Přejít na obsah

Ventilátor topení a klimatizace


rfilip

Doporučené příspěvky

Zajímalo by mě, jestli se nestává více majitelům FII, že jim za jízdy na nerovnostech drnčí ventilátor. Už jsem to jednou reklamoval, vyměnili ventilátor, chvilku byl klid, a teď je to zpátky. Nejhorší je to, když je auto na sluníčku. Když je ventilátor vypnutý, tak nic, ale když se zapne tak při přejezdu nerovností drnčí. Kolega už má vyměněn podruhé a drnčí znova. Že by nějaká infekce??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužiaľ nie je to infekcia, ale je to jedna z detských chorôb FII. Niekedy od jesene 2007 už montujú do áut modifikované ventilátory, no mám potvrdené z viacerých aj teraz nedávno vyrobených áut, že na väčších nerovnostiach niečo drnčí/duní niekde zo stredu prístrojovky :blink:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

Má to na svědomí osová vůle,když si dáš silnej magnet na takový ten "pupek" kde má uložení osička ventilátoru tak to úplně odstraní to klepání,mám to vyzkoušený u sebe na autě.....ventilátor má osu uložení po směru jízdy....blbě se to tam dává ale on se udrží sám a jakoby se přisaje

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vlezl jsem pod palubku a snažil se někam strčit ten magnet. Dostanu se přes klapu vnitřní cirkulace na volný konec hřídele ventilátoru, ale tam kde je ložisko ne. Podařilo se ti to tam dát na FII nebo na FI??? Na mojí FII se tam nedostanu ani za boha.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nechcem zakladat novu temu a tak to pridam sem,

mne ventilatro v polohe 1 trochu "zavija" na dalsich polohach to nerobi a dokonca ani ked je vypnuti motor

z tychto skutocnosti som usudil ze v polohe 1 a zapnutom motore sa ventilator dostane do otacok ktorych frekvencia je rezonancna voci niecomu (pri vypnutom motore je napatie na akumulatore trochu nizsie, lebo sa nedobija a tym asi klesnu aj otacky a prestane zavijat)

teraz moja otazka, ako je riesenia nastavenie otacok na jednotlive stupne a ci je mozne ich tieto otacky prestavit, hlavne na polohe 1 a tym podla mna docielit ze by to prestalo "zavijat"

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potom ak je to pravda, tak pre kazdeho cloveka s "normalnym" sluchom moze skodovka vyrabat vetrak az od stupna dva a usetrit naklady na vyrobu ako vsade inde, lebo nemyslim si ze mam nejaky extra sluch, ale ak mam vetrak na 1 a zastavim na cervenu a motor ide na volnobeh tak mi to dost vadi ak ide aj radio na hlasitost medzi 4-8

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 1 měsíc později...

Tak to bylo přesně ono jak říkal Artz. Dělá to průduch v kaslíku,včera sem to trochu prozkoumával.

pokud je otvor v kaslíku otevřenej na plno : nepíská to vůbec

pokud ho máte pootevřený : píská pořád

pokud je zavřený : pískne to na začátku tak 1 sek... a pak je klidek

je to tam asi blbě utěsněný to vypadá ( jestli vůbec ;) )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat na ten drnčící ventilátor. Přesněji, jestli drnčí zapnutý nebo i vypnutý a případně na jak velkých dírách se Vám to projevovalo? Když jedu po panelovce nebo kostkách tak myslím,že nevydává pazvuky, ale např. při přejetí kolejí nebo na železničním přejezdu už to bouchá. Tak nevím jestli to mám jít reklamovat nebo nechat být. Díky za odpovědi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...