Publikováno Červenec 15, 200817 r Chlapi myslíte že tento benzinový motor utahne nového superba?a jakou asi bude mít životnost?
Červenec 15, 200817 r proč by to nemělo mít životnost???jak dlouho dělá vw 1.4 kompresorturba??už dost dlouho na to aby to bylo odskoušený ne???... Upraveno Červenec 15, 200817 r od mira
Červenec 15, 200817 r Autor no chci si koupit superba s tím motorem tak zvažuji ted mam octavku 2 1.9 tdi pd 80000 najeto. taky se dlouho vyrabí a vychytaný moc není.
Červenec 15, 200817 r Pokud bude Superb vážit 1000kg tak to bude ideální motor. Jak jezdí O1 s 1.4 I ??.Naprd a jak bude jezdit téměř dvoutunový sup, taky na prd. A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky. Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty.
Červenec 15, 200817 r Tak superb s 1,8tsi váží 1450kg a docela pochybuju, že je tato 1,4 těžší. Srovnávat s octavií s 1,4 je nesmyslné, neboť jde o úplně jiné motory. Tento motor má v rozmezí 1500 - 4000 otáček 200Nm, což si myslím, že je velice příjemné. Obecně se bavím tím, jak se kitizuje 1,4 a přiom 77kw v TDI nikomu nevadí. Podle mě, na pohodovou jízdu zcela dostačující. Nejlepší ale bude, když se vyjádří někdo, kdo s tímto motorem v superbu už jel... Upraveno Červenec 15, 200817 r od Heretic
Červenec 15, 200817 r Pokud bude Superb vážit 1000kg tak to bude ideální motor. Jak jezdí O1 s 1.4 I ??.Naprd a jak bude jezdit téměř dvoutunový sup, taky na prd. A navíc je ten motor dost našponovaný už z fabriky.Tenhle motor miluje otáčky, takže bude žrát i stromky kolem cesty. no srovnavat motor bez turba s vykonem 55kw a TSi s 92kW je asi totalni ulet nemyslis? Jinak jede to pekne, neveril bych ze to je 1.4 Upraveno Červenec 15, 200817 r od TomV
Červenec 16, 200817 r To že se motory v O1 a Superbu liší vím a proti benzínům nic nemám. Napsal jsem to proto, že si hodně lidí myslí jak s tím nevydrbe a chce pak upravit motor u kterého to moc nejde.A to jak berete jen váhu auta je taky komické, co posádka a bagáž(projeďte se s tím autem v 5 lidech). A s 1.9 TDI bych to bral, ale jedině upravené. Jo při testování to jede pěkně jak se tomu nakládá. Jinak měl jsem možnost se povozit.
Červenec 16, 200817 r Osobně si myslím, že se nejedná o verzi motoru 1.4 TSI (twinchanger) jako so montují do VW (103 a 125 kW), nýbrž o klasické 1.4 TFSI (turbo s přímým vstřikem), obdoba 1.8 TFSI nebo 2.0 TFSI . Takže proč by to nejelo? IMHO je vážně nevhodné porovnávat 1.4 MPI z O1 a 1.4 TFSI ze S2
Červenec 16, 200817 r Podle mě s 1-2 lidma na palubě pojede obstojně, ale ve 4lidech a jeste s nákladem? tak to bude určitě pěkná bída... Mám S1 96kW a vezl sem 4lidi a 3kufry a celkem slabota, nechápu ty plky některých lídí co maj ochcáfky se 74kW a jedou s plnou náloží do Chorvatska jak největší piráti slnic a ještě k tomu za 5.5
Červenec 17, 200817 r když novýho supa, tak už bych chtěl něco silnějšího 1,8 tsi nebo 3.2 , ale to už bude asi papat
Červenec 17, 200817 r Podle mě s 1-2 lidma na palubě pojede obstojně, ale ve 4lidech a jeste s nákladem? tak to bude určitě pěkná bída... Mám S1 96kW a vezl sem 4lidi a 3kufry a celkem slabota, nechápu ty plky některých lídí co maj ochcáfky se 74kW a jedou s plnou náloží do Chorvatska jak největší piráti slnic a ještě k tomu za 5.5 Nevím na jaký výkon jsi zvyklý,ale 96kw mam a umí to Supa pěkně rozhýbat i v 5ti lidech. Jen mě pořád dráždí názory o spotřebě,5.5zkrátka nejde! Sorry ale toto do tohoto tématu nepatří....
