Přejít na obsah

Servisní prohlídky


lišák

Doporučené příspěvky

Zdravím ,jsem tu nový,ale mnohé Vaše příspěvky mě předem inspirovaly a poučily-díky.

Tak,abych také přispěl:O2,2.0tdi-pd-dpf,elegance,4*4-Původně referentský vůz,tak ještě něco navíc...

Po koupi hnedle servisní interval po 22000km a 1 roce.Pokud chci záruku tak autor.servis,ceny výměny oleje v servisech jsou astronomické cca 800kč/1l,tak jsem zvolil vlastní olej,koupený přes internet s dopravou 250,-kč/1l shell helix ultra extra 5w-30 longlife4 norma 507.00 pro tdi s filtrem dpf.Sehnat servis byl kumšt,až na doporučení od známého a ve třetím servise mě vzaly a to jsem z Prahy.

Po příchodu na objednanou hodinu nutná registrace do systému škoda a.s. a vyjetí konkrétního seznamu servisních prací dle vinu(podotýkám,že pro každý vůz je jinný).Zkonzultování stavu vozu a následná prohlídka vozu-odvoz na dílnu,výměna vlastního oleje cca 4.5l,filtr+kabin.filtr,vyčištění brzd,seřízení xenonu a klasika prohlídka vše za 2 hod.za mé možné přítomnosti.Olej do proměnlivého intervalu s pdf je pouze longlife s normou 507.00. Tento interval lze přehodit na pevný ,ale olej musí zůstat stejný kůli pdf filtru,tak sem zachoval proměnlivý interval.Jinak brzdovka se neměnila ,mám se zastavit za rok...dopsáno do servisky,prí by to bylo zbytečné.

Celkový dojem ze servisu velmi dobrý,příště 10% sleva na matrériál,ochota a vstřícnost samozdřejmostí.

Celkem za servis s materiálem a bez oleje 2500,- interval 30000km/2roky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mohu přispět svou troškou do mlýna :) Dělal sem automechanika v autorizovaném servisu Škoda.. Jediný co k tomu můžu říct že já bych tam nikdy s autem nejel :) Nyní dělám u soukromníka a ta poctivost je někde uplně jinde.. Uznávám nemám rád když mi někdo stojí za zadkem když mu dělám na autě ale umožňuju to těm lidem protože vím že chtějí mít jistotu.. Pro porovnání:

V autorizovaném servisu hodina práce 750kč a na prohlídku jdou 4 z toho mechanik na tom dělá doopravdy tak hodinu

Nyní máme hodinovou sazbu 330kč a prohlídka je 2-4hod záleží na tom co všechno se dělá.. Nikdy se nestane že na tom autě je o hodinu víc než doopravdy bylo na dílně.

Olej používáme Shell Helix 5w-40 10w-40 a 5w-30LL ale pokud zákazník chce přiveze si svůj nebo si řekne jaký mu máme přivézt

1L oleje 10W40 vyjde na 120kč a 5W40 na 170kč na LL si teď nevzpomínám.. A pokud je tu někdo kdo by pochyboval jak se to má s garancí tak tu je úryvek co to je bloková vyjímka

Od 1.11. 2004 je v platnosti tzv. "bloková výjimka: s jejíž účinností se na našem trhu uvolnil také trh autoopravárenských služeb. V praxi to pro Vás, majitele vozidla, znamená především možnost volby.

Ve zkratce se dá říci, že díky blokové výjimce máte možnost rozhodnout se, zda svůj i zcela nový vůz svěříte do péče originálnímu servisu, či nezávislému opravci.

Od zavedení blokové výjimky máme možnost udržovat a opravovat automobily v záruce, aniž by na ně zákazník tuto záruku ztratil. Jde o servisní prohlídky předepsané výrobcem, opravy a výměny provozem opotřebených dílů, opravy po haváriích atd.

Poznámka: Bloková výjimka se netýká oprav záručních, tedy výměn a oprav dílů s výrobní vadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím, měl bych jeden dotaz.

