Publikováno Srpen 22, 200817 r Zdravím všetkých, včera som išiel po dialnici 140km/h otáčky cca 3500. dal som plyn na podlahu a nič. rýchlosť rovnaká a všimol som si že teplomer je tak 0,5 cm nad normálom. Pred dvoma týždňami som buchol prednú časť výfuku pod motorom o obrubník a odvtedy mi to trošku syčalo pod autom ale inak v pohode. Lenže odvčera to syčí tak že cez koncovku výfuku skoro nič nejde. Je to porušené na spoji za katalyzátorom ako sú tie dve svorky. môže to mať súvis s výkonom? po meste to ide v pohode teplomer je tak 1-2mm nad normál. na volnobehu ide motor do otáčok v pohode, aj na nižších prevodových stupňoch.Ďakujem za rady.
Srpen 25, 200817 r Zdravím všetkých, včera som išiel po dialnici 140km/h otáčky cca 3500. dal som plyn na podlahu a nič. rýchlosť rovnaká a všimol som si že teplomer je tak 0,5 cm nad normálom. Pred dvoma týždňami som buchol prednú časť výfuku pod motorom o obrubník a odvtedy mi to trošku syčalo pod autom ale inak v pohode. Lenže odvčera to syčí tak že cez koncovku výfuku skoro nič nejde. Je to porušené na spoji za katalyzátorom ako sú tie dve svorky. môže to mať súvis s výkonom?po meste to ide v pohode teplomer je tak 1-2mm nad normál. na volnobehu ide motor do otáčok v pohode, aj na nižších prevodových stupňoch.Ďakujem za rady. No já nejsem žádnej automechanik, ale nemůže to souviset s chybnou funkcí LAMBDA SONDY (LS) ... která by pak dávala špatné informace řídící jednotce motoru (ECU) ??? Jak píšou např.: - většina dnešních systémů řízení vstřikování paliva se neobejde bez čidla obsahu kyslíku ve výfukových plynech - většina z vás tuto součástku zná jako Lambda-sondu - hlavní činnosti je změřit obsah zůstatkového kyslíku ve výfukových plynech, tuto informaci převést do elektrického signálu, - který je následovně načítán řidicí jednotkou (ECU) motoru - nejdůležitějšími podmínkami správné a bezchybné činnosti LS jsou: 1. Naprostá vzduchotěsnost výfukového traktu od hlavy bloku válců až k LS (no, a ještě takových aspoň 1/4 metru za ní) ... - LS může být instalována před, za, nebo i přímo do katalyzátoru ... (nevím teda, která verze umístění LS se týká Škody Felišky ... ??) Upraveno Srpen 25, 200817 r od feliška
Srpen 27, 200817 r Autor lambda je pred katalyzátorom, ale asi to bude tou tesnosťou. Mám dieru na rúre stredného dielu a prasknutý tlmič na zadnom dieli. tak tam asi dám zadný už nejaký naladenýhttp://forum.skodahome.cz/style_emoticons/default/post-23-1156182784.gif http://forum.skodahome.cz/style_emoticons/...-1156182784.gif
Srpen 29, 200817 r my jsme to měli na felicii 1.3 mpi a nevedeli sme cim to je a pak nam kamarad poradil at koupime novou lambdasondu a bylo po problemu
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.