Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

... je zvláštní, kolik stříbrných je. Přitom mi ta barva přijde jako jedna z horších a co jsem tak slyšel, nejsem sám. Asi jde o následnou prodejnost, no..

Na těch 17" auto už vypadá docela schopně. Odhlédnu-li od ceny, která mi na Škodovku prostě přijde vysoká (to ale už omývat nechci, toto téma se již řešilo a je značně subjektivní), mít to auto pro vlastní použití = mít možnost ji posadit aspoň na 17", ideálně na 18" se sportovním podvozkem (který je jako jediný za velmi nízký příplatek), hodit na to třeba tu hnědou a béžový interiér + připlatit si aspoň za průměrně vypadající a hrající Bolero, není to špatné auto a bude vypadat docela dobře. Plná palba na 18" se sportovním podvozkem, schopnou barvou, vč. xenonů, chrompaketu a dalších doplňků je bez debat pěkná a auto se může bez ostudy postavit vedle Mercedesu, Audi, či BMW. Já, jakožto uživatel, který dostává služebáky, ale vidím hlavní handicap v tom, že je OIII příliš velká (= to se šéfům líbit nebude a budou se hojněji kupovat Rapidy) a koupí-li se OIII, nikdo nebude připlácet za větší kola, která jsou dražší nejen při pořizování, ale také v provozu. A nebudu-li hnidopich a nebudu tak řešit již vyřešené téma, týkající se dle mého hrozně vypadajících H7 světel, apod., ať se na mě nikdo nezlobí, OIII (stejně jako každé jiné auto podobné velikosti s podobně přemrštěnou světlou výškou) vypadá na 15" a 16" kolech absolutně nemožně. Toto téma je rovněž vyřešeno, spíše jsem jen chtěl trošku nastínit, proč mám vůči OIII vesměs kritický názor. Jak jsem ale psal - nehledě na (dle mého) vysokou cenu, OIII v plné palbě je bez debat hezké auto. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj aby to vypadalo hezky tak min 17 palcová kola.Jinak s verzí co jsem jel já tak za tu chtěli 550 000.Výbavu jsem moc nestudoval ale nemělo to vzádu el. okna, nemělo to zadní stěrač ale mělo to climatronic, barevný maxík či bezklíčové startování.Proti stříbrné barvě nic osobně nemám.

Přihodím ještě nějaká fota ať se nabažíte.

post-59538-0-50204300-1359824863_thumb.j

post-59538-0-67626300-1359824873_thumb.j

post-59538-0-05456900-1359824881_thumb.j

post-59538-0-30072100-1359824892_thumb.j

post-59538-0-73933800-1359824905_thumb.j

post-59538-0-43419200-1359824913_thumb.j

post-59538-0-46557500-1359824923_thumb.j

post-59538-0-39077600-1359824938_thumb.j

post-59538-0-87813500-1359824948_thumb.j

post-59538-0-21160900-1359824958_thumb.j

post-59538-0-66486600-1359824970_thumb.j

post-59538-0-98455500-1359824995_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jen nedává smysl to, když si vezmete 2.0 TDI, který má docela dost velký výkon, tak tam jsou jako pořád brzdy, na které jdou narvat 15" kola? To mi přijde celkem dost slabé. Dyť i blbý RSo F1 má silnější brzdy, než běžná Fabie. A nechci potom vidět, jak krásně ty pidi brzdy musí vypadat s 18" kolama :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Denis: opet clanky, ktere snad nikdo necte, sorry ale tohle preskakuju uz jen z principu...pokud to neumis zkratit, tak to asi ani nikdo cist nebude :D

Jinak opravdu muzu potvrdit, ze brzdi neskutecne dobre, jel jsem v 2.0TDi Automat a omylem jsem seslapl brzdu a plyn - klasika pro ty, co presednou z manualu a skoro bych vysklil predni sklo...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

