martt Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Vloženo 7. Červenec 2008 JaKr: ty ceny jsou jen za díly, opsal jsem je v servisu z Etky a jak už se tady psalo, je navíc jiné uložení baterie a jinej nátrubek sání... Cena s servisu by byla cca 5tis. Citovat
Jar_da Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 fíha, ranec peněz, já dal dneska za matice náboje zadní nápravy (budu měnit ložiska) 180,- /kus, jsem myslel, že se skácím, obzvlášť, když mi Najmis řekl, že mu matice přišly v balení u ložisek, já debil Citovat
domino666 Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 a tato uprava sania spravi kolko koni ???? Citovat
NNNTomas Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 (editace) Spíš ubere...šneček ti to celé oslintá a bude se ti v sání chytat prach, a jestli ho to nedej bože nasaje a prokouše se filtrem, skončí ve válci a proslintá ti píst! Proč radši nezkusíme přidat turbo? http://magazin.auto.cz/testy/renault-clio-...chopnostmi.html Editováno: 7. Červenec 2008, autor: NNNTomas Citovat
domino666 Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 kua chlapi ale povie mi niekto ako sa tam ten slimak/snek dostal? a to mam cely kryt pod motorom a auto stoji na dlazbe... Citovat
martt Vloženo 7. Červenec 2008 Autor Vloženo 7. Červenec 2008 domino666: prostě tam vyrostl, co je na tom divného? Výš co tam bude bordelu kterej on žere? Citovat
NNNTomas Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 Je to ochranný kryt motoru, ne kryt proti šnekům... třeba tam skočil z jabloňě ;-) Asi tam máš něco, co se mu líbí ) Citovat
Tomas_ek Vloženo 7. Červenec 2008 Vloženo 7. Červenec 2008 aneb co se dokáže vyklubat z obyčejného sjednocování vedení vzduchu. Podobně se sjednocují i olejové měrky atd Citovat
Jar_da Vloženo 8. Červenec 2008 Vloženo 8. Červenec 2008 Já spíš uvažoval dát tam tento díl a z něj něco natvarovat k tomu hrdlu. Jenže jak tak koukám, tak oproti FII tam nemám tolik místa, konec toho dílu už by byl ve stejné rovině, nebo i za tím hrdlem...no kašlu nato, nechám to jak to je by jsi si musel pořídit sání z 1,4 a napasovat, ta ho má tak udělané, jukni do Etky Citovat
jmatus Vloženo 19. leden 2009 Vloženo 19. leden 2009 Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km. Citovat
jmatus Vloženo 19. leden 2009 Vloženo 19. leden 2009 Btw motor nemá chip, pouze používám sportovní filtr KN. Citovat
Kony Vloženo 29. leden 2009 Vloženo 29. leden 2009 Btw motor nemá chip, pouze používám sportovní filtr KN. Nemyslím si, že sportovní filtr tě až tak překvapí, to tě možná překvapí stejnou měrou lehká dírka ve výfuku, myslím, že je to psychologický efekt víc než efekt skutečný Citovat
majko Vloženo 30. leden 2009 Vloženo 30. leden 2009 No ja si myslim, ze to nie je len placebo. Ked mi po 30k vymenili vzduchovy filter tak som nechapal. Auto zrazu daleko lepsie tahalo hlavne vo vyssich otackach. A kedze ja som neocakaval ze auto pojde lepsie, da sa placebo vylucit. Predpokladam ze taka KN vlozka musi mat ten efekt lepsi. Citovat
bojler Vloženo 31. leden 2009 Vloženo 31. leden 2009 Celá diskuze je sice zajímavá, nicméně doporučoval bych s nejvyšší možnou přesností změřit skutečný výkon motoru 1,2 47kW. Možná bychom byli překvapeni. Já mám najeto s tímto autem pouze 20k km, přesto jsem neskutečně překvapen. Pokud je motor pod otáčkama, tak i o mnoho silnější motory mají problém předjíždět v rozmezí 80 až 110 km. Doma ten motor taky mame. A prave proto povazuju to cos napsal za pomerne kuriozni. Ten motor je hbitej prave do cca 80km/h, pak prichazi co se akcelerace tyce utlum. Je to staveny na mestskou a primestskou jizdu, ne na zavody. P.S. vis co je to efekt avia? do kopce te brzdi, protoze ji to nejede. z kopce to rozvali a neda se predjet. to plati prave pro rychlosti cca 80-110km/h Citovat
Blacky Vloženo 31. leden 2009 Vloženo 31. leden 2009 Tak to nemohu souhlasit. At s chipem, nebo bez ma "slusnou" akceleraci prave jeste pri tech 80-110km/h. Docela me to prekvapilo. Vadne to prave az pri tech 110-120. Je jasny, ze proti 1,6 je to o poznani slabsi. Citovat
bojler Vloženo 31. leden 2009 Vloženo 31. leden 2009 Nejde o 1.6, s tou sem to ani neporovnaval. Zkousel sem to este s Feldou, stejna trasa nekolikrat za den. Mesto je bez diskuse, tam je do okamziku zapnuti klimatizace HTP jednoznacne lepsi a mozna i potom. Rodzil ale zacina pri jakymkoli zatizeni pri mimomestskych rychlostech. Kopec a nebo naklad znamena mnohem vetsi zpomaleni, autu dochazi driv dech. Ja bych ty problemy videl spis prave na to, ze do kopce zdrzuje, z kopce se rozjede na 110. To budou ten duvod proc nepredjizdijou Citovat
Blacky Vloženo 1. Únor 2009 Vloženo 1. Únor 2009 je pravda, ze sem myslel s prazdnym autem, resp dve osoby 75 a 55 kilo po rovine. Silnice mezi UL a Lovosicema. Pri predjizdeni kamionu, kterej jel kolem tech 80km/h sem byl prekvapenej, je rumik"poskocil" a na tech 110 docela svizne zrychlil a bez problemu sme ten kamion predjel. Zatez, kopec snad i protivitr = slimak. to souhlasim. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.