Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

2 Rony S

Vyměnit pylový a vzduchový filtr před barákem nezkušený člověk - max.30 minut. --Ušetřené peníze materiál+práce kolem 500Kč.

Koupit olej úplně stejné specifikace jako origo servis cca 600/litr servis - ty cca 230/litr -- Ušetřené peníze kolem 1480Kč (počítáno se 4 litry)

Zde je jen výčet toho co se dá udělat doma a ušetřené peníze 2000Kč. Mimochodem ceny v aftermarketu za lepší než origo díly. Proč si ty banální věci neudělat doma a servis nechat udělat vše ostatní, ale dodat jim věci zakoupené mnou. :kol-47:

Souhlasím plně s Clintem. :kol-31:

Editováno: , autor: Sniper_2003
  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím,

zeptám se jaký olej kupujete když jedete do autorizovaného servisu... 5W30 nebo 5W40... (norma 505.01) servis po 15000tkm

Mám octavii II 1.9 TDI 2008 najeto 75000tkm a někdo říká 5w30 a někdo 5w40... můžu se zepta na váš názor... dík

Vloženo

Děkuju za odpoveď...

olej nemizí skoro žádnej... auto jezdilo do autrizovaného servisu a dávali tam celou dobu 5W40... není to na škodu? Když doporuřujete spíš 5W30... v čem je 5W40 pro motor horší??

Vloženo

On není horší!! Jen je malinko hustější a snáší lépe vyšší teplotu (vytváří dostatečný film za vysokých podmínek). Ale na naše podmínky je to až zbytečné. Ale pokud tam chceš dávat pořád ten stejný tak se vůbec nic nestane, krom toho že si dáš v hospůdce o pár pivek méně. :kol-28:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak jsem dnes s autem po servisu trochu víc pojezdil a zdá se mi, že jde motor po výměně oleje trochu jinak (více o servisu ). Jakoby více syrově, je o něco víc slyšet. Možná se mi to jen zdá, ale nepozorovali jste něco podobného? Jinak táhne pořad skvěle.

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tak dnes jsem byl na první prohlídce s Octavií, před prodejem dělali velký servis po 30 000 km a po pěti měsících je tu další prohlídka po 15 000 km. A to nikam nejezdím, záhada. :)

Je to 2.0 TDi, jednalo se o prohlídku po 15 000 km, tedy výměna oleje, olejového filtru, seřízení světel a různé kontroly všeho možného. Celkem mě to stálo 4530 Kč. To by byla celkem průměrná cena, ale jsou v ní zadní destičky a práce, tedy cena myslím výborná. Bylo to díky vlastnímu oleji z cc-autodily.cz, kde jsem ještě využil členskou slevu, takže litr Shell Helix HX7 za 180 Kč a výběru servisu, kde mají dobrý přístup, dobré sazby a nemají problém s vlastním olejem (mohl jsem si přivézt i filtr atd.). Navíc se ještě opravoval kryt pod motorem, který už držel jen na třetině původních šroubů, to opravili dokonce zadarmo. Kdybych věděl o destičkách, tak bych si je koupil sám, ale cena nebyla zas tak hrozná a auto jsem ten den potřeboval. Samozřejmě bych je sehnal levněji, ale chtěl jsem to mít hotové...

Serviska potvrzena, zápis v systému proveden, záruka mobility prodloužena a na další servis mám slevu 10 % na díly a 10 % na práci, což se bude hodit, bude se dělat olej v převodovce...

A ještě o jaký se jedná servis, jinak je tento elaborát na nic - Auto Opat v Legerově ulici, tedy krásně v centru Prahy (pro mě, jako pracujícího v centru je to super umístění).

A pro zajímavost - nabízená cena v servisu tady u nás, mimo Prahu, kde lišky dávají dobrou noc - 4500 Kč jen za servis bez brzd a krytu...

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pánové a dámy,

moje osobní zkušenost se servisy (netvrdím, že všechny - jen jsem asi špatně narazil) je bohužel špatná. :(

V servise mě vítali a loučili se jako nejlepší kamarádi, úsměv na tváři, samé superlativy a pozitiva.

Zaplatil jsem za kontrolu a výměnu snad všeho, ale bohužel jsem po ujetí několika tkm zjistil, že je něco v nepořádku.

Pak jsem se pustil do výměny sám a zjistil jsem následující:

palivový filtr - i přes můj důraz na výměnu - neměněn (černý, ani přes to ta nafta netekla)

vzduchový filtr - neměněn (opravdu tak špinavý nemohl být po ujetí 2tkm)

pylový filtr - neměněn - rok výroby 2007 a černý jak bota

olej a filtr - snad vyměněn, ale i přesto jsem to pak vyměnil sám znova

a další věc - rozvody - vyměněn pouze řemen a kladka, ale ne šrouby, pumpa atd. plus bylo to špatně nastavené

jediné co umí v servise dokonale - vynulovat servisní interval a kasírovat

A pozor - není to jen nějaký servis - autorizovaný servis Škoda.

Výsledek toho všeho - moje auto nejede - momentálně na opravě.

Vloženo

čao,nevíte jaký olej se dává do 1.6TDI CR,mam interval 30tis.ale chtěl bych ho sám vyměnit po 15tis. a až na těch 30tis to dát do servisu....

dík moc Pavel

Shell 5W 30 AV-L

Bez "L" je na 15tkm, vyssie spominany je na 30tkm

Vloženo

jednoducho povedané výrobcu oleja môže dať akého chce,len musí dodržať VW normu pre predĺžený servisný interval...a tá je 504.00/507.00 :kol-28:

Ano jasne, ja som len napisal presny typ, aky mi tam dali priamo v skodovke ;)

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Pánové a dámy,

moje osobní zkušenost se servisy (netvrdím, že všechny - jen jsem asi špatně narazil) je bohužel špatná. :(

V servise mě vítali a loučili se jako nejlepší kamarádi, úsměv na tváři, samé superlativy a pozitiva.

Zaplatil jsem za kontrolu a výměnu snad všeho, ale bohužel jsem po ujetí několika tkm zjistil, že je něco v nepořádku.

Pak jsem se pustil do výměny sám a zjistil jsem následující:

palivový filtr - i přes můj důraz na výměnu - neměněn (černý, ani přes to ta nafta netekla)

vzduchový filtr - neměněn (opravdu tak špinavý nemohl být po ujetí 2tkm)

pylový filtr - neměněn - rok výroby 2007 a černý jak bota

olej a filtr - snad vyměněn, ale i přesto jsem to pak vyměnil sám znova

a další věc - rozvody - vyměněn pouze řemen a kladka, ale ne šrouby, pumpa atd. plus bylo to špatně nastavené

jediné co umí v servise dokonale - vynulovat servisní interval a kasírovat

A pozor - není to jen nějaký servis - autorizovaný servis Škoda.

Výsledek toho všeho - moje auto nejede - momentálně na opravě.

Po jaké době jsi to zjistil?

Na provedenou práci máš záruku, stejně tak na díly. A tohle je nejlepší řešit nejdříve v tom servisu, příp. přes škodovku ;)

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Zdravím zde ve spolek, můžete mi někdo poradit jaký olej si mám koupit do 1,6 MPI proměnlivý interval. Čeká mě první garančka a nechci Škodovce platit nehorázné ceny za výměnu. Moje představa je taková, že si koupím svůj olej a autorizované servisy v blízkém okolí obvolám a kde jim nebude vadit vlastní olej, tak tam se objednám. Kdyby někdo z Vás mi poradil i ostatní věci, které si můžu donést svoje budu vděčen. díky pionyr.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...