Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Pánové, taky Vám zavrčí jakoby v palubní desce, když po delší době přijdete k autu odemknete a otevřete dveře u řidiče? Možná to jde z motoru. Trvá asi dvě sekundy. Zajímalo by mě co to je, jestli klima, nebo nějaká elektronika, palivové čerpadlo...nevím

Editováno: , autor: JayFader
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže se asi taky zařazuju k lidem s problémy s řetězem. Po nastartování cca 2-5 s rachot z motoru, pak klid. Dělalo to tak týden, objednal jsem se do servisu a jako naschvál to přestalo dělat. V den odvozu do servisu to opět rachotilo. Nechali si to tam 2 dny, ale u nich se závada neprojevila. Čili mi to vrátili bez opravy. Prý s tím mám zase přijet až to bude dělat pravidelně. Záruku mám ještě 1,5 roku. Najeto 41 tis.km. Tak uvidím jak se to bude dále vyvíjet.

Jo a dali mi nějaký papír vytištěný z Elsy, že by ty zvuky mohly být způsobeny tím, že při některých startech je motor v režimu rychlejšího ohřevu katalyzátoru a tam rý taky nějaké praskání jde slyšet. Srandisti. Ale připisuju to tomu, že ten zvuk ve skutečnosti neslyšeli a hledali co by to mohlo být. Jinak je to celkem slušný orig.servis.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Je to ale "za trest" mít auto v garáži a toto neustále poslouchat...

Ale psal jsem ve středu do jiného vlákna... Téma podobné ale přesto jiné:

Včera se mi stala první nepříjemnost. V servise by to asi nazvali "nahodilou anomálií". Ale mě to vrtá hlavou.

Přijedu k obchoďáku na parkoviště (mám za sebou tak cca 10km) - tzn. sotva se ohřál motor. Přijdu za 20min., naložím nákup, nastartuju.... Motor naskočí, ale otáčky na volnoběh přeskakují (dle budíků) mezi 400 až 900ot/m. Je to slyšet a i cítit (znatelné vibrace vevnitř vozu). Hledím nato přemýšlím co to je (tak 4s). Lehce jsem přidal plynu a ustálilo se na 900ot/m. Pak už jízda probíhala standartně. Ještě jsem si při rozjezdu zkontrolovat teplotu oleje - 63°C.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pava, díval jsem na tvé spotřeby a vidím, že jsi začal tankovat N95 po delší době, co jsi jezdil na N98 a dokonce na Vervu100. Cítíš ty osobně mezi tímto nějaký rozdíl? Spotřeba, hluk motoru, klidnější chod motoru? Já jsem na Carreru 100 najel asi 4000 km, pak jsem přešel na Carreru 95, na té jsem ujel 12 000 km a teď jezdím na obyčejný N95 od OMV (5000 km) a nemůžu si pomoct, nějak nepociťuji žádný rozdíl. Měl jsem to už ve Fabii 1.4 74 kW, kde byl předepsán N 98, ale mohlo se jezdit i na N95 a taky žádný citelný rozdíl. Jak jsi na tom tedy ty?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TSi motory potřebují kvalitní aditivovaný benzín, to je bezesporu. Proto tankuji jen u značkových pump. Nicméně nezaznamenal jsem žádný rozdíl mezi naturalem OČ95 a OČ98. Auto jede, startuje má stejnou hlučnost i spotřebu na oba benzíny.

Mám známého na čs Benzina, lterý mi ukazoval průvodní listy k benzínům. Zjistil jsem, že Natural OČ95 má ve skutečnosti OČ někde okolo 96, zatímco Verva 100, což je to samé co Carrera 100 (obojí se vozí od OMV z Rakouska) má OČ někde okolo 98. Jedna z výhod tohoto benzínu je, že je úplně bez biosložek. Nevýhoda, že je výrazně dražší.

Pawouk: jen tak mimochodem, nejel jsi minulý týden v sobotu 14.7, okolo 9.-10.00 hodin po dálnici z Teplic na Prahu? Jel jsem s rodinkou z Německa a předjížděla mě červená Octavia s TSi a zadním křídlem, nápadně podobná té tvoji. No dal bych ruku do ohně, že jsi to byl ty.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem taky zaregistroval, že pokud je motor studený, tak při zátahu i volnoběhu (nedělá to pokud se odpojí přívod paliva - aktualní spotřeba je 0.0) je do kabiny slyšet takové jakoby chrastení, nebo vrkání. Po ohřátí motoru na provozní teplotu zvuk zmizí. Máte něco podobného?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 1.8 TSI jsem vždy zvědavý na každý start :-) Po startu tam něco lupe, praská a sem tam i zabzučí, než se motor usadí. Nepozoruji nic nezdravého, ale moc reprezentativní zvuk to není. Je fakt, že to ale člověk musí "řešit", aby to vnímal. Je pravda, že s Shell V-Power 95 byl start mnohem kultivovanější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nedávno jsem taky zaregistroval, že pokud je motor studený, tak při zátahu i volnoběhu (nedělá to pokud se odpojí přívod paliva - aktualní spotřeba je 0.0) je do kabiny slyšet takové jakoby chrastení, nebo vrkání. Po ohřátí motoru na provozní teplotu zvuk zmizí. Máte něco podobného?

Ano, taky mi to dělá. Četl jsem ve více zdrojích, že je to díky přímému vstřikování. V kabině je to ale slyšet jen při vypnutém rádiu a když se na to soustředím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo Pawouku, jsme hnidopichové a hypochondři. Měl jsem půjčenou na pár dní jako náhradní auto "tvoji" 90kW a ten plechový zvuk jsem přisuzoval na volný tepelný štít a ono to dělá jako nadstandartní výbava. Je jen protivné jak se to v tom kufru- pojízdném kinosálu rozléhá. A nebo to slyšíme jen díky tichosti motoru a každé vrznutí nás s.re.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...