Přejít na obsah

Octavia III


gigi

Doporučené příspěvky

Podle tve teorie by pak klidne mohli davat i do nejvyssi vybavy plechova kola, aby nahodou nekdo, kdo je nechce, za ne zbytecne neplatil. Auto s nimi prece jede uplne stejne. Stejne tak by nebylo potreba tam cpat nejaka elektricka zrcatka. V tech manualnich prece vidis dozadu uplne stejne a kdo chce lepsi at si zaplati. Tohle je prece uvaha uplne mimo. Design radia dela pro interier docela dost a pro nejvyssi vybavu toto opravdu neni moc dobra reprezentace. Dnes uz je proste doba barevnych dotykovych displeju. Podivej se na podobna auta predstavena ve stejne dobe konkurenci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale my nebrecime, my proste hodnotime, ale na rozdil od tebe nezaujate, tudiz to, co je blbe, hodnotime jako blbe. :) Ty, pokud je neco udelane blbe, tak argumentujes tim, ze to prece je dostacujici, a kdo chce lepsi, tak at si zaplati. Takovouto argumentaci ale lze pouzit uplne na cokoliv a pak opravdu netreba zadne stupne vybav vubec delat, protoze dojet do cile se da i holotou a kdo chce vetsi "luxus" tak at si za vsechno zaplati.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ad1) pokud jsem zaujaty, necti me prispevky a nereaguj na ne - pak maji nulovou vypovidaci hodnotu a nikdo te prece nenuti je cist. At si tu placam co chci.

ad2) ze je neco blbe rikas ty, ja rikam ze ne. Kdo ma pravdu? Jsem zaujatej ja nebo ty?

Ale tohle je mlaceni prazdne slamy bez dalsi pridane hodnoty, svoje jsem k tematu Swingu uz uvedl, muj nazor je jasny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja se tu taky pokusim (nezaujate) zareagovat: myslim ze doted jsem celkem rad cetl prispevky od mavericka, hlavne jizdni skusenosti s jednotlivymi verzemi aut a motoru, ale po tom co jsem si procetl jak se bije za skodu a jeji prodejni politiku tak mi to prijde dost zaujate... nevim z jakeho duvodu to dela ale mozna ma nejaky pracovni vazby na skodu (ale to jsou jen me soukrome dohady)

vychazim z toho ze nikdo kdo nespolupracuje se skodou nemeni tak casto auto jedno za druhe... pro nas je to prinos jelikoz si muzeme precist jeho skusenosti, ale podle mne by bylo hezke od skody kdyby do nejdrahsi verze (prozatim nejdrahsi) taky za ty penize co pozaduje uz dala aspon vyssi radu radii, i kdyz bez navi ale preci jen s barevnym dotykovym displejem...

je to prece nejdrahsi verze a cpat tam takove radio je proste hamba... jsem zvedavy jak posklada vybavy a ceny skoda u nas na slovensku (netrpelive ocekavam cennik) a pak se rozhodnu jestli pudu znovu do octavie anebo vymenim za novy leon (uz je v ponuce na sk, ale taky jeste nezverejnil cenik, asi ceka na skodovku)

jinak tady po nemecku se prohaneji uz nove leony celkem casto tak usuzuju ze bude mit uspech, leon me laka hlavne kvuli novym LED svetlam, cetl jsem nedavno test LED svetel a leon nedopadl vubec spatne (za tu cenu co za to pozaduje oproti premiovym znackam...)

takze tohle je muj osobni nazor, muzete nesouhlasit i souhlasit ale o tom jsou prece diskusni fora... tohle je tak trochu feedback od nas zakazniku pro vyrobce a vim ze to tady taky ctou lidi od vyrobce tak by bylo celkem prinosem kdyby se podle nazoru zakazniku i trochu snazili prizpusobit nabidku... byl by to prinos pro obe strany...

