Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch

jseš si jistý že jsi ve správném fóru, tady jsi ve Fábii I a ještě v sekci LPG, tady ti těžko někdo poradí.

Prosím moderátora o přesun

Já mu klidně poradím-kup si fábii na LPG a nic ti pískat nebude :p:p . Dělám si srandu, jsi tady špatně.

zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch

Turbo začne pískat tehdy,když se zvětší radiální vůle hřídele,pak začnou lopatky dřít o skříň turba a to je ten zvuk,pískání.... Jediný,co se s tím dá dělat je výměna turba o to čím dřív,tím líp. Jinak začnou ty odštepky kovu lítat do sání ,cooleru a motoru,v poslední řadě se vyvalí olej všude kam nemá,viděl jsem i turba s přestřiženejma hřidelema.Repasi Ti nedoporučuju,je to tak náročná součástka na výrobu,že z toho novou věc neudělá nikdo jinej,než fabrika.

Upraveno od juke.box

Tohle se dá řešit jen výměnou turba a úpravou softu, je z fabriky celkem špatně nastavený.

Jinak repas není problém, ale nesmí být poškozená skříň,pak se to nevyplatí.

Jsi v ČR a určitě půjde sehnat kus za dobrou cenu.

Bude tam nejspíš KKK a to se jim moc nepovedlo.

  • Autor
Tohle se dá řešit jen výměnou turba a úpravou softu, je z fabriky celkem špatně nastavený.

Jinak repas není problém, ale nesmí být poškozená skříň,pak se to nevyplatí.

Jsi v ČR a určitě půjde sehnat kus za dobrou cenu.

Bude tam nejspíš KKK a to se jim moc nepovedlo.

ahoj.dekuju za odpoved.nevim co je kkk..jo a jakou upravu softu myslis?,to turbo je nejak nastavovane pocitacem?.jo a hosi omlouvam se za ten strceny rypak mezi fabie..jsem zaregistrovany chvili a jeste se zde neumim pohybovat..mel jsm za to ze ze jsem mezi octaviemi.no nejsem.ale stejne to turbo bude i ve fabiich..i kdyz nevim zda se delaji fabie v benzinu s turbem.mozna ale jo.tak jeste jednou pardon,a zas nekdy nashle.zrejme pri dalsim mym odeslanym vzkazem omylem do jineho fora.

  • Autor
Turbo začne pískat tehdy,když se zvětší radiální vůle hřídele,pak začnou lopatky dřít o skříň turba a to je ten zvuk,pískání.... Jediný,co se s tím dá dělat je výměna turba o to čím dřív,tím líp. Jinak začnou ty odštepky kovu lítat do sání ,cooleru a motoru,v poslední řadě se vyvalí olej všude kam nemá,viděl jsem i turba s přestřiženejma hřidelema.Repasi Ti nedoporučuju,je to tak náročná součástka na výrobu,že z toho novou věc neudělá nikdo jinej,než fabrika.

dekuju za odpoved.muzu se zaptat jak to tam vubec funguje? ja mel za to ze se zvetsila axialni vule. ta vrtulka je posunuta smerem ven v ose rotace.ale na druhou stranu je mozne ze pri zvysene radialni vuli dojde i k axialnimu posunu.i kdyz jen snad ve stovkach mm.desetiny by uz asi znamenaly ze je lozisko ko...v servisu mi rikali ze jak se natlakuje turbo olejem tak se vule vymezi.nevim.tak hluboko do toho nevidim..

KKK je značka turba, pak koncern používá ještě Garrett.

Tou upravou softu jsem myslel úpravu průběhu, ale víc se k softu rozepisovat nebudu.

  • Autor
KKK je značka turba, pak koncern používá ještě Garrett.

Tou upravou softu jsem myslel úpravu průběhu, ale víc se k softu rozepisovat nebudu.

dekuju za info

  • 1 měsíc později...

v nějakých cca 70 t. jsem nechal na záruku turbo vyměnit, protože řvalo už dost hlasitě. To nový bylo sticha asi tak 200 km a od tý doby (dneska 135 t.) kvílí bez přestání. Tak jsem si řek, že to takhle asi má bejt a jezdim dál.

Me teda asi taky piska necoi v motoru (nejsem mechanik ale) pri rozjezdu zapiska, podle me turbo ale pak prestane, ptal jsem se na to v servise a rekli ze je to ventilatorem :)

Mne turbo pri cca 1900 ot začne akurát trochu akoby fučať,lepsie povedané syčať asi takto "sssssssssssssss",žiadny iný zvuk z toho nejde a dúfam,že ani nepôjde.Mám najazdených nejakých 12000km.

