Přejít na obsah

Návod kterak z motoru 47kW udělat 51kW...


martt

Doporučené příspěvky

Spíš ubere...šneček ti to celé oslintá a bude se ti v sání chytat prach, a jestli ho to nedej bože nasaje a prokouše se filtrem, skončí ve válci a proslintá ti píst! :p

Proč radši nezkusíme přidat turbo? ;)http://magazin.auto.cz/testy/renault-clio-...chopnostmi.html

Editováno: , autor: NNNTomas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já spíš uvažoval dát tam tento díl a z něj něco natvarovat k tomu hrdlu. Jenže jak tak koukám, tak oproti FII tam nemám tolik místa, konec toho dílu už by byl ve stejné rovině, nebo i za tím hrdlem...no kašlu nato, nechám to jak to je :)

by jsi si musel pořídit sání z 1,4 a napasovat, ta ho má tak udělané, jukni do Etky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...

Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
Btw motor nemá chip, pouze používám sportovní filtr KN.

Nemyslím si, že sportovní filtr tě až tak překvapí, to tě možná překvapí stejnou měrou lehká dírka ve výfuku, myslím, že je to psychologický efekt víc než efekt skutečný

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja si myslim, ze to nie je len placebo. Ked mi po 30k vymenili vzduchovy filter tak som nechapal. Auto zrazu daleko lepsie tahalo hlavne vo vyssich otackach. A kedze ja som neocakaval ze auto pojde lepsie, da sa placebo vylucit.

Predpokladam ze taka KN vlozka musi mat ten efekt lepsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km.

Doma ten motor taky mame. A prave proto povazuju to cos napsal za pomerne kuriozni. Ten motor je hbitej prave do cca 80km/h, pak prichazi co se akcelerace tyce utlum. Je to staveny na mestskou a primestskou jizdu, ne na zavody.

P.S. vis co je to efekt avia? do kopce te brzdi, protoze ji to nejede. z kopce to rozvali a neda se predjet. to plati prave pro rychlosti cca 80-110km/h

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde o 1.6, s tou sem to ani neporovnaval. Zkousel sem to este s Feldou, stejna trasa nekolikrat za den. Mesto je bez diskuse, tam je do okamziku zapnuti klimatizace HTP jednoznacne lepsi a mozna i potom. Rodzil ale zacina pri jakymkoli zatizeni pri mimomestskych rychlostech. Kopec a nebo naklad znamena mnohem vetsi zpomaleni, autu dochazi driv dech.

Ja bych ty problemy videl spis prave na to, ze do kopce zdrzuje, z kopce se rozjede na 110. To budou ten duvod proc nepredjizdijou :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je pravda, ze sem myslel s prazdnym autem, resp dve osoby 75 a 55 kilo po rovine. Silnice mezi UL a Lovosicema. Pri predjizdeni kamionu, kterej jel kolem tech 80km/h sem byl prekvapenej, je rumik"poskocil" a na tech 110 docela svizne zrychlil a bez problemu sme ten kamion predjel.

Zatez, kopec snad i protivitr = slimak. to souhlasim. kol1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...