jarisek Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 No, už se tady probraly všelijaký lecosi, ale o zadní nápravě tu ještě pořádně nepadlo skoro ani slovo. auto-motor-und-sport.de podrobil v Golfu testu obě zadní nápravy a tam vůbec nevyznělo, že by mezi nima byl jen zanedbatelný rozdíl vlastností. Pomineme li stránku komfortu, tak obzvláště při průjezdu zatáčkou s terénními vlnami byl rozdíl podstatný. 1 Citovat
libero Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 to nemyslíš vážne s tou zad.nápravou ...už sa to tu prebieralo krížom-krážom Citovat
Racek08 Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 Podle auto motor und sport vychází srovnání klikové a multilink zad. nápravy v Golfu:......na špatné vozovce je jízda s multilinkem klidnější, pohodllnější a bezpečnější. Tak buď je to tím , že novináří a zkušební jezdci z auto moto jsou zkušenější a tedy profesionálnější než někteří naši novináři a přispěvovaté tohoto fóra /prostě ty rozdíly poznali a jasně pojmenovali/ a nebo má OIII klikovou nápravu mnohem lépe sladěnou s vozem, jak je nám to tady na několika stránkách nazpátek vtloukáno do hlavy. Citovat
mike_k Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 Tak zalozte topic o naprave v sekci podvozku a bude klid. Citovat
Popu Vloženo 16. Únor 2013 Vloženo 16. Únor 2013 jak rika PETUS bez ste stou napravou z nekam,..... a ja to reknu jak si to myslim ja............ bezte sni uz do hajzlu !!!!!!!! fakt ze jo,...... kazdej sme tady amater a budete si stezovat na napravu ne, kurva ! ! ! ! .............. tohle fakt nechapu, jo fajn je to forum, kazdej si tady muze kecat co chce a atd.......... ale ceho je moc, toho je preci prilis ne ? s autem sem najel nejaky dalsi kilometry CELKEM tedy mame uz nejakych 475 km, klika je tvrda slysim na rozbity silnici jak mlati a jak duni, protoze je velkej kufr,... ale aby me to nejak rusilo v jizde to urcite ne ! ! ! ! ! Uvbedomte si ze 90 % ridi vam na nejakou kliku a multi link sere ............. oni jenom chteji jezdit,... a myslim ze 90 % lidi to ani nebude ze to bude i vic procent ........... pokud se chcete svizt tak si kupte rovnou 1.8 TSI 132 kw a tam uz ta naprava ma smysl,... jinak podle me vubec,..... jak sem psal v rychlo recenzi,... vsechno obstaravaji elektronicke systemy takze i tak se ta klika neda moc urvat ! ! ! ........... proste nevim co tady psat,.... byl by z toho sloh a to by nikdo uz necetl,..... jednoduse receno,....... pokud se nekdo chce pekne svizt, tak at si koupi uz poradnej motor s vykonem kde vyuzije jak vykon tak i podvozek pri vykonu a ne ze si koupi 1.2 TSI a bude s tim zavodit na okreskach, ale hlavni je aby tam byl multilink !!!!!!!!!§ tuhle logiku fakt nechapu !!!!!!! KONEC - TECKA . VYKRICNIK ! OTAZNIK ? 2 Citovat
mc2uba Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Abych pravdu řekl .. tak už jsem asi pochopil. jaký je rozdíl mezi klikovkou a multilinkem popravdě řečeno .. klikovka mi přijde, že je cítit hlavně u lehkých aut, které na zadku nemají vůbec nic. O3 patří mezi ty, který za sebou táhnout obrovský batoh, který něco váží, takže to tolik neuskakuje. Ale třeba na našem Citroenu C4, který vzadu nevozí lautr nic, tak tam opravdu to ustřelování cítím ve vyšších rychlostech .. třeba most v zatáčce a když přejedu ty spáry na pohyb mostu .. tak tam vždycky cítím, že ta prdel uskočí. U velkých aut jsem tento pocit nikdy neměl .. a už dost o zadní nápravě! Citovat
memory2 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový. Citovat
