Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Jsem, taky už asi týden majitelem Octavie s motorem 1.4 TSi. Jsem spokojen jak s autem, tak i s motorem. Souhlasím s vámi, že není problém jezdit do 7l a to úplně bez problému. Normální plynulou jízdou se syrovým motorem mám průměr 6,6. Osobně jsem čekal víc, hlavně po několika přečtených recenzí včetně té ve Světě Motorů. Nakonec, můžete se přesvědčit po kliknutí na odkaz v podpisu.

Upraveno od pava

  • Autor

Ja jen doplnim k te spotrebe, ze mam 1.8 TSI a vcera cesta Jeseník - Olomouc - Jesenik (250 km) ve ctyrech lidech, zaple klime a vysledna spotreba byla 6,5 l/100 km

Spotřebu začínající číslem 9 jsem měl jen jednou, když jsem stál s napůl studeným motorem hodinu v koloně. :p

Zprvu jsem tomu nechtěl věřit, ale s 1,4TSI se dá jezdit za 6.3, kterou uvádí výrobce v kombi cyklu.

Podle servisu Škoda by tam měl být Shell Helix 5W-30 LongLife III a ten jsem také dolíval.

Tak dnes som ho bol kupit (na internete som si zistil, ze liter stoji 10,90€) a v obchode mi nukali liter za 22€ !!! :smich:

Vazne rozmyslam nad tou vymenou oleja, len pridete do servisu a poviete, ze chcete vymenit olej nie po 30 000 ale po 15 000, hej?:)

Škodovka doporučuje Shell a na olejovém víčku je emblém Castrolu. Nebude lepší používat Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30?

Firma Castrol nemá vlastní výrobu olejů, ale nakupuje u konkurence, takže Castrol nebrat! :prc:

také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude :palec2:

také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude :palec2:

Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis.

Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů...

Můj názor.

Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.- 1000kč) Při ceně auta to je prd

no plánuju výměnu oleje po zimě, někdy v březnu. Teď mám najeto 10 000 km, tak počítám, že budu mít najeto tak 14 000 km, tak to nechám vyměnit a pak každý rok. :palec2:

  • 4 týdny později...

Přátelé, už máte někdo 1,4 TSI čipnuté ??? Pokud ano, zajímal by mě konečný výsledek. Mr. Cimbu už má na webovkách parametry a dává to na 110 kW a 260 M.m. Za 17 tisíc. Docela dost. :feve:

Upraveno od Celerjehnusnej

hlavne by som to dal najprv na brzdu...novinari namerali jednej seriovej 116 kW!

Upraveno od Cjoctavian

Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod...

koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? :kuk:

  • Autor

V Touranu je dvojitě přeplňovaná 1.4 TSI... takže nešla, je to "trochu" jinej motor

koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? :kuk:

mne sa zda schodnejsia cesta dat chip z cinskeho greenlajnu 1,4 TSI 96 kW :palec2:

Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod...

jj, ten Superb mal miesto 92 kW 106,5 kW :palec2:

Upraveno od Cjoctavian

Jj, to by stačilo, 96 kW je lepší než 90. :feve:

  • Autor

a to ti je 90kW málo???

mne uz je ;) Ved aj Tebe bolo 85 malo, nie?

a to ti je 90kW málo???

Je :smich:

  • Autor

Jo 85kW v atmosféře mi po pěti letech ježdění bylo málo :) Ale nikdy bych auto nečipoval, radši jsem si koupil nové se silnějším motorem :smich:

tak holt příště rozbiju prasátko a koupím 1.8 TSI :palec2:

Upraveno od Cjoctavian
citacia predchadzajuceho prispevku

Tak předně všechny zdravím. Nedá mi to a na tohle tém reaguji. :) Mám OII 1.4TSI DSG (7°) Combi, Elegance, ...no jednoduše ...jsem nadšen...(jasně objem ničím....atd). Ne, uplně v pohodě, super ježdění. Umí zabrat, ale i se jen "courat", spotřeba je moc dobrá (např. naposledy Plzeň - Zlín : +- 400km , dálnice, 3x kolona, 3 dospělí, něco v kufru, průměrná spotřeba 6,7, průměrná rychlost 103km/h, jel jsem hodně na tempomat - no snažil jsem se, ale D1 je humus). Pokud se někdo rozhoduje, můžu doporučit, jasně převodovku každý podle sebe, ale já už jen tuhle. lol

Jo a co do výbavy...noo já nad rámec svojí (Elegance) např. paket pro špatný cesty, ten 100%.

Nějaký zkušenosti už s tím to motorem mám a opravdu jen pozitivní - auto nemá cenu popisovat, myslím jako Octavii...nicméně motor je povedený...

Pokud bude někdo chtít nějakou další zkušenost a já budu vědět odpovím i na e-mail. Nejsem automechanik a ani auta neprodávám, jsem normální majitel.

Upraveno od DaveDAD

  • 2 měsíce později...

Nemáte také pocit, že tento motor se pomalu ohřívá a tím pádem trvá dlouho, než začne auto topit? Schválně jsem si udělal srovnání s jiným benzínovým (atmosférickým) motorem a ten se na stejné trase ohřál o polovinu rychleji.

Mam na maske aj zimnu clonu - a rucicka teplomera sa v tychto mrazoch dvihne o 1 dielik po nejakych 4-5 km...

To jsi ještě nejel s dieslem :D Co takhle termostat? Zahřeje se úplně na provozní teplotu, nebo zůstává na 60ti?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.