Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte.

Řevem nic nespravíš ;) Jsi si jistý že měla najeto jen 70 000 km???

No aby můj příspěvek byl přínosný- co takhle prasklá hlava? Mám pocit, že jsem o tom něco zaslechl. Za studena je prasklina zatažená, jak se motor ohřeje prasklina se roztáhne, ztratí kompresi a je vymalováno... Jestli byly trysky vyměněny a dělá to stále, v tryskách jsou elektromagnetické ventily takže řídící jednotka, ale i ta byla vyměněná čili zbývá už snad jen ta ztráta komprese.

Upraveno od TomášT

  • Autor

S kilometrama si jistý jsem.

S tou hlavou to asi není úplná blbost. Jen mi je divné, že když na motor přijde slabá chvilka a začne haprovat, auto chcípnu, nastartuju úúplně normálně a můžu jet někdy dál. Netrvá však dlouho, někdy i pár set metrů a začne to na novo. Já bych sázel, že je něco v elektronice, něco jako studenej spoj, špatná kostra či něco jiného. Nicméně díky, řeknu jim ať se na to kouknou.

Poptal jsem se a opravdu na 2,0TDi se prasklé hlavy vyskytují a ne zrovna zřídka. Teď si nejsem jistý, jestli dokonce výrobce neuznává tento problém jako výrobní vadu a výměna není zdarma i po záruce-to nechci kecat. Každopádně na servis bacha- asi tuší odkud vítr vane a určitě budou tvrdit že tímto to nebude-komu by se chtělo rozdělávat motor a měnit celou hlavu...

Zkus napsat ve vší slušnosti ;) do Ml. Boleslavi a popiš jim problém - uvidíš co odpoví.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Tak závada na světě. Nakonec to bylo zanesenou palivovou soustavou a ucpávaly se vstřiky. Vše se vyčistilo a jezdí.

Nedal jsem na rady a koupil si "úžasný" motor 2.0 TDI v OII, r.v. 2005, najeto 70.000km. Nenajel jsem však ani 3.000km a začlo to. Mám podivnou závadu, ujedu cca 30km a najednou to jede na 2, někdy na 3 válce. Diagnostika ukazuje, že jsou vadné vstřiky. V servisu mám auto již 3 měsíce a nejsou schopni to opravit. Už se měmily všechny vstřiky, řídící jednotku a vysokotlaké čerpadlo a stále nic. Už si nevím rady, asi začnu prudit přímo výrobce, ale nevím koho tam mám seřvat. Prosím poraďte.no pekne tak to uz si tam nechal skutocne cele dedictvo.to vazne nieje uz servis kde najskor diagnostikuju az potom menia?mozu to byt kable vo zväzku ktore sa opieraju a su niekde trochu predrate a potom to skratuje na kostru.
Tak závada na světě. Nakonec to bylo zanesenou palivovou soustavou a ucpávaly se vstřiky. Vše se vyčistilo a jezdí.

no to jsou veci... asi někdy občas vymněnit naftový filtr není od věci.. vzlášt když někdo tankuje po kanistrech...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.