jo a jeste: nova oktavka se mi libi, tesim se az ji vyzkousim na zivo, tady v nemecku jsem ji jeste nevidel na prodejne, pristi tyden jedu domu na sk za rodicema tak se stavim i u nas ve skode a poptam se kdy ji budou mit v nabidce...se mi zda ze tusim od poloviny unoru by mela byt uz i na sk...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no hlavně cena nove oktavky... s 1.4 Tsi dle cenikovky v prostřední výbavě je to 460 000 korun.. v naftě 480.- jako sorry, ale co by za ten kus plechu ještě nechtěli??? a ještě k tomu na plecháčích... no, takže dle konfiguratoru, trošku aby to mělo výbavu ale zase ne moc a jsme v naftě na 550t korunách.. copak na to konkurence.. ale je pravda, že ceny u dealerů se asi budou trošku lišit od těch co jsou v konfigurátorů..

Editováno: , autor: JirkaBrno
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když se tak dívám, co to s tou trojkovou řadou provedli, jsem rád, že jsem vlastníkem dvojkové FL, včetně toho součastného rádia Stream. Ale přesto ji přeji dobrý start a úspěch u zákazníků. A co se týká těch cen-Fábia 300 t. , Rapid 400 t., Octavia 500 t., Superb 600 t., zbytek za příplatky, co na tom komu není jasné? A komu se to nelíbí, ať nereptá a koupí si u konkurence něco lepšího za výhodnější cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja uvedu priklad: konkurence sice z trochu vyssi tridy ale za porovnatelne penize - mazda6 (ci uz dobihajici generace nebo nova), honda accord (ted je za supr cenu), i40 a tak dale... a to uz nemluvim o akciove nabidce od fordu na mondeo... cili za stejne penize v porovnatelne vybave dostanete o dost vetsi auto s lepsim jmenem... a nasla by se spousta jinych aut ze stredni (skutecne stredni) tridy ktere se daj koupit za srovnatelne penize...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TO paldous: Ne, že bych s tebou, co se týče cenové politiky, nesouhlasil. Jak jsem již nesčetněkrát zmínil, OIII mi přijde drahá na to, co je to ve skutečnosti za auto - špatné není, ale prémiové (nebo přesněji "prémiovější") ceny žádají prémiové auto.

Nicméně musím reagovat na tu uvedenou konkurenci:

Mazda 6, Honda Accord, nebo Ford Mondeo jsou rovnocennými konkurenty Superbu. Octavia aspoň tabulkově spadá o třídu níž. Kufr považuji pouze za otázku preferencí a podobná diskuze úplně odpadne po představení combíků. Proto za rovnocenné konkurenty považují "bratříčky" VW Golf, Seat Leon, popř. z prémiové třídy (dražší, řadící se do střední třídy, ale velikostně srovnatelní) Audi A4, Mercedes C, nebo BMW 3.

Že se dají ale za tyto peníze nalézt lepší auta, s tím souhlasím. Sám "Citróny" sice nemohu vystát, nicméně když jsem jel s aktuální verzí C5 se vzduchovým pérováním, nestačil jsem se divit, jak honosné a luxusní to auto je. Design docela ujde, je neuvěřitelně tiché a pohodlné, přes nerovnosti se přenáší s grácií. Materiály jsou kvalitní a místy až hodnotné, dobře zpracované a celkově je to větší kus auta. Netvrdím, že bych si ji koupil, nicméně tehdy ten konkrétní kus byl za 550 tisíc Kč = cena stejná, jako za OIII v pro mě minimální výbavě...

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedělej ze sebe hlupáka, demagogu. Mícháš jabka s hruškama. Budu li chtít seriozně porovnat cenu jednotlivých aut (a o to tu jde), musím vycházet u všech porovnávaných aut buď z ceníkové ceny (a o té jsem hovořil), nebo třeba z akční ceny. Nelze se ale u jednoho dívat na ceníkovou cenu, u druhého na akční cenu a myslet si, že je to takto OK. To teda ne. Při koupi auta tě samozřejmě zajímá pro tebe nejvýhodnější cena, ale to je jiná kapitola, víš? :kol-28:

Editováno: , autor: Malta
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel se Škodou jsem skončil v roce 1999 kdy jsem za 610 Tkč koupil O1 1,8T SLX s další výbavou na přání. Jenže v tu dobu byla ta samá v Německu o 70-90 tisíc levnější, jenže jsme byli mimo Eu a tak dovoz byl komplikovanější. Naposled jsem dal tedy MB vydělat, jenž to samé jsem neudělal naposled a po předložení cenové nabídky na 1,8 TSI combi LK jsem rezignoval a koupil nový auto v Bavorsku a radši pořádnej offroad v plný výbavě s kterým jsem nadmíru spokojenej a ještě hodně ušetřil.

