW group ponekud minul, ale treba Opel ma vyhrivany volant nebo nastavitelne perovani i v trapne Astre.
Leden 10, 201312 r omicron: zamávání nohou raději nechtěj. Dobře se s tím vyrážej zuby A hlavně u Octavie by to ani nedávalo smysl z důvodu velikosti zadních dveří. To maximálně na kombíku, ale i tam to s největší pravděpodobností nebude. To je systém, který opravdu patří do třídy Passatů, Superbů a jim podobných "velkých manažerských" aut Nemyslim, u liftbacku (nic jiného jsem na mysli nemel) to nemá duvod vyrazet zuby, několikrát jsem to u Pasika zkousel, nevim jak jsi na to prisel. U O3 není moznost, aby se me viko 5.dveri jakkoliv dotklo... A ze by to do O3 nepatrilo? Nevidim v tom nejak extra prémiovou vybavu, je to ryze prakticka pomucka, daleko méně premiovejsi nez nektere pseudoasistanty, které do O3 pujdou objednat... Presne jak napsal vyse kolega "mike_k", v jinych vozech pozicovanych nize se objevuji daleko premiovejsi věci, nez je otevreni kufru na senzor pohybu nohy... Ale chápu, ze marketing koncernu to asi nedovoli... Upraveno Leden 10, 201312 r od omicron
Leden 10, 201312 r No popravde oboji docela nic moc. Od TDI bych ani nic ultra necekal ale ta 1.8TSI od 160ti nahoru leze sakra pomalu na to jaky to ma mit vykon. Ale mozna je to jen tim, ze na to clovek kouka na obrazovce a nesedi v tom. A oboji dela sileny kraval. Upraveno Leden 10, 201312 r od mike_k
Leden 10, 201312 r 0-140 14s ... 160 20s pro TSi 0-140 20s ... 160 25s pro TDi jen hrubej odečet z budíku ..... nato jakej je tlak na C02 = prodlužování kvaltů si myslim, že to pojede slušně. Tady je to samej závodník a pak všichni jezdí na ECO .... kolik lidí jezdí přes 160 .... ani v německu takovejch lidí moc není všichni šetří.
Leden 10, 201312 r Ta 1,8TSI nejede vůbec špatně, no faktem je, že především nad 180km/h je již velmi líná. Na druhou stranu se jedná jen o 1800ccm3 a proto není divu. Ten "dvoulitr" jede, vyjma 6-ky, kterou jsem neměl (a tedy s poměrně značným rozdílem od 180km/h nahoru) zhruba tak, jako "má" bývalá chipnutá 1,9TDI v OII. Z praxe vím, že se jedná o lehký nadprůměr, dle mého takové optimum (samo, výkon navíc nikdy nevadí). Jsem zvědav hlavně na hlučnost, neboť OII byla v této třídě již pomalu nejhlučnější a dle videí mi přijde, že randálu ta auta dělají hodně. Ale těžko takto soudit. Spíše mě překvapuje, jak hodně jsou slyšet ta turba. Upraveno Leden 10, 201312 r od _Denis_
Leden 10, 201312 r Podle me to piskani je nejakej bug v mikrofonu. To prece neni mozne, aby na novem autu delalo turbo tohle.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.