Přejít na obsah

Pískání turba


juryn1

Doporučené příspěvky

zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim vsechny..najde se zde nekdo kdo rozumi turbu?.koupil jsem pred tydnem O/II r.v.2005..uz pri zkusebni jizde se mi zdalo ze turbo nezvykle piska.mel jsem zkusenosti s jednickovou octavou ale tohle jsem slysel poprve.bylo to v nizkych otackach srovnatelne se zvukem prijizdejici sanitky s pustenym majakem..po par kilometrech se to rozpiskalo daleko vic a zvuk uz byl vice kovovy.ted je v servisu a i kdyz je tam pristup jako k penezum podarilo se mi tam nacpat mobil a vyfotit turbo bez hadice..je to cele ,,ocesane,,jako by to drelo o dno odlitku..myslim si ze doslo k axialnimu posunu turbiny..zajimalo by mne jak se to mohlo stat.ta vrtulka je sjeta i v mistech kde uz neni zadna prekazka.tzn az temer ke sroubu zajistujici turbinu..a jeste jedna otazka.da se v servisech zjistit zda turbo podava tlak jaky ma??pokud se mi to podari odeslat (jsm mezi vami kojenec) a nekdo odpovi,moc dekuju.a at je vase outu bez poruch

Turbo začne pískat tehdy,když se zvětší radiální vůle hřídele,pak začnou lopatky dřít o skříň turba a to je ten zvuk,pískání.... Jediný,co se s tím dá dělat je výměna turba o to čím dřív,tím líp. Jinak začnou ty odštepky kovu lítat do sání ,cooleru a motoru,v poslední řadě se vyvalí olej všude kam nemá,viděl jsem i turba s přestřiženejma hřidelema.Repasi Ti nedoporučuju,je to tak náročná součástka na výrobu,že z toho novou věc neudělá nikdo jinej,než fabrika.

Editováno: , autor: juke.box
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle se dá řešit jen výměnou turba a úpravou softu, je z fabriky celkem špatně nastavený.

Jinak repas není problém, ale nesmí být poškozená skříň,pak se to nevyplatí.

Jsi v ČR a určitě půjde sehnat kus za dobrou cenu.

Bude tam nejspíš KKK a to se jim moc nepovedlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle se dá řešit jen výměnou turba a úpravou softu, je z fabriky celkem špatně nastavený.

Jinak repas není problém, ale nesmí být poškozená skříň,pak se to nevyplatí.

Jsi v ČR a určitě půjde sehnat kus za dobrou cenu.

Bude tam nejspíš KKK a to se jim moc nepovedlo.

ahoj.dekuju za odpoved.nevim co je kkk..jo a jakou upravu softu myslis?,to turbo je nejak nastavovane pocitacem?.jo a hosi omlouvam se za ten strceny rypak mezi fabie..jsem zaregistrovany chvili a jeste se zde neumim pohybovat..mel jsm za to ze ze jsem mezi octaviemi.no nejsem.ale stejne to turbo bude i ve fabiich..i kdyz nevim zda se delaji fabie v benzinu s turbem.mozna ale jo.tak jeste jednou pardon,a zas nekdy nashle.zrejme pri dalsim mym odeslanym vzkazem omylem do jineho fora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Turbo začne pískat tehdy,když se zvětší radiální vůle hřídele,pak začnou lopatky dřít o skříň turba a to je ten zvuk,pískání.... Jediný,co se s tím dá dělat je výměna turba o to čím dřív,tím líp. Jinak začnou ty odštepky kovu lítat do sání ,cooleru a motoru,v poslední řadě se vyvalí olej všude kam nemá,viděl jsem i turba s přestřiženejma hřidelema.Repasi Ti nedoporučuju,je to tak náročná součástka na výrobu,že z toho novou věc neudělá nikdo jinej,než fabrika.

dekuju za odpoved.muzu se zaptat jak to tam vubec funguje? ja mel za to ze se zvetsila axialni vule. ta vrtulka je posunuta smerem ven v ose rotace.ale na druhou stranu je mozne ze pri zvysene radialni vuli dojde i k axialnimu posunu.i kdyz jen snad ve stovkach mm.desetiny by uz asi znamenaly ze je lozisko ko...v servisu mi rikali ze jak se natlakuje turbo olejem tak se vule vymezi.nevim.tak hluboko do toho nevidim..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
v nějakých cca 70 t. jsem nechal na záruku turbo vyměnit, protože řvalo už dost hlasitě. To nový bylo sticha asi tak 200 km a od tý doby (dneska 135 t.) kvílí bez přestání. Tak jsem si řek, že to takhle asi má bejt a jezdim dál.