Mám OII 1,9TDI, za měsíc ji budu mít rok, najeto mám zatím 12 tis.km. Chtěl bych přejít z proměnného intervalu 2roky/30tis na pevný interval 1rok/15tis. Jak mám postupovat? Teď bych asi měl počkat ještě rok, až do první servisní prohlídky a tam si ten interval přenastavit, nebo mám teď jít na nějakou prohlídku po prvním roce, kde si nechám přenastavit interval a vyměnit olej? Nějak v tom mám hokej :help:

A ještě jeden dotaz, standardně po jednom roce žádná prohlídka není, že? V sevisce mám totiž napsáno příští prohlídka po dvou letech od novoty a na boku palubky rok od novoty, to asi udělali chybu a spletli se o rok, ne?

Dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ja nosim na servisnu prehliadku vlastny olej. V servisoch je predrazeny o 100%. Aspon na Slovensku. Ja pouzivam castrol magnatec diesel profesional 5w-40 b4 a za 1 liter si uctuju v servise Skoda Cyda Levice 20 EUR/liter. Inak sa da kupit za 10 EUR /liter.

Tu je o tom jeden clanok, ze oleje v Skoda servisoch su predrazene.

http://staznosti.sme.sk/cpld/1386/MotorCar...m-o-zaruku.html

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Zdravím. Čeká mě prohlídka a bude asi poslední před dovršením 2 roku. Chci se zeptat na co je mám upozornit jeslti třeba na můj modelový rok nebyla na něco nějaká svolávačka.

Octavia II 4/2008 MPI

Editováno: , autor: miro84
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Hojte všici, co jsem se tu dočetl tak si myslím, že by prodloužený servisní interval QG1 měl jít přes diagnostiku bez problému přenastavit na normální rok nebo 15000 km...jde o to, že mam OII 1.6i a když jsem ji kupoval měla QG1 už z výroby, byl jsem s ní v servise na výměně oleje s tim, že chci prodlouženej interval změnit na normální, servismen povidá ok není problém. Tak si řikam, že už se mi blíží další servis ale maxík je pořád v klidu..mrknu se teda kolik zbývá...a ono mi to ukazuje další servis za 15500 km nebo 364 dní...od tý doby co jsem byl v servise mam těch 15000 za sebou...takže je jasný, že se mi na to tenkrát asi vybodli...s tim už teď nic neudělam pač ten servis je už zrušenej...ale chci se zeptat...jde ten prodlouženej interval změnit na normální aby maxik ukazoval správně?nebo ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Pokud mohu přispět svou troškou do mlýna :) Dělal sem automechanika v autorizovaném servisu Škoda.. Jediný co k tomu můžu říct že já bych tam nikdy s autem nejel :) Nyní dělám u soukromníka a ta poctivost je někde uplně jinde.. Uznávám nemám rád když mi někdo stojí za zadkem když mu dělám na autě ale umožňuju to těm lidem protože vím že chtějí mít jistotu.. Pro porovnání:

V autorizovaném servisu hodina práce 750kč a na prohlídku jdou 4 z toho mechanik na tom dělá doopravdy tak hodinu

Nyní máme hodinovou sazbu 330kč a prohlídka je 2-4hod záleží na tom co všechno se dělá.. Nikdy se nestane že na tom autě je o hodinu víc než doopravdy bylo na dílně.

Olej používáme Shell Helix 5w-40 10w-40 a 5w-30LL ale pokud zákazník chce přiveze si svůj nebo si řekne jaký mu máme přivézt

1L oleje 10W40 vyjde na 120kč a 5W40 na 170kč na LL si teď nevzpomínám.. A pokud je tu někdo kdo by pochyboval jak se to má s garancí tak tu je úryvek co to je bloková vyjímka

Od 1.11. 2004 je v platnosti tzv. "bloková výjimka: s jejíž účinností se na našem trhu uvolnil také trh autoopravárenských služeb. V praxi to pro Vás, majitele vozidla, znamená především možnost volby.

