foxdivemaster Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 me by spis zajimalo jestli nekdo pridavate do motoru nejakou sracku treba tzv.med Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 9. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2007 me by spis zajimalo jestli nekdo pridavate do motoru nejakou sracku treba tzv.med Už se tu o tom vedla debata, ale ve stručnosti se došlo k názoru, že při dnešních kvalitách olejů není těchto aditiv potřeba. Takže tím motoru neublížíš, ani nepomůžeš. Zainvestuj do dobrého oleje, určitě se to vyplatí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarlosTDi Vloženo 11. Prosinec 2007 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2007 Octavia TDi 66kW AGR, rv 1999, 163 000km dal jsem MOGUL Mogul Racing 5W/40 Specifikace: SAE 5W/40, API SL/CF, ACEA A3,B3,B4, VW 502.00/505.00, MB 229.3, BMW LL-98, GM – LL-B-025. Spokojenost zatím nevím, mám ho tam 200km, motor jde možná tíš ale bude to spíš placebo efekt. Uvidím časem jestli se nebude ztrácek a jak budou cvakat hydroštely. Vešlo se ho přesně 4,5l do půlky měrky, mechoš říkal že se vleze 5l k horní rysce. Tak nevím jestli ti ostatní kterým stačí 4l málo vypouštějí starý olej, nebo při dolévání stojí v kopci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martan Vloženo 6. leden 2008 Sdílet Vloženo 6. leden 2008 (editace) je možné dát do O1 1,9 66kW prodloužené serviusní intervaly CASTROL SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30? splňuje VW 504.00, 507.00 Editováno: 6. leden 2008, autor: Martan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quiks Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 Asi tak... ziadne aditiva do oleju nemusis pridavat .... pokial kupis kvalitny olej si za vodou.... ja kupujem Castrol TXT 5W-40 (teraz sa premenoval-neviem ako) menim pravidelne kazdych 15.000km aj ked by mal teoreticky vydrzat aj 25.000km ale jedna pravda je ista... na oleji a brzdach by sa nemalo setrit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 7. leden 2008 Sdílet Vloženo 7. leden 2008 tady je kupa dobrejch informací: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...66&hl=mogul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomášT Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Vzhledem k tomu že se mě bude téma olej taky týkat, zaptám se taky: v mojí 1.6 55Kw mám podle štítku MOBIL 10w40. A vypadá že s ním jezdí podle servisky okta od začátku. Mám v MOBILU 10w 40 pokračovat, nebo přejít na 0w -5w. Ještě jednou motor 1.6 55Kw(AEE). Předem díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Vzhledem k tomu že se mě bude téma olej taky týkat, zaptám se taky: v mojí 1.6 55Kw mám podle štítku MOBIL 10w40. A vypadá že s ním jezdí podle servisky okta od začátku. Mám v MOBILU 10w 40 pokračovat, nebo přejít na 0w -5w. Ještě jednou motor 1.6 55Kw(AEE). Předem díky za radu Z obsahu tvého příspěvku nevidím důvod měnit viskozitu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Z obsahu tvého příspěvku nevidím důvod měnit viskozitu. Přesně tak, pokračuj v tom co tam máš, nic lepšího bych tam nedával. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DavidSK Vloženo 8. leden 2008 Sdílet Vloženo 8. leden 2008 Do PD asi len s nápisom 50501 na 15000km... alebo? U nás nepozná kopec servisou 50501 , 50500, len hodnoty 5w-40 alebo 0w-30 a pod. Myslím, že tie päťmiestne čísla sú taktiž dôležité ako aj viskozita oleja. Alebo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 zdravim Vas!mam dotaz.tento tyden budu kupovat olej.mam O1 1.9 tdi 66kw najeto 117 000 km...chci se zeptat jesli by mi tu nekdo neporadiul s vyberem oleje..je ze spanelska a tuditz absolutne nevim co tam bylo za olej.aby to bylo tichy a jelo to dobre a neopotrebovavaly se dily.rozhoduji se mezi temito variantami tak mi pls poradte.dikec http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=735 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=962 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=417 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KaJe Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 zdravim Vas!mam dotaz.tento tyden budu kupovat olej.mam O1 1.9 tdi 66kw najeto 117 000 km...chci se zeptat jesli by mi tu nekdo neporadiul s vyberem oleje..je ze spanelska a tuditz absolutne nevim co tam bylo za olej.aby to bylo tichy a jelo to dobre a neopotrebovavaly se dily.rozhoduji se mezi temito variantami tak mi pls poradte.dikechttp://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=735 http://oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=962 http://www.oleje.cz/eshop/show_prod.php?id=417 Já bych volil Mogul, mám s ním nejlepší zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quicksilver Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 (editace) Stejně se vsadím, že se to všechno vyrábí v Paramu Já dávám Castrol a spokojenost Ale všechno to budou dostatečně kvalitní oleje, jak ten mogul, tak Q8 i Repsol, takže je jen na tobě, co tam dáš Editováno: 10. leden 2008, autor: quicksilver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 no jio,ale neco je syntetika a neco plna syntetika to je taky jedno? