Publikováno Červen 18, 200817 r Čau, nevíte někdo přesnej postup seřízení ventilů u Fabie s moterem 1.0? Stříhání ventilů, atd... je mi jasné, ale vlastní nastavení na vahadle je mi záhadou. Podle DP se má seřizovací šroub povolit a následně dotáhnout s citem na první dotyk vahadla s ventilem a následně dotáhnout o dvě otáčky. Nakonec zajistit kontra matkou. Přesně tento postup jsem dodržel. Po nastartování šel motor jako žentour. Celej postup jsem tedy opáknul jen s tím rozdílem, že jsem šroub dotáhnul jen o jednu otáčku. Motor jde na čtyři, ale pořád se mi to nelíbí. Máte někdo také zkušenost s tímto nastavením? Předem díky.
Červen 18, 200817 r Radšej nie, ak s tým fakt nemáš skusenosti, môžeš ich získat....ak si podpáliš ventily a dodrbeš motor...to len tak na okraj. Ale počul som že tieto motory sa nastavuju, alebo dostavuju same....Nuž, ale keď si im už pomohol.....Cavte..... Skuste niečo popisať.... Upraveno Červen 19, 200817 r od Standis necituj příspěvěk, když je poslední a odpovídáš na něj
Červen 19, 200817 r No jo, ale to zasahujes do hydraulickeho vymezovani vule, proc? To nevyzaduje zadnou udrzbu a nemelo by se do toho sahat, jen po opravarskych pracech na hlave motoru.
Září 10, 200816 r Však jo, dělal jsem těsnění pod hlavou. Teď už to máš jistě vyřešené. Zajímá mě ,jak se závada těsnění projevovala? U mě ubývala chladicí kapalina, nádržka byla mastná, pod víčkem na olej béžový film, svítila kontrlka elektroniky motoru. Po výměně těsnění chvíli nesvítila a už svítí v klidu zas. Kapalina neubývá, nádržka není mastná a film na víčku oleje není. Díky.
Září 11, 200816 r Tá kontrolka elektroniky pravdepodobne nemá nič spoločné s tým tesnením pod hlavou. daj to na VAG a prečítaj pamäť závad RJ motoru.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.