Ve zkratce se dá říci, že díky blokové výjimce máte možnost rozhodnout se, zda svůj i zcela nový vůz svěříte do péče originálnímu servisu, či nezávislému opravci.

Od zavedení blokové výjimky máme možnost udržovat a opravovat automobily v záruce, aniž by na ně zákazník tuto záruku ztratil. Jde o servisní prohlídky předepsané výrobcem, opravy a výměny provozem opotřebených dílů, opravy po haváriích atd.

Poznámka: Bloková výjimka se netýká oprav záručních, tedy výměn a oprav dílů s výrobní vadou.

Chci se teda zeptat, můj dvorní opravce (neautorizovaný, ale poctivý a můžu se na něj spolehnout za ceny mnohem nižší než autorizák)mě tedy u vozu v záruce může bezproblémů i vyměnit olej? Když může provádět servisní prohlídky a dokonce veškeré opravy, tak by to neměl být problém ne? Mluvil jsem s ním a on mi řekl, že u výměny oleje si není jistý, jestli není nutnost po dobu záruky to dělat v autorizáku. Výměny dělám po roce, jelikož nenajezdím víc jak 10 000 km (auto O2 RS TSI).

Autorizáku nevěřím, proto se ptám (nemám s ním moc dobré zkušenosti). Díky za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Hojte všici, co jsem se tu dočetl tak si myslím, že by prodloužený servisní interval QG1 měl jít přes diagnostiku bez problému přenastavit na normální rok nebo 15000 km...jde o to, že mam OII 1.6i a když jsem ji kupoval měla QG1 už z výroby, byl jsem s ní v servise na výměně oleje s tim, že chci prodlouženej interval změnit na normální, servismen povidá ok není problém. Tak si řikam, že už se mi blíží další servis ale maxík je pořád v klidu..mrknu se teda kolik zbývá...a ono mi to ukazuje další servis za 15500 km nebo 364 dní...od tý doby co jsem byl v servise mam těch 15000 za sebou...takže je jasný, že se mi na to tenkrát asi vybodli...s tim už teď nic neudělam pač ten servis je už zrušenej...ale chci se zeptat...jde ten prodlouženej interval změnit na normální aby maxik ukazoval správně?nebo ne?

urcite je to ok, z predlzeneho intervalu na normalny, v tom servise to mal prepisat cez diagnostiku, tiez som to na svojej OII dal nastavit a v pohode mi to ukazuje najblizsi servis presne o 15tis. km ... samozrejme pozor a olej! Nie ze ti tam dali naposledy klasicky olej, nie longlife a budes jazdit 30tis. km :-/

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Nazdar vsetci,

mal by som jednu tak trochu paranoidnu otazku,

myslite si, ze by bolo mozne, ze v znackovom servise by fyzicky nevymenili rozvody pri 120000 km prehliadke, len to zapisali do servisnej historie? Napada ma to v suvislosti s niektorymi skorsimi prispevkami v zmysle, ze firemne auta sa v servisoch maximalne flakaju. Mne sa to prilis nechce verit, ze by si zobrali na triko aj taku vaznu vec, ale malicky cervik pochybnosti vo mne vrta.. Kupil som totiz auto z AAA, ktore bolo predtym leasovane na firmu a podla servisnej historie boli rozvody menene pri cca 114000 km (co je tiez trochu divne - preco nie az pri 120000?). V servisnej historii to teda zaznamenane je, ale v servisnej knizke uz nie. Auto bolo servisovane v jednej z dvoch najvacsich servisnych sieti na SK, ktore robia skodovky.

Btw., co by sa udialo, resp., ako by som mal postupovat v pripade, ze by mi roztrhlo rozvodovy remen (com by sa asi udialo, ak by nebol vymeneny) - mam v takom pripade pravo na vytiahnutie udajov zo servisnej historie, ktore by som mohol pouzit ako podklad pre reklamaciu, aj ak som uz druhy majitel vozidla? Alebo sa to v takych pripadoch robi automaticky (pochybujem)?