Červenec 17, 200817 r Autor ještě bych potřeboval vědět , jestli si myslíte že tento nový motor bude mít nějaka bolavá místa .a jestli mate nějake špatne zkušenosti s některým ze starších benzinových motoru.díky za tipy.
Listopad 17, 200816 r dneska jsem s tím motorem najel několik kilometrů až mě překvapilo, jak hezky ten superb s tímhle motorem jede a celkem jsem si ho i oblíbil (taky jsem řídil 3.6 V6 4x4, ale to sem nepatří ) líbila se mi 6tka díky spotřebě. Při 100km/h to točí něco kolem 2200ot a spotřebu to ukazovalo při téhle rychlosti 4.5 litrů prostě se mi ten motůrek vážně líbil
Listopad 19, 200816 r SII rozhybe celkem slusne. Neni to zadna brzda provozu. Ocekaval jsem turbo efekt a vykon az ve vysokych otackach, ale byl jsem mile potesen. Netreba vytacet, staci do 4000ot/min. Pri normalni jizde udrzovat 2000ot/min. To diky 6. neni u rychlosti 90-100km/h problem. Pak i aktualni spotreba na 6. pri 90kmh asi 4.5l/100km. Hrabne si i na 2. Obecne mi pripomina benzin 2.0i v OI. Mel jsem pujceno na par hodin a bohuzel nemohl vyzkouset i chovani pri plne obsazenem aute, coz by me zajimalo. Zatim mohu rict, ze 1.4TSI je spolu s 1.8TSI kandidatem na pristi motor, do ktereho bych sel.
Únor 18, 200916 r Zdravím,doma máme Golfa5 a 1,4 TSI a má to 90 Kw a jezdí to velice dravě a při úsporný jízdě se s tím nechá jezdit za 5,2 l/100km.Nevím o kolik míň pojede tenle motor se Supem II,ale myslím si,že na normální poježdění to určitě postačíA tak bych se toho motoru vůbec nebál..Jinak já mám Supa I a s 1,9 TDi 96 Kw a a umím teď v zimě jezdit dlouhodobej průměr 5,8 l/100km.A to nejsem nějakej kloboučník co jezdí do 90km/h,naopak se rád povozím.
Duben 1, 200916 r Zpocatku jsem byl skeptickej, ale po svezeni ve 2 docela prijemne prekvapeni.. svezte se a date me za pravdu.. na rodinny jezdeni to staci ...ale na dalnici necekejte spotrebu pod 10L a to sem jel predpisove - tacho 140kmh tady si mensi obem vybere svou dan.... na delsi cesty je ale idealni 1,8TFSi ta ma rezervu na predjizdeni kamionu i na okreskach.. Je to 100% lepsi varianta nez 1,9TDi 74Kw nebo 2,0 Mpi co byly v SB1 ... a ackoli nerad musim priznat ze je sviznejsi jak zakladni 1,9TDi... ..ostatne 1,4ka ma papirove zrychleni 10,5s a treba 2,0TDi ma 10,2s i kdyz TDi bych rekl ze dosahne i lepsich casu a vykonove co do pruznosti je Tdi uplne jinde.. Upraveno Duben 1, 200916 r od JasteR
Duben 8, 200916 r ackoli nerad musim priznat ze je sviznejsi jak zakladni 1,9TDi.....ostatne 1,4ka ma papirove zrychleni 10,5s a treba 2,0TDi ma 10,2s i kdyz TDi bych rekl ze dosahne i lepsich casu a vykonove co do pruznosti je Tdi uplne jinde.. delas si srandu a nebo sis opravdu nekdy myslel, ze by se snad archaicky 77kW pumpe diza mohla hrabat na TSI? ani nahodou chlape, svez se v SII s 2.0TDI/103kW a s 1.6/77kW v R. Rozdily? SII zacne tahnout jak cvok hned od pridani plynu, pak ale znatelne polevuje. Druha vec, ze ochotneji drzi rychlost v kopcich. R se v nizkych otackach moc nechce, rad vyssi. Kdyz na to slapnes, vykon prichazi plynule. Zrychleni je fakticky stejny a stezi od sebe rozeznatelny. No a ted si vem, ze ten slabsi naftak se stejnym jmenovitym vykonem narves do o 300kg tezsiho SII. Vysledek? Dopln si sam. TSI ma 15kW navic a to je sakra znat...
Duben 8, 200916 r Jak píšou kolegové nahoře...taky jsem v tom jel a byl jsem příjemně překvapen...těch 92kW je znát.Co se týče výdrže motoru tak toho bych se trošku bál...nevím.Podle mě je ted v současné době nejlepší volba motor 1,8TSi 118kW.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.