Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Fabia 1.4 MPi 44 kW, r.v. 2000. Objavuje sa to sporadicky. Asi 1x pri 30 štartoch. Motor naskočí, ale len asi na 2 valce, ide veľmi nepravidelne a nakoniec zhasne, niekedy pomôže pridávanie plynu (ale je to trápenie a preto to radšej už nerobím). Na druhé alebo tretie naštartovanie väčšinou naskočí a potom je všetko OK. Ak nie tak pomáha štartovanie so zošliapnutým plynom (čo nie je bohviečo), vtedy naskočí vždy. Väčšinou je to pri studených štartoch. VAG - nič, kontrolky nesvietia. Bežne pokusy ako vyčistenie klapky, výmena sviečok, vzduchového filtra už bola vykonaná. V servise si s tým nevedia rady. Nechcem to riešiť spôsobom pokus - omyl - pokus ... Ak ste sa s týmto niekto stretol a viete čo s tým, vďaka ak mi poradíte.

A čo palivový filter- už si menil?

Upraveno od vikino1

  • Autor

Palivový filter som nemenil (je možné, že je tam pôvodný - 80 000 km !?). Skôr som si myslel, že to bude niečo od elektriky, RJ, snimače, vstreky ..., ale je možné, že je to palivový filter - to by bola tá lepšia možnosť. Možno to súvisí aj s tým, že teraz sa mi dva krát stalo, že motor začal isť nepravidelne (tipujem na 3 valce) po tom, ako som šiel z kopca, zaradená rýchlosť, brzdiac motorom, otáčky cca 1200-1300 a po vytlačeni spojky (pri vyradení rýchlosti) pokles otáčok a vynechávanie 1 valca, nepravidelný chod - po zošliapnutí plynu sa potom motor chytil. Auto by malo fungovať tak, že pri brzdení motorom vraj RJ odstaví prívod benzínu. A ak je zanesený pal. filter, tak potom nemusí stíhať s dodávkou benzínu, keď je to opäť potrebné. Ale či to je tak, netuším.

Vďaka za radu, pozriem sa aj na ten filter.

Palivový filter som nemenil (je možné, že je tam pôvodný - 80 000 km !?). Skôr som si myslel, že to bude niečo od elektriky, RJ, snimače, vstreky ..., ale je možné, že je to palivový filter - to by bola tá lepšia možnosť. Možno to súvisí aj s tým, že teraz sa mi dva krát stalo, že motor začal isť nepravidelne (tipujem na 3 valce) po tom, ako som šiel z kopca, zaradená rýchlosť, brzdiac motorom, otáčky cca 1200-1300 a po vytlačeni spojky (pri vyradení rýchlosti) pokles otáčok a vynechávanie 1 valca, nepravidelný chod - po zošliapnutí plynu sa potom motor chytil. Auto by malo fungovať tak, že pri brzdení motorom vraj RJ odstaví prívod benzínu. A ak je zanesený pal. filter, tak potom nemusí stíhať s dodávkou benzínu, keď je to opäť potrebné. Ale či to je tak, netuším.

Vďaka za radu, pozriem sa aj na ten filter.

:aggressive: Zdravím, teď jsem přijel ze servisu, měnili mi čidlo teploty, palivový filtr a za týden tam jdu pro nové těsnění pod hlavou, stejné problémy po 86000km jako máte vy. To těsnění ještě není úplně, ale zkušenost je taková, že mě nedoporučili odjet po dálnici v Rakousku na dovolenou. Mohl bych prý tam zůstat. Pozná se to podle toho, že hadice sání při chodu motoru je tvrdá, natlakovaná, musí být měkká. Takže cukání motoru, dušení a pod. dělá cca 7000.- Kč. Není to moc, ale potěší.. Fabia 1,4 MPi, r.v.12/2000, 86000km. Jinak cukání odstraněno, na VAGu sporadické chyby zátěže motoru a bohatá směs teď - OK

  • 1 rok později...