Este jedna vec - co je to "zaruka mobility", ako to funguje, plati to aj na Slovensku? Oplati sa koli nej chodit na prehliadky do znackovych servisov?

Auto je rocnik 2006 (uvedene do prevadzky v 2007), takze zaruka uz neplati..

Vdaka.

Editováno: , autor: Fakestring
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

To Fakestring:

Měl jsem podobný problém a ještě o něco více zajímavý. V řádně vedené ser. knížce bylo uvedeno dodatečně mimo řádky, člili úplně nahoře nad servisními úkony ve 120000km, že byly dne toho a toho vyměněny komplet rozvody ve 114000 km! Pochopitelně jsem byl z této skutečnosti vyveden z míry a považoval jsem to, resp. to na mne dělalo nekalý dojem. Bylo to před koupí vozu a tak jsem se spojil s tím předmětným servisem - bylo tam řádné razítko a vůz byl u nich celou dobu servisován a Ti mi potvrdili, že to je skutečnost a že se to tak "zapisuje" pokud některý ser. úkon vyjde jinak!!! ;) No nic, podstné bylo, že vše souhlasilo se servisní historií. A tak bych na Tvém místě kontaktoval servis, kde tu výměnu prováděli a trval na dodatečném zapsání všech skutečností dle servisní historie i do servisní knížky! Jinak záruka mobility je bezplatné odtažení do nejbližšího autorizáku v případě nepojízdnosti z důvodu poruchy. Myslím, že bude nejlepší, když osobně navštívíš ten daný servis, kde byl vůz servisován a vyřídíš si všechny záležitosti a zároveň Ti dají veškěré informace, případně je můžeš získat i na fóru výrobce. Jinak ta záruka platí všude u autorizáku! Přeji Ti hodně spokojených kilometrů :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Fakestring:

Zaruka mobility je odtiahnutie do najblizsieho autorizaku v pripade poruchy. Avsa ma to hacik....ak si prinesies vlastny olej pri navsteve autorizovaneho skoda servisu, tak ti ju nedaju(prikaz z MB). V podstate ti to moze byt jedno, mas tu istu sluzbu v PZP alebo v Havarijnej poistke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ahojte, dnes jsem si měnil olej na své OCT 2 olej. Mám tam interval QG1. Dal jsem Castrol EDGE 5W-30. Napojil jsem to na notebook se SuperVAGem a dal jsem v přístrojovém panelu resetovat servisní interval. Po odpojení od NTB po otočení klíčkem a zmačknutí reset tlačítka se mi objevilo na maxidotu 15000km nebo 375 dní... U QG1 by se měli obejvit čárky a po cca 100 km doplnit hodnoty ne? Je možné že majitel předemnou jezdil na 15000km interval.. Divné je, že v SuperVagu nejde změnit interval, většinou je v přístrojovém panelu a v komfortních funkcích na výběr jakej interval chci, ale tady je jen resetovat servisní interval... Auto jsem koupil asi před 14 dny... Nenašel by se někdo v okolí Plzně, kdo by mi interval přepnul? Dám nějakou korunku :-). Taky bych chtěl zapnout CORNER mlhovky, pokud to pujde...

Kdyby někdo chtěl pomoct, prosím písněte na mail: petr.navratil89@gmail.com, nebo kecafon: 723412786. Kdyby to bylo ještě o víkendu nebo v ponělí, bylo by to super, protože na svátky jedu k babi na moravu a už bych chtěl mít aktovovaný QG1.

Děkuji, Petr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

To Fakestring:

Zaruka mobility je odtiahnutie do najblizsieho autorizaku v pripade poruchy. Avsa ma to hacik....ak si prinesies vlastny olej pri navsteve autorizovaneho skoda servisu, tak ti ju nedaju(prikaz z MB). V podstate ti to moze byt jedno, mas tu istu sluzbu v PZP alebo v Havarijnej poistke.

