Květen 1, 201114 r U mého mazla mě také častěji zlobí zpátečka ( u jedničky to je spíše vyjímečné, ale stane se ), ale ta zpátečka je občas jak zakletá. Když se po pár vyšplápnutí spojky podaří zpátečku zařadit, není slyšet žádný hluk od převodovky, ani nic neobvyklého, takže nevím, kde je problém.
Květen 1, 201114 r U mého mazla mě také častěji zlobí zpátečka ( u jedničky to je spíše vyjímečné, ale stane se ), ale ta zpátečka je občas jak zakletá. Když se po pár vyšplápnutí spojky podaří zpátečku zařadit, není slyšet žádný hluk od převodovky, ani nic neobvyklého, takže nevím, kde je problém. a me se zatim u vetsiny skodovek co jsem ridil darilo davat jednicku pres dvojku a zpatecku pres trojku, asi se tam ty kolecka nejak lip porovnaj a jde to lip...
Květen 1, 201114 r Aha, tak koukám, že je to spíš vlastnost než závada ... No uvidím jak se to bude vyvíjet, kdyžtak mám 4 letou záruku. I když nevím, jestli by se to zlepšilo nějakým zásahem v servisu, hlavně aby to pak nebylo ještě horší
Květen 2, 201114 r Mě to nezlobí, ještě ani jednou se mi to nestalo. Ale před tím u supa mi takhle občas zlobila jednička a u jedničkové oktávy zpátečka. U té zpátečky, chce to sešlápnout spojku, zamáčknout páku a chviličku počkat, necpat to tam hned.
Květen 2, 201114 r To ne, dělá mi to na fabce i OII, ale jen na fabce mám defendlock, spíš to bude asi vlastnost těch táhel nebo samotné převodovky. Upraveno Květen 2, 201114 r od Lancelot
Květen 3, 201114 r Myslím, že je to vlastnost převodovky. Jednička a zpátečka jsou nejnáročnější na synchronizaci. Záleží také na výrobních tolerancích ozubených koleček, která máte v převodovce. Na mé převodovce jde jednička a zpátečka vcelku hladce. Mně osobně vadí, že se mi občas lehce zadrhává řazení trojky, to považuji za výrobní vadu.
Květen 3, 201114 r Ten Construct/Defendlock mě nenapadl ... já mám Construct, těžko říct, zda to má nějaký vliv, ale spíš je to jak píše Lancelot. Ještě mám takové dvě nepříjemnosti s mojí O2 FL, sice je to trochu offtopic, ale přesto: 1. při tankování mi neustále vypíná tankovací pistole, zkouším pistoli různě natáčet, povytahovat apod. ale nic moc snad jedině na čerpačce Agip v Plzni je to OK 2. Teď po zimě najeto cca 9600 km mi začíná při přejíždění příčných retardérů nebo vyvýšených přechodů povrzávat předek (náprava?). U Fábky Combi I co jsem měl se mi začalo stávat až po asi 4 letech a nepřišel jsem na to proč. Co jsem tak četl tady na foru, tak je to celkem častý ... myslel jsem, že u O2 už by to mohli mít víc vychytaný.
Květen 3, 201114 r 1. výjimečně se mi to stává taky, jak na OII tak na FI 2. zkus stříknou silikonem zadní silentbloky přední nápravy, ale takhle brzo by odejít neměly na FI mi začaly vrzat asi ve 120tkm. Upraveno Květen 3, 201114 r od Lancelot
Květen 8, 201114 r Tak jsem prostříknul silentbloky, ale nic moc úspěch, vizuálně vypadají silentbloky jako nový, aby taky ne . Nicméně po asi 2 dnech jak se udělalo venku teplo a auto stálo na sluníčku, tak vrznutí při přejezdu retardéru zmizelo ... Taky si říkám, zda to nemohlo způsobit mytí podvozku v myčce - byl jsem tam tak 3x, předtím jsem myl auto ručně ... ale to už je dost divoká úvaha
Květen 15, 201114 r Takže od 11.4. jsem vyměnil Roomstera (1,6 l) za OII FL s tímto motorem. Protože ten motor nikdo známý neměl, na salonu v Brně taky nebyl, byl jsem při přebírání "nezkažený věděním" a čekal jsem, co bude (auto je služební, Ambiente-navíc jen A+, xenony a Climatronic-jediné, co mě štve, že v době kdy jsem objednával, byla v A+ paketu ještě 16-ková kola a dodali to samo na 15, které tam jsou teď). Motor mne celkem mile překvapil (žena má rs benzín od prosince, tak mám srovnání). Už jsem s tím byl služebně ve Švajcu a včera jsem přijel z Itálie. Spotřeba (najel jsem do teď cca 6200 km) je 6,9 l (nijak jsem to neřešil, jako prase jsem nejel ale nešetřil jsem to). Nic převratného se mi na tom nestalo-nejvíc mne fascinuje jak mi to tak nějak nutí šestku v šedesátce, když to točí tak 1400. Ten asistent řazení je fakt šílený, ale ono to odspodu jede, jen nesmím čučet na otáčkoměr. V té erese je to taky ale tam je to (přesto, že to má o 80 kobyl více) posunuté alespoň kousek nahoru (k vyšším otáčkám). Jediná věc, co se mi zdá, že to nějak vevnitř divně smrdí (tedy na to, že to je nové auto-je to jako spálený olej, takže pro rýpaly-mé fusekle po třídení cestě to nejsou). Takže tak.