:aggressive: Zdravím, teď jsem přijel ze servisu, měnili mi čidlo teploty, palivový filtr a za týden tam jdu pro nové těsnění pod hlavou, stejné problémy po 86000km jako máte vy. To těsnění ještě není úplně, ale zkušenost je taková, že mě nedoporučili odjet po dálnici v Rakousku na dovolenou. Mohl bych prý tam zůstat. Pozná se to podle toho, že hadice sání při chodu motoru je tvrdá, natlakovaná, musí být měkká. Takže cukání motoru, dušení a pod. dělá cca 7000.- Kč. Není to moc, ale potěší.. Fabia 1,4 MPi, r.v.12/2000, 86000km. Jinak cukání odstraněno, na VAGu sporadické chyby zátěže motoru a bohatá směs teď - OK

Zdarec,

no, zrovna dneska ráno to šlo též špatně startovat. Asi před dvěma měsíci jsem čistil škrtící klapku, měnil palivový a vzduchový filtr. Od kolísání otáček byl na nějakou chvíli pokoj až do dnešního rána, kdy auto nešlo vůbec nastartovat. Až tak na popáté, kdy jsem měl nohu na plynu. To pak vylítli otáčky do nějakých šesti tisíc....uf, vyhnalo to všechny pavouky, nejen z auta, ale i z garáže :-)))

Startovat jde špatně opravdu jen ráno, a to v mém dnesním případě, kdy auto stálo asi tak týden v garáži. Jinak když jezdím ob den, tak se nic takového nepřihodí.

Ohledně výměny těsnění pod hlavou, tak je pravda, že při mé poslední návštěvě v servisu mi řekli, že by to těsnění chtělo vyměnit. Ale věřte jim, oni toho leckdy nakukají....

Je to po výměně těsnění lepší? Abych tedy do toho šel rovnou také.... Bo svíčky a baterka je v cajku. VAG diagnostiku nemám.

Díky

  • 1 rok později...

Ahoj, taky mam problemy se starty. Jezdim na LPG, takze na benzin pokazde startuju a jedu nez se zahreje motor. Motor spatne startuje tak 2 ze 3 startu. Nekdy chytne na prvni kopnuti ale posledni dobou musim tak 2x dlouze tocit a treba az na treti pokus to chytne. A kdyz treba chytne napoprve, tak v casto hned chcipne a potom zase musim 2x dlouze tocit. Pridani plynu nebo jeho drzeni na podlaze moc nepomaha. Dela to u studeneho i tepleho motoru...u tepleho snad jeste vice. Kdyz uz nastartuje tak na benzin i LPG dobre drzi otacky, napr. pri dojizdeni ke krizovatce po vyrazeni otacky opet drzi a nekolisaji vic, nez je u MPI normalni. Zkousel jsem i pred vypnutim motoru prepnout zpet na benzin a dojet kousek na parkovisti a az potom vypnout motor-nepomuze. Mam zrovna po vymene tesneni pod hlavou, nadobky chlad. kapaliny, vyfuku (vlnovec a koncovy dil), rozvodu, a nechal jsem si udelat vypinani vstrikovani na vypinac (ten je ale zapnuty :-) ) a uhlu naotceni kol. Mam takovy pocit, ze se to objevilo po tom, co jsem vyjel nadrz do nuly (musel jsem blbec startovat nasilim na LPG :-( )

VAG nehlasi zadne chyby ani kontrolky nesviti...

Jedna se o 1.4 MPI 50kW AQW EURO 4 101.000km

(Nezakladal jsem nove tema, tak doufam, ze mi tu nekdo poradi ;-) )

Dekuju mockrat za kazdou radu!!!

Upraveno od Manek88

asi bych zkusil vyměnit palivový filtr a nechal vyčistit benzínové vstřikovače

Ja by som este pozrel na ten vypinac vstrekovania pripadne relatko co odpaja vstrekovanie

Taky se přikláním na kontrolu vstřiků (odpor na konektoru vstřiku 14-20ohm). Vyndat ze sání a kouknout jestli neprosakují - musí být suché + rovnou dát nové těsnící o-kroužky-gumičky a to vrchní i spodní.

Popřípadě svíčky, teplotní čidlo, filtry, kontrola snímače tlaku nasávaného vzduchu, kontrola netěsnosti (falešný vzduch), kontrola kompresního tlaku ve válcích...

VAG diagnostikou určitě zkontrolovat měřené hodnoty podle DP.

LPG moc neznám, ale nemůže někde utíkat v malém množství do systému a tím přebohacovat starty?

Ahoj, diky, ale ohledne toho pal.filtru jsem ted procital jedno cele vlakno a pry se ma menit az po 60tis km...nekteri to meni i jednou rocne, ale ja, jelikoz jezdim na LPG, tak jen prvni rok (2001) bylo najeto cca 15000km a potom uz jen starty a rozjezdy na benzin... Je mozne, ze to vyjeti nadrze komplet zasralo filtr? Stalo se to poprve, jinak jsem nikdy na suchu neskoncil.

Diky

možné to je, nesmíš zapomínat, že oproti klasickým benzíňákům, tankuješ jen minimální množství beneli a to se spíše v tom malém množství "kazí"

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.