.... tak pratele okridleneho sipu ;)

jelikoz je unor a snim zacalo testovani nove OIII i ja sem dnes tedy testoval,..... pocasi nebylo nejak moc extra ale uslo to ;)

testovana motorizace byla 1.6 TDI ve vybave AMBITION, + nejake priplatkove veci ;)

muj nazor na auto:

na celkovy dojem z auta mam docela dobry je pravda ze sem tam by se neco naslo ale to bych to spis hanil, nicmene na motor bych rekl ze tomu auto chybi nejaky dech, je taky ovsem pravda ze nebyl zahraty a tudiz sem ho nemohl tak moc seslapnout nebo spis sem to seslapnout nechtel, nicmene kdyz sem parkoval tak dvojcicku sem seslapnul a nejaky ten turbo efekt a akcelerace ci vykon tam proste je,.... takze sem nakonec usoudil, ze to je proste motor urcen tem kteri chteji hlavne jezdit za levno a vykonu moc postradat nebudou ;)

co se tyce vybavy, bych rekl ze tahle vybava by me bohate stacila,.... nejvic me oslovil BAREVNY MAXIK a jeho celkove zpracovani,... opravdu moc povedene ;):kol-47: kvalita a zpracovani palubni desky byla taky pekna je sice jasny ze ruka koncernu z vyssich postu VW asi zasahla a tudiz cenova politika s politikou setreni se sesly docela dobre a podaly si ruce tak me to vevnitr nadchlo ;)SEDACKY ala SUPERB II taky velmi paradni a hodne pohodlny ;) o zadnich ani mluvit nemusim a o miste v zadu ze ho tam je jak v autobuse snad taky ne,.... sedacka byla nastavena podle osoby merici skoro 190 cm a i tak tam bylo pro me mista dostatelk,..... za to hodne velke + :kol-47::kol-31:PRO RODINY S DETMI, kde deti nebudou okopavat operadlo, jedine dobre ;) ci lidi co nebudou nejak extra narocny velmi vyborny ;) ....... kufr zminovat nemusim ;):D

No a to je snad co me zatim napada, jeste bych zapomel vlastne na 4rameny volant v kuzi s MULTINOU ;) .... dodavam ze fotky viz. foto jsou z verze co byla na salonu, s verzi co se jezdilo byla obdobna akorad mela neco vic jako je ta multina, zadni led svetla, predni parkovaky a dalsi ;)

take bych upozornil na bezklicove startovani co me taky hodne DOSTALO !!!!!! ..... byl sem z toho doslova unesen :D

co me taky ohromilo, jsou BRZDY ;) slapnu a stojim ;) taky velky + ;)

to by bylo snad te chvaly az moc :D nicmene tedka z opacneho soudku a trochu musim uvest kritiky ;)

budou celkem zatim dve, jelikoz sem s autem najel asi nejakych 20 km, proto nic moc a doufam ze si ho budu moct nekdy pujcit na vikend ci aspon jako do firmy na dva dny ;)

zpet tedy ale k te kritice ;)

KRITIKA No. 1

RADICKA- RADICI PAKA ........... z ni sem opravdu hodne zklaman,... prijde mi takova hodne uzka, vysoka a beztvarna :( .... pripadal sem si jak kdyz drzim hladky klacek ci pri nejlepsim KOZENEHO ROBERTKA :D ..... zklamalo me to,.. ale je taky dost mozny ze jde jenom o zvyk, uz mozna proto ze ve fabce mam podle me ohodne lepsi radicku a to ze SUPA II ;) v RAPIDU je mam takovy dojem stejna radicka jako v OIII ale jelikoz byla gumova, vubec mi neprislo ze by se mi nejak nelibila,... uz asi taky mozna proto ze proste k RAPIDU patri ;)

post-58977-0-22656700-1359827243_thumb.j

KRITIKA No. 2

PRECHOD BLATNIKU NA NOSNIK KAROSERIE V MOTOR. PROSTORU.....................a tohle je snad nejsilnejsi kritika....... prasarna nejvetsiho kalibru,.... myslim ze podle fotky si udelate obrazek samy..... videt nedolakovana cast karoserie a o tom ze kdyby nebyl plastovy podbeh nebo-li nadkoli,... motor defakto pri desti vodu primo hlta !!!!!!!! sice nejaky pokus o tesneni tam je,... ale stejne,... voda do motoru sice strikat nebude ale do mezi prostoru uz ano ;)

nevim podle me to je takovy fakt moc setreni :( snad se to nejak zlepsi ci moje kritika bude odvracena tim ze tomu tak nebude ;)

