Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

tiez mam v plane spravit nieco podobne, ale +30kg je strasne vela. Dynamat Extreme je o dost lahsi alebo je na tom rovnako?

Připojuji se k dotazu. Existuje nějaké porovnání různých materiálů? Váha, vlastnosti, atd... jde jen o porovnání vlastností, to snad není tajné knof-hof ;)

-_-

post-2173-1221648974_thumb.jpg

Upraveno od rtg61

nasiel som na nete

DYNAMAT EXTREME:

Thickness:

0.067" (1.7mm)

Mass:

0.45lb./ft2 (2.20kg/m2)

Acoustic Loss Factor @ Temperature (Using ASTM method E756@ 200 Hz):

0.081 @ +14F (-10C)

0.240 @ +32F (+0C)

0.257 @ +50F (+10C)

0.417 @ +68F (+20C)

0.259 @ +86F (+30C)

0.194 @ +104F (+40C)

0.140 @ +122F (+50C)

0.094 @ +140F (+60C)

Temperature Range (Optimal performance):

14°F to+140°F (-10°C to +60°C)

Temperature Range (Resistance):

-65°F to +300°F (-54°C to +149°C )

takze je jednoznacne o doost lahsi

-_-

bude super, ked nam napises ze ktora skratka je co

a, b rozmery, S plocha desky, m hmotnost... Fyzika :))

Je pravda že Dynamat je lehčí, ale když se podíváš na cenu co stojí tak bych tu váhu zase tak neřešil :)

uz teraz ako si to chodil do excelu a ma to nejaku formu, je mi to jasne

Je pravda že Dynamat je lehčí, ale když se podíváš na cenu co stojí tak bych tu váhu zase tak neřešil :)

nalozim tam 30kil a potom kupim karbonovu kapotu za 20 aby som to niekde ustril lol

je to kompromis, das sice 30kg navic ale zvukovy zazitek to jiste vyvazi..... :) tu vahu resis kvuli spotrebe asi co :)

No koli spotrebe neviem, neviem... Auto ma 1200kg a tych 30kg tam moc nespravi. :kuk:

Upraveno od olisoft

je to kompromis, das sice 30kg navic ale zvukovy zazitek to jiste vyvazi..... :) tu vahu resis kvuli spotrebe asi co :)

na TDi-cku? ... prosim ta :D

No koli spotrebe neviem, neviem... Auto ma 1200kg a tych 30kg tam moc nespravi. :kuk:

aj pri tych 120kw citim ci som sam v aute alebo vlacim so sebou 100kiloveho kamosa,

radsej priplatim na dynamat a bude to len +10kg...

Upraveno od mcsolle

fuuha, tak to mas dobre vyvinute zmysly... :p

Ale 100kg vozit na sedacke v aute, to je skor zahul na sedacku ako pre auto. lol

ja mám 118kg a sedačka zatiaľ drží lol .

Já se do toho taky pustil. Zatim jen přední dveře a výsledek je rozhodně znát :) Spotřeboval sem na oboje dveře 2m2 vibraflexu 25. Nic sem nedemontoval, akorát tapec a ten molitan nebo co to bylo pod nim. Práce mi trvala tak 5-5 až 6 hodin na dveře. Nejhorší je všechno důkladně odmastit a pak už to jde skoro samo... A zavzpomínal sem si na dětství, pracuje se s tim jak s modelýnou, super matroš :palec2:

fotky:

post-17308-1221687349_thumb.jpg

post-17308-1221687383_thumb.jpg

Taky jsem nedávno vytlumil a nestačil jsem se divit jak to hraje a to ticho z venku !!!! :palec2:

post-2951-1221766415_thumb.jpg

post-2951-1221766423_thumb.jpg

Já se do toho taky pustil. Zatim jen přední dveře a výsledek je rozhodně znát :) Spotřeboval sem na oboje dveře 2m2 vibraflexu 25. Nic sem nedemontoval, akorát tapec a ten molitan nebo co to bylo pod nim. Práce mi trvala tak 5-5 až 6 hodin na dveře. Nejhorší je všechno důkladně odmastit a pak už to jde skoro samo... A zavzpomínal sem si na dětství, pracuje se s tim jak s modelýnou, super matroš :palec2:

takze to ide aj bez demontaze stahovacky? este som ju nedemontoval a bojim sa aby som to poskladal tak ako to ma byt. vibraflex a repro uz je doma este cakam na MDF podlozky a trosku krajsie pocasie lebo momentalne je u nas zima jak v ruskom filme

Jde to i bez demontáže. Taky sem nechtěl zbytečně nic rozebírat, jde to i bez toho. Počítej ale s trochu orvanýma rukama :)

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

Podkládali jste ty otvory něčím? Nebo jste to nechali volné? Takhle pěkně polepené kabely, nechtěl bych v těch dveřích opravovat elektriku... ale to jen tak na okraj.

Mimochodem - tlumíte nebo stavíte ozvučnici? :)

Ty díry sem přelepil nějakou pevnější páskou, aby to bylo trošku zpevněné... Chce to si s tím trošku pohrát, to pak vidíš jakej kabýlek kde vede, kde je jakej záhyb i šroubek :palec2: S použitím horkovzdušné pistole nebo fénu je to fakt jak modelýna... Akorát sem to debil udělal před foliema, takže mě to čeká znova, páč nějak budu muset vyndat okna :doh Když už sem u toho, nesundával to někdo někdy? Drží to na tom fakt solidně

Obojí :)

Upraveno od olisoft
citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE

niekto tu na fore pisal ze sa okna nemusia vyberat ked sa davaju folie ze to ide aj na aute

niekto tu na fore pisal ze sa okna nemusia vyberat ked sa davaju folie ze to ide aj na aute

Taky sem to někde četl, ale podle mě se to týká jen zadního okna, myslim, že boční se vyndávají, ale nevim to 100%...

Taky sem to někde četl, ale podle mě se to týká jen zadního okna, myslim, že boční se vyndávají, ale nevim to 100%...

V poho se delaji folie bez vyndavani oken, pekne v klidu sikula to zvladne za 2 az az 2,5 hodky polepit auto formatu octavia combi.

V poho se delaji folie bez vyndavani oken, pekne v klidu sikula to zvladne za 2 az az 2,5 hodky polepit auto formatu octavia combi.

Jo? tak to by bylo super, tak to budu takovýho hledat :palec2:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.