Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

tak ono až to někam zapíchnou a nedostanou od pojišťovny nic, resp. pojišťovna po nich bude chtít nějaké částky (protože se z ŘJ dá vyštrachat činnost systému ;)), tak je to přejde. Ten systém už dnes má hodně majitelů AUDIn či Passatů a nikdo s tím jako král silnic moc nejezdí.

Pro mě osobně jsou největším postrachem silnic věčně spěchající obchoďáci ve Fabiích, příp. nějaký kvendolíny s Octaviích, který se zatraceně přeceňujou. Jen dnes jsem takových degénů měl na pracovních cestách kolem Prahy-MB-HK asi 5. :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne by zajimalo jak se Front Asist chova kdyz se budu chtit na nekoho nalepit, nebo pokud to nekdo prede mneou zaslapne a on mi zacne brzdit, bude treba zrejme ze nestaci dobrzdit, ale ja budu chtit udelat uhybny manevr, v normalni situaci bych pustil brzdu a strhnul volant. Ale jak to provest kdyz Front asist bude intezivne brzdit ??

Když seš moc blízko a máš zanutý radar ... ani nemusí bejt aktivní ( neuložená rychlost, nebo po ťuknutí o brzdu ) tak tě to začne jebat, že jezdíš moc blízko ;)

Zadělal bych to všem lepičum do auta s pořádným akustickým projevem :D

Víc jsem zatím nezkoušel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak on je lepič a lepič :D ono když jedeš po dálnici 130 kmh a předjíždíš v lévém pruhu a on se na tebe nalepí, tak to je lepič debil, páč může počkat, až předjedeš a uhneš zas do právého pruhu.

Ale pak jsou tací řidiči, kteří se v levém drží za každou cenu a pokud se na takového "debila" nenalepíš, nezačneš na něj blikat dálkovejma či nezačneš po dvou kilometrech, co tě brzdí troubit, tak prostě neuhne.. Ono spousta lidí si na silnicích myslí, že když za nima někdo jede stejnou rychlostí s odstupem, tak jede stejně rychle jako oni pořád a ne, že jen čeká, až uhne a pustí ho..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Druhý případ občas praktikuji, první praktikuji v případě, když vidím, že auto předemnou už má možnost uhnout, tak přidám a když hold neuhne, tak jsem mu nalepený na prdeli no :) má uhnout, když může :)

Ale adaptivní tempomat bych uvítal :) hlavně na dálnici a Jižní spojce by to bylo fajn, kdyby auto udržovalo vzdálenost od auta předemnou a jelo jeho rychlostí a já se nemusel pořád starat o to, jestli brzdí nebo ne, páč řidiči neumí udržovat stálou rychlost .. většinou jedou chvilku 90, pak 70 a pořád dokola a ještě nejsou schopní uhnout z cesty :)

Editováno: , autor: mc2uba
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdyby šel dát do Fabie, tak si ho tam nechám asi časem udělat, ale bohužel takové možnost není a na O3 nebudu mít ještě hodně dlouho :(

Tempomat samotný je super věc, ale pokud ho pořád musíš vypínat kvůli nějakým brzdičům, tak to občas i rozčiluje :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes jsem měl možnost celkem důkladně prolézt a posedět v OIII /bez jízdy, ty mohou být až zítra/.

Nejdřív Ambiente a pak i Eleganci:

/co se týká vnitř. výbavy - např. rádia byla obě provedení v základu, žadný dotykáče, - v prodejně říkali, že neměli možnost volby,

............to samé radio /skoro/mám v OIIFL,/

1. měl jsem pocit, že sedím spíš v Superbu!!!! /občas ho řídím/

2.Ambiebte byla na 16´´ kolech, v hnědé metal., paraboly + mlhovky - základ stříbrné - mně se ta kombinace moc nelíbyla

3.Elegance byla na 17´´ kolech, stříbrná, xenony+černé mlhovky +před. a zad. osvětlení v ledkách, úplně jiné auto!!!!!!!!

4.Celkově to auto na mě dělá pocit , že se jedná o Superb I FL!!!!!!!!!!!

Těším se na Vaše postřehy ze zítřejších jízd.

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem si ji byl taky prolezt v salonu. Proste zkracene libi se mi. Prostorny dospele auto. Strasne se mi libi nova paka DSG. Jemnounka vizuelne stejna jako klasicka paka, zadny morbidni prepinac ze strany ale pekne decentne ve predu paky pekne na mackani ukazovackem. Trochu si budu muset zvyknou opet na plynovy pedel od zhora. Sedacky mi prijdou lepe tvarovane. Interier neni zadny vystrelek ve stylu vyherniho automatu. Ale ja mam ten konzervativni smer rad, jelikoz jak je trochu nudny uz od zacatku tak vam nikdy uz neprijde nudnejsi :) Jiny auta na prvni pohled maji designove vse o dost hezci, ale taky rychle se to dost okouka a po case se mi to nelibi. Jsem dost vysoky, v OII bych si za sebe nesednul, nedal bych kolena k sobe. V OIII naprosto v pohode a jeste nejaky milimetr pred kolenem zbyl.

Celkove mi proste jak vizuelne tak pohodlim prijde lepsi nez OIIFL. Jizdni vlastnosti nenanpisu, nemel sem zajem si sjet, Nedokazal bych to po nejakych 10km jizdy zhodnotit, takze se mi nechtelo prudit.

Zajimalo mne DSG a to na zkusebku nemeli (meli ji jen vystavenou) Tak sem sel jezdil Superbem. Ale uz se tesim az ji v breznu objednam.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím

Já dneska projel toto: 1,6 TDI 5 st. man. Co dodat, je to zase krok vpřed no.Jel jsem stim 100 km/h do relativně prudké zatáčky a auto se ani nehlo, sedělo jak přibité.Nějaká jednuduchá či víceprvková náprava to jde uplně mimo mě, nepřišlo mi nic zvlaštního.Motor tichý, zpočátku tah nic moc ale pak byla akcelerace relativně slušná ale kdyybch měl možnost, sáhl bych po silnějším dieselu.Spotřebu jsem na 20 km testovací trati měl 6l/100 km.

Masakr ale bylo když jsem přesedl zpět do O1 a šlápl na brzdu.Zastavil jsem až v půlce křižovatky :D

post-59538-0-76480500-1359812328_thumb.j

post-59538-0-41771200-1359812473_thumb.j

post-59538-0-73510100-1359812607_thumb.j

Editováno: , autor: schneefall
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...