....... ale take verim ze dobre ceske rucicky vsechny mouchy vychytaji a urcite neco najdou jak to zadelat a zabranit tomu ;)

post-58977-0-70268600-1359828429_thumb.j

NA ZAVER bych chtel rici ze OIII se urcite povede a sve zakazniky si urcite najde, biť sebe vic nejaka kritika urcite vuci necemu ci tomuhle se urcite od kazdeho uzivatele najde ;) ale i tak ;)

ja osobne kdyby mi stala v garazi, tak bych se urcite nezlobil ;)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

No a tady uz nejake ty fotky auta ;)

jak je libo ;)

P.S. omluvte kvalitu fotek,... foceno telefon jelikoz sem fotak zapomel doma :D

post-58977-0-94643300-1359825673_thumb.j

post-58977-0-52120700-1359825790_thumb.j

post-58977-0-36330600-1359826115_thumb.j

post-58977-0-83183500-1359826282_thumb.j

post-58977-0-20434600-1359826357_thumb.j

post-58977-0-15435000-1359826468_thumb.j

post-58977-0-81069400-1359826521_thumb.j

post-58977-0-89017700-1359826619_thumb.j

post-58977-0-02902200-1359826785_thumb.j

post-58977-0-99676300-1359826918_thumb.j

post-58977-0-69590300-1359827041_thumb.j

post-58977-0-36422000-1359827299_thumb.j

post-58977-0-17002000-1359827702_thumb.j

post-58977-0-37657400-1359828214_thumb.j

post-58977-0-89710600-1359828350_thumb.j

post-58977-0-73454700-1359828557_thumb.j

post-58977-0-04221100-1359828666_thumb.j

post-58977-0-09025500-1359828795_thumb.j

post-58977-0-83092600-1359828873_thumb.j

Editováno: , autor: Lukason
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Brzdy jsou ostré no :-) parkrát zapůsobily géčka :D ale říkal manik co měl na starosti testovací jízdy že jsem nebyl prvni kdo byl z toho vykulenej :D Jinak už jsem to zapomněl, jaký že je ten důvod, že O3 nesmí mít vepředu rámeček pod SPZ ? Jinak ještě dodám, že řazení mi přišlo mírně lepší u rapida (1,2 TSI 63 kw)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ode mě dostává OIII z venku na 17" velmi dobrou. Bohužel mě velmi zklamaly některé detaily interiéru. Úplně děsivě na mě působí plasty na vnější straně opěradel zadních sedadel. Současná OII má tyto partie kryté látkou. Stejně tak madlia mají daleko horší plast než u starší sestry. Co mě dostalo úplně byly plasty, které měly ostrou ( neopracovanou) hranu. Tady se evidentně něco musí změnit. Přesto OIII přeji úspěšnou budoucnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To rádio mi tam absolutně nesedí. Stávající swing vypadá v O2 tak nějak normálně, ale tento nový, ten se dle mýho moc nepovedl.

Přesně, stávající swing je lahodný pro oko, a tento... no brrr :kol-26: malý tvar displaye a kolem ten náběh šikmý stěny hrůza , jak radio do fabie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se budu muset kouknout, kolik mi chybí doplatit za mojí OII, abych mohl jít do OIII :kol-138:

Ale:

1) Ta řadička vypadá fakt úchylně. Ostuda je, že jí teď najdete všude, od Citigo až po Superba.

2) Chybějící záslepka zámku v kufru - to je jak u OII Tour. Golf 7 jí tam má. U OIII se evidentně šetřilo.

3) Halogenová světla, která budou mít tipuju 95 % Octavií, se mi těžce nelíbí.

4) Nevíte, co všechno je měkčený na výplních dveří? Tipuju, že jen ta nejhořejší část, pod loktem že je koženka a jinak všade tvrdý plast, co?