To je jak mixér viď na volnoběh? Typickej traktor hale.. lol Nedavno sem slyšel na parkovišti ten zvuk na volnoběh a upřímně - tohle neni auto za milion, když to člověka sere už od chvíle co nastartuje. To moje 206ska GTi přede jak beránek oproti tomu dvoulitru ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).

Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máme podobný problém, taky nám to houká, jako sanitka. Ale jen někdy (bohužel zkušební jízda při koupi nehoukala)a hlavně jen asi tak 2 minuty po rozjezdu, pak už ne. Čím by to teda mohlo být? Je to auto z roku 2005, najeto 67 tisíc (to je ověřeno).

Doufám, že se fakt nebude muset měnit turbo. Prosím poraďte

Mám přesně to samé, když odjíždím od baráku studený, tak se rozhlížím odkud se přiřítí sanitka. Po chvilce to zmizí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám OII 2.0 TDI 2005, 91.000km a taky hvízdá...při první jízdě při koupi jsem taky koukal kde jede sanitka :) Asi po tejdnu jsem to otřeboval ve městě odpíchnout, tak jsem na to šlápnul...auto vylítlo jak bodnutý...z vejfuku se vyvalilo asi kilo sazí, lidi a ostatní auta dočasně zmizely...a od tý doby to hvízdá o dost méně... lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cimbu to popsal docela pěkně.Co se týče olejů tak s tím bych tak nesouhlasil.Je falt,že ty Long Life jsou nanic,to říká hodně lidí,ale s tím,že by oleje strácely svole schopnosti po 15.000 nesouhlasím.Dělal jsem na vývoji nafťáku v Tatře,kde se dělaly dlouhodobé zkoušky jak motorů tak i olejů.Byl jsem tam,kdy byly na trhu tehdy naše oleje M7 ADS III,ADS IV.Dělaly se jejich dlouhodobé testy na brzdě kdy podle motohodin měl motor najeto cca 20.000km.Poté šel olej do laboratoře vy výsledky nebyly špatné.Aditiva i mazací schopnosti byly dobré.Musím říct,že tehdy naše oleje M7 ADS III a IV předčily tehdy dost vychvalovaný Castrol.Slyšel jsem,že češi oproti cizincům moc na aditivech nešetřili.

Osobně si myslím-ale je to jen můj názor,že dnes dávají ty aditiva tak těsně na hraně,aby to splňovalo normy.

Editováno: , autor: cosby
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mezi náma....co se dneska nedělá na hraně? Ale zase na druhou stranu..pokud by automobilky neměly jistotu, ře ten olej opravdu unese cca 30.000...tak by si nelajzly ho do aut dávat...a pokud dobře chápu záruku mobility u Škodovky....pokud by se vyskytla závada spojená se špatným mazáním motoru a já budu mít potvrzenou mobilitu v SK, má trable Škodovka...ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záruka mobility,pokud budeš mít už dost najeto ti bude k ničemu.Maximálně ti škodovka dá nějakou malou slevičku.Ale nezapomeň,že záruka mobility znamená jezdit pravidelně na všechny servisy jak máš,což se dost prodražuje.Půjdeš li na servis a doneseš si vlastní olej a posléze budeš mít problém s mazáním,neboj se,že to škodovka nepoužije proti tobě

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na ten olej specielně jsem se ptal...Odpověď: pokud je olej v originálním, neotevřeném obalu a splňuje li specifikaci VW xxx.xxx je záruka samozřejmě akceptována.

Právě že mám všechny servisní prohlídky, tak zvažuju že bych v tom pokračoval. A to že si v polovině intervalu sám vyměním filtr nafty, vzduchu atp. je stejně servisu jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...