Hurikan88 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Ten krouťák mi taky leží v žaludku u 1.8...myslím že 1.4TSI si koupí hodně lidí, já kdybych kupoval v ČR tak si jí vezmu hned.. Citovat
memory2 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 (editace) Hurikan88 > Ta 1.8 musí bezproblémů unést kolem 350NM. Ale prý jde o převodovku. No já si myslím svoje... Editováno: 17. Únor 2013, autor: memory2 Citovat
Hurikan88 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Taky jsem to četl že se dostaly na nějaký strop u převodovky...kde bude pravda se dozvíme až si to nechá pár lidi chipnout, to se uviděj limity Citovat
patrikcevela Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Ja som hlavne zvedavy na real spotrebu tej 1.8. Citovat
memory2 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 (editace) patrikcevela > Nebude se moc lišit od 1.4. Jen v hraničních limitech bude 1.8 papat určitě více Editováno: 17. Únor 2013, autor: memory2 Citovat
chleidy Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 pro ty co hledají testy a recenze odkaz na páteční test na aktualně.cz http://auto.aktualne.centrum.cz/testy/clanek.phtml?id=771318 Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Hurikan88 > Ta 1.8 musí bezproblémů unést kolem 350NM. Ale prý jde o převodovku. No já si myslím svoje... Taky jsem to četl že se dostaly na nějaký strop u převodovky...kde bude pravda se dozvíme až si to nechá pár lidi chipnout, to se uviděj limity Jo, to se tady někde píše. U Audi má 125 kW a 320 Nm. Myslet si můžete co chcete - až se to vysype, to bude drahá sranda. Citovat
lojzahlina Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový. a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu... Citovat
memory2 Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 "a zapomněl jsi na víceprvkovou zadní nápravu" Jo to máš vlastně pravdu :kol-147: :kol-147: Citovat
stanmar Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Dovolím si vložit srovnávací test Octavia III vs. A3, Golf a Leon : Úsudek nechám na vás,jen dodám že mne výsledek jakožto škodovkáře těší -nic víc ,nic míň ! 3 Citovat
libero Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 kašli na to,lebo tu budú zase 2 stránky o tom 1 Citovat
patrikcevela Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 mne ta seatacka palubovka pride ako O1 pred face. skoda ju ma taku.... estetickejsiu... Citovat
Popu Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 jinak abych nezapomel,..... s OIII sme najely krasnych cca 510 km a s klidnou dusi musim rici, nejspis strucne a jasne, BYL BYCH S TOUTO TESTOVANOU OCTOU urcite hodne SPOKOJENEJ a dokazal bych si ji predstavit v GARAZI nejak sesumiruju behem tydne nejakou recenzi a pak to sem pichnu,.... popremyslim jestli me neco obtezovalo a co se mi naopak hodne libilo a uvidime zatim me ale nenapada nic co se mi vyslovene nelibilo co se tyce toho co se mi libilo, tak to snad vsechno a zde nejaka ochutnavka fotecek Trocha KOUPELE kosmetikou MEGUIARS no a zde neco z nocniho INTERIERU a EXTERIERU Citovat
bicista Vloženo 17. Únor 2013 Vloženo 17. Únor 2013 Ještě jsem koukal ,že 1.4 tsi 103kw dostalo o 50NM větší krouťák. takže stejně jako 1.8 TSI . No tak to už tu 1.8 opravdu nikdo kupovat nebude (kromě mě) . Jediný rozdíl je tedy 30kw za 50 000,- to je celkem dost. Myslím ,že měli zvednout krouťák u 1.8 tsi alspoň na 300NM aby to bylo trochu férový. Skoda ze verzi 1.4Tsi nedelaji v kombinaci s DSG. Nechapu proc, kdyz v rapidu jo. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.