Upraveno od Nikita1

v nějakých cca 70 t. jsem nechal na záruku turbo vyměnit, protože řvalo už dost hlasitě. To nový bylo sticha asi tak 200 km a od tý doby (dneska 135 t.) kvílí bez přestání. Tak jsem si řek, že to takhle asi má bejt a jezdim dál.

To je jak mixér viď na volnoběh? Typickej traktor hale.. lol Nedavno sem slyšel na parkovišti ten zvuk na volnoběh a upřímně - tohle neni auto za milion, když to člověka sere už od chvíle co nastartuje. To moje 206ska GTi přede jak beránek oproti tomu dvoulitru ;)

Jé, lidičky. Ignorant pravidel - tak já se přeci jen dočkal. Sem právoplatným členem fora:-) Koukam, tady jsou nějaký nový funkce. K čemu slouží rychlý přístup?

  • 4 měsíce později...

Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).

Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte

a co na tom chceš radit ? Turbo prostě kvílí u převážný většiny aut. Někomu víc a někomu míň. Když ho slyšíš, je to aspoň informace, že ještě funguje. Až ztichne, teprve bych začal být nervózní. Kašli na to a jezdi.

Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).

Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte

Mám přesně to samé, když odjíždím od baráku studený, tak se rozhlížím odkud se přiřítí sanitka. Po chvilce to zmizí.

Tématu "pískání turba" se zajímavě věnuje Cimbu, je to na svých stránkách:ZDE

Mám OII 2.0 TDI 2005, 91.000km a taky hvízdá...při první jízdě při koupi jsem taky koukal kde jede sanitka :) Asi po tejdnu jsem to otřeboval ve městě odpíchnout, tak jsem na to šlápnul...auto vylítlo jak bodnutý...z vejfuku se vyvalilo asi kilo sazí, lidi a ostatní auta dočasně zmizely...a od tý doby to hvízdá o dost méně... lol

občas je třeba vyhnat pavouky z vejfuku. jinak jak už psal JirkaK vejš, mě taky turbo píská, jezdím, neřeším a už pátej rok se nic neděje a vesele si píská dál

jasně..ať si píská když má dobrou náladu.... lol

cimbu to popsal docela pěkně.Co se týče olejů tak s tím bych tak nesouhlasil.Je falt,že ty Long Life jsou nanic,to říká hodně lidí,ale s tím,že by oleje strácely svole schopnosti po 15.000 nesouhlasím.Dělal jsem na vývoji nafťáku v Tatře,kde se dělaly dlouhodobé zkoušky jak motorů tak i olejů.Byl jsem tam,kdy byly na trhu tehdy naše oleje M7 ADS III,ADS IV.Dělaly se jejich dlouhodobé testy na brzdě kdy podle motohodin měl motor najeto cca 20.000km.Poté šel olej do laboratoře vy výsledky nebyly špatné.Aditiva i mazací schopnosti byly dobré.Musím říct,že tehdy naše oleje M7 ADS III a IV předčily tehdy dost vychvalovaný Castrol.Slyšel jsem,že češi oproti cizincům moc na aditivech nešetřili.

Osobně si myslím-ale je to jen můj názor,že dnes dávají ty aditiva tak těsně na hraně,aby to splňovalo normy.

Upraveno od cosby

mezi náma....co se dneska nedělá na hraně? Ale zase na druhou stranu..pokud by automobilky neměly jistotu, ře ten olej opravdu unese cca 30.000...tak by si nelajzly ho do aut dávat...a pokud dobře chápu záruku mobility u Škodovky....pokud by se vyskytla závada spojená se špatným mazáním motoru a já budu mít potvrzenou mobilitu v SK, má trable Škodovka...ne?

Záruka mobility,pokud budeš mít už dost najeto ti bude k ničemu.Maximálně ti škodovka dá nějakou malou slevičku.Ale nezapomeň,že záruka mobility znamená jezdit pravidelně na všechny servisy jak máš,což se dost prodražuje.Půjdeš li na servis a doneseš si vlastní olej a posléze budeš mít problém s mazáním,neboj se,že to škodovka nepoužije proti tobě

na ten olej specielně jsem se ptal...Odpověď: pokud je olej v originálním, neotevřeném obalu a splňuje li specifikaci VW xxx.xxx je záruka samozřejmě akceptována.

Právě že mám všechny servisní prohlídky, tak zvažuju že bych v tom pokračoval. A to že si v polovině intervalu sám vyměním filtr nafty, vzduchu atp. je stejně servisu jedno.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.