Takže doporučuji se podívat na jiné značky a jejich nabídky a nechat MB dojít k rozumu a akceptaci nynější situace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celkem podražil tedy. V akční ceně ale např. dražší Tourer pořídíš od 459 900,- Kč. Na druhou stranu v základu máš:

- Motor 1,6 se 156 koňmi

- Všechny airbagy (čelní, boční, hlavové, kolenní)

- Upozornění na nezapnuté pásy na všech sedadlech

- Aut. zamykání za jízdy

- ESP a další systémy

- Tempomat

- Palubní počítač

- Parkovací senzory vzadu

- Stop&Start (Bohužel, ale bez příplatku)

- Dálkové ovládání

- 4x el. ovládaná okna + el. ovládaná zrcátka

- Kožený paket (volant, řadička, ruční brzda)

- Tónovaná skla + akustické přední

- Dvouzónová automatická klima

- LED denní svícení

- Mlhovky

- Automatické stěrače

- Senor světel

- Obdoba "Coming&Leaving Home"

- Rádio s CD a MP3, ovládané přes multifunkční volant

- Handsfree vč. ovládání na multifunkčním volantu + 6x repro

- USB konektory, vč. AUX

- Loketní opěrky vpředu i vzadu + bederní opěrka vpředu na sedadle řidiče

- Střešní nosič (pro kombi)

- Litá kola 225/55 R17

- Všechny vnější části v barvě vozu + chrompaket

.. Když to sečteme přibližně na Octavii

Ambition:

Konfigurace se slabší a především maloobjemovou 1,4TSI (103kW)

Nejlevnější možná konfigurace s použitím "Paket Plus"

Ve výbavě by bylo navíc:

  • Vyhřívaná přední sedadla
  • vnitřní zpětné zrcátko s aut. stmíváním
  • Vyhřívání čelního skla

Ve výbavě by chybělo:

  • dešťový senzor
  • Coming&Leaving Home
  • Aut. světla
  • LED denní svícení
  • Stop&Start
  • Chrompaket
  • ... a další detaily

Cena: 528 400,- Kč (očekávaná cena srovnávaného combi = + 40tis. Kč) = očekávaná cena ve verzi combi = 568 400,- Kč (+ možná cca. 5000,- Kč za střešní nosič)

Elegance:

Konfigurace se slabší a především maloobjemovou 1,4TSI (103kW)

Nejlevnější možná konfigurace s použitím "Paket Plus"

Ve výbavě by bylo navíc:

  • kontrola tlaku v pneu
  • park. senzory vpředu
  • asistent rozjezdu do kopce
  • Vyhřívaná přední sedadla

Ve výbavě by chybělo:

  • dešťový senzor
  • Coming&Leaving Home
  • Aut. světla
  • LED denní svícení
  • Stop&Start
  • ... a další detaily

Cena: 534 400,- Kč (očekávaná cena srovnávaného combi = + 40tis. Kč) = očekávaná cena ve verzi combi = 574 400,- Kč (+ možná cca. 5000,- Kč za střešní nosič)

...pokud tedy budeme takto nesmyslně srovnávat napříč třídami a nebudeme brát v potaz subjektivní sympatie, v akční nabídce vychází C5 Tourer výhodněji o 108 500,- Kč až o 114 500,- Kč. Dle běžných aktuálních ceníkových cen vychází verze C5 Tourer na 674 900,- Kč, čili přibližně o 100 500,- Kč až o 106 500,- Kč dráž, než očekávaná cena OIII kombi. Toto srovnání by ale bylo "fér" pouze, bude-li Škodovka u OIII nabízet pakety "+" trvale, nikoli pouze ze startu. Pokud brzy z nabídky zmizí, museli bychom porovnávat OIII se zvýhodněnou verzí C5.