Byl jsem v autorizáku "AUTOZÍTKA" na servisní prohlídce po 30.000 km a měl jsem vlastní olej a olejový filtr - pochopitelně, že v origo balení a bez problému mi potvrdili záruku mobility! Uvedený autorizovaný servis AUTO ZÍTKA SUKORADY vřele doporučuji, celou dobu jsem mohl být u vozu na dílně a tzv. čumět mechanikovi do ruky! Profesionální přístup ve všech směrech, myslím, že se jedná o absolutní špici mezi "autorizáky". Mám to cca 65 km, ale jsem moc rád, že jsem si je vybral. :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Pokud mohu přispět svou troškou do mlýna :) Dělal sem automechanika v autorizovaném servisu Škoda.. Jediný co k tomu můžu říct že já bych tam nikdy s autem nejel :) Nyní dělám u soukromníka a ta poctivost je někde uplně jinde.. Uznávám nemám rád když mi někdo stojí za zadkem když mu dělám na autě ale umožňuju to těm lidem protože vím že chtějí mít jistotu.. Pro porovnání:

V autorizovaném servisu hodina práce 750kč a na prohlídku jdou 4 z toho mechanik na tom dělá doopravdy tak hodinu

Nyní máme hodinovou sazbu 330kč a prohlídka je 2-4hod záleží na tom co všechno se dělá.. Nikdy se nestane že na tom autě je o hodinu víc než doopravdy bylo na dílně.

Olej používáme Shell Helix 5w-40 10w-40 a 5w-30LL ale pokud zákazník chce přiveze si svůj nebo si řekne jaký mu máme přivézt

1L oleje 10W40 vyjde na 120kč a 5W40 na 170kč na LL si teď nevzpomínám.. A pokud je tu někdo kdo by pochyboval jak se to má s garancí tak tu je úryvek co to je bloková vyjímka

Od 1.11. 2004 je v platnosti tzv. "bloková výjimka: s jejíž účinností se na našem trhu uvolnil také trh autoopravárenských služeb. V praxi to pro Vás, majitele vozidla, znamená především možnost volby.

Ve zkratce se dá říci, že díky blokové výjimce máte možnost rozhodnout se, zda svůj i zcela nový vůz svěříte do péče originálnímu servisu, či nezávislému opravci.

Od zavedení blokové výjimky máme možnost udržovat a opravovat automobily v záruce, aniž by na ně zákazník tuto záruku ztratil. Jde o servisní prohlídky předepsané výrobcem, opravy a výměny provozem opotřebených dílů, opravy po haváriích atd.

Poznámka: Bloková výjimka se netýká oprav záručních, tedy výměn a oprav dílů s výrobní vadou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Chci dát informaci o ceně servisní prohlídky v autorizovaném servise Škoda v Praze. Vozidlo Škoda Octavia II rok 2007 Abiente 1,9 TDI 77 KW najeto 51000 km jedná se o druhou prohlídku servisní interval je 2 roky nebo 30 000 km. Práce výměna oleje, brzdové kapaliny čistič paliva, vzduch filtr prachový a pylový, desinfekce klima potvrzení záruky mobility - registrace v síti, myčka. Za práci 1434,- Kč.

Materiál : vložka vzduchu 488,-Kč, naftová vložka 857,-Kč, pyl. filtr 243-,Kč, brzdová kapalina 175,- olej EDGE Long III 5W30 za 677,- litr náplň 4,5,celkem olej za 2894,- Kč, dezinfekční sprej 814,- voda do ostřikovačů litr 30,-

Cena za materiál: 5928,- Kč.

Celkem po slevě : 8835 ,- Kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar panove,

nevi nahodou nekdo, co vsechno obsahuje (jake ukony a vymeny) servis po 60 000 km na OII 1.9TDI?

Brzy me to ceka a rad bych si nakoupil potrebne dily co budou treba pri prohlidce...

Pouze výměna oleje a všech filtrů, brzdové kapaliny, čištění klima. Cena v autorizovaném servise kolem 8500,- Kč včetně DPH.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...