Květen 31, 201114 r Na toho radílka řazení se vyprdni, je to magořina, si tam tu šestku zkus vrazit v šedesáti. Mně to teda v tomto případě přijde líný, podtočený, je to i slyšet, že se to motoru moc nelíbí, jinak o něm totiž není skoro slyšet. Ve městě těch 50 po rovině jedu většinou na čtyřku. Jezdím podle pocitu, ne podle displeje. To samí v práci na FII 1.2 TSI. Tam se ty šipky taky můžou ublikat. A nemáš tam gumový koberečky? Já jsem tam dal gumovou origo rohož do kufru a ty čtyři koberečky do interiéru a to je docela síla, ten smrádek z nich.
Červen 1, 201114 r A někdy se mi ještě stává, že při akceleraci od 2000 ot/min to s autem škube. Se zaplou klimou je to cítit více. Presne toto sa mi dialo asi pred tyzdnom, teraz to uz (zatial) samo prestalo. A trvalo to len asi prvych 100-150 m jazdy.Neviem, ci to nejako suvisi s teplotou alebo vlhkostou vzduchu - vacsinou to bolo rano za tepleho pocasia... Pánové, podařilo se to nějak vyřešit? Našel jsem něco v článku o Superbu, píše se tam že: "Občasné kolísání tahu motorů 1.4 a 1.8 TSI je projevem automatické kalibrace emisí". A dále: "Poškubávání motorů TSI v tahu, což je projevem automatizovaných emisních testů, jimiž se řídící jednotka snaží o co nejlepší účinnost katalizátoru".
Červen 2, 201114 r Mne to robilo tiez, ale najviac ked som tankoval na JETe. Teraz mam natakovany Shell fuelsafe a este som to nepozoroval
Červen 2, 201114 r tomu fuel save neverim...Uspora 2% moze byt kludne aj chybaa merania v laboratoriu
Červen 2, 201114 r to Pawouk- já toho radílka moc neberu (právě proto se ptám lepších) páč to fakt někdy zní hrozně. Ale co tací, co se striktně řídí návodem? Gumokoberečky tam mám-nevím jestli z výroby nebo je to "dárek" od leasingovky.....a víš že to je možné, že to fakt smrdí ty koberce? Schválně je zkusím vyndat, nebo alespoň z diagnostických důvodů očuchat
Červen 3, 201114 r tomu fuel save neverim...Uspora 2% moze byt kludne aj chybaa merania v laboratoriu Skor to bude blbym benzinom na JETe
Červen 22, 201114 r Ma uz niekto skusenosti s LPG prestavbou O2 s 1,4 TSI? Teraz, ked je horuco cez den, a chladno + vlhko v noci, tak sa vratilo to cukanie prvych 100 m Aspon ja to pripisujem tomu pocasiu - asi ta elektronicka regulacia motora nema uplne doladene vsetky mapy...Su nejake moznosti upgradu programu v riadiacej jednotke? Upraveno Červen 22, 201114 r od Cjoctavian
Červen 22, 201114 r Přesně to samé chování v posledních týdnech, zkoušel jsem i jiný benzin a vysledek naprosto žádný První desítky metrů jsou fakt hrůza.
Červen 22, 201114 r mně to teda nedělá nic. benzín omv z pumpy nad Globusem (není omv ale benzín mají odtamtud). A jsem spokojen.
Červen 23, 201114 r Já žádné cukání neregistruji. Ale od novotí jezdím jen na 98 OC benzín, tak možná je to tím. Upgrade SW v ŘJ už jsem dělal. Neměl jsem žádný problém, jen tak ze zvědavosti. Dělá se to přes diagnostiku, která je on line připojená do škodovky. Celé to trvalo asi 20 minut. Nějaké změny jsem nezpozoroval. Upraveno Červen 23, 201114 r od pava
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.