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Za prvé je třeba se držet výrobcem motoru doporučené normy, je to v návodu k obsluze. Je ve tvaru např. VW 501.01 pod. Pokud na obalu není uvedena, vyhnul bych se mu. Za druhé vybírat podle specifikace API, je to značené např. API SJ/CF. První dvojice písmen je pro benziny, druhá pro naftu. Důležité je druhé písmeno ze dvojice, čím dále je v abecedě, tím je olej modernější a kvalitnější. Potom už vybírat podle vlastního vkusu a peněženky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 to je pekny ale ja mam navod spanelsky...takze z toho prd vyctu..tak nemohl by mi nekdo poradit z tech 3 oleju co jsem si vybral jakej??jde mi o to jestli syntetiku nebo polo-.....diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 ja mam v manualu specifikaci 505.01 ale nekteri vyrobci ji nemaji nebo uz nedelaji jenom vw505.00 treba mobil muzu to tam prasknout nebo ne dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 Podívejte se na stránky www.paramo.cz. Zadejte Produkty a potom dle auta, ročníku a motoru vám vypadne doporučený olej. Včetně norem a klasifikace API. Samozřejmě pro výrobky Parama, což je dnes i Mogul. Ale pokud někdo trvá na jiné značce, najde odpovídající olej i jinde. Otázkou je, jestli nakonec nekoupí Mogul v jiném obalu a za "značkovou" cenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktor Vloženo 10. leden 2008 Sdílet Vloženo 10. leden 2008 ja mam v manualu specifikaci 505.01 ale nekteri vyrobci ji nemaji nebo uz nedelaji jenom vw505.00 treba mobil muzu to tam prasknout nebo ne dik když sem se ptal v autor servise, tak mi tam starší pán říkal, že když ještě tahle specifikace nebyla, tak tam dávali 505,00 a jezdilo to taky. Já teda dávám 505,01. vím kde ji maj, tak to neřešim. jen to leze do peněz trochu po těch 15000km.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Já bych volil Mogul, mám s ním nejlepší zkušenosti. Taky bych volil Mogul z důvodu jeho dobré ceny, splňuje normy a že to není celosvětově profláklá značka naznamená, že je to šmejd. Popužívám Mogul Racing a díky jeho ceně ho měním po cca 7500km, protože na českém trhu je v benzínu nadměrné množství síry, která postupně rozežírá gumy uvnitř motoru mi vyjde kvalitativně místo 15000km za Mobil/Shell/atd. dát po 7500km a výsledek je mnohem lepší než při 15000km za "značkový olej" stejné kvality. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 to je pekny ale ja mam navod spanelsky...takze z toho prd vyctu..tak nemohl by mi nekdo poradit z tech 3 oleju co jsem si vybral jakej??jde mi o to jestli syntetiku nebo polo-.....diky v návodu bys měl mít tabulku se specifikací norem na benzín či naftu, které porozumíš, aniž bys musel umět španělsky, stačí chvíli přemýšlet a poznáš to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HONZA83 Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 no jio,ale neco je syntetika a neco plna syntetika to je taky jedno? dej klidně plnou nebo polosyntetiku, hlavně ji měň v kratších intervalech než udává výrobce, toť má rada a zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
burek Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 takze je jedno co tam dam??aniz bych vedel co tam ted mam?nevim jestli tam neni treba 10w 40...fakt netusim nikde jsem nic nenasel a serviska je delana do 15 000km...zatim se priklanim k respolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jir-ka Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Dej tam 10W - 40, tím nic nezkazíš. Za chvíli bude jaro a na léto bude dostatečný. Pokud je pro tvůj motor (nevím co máš, info najdeš na www.paramo.cz) vhodný i 5W - 40, dej ho při další výměně. Jinak záměna syntetiky a polosyntetiky ničemu nevadí a klasický minerál tam asi máš těžko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 11. leden 2008 Sdílet Vloženo 11. leden 2008 Ja mam 66kw a davam Shell Diesel Ultra 5w-30 za tri roky jsem udelal pet vymen po 15 000km a motor slape jak hodinky a jezdim od vymeny k vymene.Naleje se na horni rysku a vypoustim pred polovinou rysek.A navic je olej za pusu cca 360Kc/l.Je to plna syntetika a celorocne pouzivam. takze je jedno co tam dam??aniz bych vedel co tam ted mam?nevim jestli tam neni treba 10w 40...fakt netusim nikde jsem nic nenasel a serviska je delana do 15 000km...zatim se priklanim k respolu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.