5) Prostor vzadu vypadá slibně, ale OII na tom taky nebyla kdovíjak špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove, nechovejte se jako Marek v reklame na Snickers - ufňukaný primadony.

Radio Swing funkcně bohatě vyhovuje, je v serii (cili bez priplatku) uz pro Ambition a komu se nelibi, prida v cene noveho auta zanedbatelnych 7 tKč a ma Bolero s DAB.

Je zajimavy, jak je clovek neustale nespokojenej a brečí. Jeste nedavno se za radio Stream priplacelo i do Elegance 12 tKč a funkčne se to nedalo s dnešním Swingem rovnat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Clovek je nespokojenej, protoze davat do nejvyssi vybavy auta stredni tridy v roce 2013 takoveto radio je proste opravdu ulet. Ja chapu, ze mas ke Skodovce zvlastni vztah, ale trocha objektivity by taky byla fajn. Nejde ani tak o funkce ale spise o design a pravda dotykovy barevny displej by taky neuskodil, zvlast kdyz tak hrde prohlasovali, ze bude ve vsech vybavach v zakladu. Proboha je rok 2013 a toto vypada jak z doby pred deseti lety. A to ze to pred par lety byla u Skodovky jeste vetsi katastrofa, to opravdu neni omluva.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1) Ta řadička vypadá fakt úchylně. Ostuda je, že jí teď najdete všude, od Citigo až po Superba.

Jestli vypada nebo nevypada uchylne je vec osobniho vkusu, cili proc ne, mne osobne se i docela libi, bohuzel uz podle me hur padne do ruky.

Ze ji lze najit od Citigo az po Superba podle me neni ostuda, je to ale vec vyrobnich uspor, ktera je podle me docela chytra.

Teda do te doby, dokud nepocucha ego majitele OIII nebo Superba, ze pri razeni nema v ruce vic nez majitel Citigo. Trosku malomestacky, ale budiz...

3) Halogenová světla, která budou mít tipuju 95 % Octavií, se mi těžce nelíbí.

Nezbyva nez priplatit za adaptivni bi-xenon s LED TFL (cena je nizsi nez u OII za nezajimavy adaptivni xenon).

4) Nevíte, co všechno je měkčený na výplních dveří? Tipuju, že jen ta nejhořejší část, pod loktem že je koženka a jinak všade tvrdý plast, co?

Jen ta nejhorejsi cast.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maverick: Clovek je nespokojenej, protoze davat do nejvyssi vybavy auta stredni tridy v roce 2013 takoveto radio je proste opravdu ulet. Ja chapu, ze mas ke Skodovce zvlastni vztah, ale trocha objektivity by taky byla fajn. Nejde ani tak o funkce ale spise o design a pravda dotykovy barevny displej by taky neuskodil, zvlast kdyz tak hrde prohlasovali, ze bude ve vsech vybavach v zakladu. Proboha je rok 2013 a toto vypada jak z doby pred deseti lety.

Objektivni je to, ze nazor na to, zda takoveto radio designove odpovida roku 2013 nebo ne, je vec ciste subjektivniho nazoru kazdeho jedince.

Taky to mohli udelat tak, ze by dali do Elegance v serii Bolero s DAB a navysili cenu o zminenych 7 tKč a nikomu by to neprislo divny. Co by se stalo? Tech 7 tKč by zaplatil i nekdo, komu je šumák jak radio vypada a jde mu o to, jak hraje, ze umi MP3 a ze schroupne SD kartu, cili o funkcnost. Tihle zakaznici by ti mooooc podekovali.

Nerikam, ze bych si za Bolero v teto generaci nepriplatil, ale rozhodne bych nekritizoval, ze v serii je jen obycejny Swing, ktery se nekomu nelibi.

BTW: Ukaz mi jedinou oficialni zpravu ze strany ŠkodaAuto, kde vyrobce hlasal, ze vsechna radia budou mit dotykovy display. Co placal kdejaky radoby odborny novinar prosím ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...