Je to nesmyslné srovnání a takto jsem se rozepsal jen kvůli debatě výše. Neberu ani v potaz to, že bych Citrón nechtěl, ani že jsou ještě výhodnější nabídky. Nutno však brát, že je to auto o třídu výše = větší, pohodlnější, tišší a ani příplatek ve výši 100 000,- Kč, nebudeme-li brát v potaz akční nabídku, není úplně mimo mísu zvláště, když je výbava bohatší a motor silnější. ;)

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když už ses tak pěkně rozepsal, nevím proč se u té okty tak zoufale držíš té 1,4 TSI. Na rozdíl od toho citroenu (2 motory)si můžeš vybrat motor, který je tvému srdci a peněžence nejbližší(cca 5 motorů). Takto vyznívá to tvé porovnání čistě účelově.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavne nevim, proc to resi clovek, ktery si sam Skodovku nekoupi a dostava ji od firmy jako sluzebak zdarma :D tohle pis svemu zamestnavateli a ne nam :D on ti pak koupi C5 nebo jinou znacku a potom budes v servisu casteji, nez na silnici. Mame doma C4 a kediny duvod, proc to auto neni furt v servisu je ten, ze najede sotva 15 000 km rocne a je na nej zaruka 5 let. Jak zaruka vyprsi, pujde hned z domu pryc, dokud to auto bude mit aspon nejakou hodnotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mají to postavené dobře-chceš holotu na plechách,dosáhneš na ni.Chceš něco víc připlať si.Nenapadá mne důvod,proč se na startu podbízet cenou,když bude zájem převyšovat nabídku.Zlevnit mohou vždy,zatím je k tomu nic nenutí.Představují auto,které zajímá spoustu lidí,dokonce i zapřisáhlé škodbijce,vidím to na různých forech napříč celým internetem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSI-DSG: Čistě účelové? Naopak, abych neprohloubil ten finanční rozdíl, nenakonfiguroval jsem u Škodovky 1,8TSI, ale pouze 1,4TSI. Kdyby to bylo "čistě účelové", jak ty říkáš, porovnával bych nejlevnější motor u C5 proti nejdražšímu u OIII. 1,4TSI je nejlevnější motor o podobném výkonu, jaký má C5. Kdyby měla Škodovka více výkonových verzí a byla tam verze právě se 115kW, porovnával bych to s ní.

Jinak C5 má 5 různých variant (7, bral-li bych v potaz také automat):

1,6 THP (156k)

1,6 HDI (115k)

1,6HDI - e (115k)

2,0HDI (140k)

2,0HDI (163k)

... a nemusel bych jezdit například v této třídě absurdní 1,2. Toto není ale kritika k Octavii, ani ke Škodovce. Toto je spíše chvála Citroenu a dalších značek, které se objemů drží, protože EU brzy z aut udělají jednoválec...

Mc2uba: Já OIII ve firmě mít nebudu a jiné modely mi nevadí. Možná vyjma Rapidu, kde je cena stále neúměrně vysoká. U dalších modelů nemám co kritizovat. Navíc tvé spekulace, týkající se mého osobního využití vozu, ať už je jakýkoli, jsou trošku mimo tuto debatu.

Editováno: , autor: _Denis_
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale ze cenu resi dycky ten, kdo by si Skodpvku nikdy nekoupil nebo ten, ktery to auto neplati. Kdyby jsi o koupi uvazoval, tak nic nereknu.

A Skodovka byla vzdycky drazsi nez konkurence, a je to u vsech modelu. Jak Fabie, tak Roomster, tak Rapid a bude to tak i u Octavie. Nic mene, pockej si, az bude nejaka akce na Octavii, stejne jako Rapid dodava vybavu zdarma a zacina mit akcni balicky, kde usetris tisice kc, tak ti, co si ho objednali hned na zacatku se ted musi chytat za hlavu, ze za nej dali tolik penez a zbytecne. Stacilo si pockat 2 mesice a mohli usetrit penize na dovolenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...