Srpen 19, 201015 r Jsem, taky už asi týden majitelem Octavie s motorem 1.4 TSi. Jsem spokojen jak s autem, tak i s motorem. Souhlasím s vámi, že není problém jezdit do 7l a to úplně bez problému. Normální plynulou jízdou se syrovým motorem mám průměr 6,6. Osobně jsem čekal víc, hlavně po několika přečtených recenzí včetně té ve Světě Motorů. Nakonec, můžete se přesvědčit po kliknutí na odkaz v podpisu. Upraveno Srpen 19, 201015 r od pava
Srpen 19, 201015 r Autor Ja jen doplnim k te spotrebe, ze mam 1.8 TSI a vcera cesta Jeseník - Olomouc - Jesenik (250 km) ve ctyrech lidech, zaple klime a vysledna spotreba byla 6,5 l/100 km
Srpen 20, 201015 r Spotřebu začínající číslem 9 jsem měl jen jednou, když jsem stál s napůl studeným motorem hodinu v koloně. Zprvu jsem tomu nechtěl věřit, ale s 1,4TSI se dá jezdit za 6.3, kterou uvádí výrobce v kombi cyklu.
Srpen 23, 201015 r Podle servisu Škoda by tam měl být Shell Helix 5W-30 LongLife III a ten jsem také dolíval. Tak dnes som ho bol kupit (na internete som si zistil, ze liter stoji 10,90€) a v obchode mi nukali liter za 22€ !!!
Srpen 23, 201015 r Vazne rozmyslam nad tou vymenou oleja, len pridete do servisu a poviete, ze chcete vymenit olej nie po 30 000 ale po 15 000, hej?
Srpen 24, 201015 r Škodovka doporučuje Shell a na olejovém víčku je emblém Castrolu. Nebude lepší používat Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30? Firma Castrol nemá vlastní výrobu olejů, ale nakupuje u konkurence, takže Castrol nebrat!
Srpen 26, 201015 r také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude
Září 1, 201015 r také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis. Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů... Můj názor. Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.- 1000kč) Při ceně auta to je prd
Září 3, 201015 r no plánuju výměnu oleje po zimě, někdy v březnu. Teď mám najeto 10 000 km, tak počítám, že budu mít najeto tak 14 000 km, tak to nechám vyměnit a pak každý rok.
Září 30, 201014 r Přátelé, už máte někdo 1,4 TSI čipnuté ??? Pokud ano, zajímal by mě konečný výsledek. Mr. Cimbu už má na webovkách parametry a dává to na 110 kW a 260 M.m. Za 17 tisíc. Docela dost. Upraveno Září 30, 201014 r od Celerjehnusnej
Září 30, 201014 r hlavne by som to dal najprv na brzdu...novinari namerali jednej seriovej 116 kW! Upraveno Září 30, 201014 r od Cjoctavian
Září 30, 201014 r Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod...
Říjen 1, 201014 r koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky?
Říjen 1, 201014 r Autor V Touranu je dvojitě přeplňovaná 1.4 TSI... takže nešla, je to "trochu" jinej motor
Říjen 1, 201014 r koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? mne sa zda schodnejsia cesta dat chip z cinskeho greenlajnu 1,4 TSI 96 kW Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod... jj, ten Superb mal miesto 92 kW 106,5 kW Upraveno Říjen 1, 201014 r od Cjoctavian
Říjen 3, 201014 r Autor Jo 85kW v atmosféře mi po pěti letech ježdění bylo málo Ale nikdy bych auto nečipoval, radši jsem si koupil nové se silnějším motorem
Říjen 3, 201014 r tak holt příště rozbiju prasátko a koupím 1.8 TSI Upraveno Říjen 3, 201014 r od Cjoctavian citacia predchadzajuceho prispevku
Říjen 3, 201014 r Tak předně všechny zdravím. Nedá mi to a na tohle tém reaguji. Mám OII 1.4TSI DSG (7°) Combi, Elegance, ...no jednoduše ...jsem nadšen...(jasně objem ničím....atd). Ne, uplně v pohodě, super ježdění. Umí zabrat, ale i se jen "courat", spotřeba je moc dobrá (např. naposledy Plzeň - Zlín : +- 400km , dálnice, 3x kolona, 3 dospělí, něco v kufru, průměrná spotřeba 6,7, průměrná rychlost 103km/h, jel jsem hodně na tempomat - no snažil jsem se, ale D1 je humus). Pokud se někdo rozhoduje, můžu doporučit, jasně převodovku každý podle sebe, ale já už jen tuhle. Jo a co do výbavy...noo já nad rámec svojí (Elegance) např. paket pro špatný cesty, ten 100%. Nějaký zkušenosti už s tím to motorem mám a opravdu jen pozitivní - auto nemá cenu popisovat, myslím jako Octavii...nicméně motor je povedený... Pokud bude někdo chtít nějakou další zkušenost a já budu vědět odpovím i na e-mail. Nejsem automechanik a ani auta neprodávám, jsem normální majitel. Upraveno Říjen 6, 201014 r od DaveDAD
Prosinec 29, 201014 r Nemáte také pocit, že tento motor se pomalu ohřívá a tím pádem trvá dlouho, než začne auto topit? Schválně jsem si udělal srovnání s jiným benzínovým (atmosférickým) motorem a ten se na stejné trase ohřál o polovinu rychleji.
Prosinec 29, 201014 r Mam na maske aj zimnu clonu - a rucicka teplomera sa v tychto mrazoch dvihne o 1 dielik po nejakych 4-5 km...
Prosinec 29, 201014 r To jsi ještě nejel s dieslem Co takhle termostat? Zahřeje se úplně na provozní teplotu, nebo zůstává na 60ti?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.