antonoctan Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 (editace) Prosim o radu: pri naklapeni svetel na OI pomoci motorku,se obcas nebo spise casto zasekavaji,a to oba dva(nekdy staci pri otoceni ovladace poklepat silneji na svetlo a motorek se rozbehne).Jeden z nich jsem rozebral,vycitil a namazal snekovou hridelku WD sprejem.Po namontovani fungoval,ale po tretim naklopeni prestal fungovat.Nevim jestli se zasekava diky opotrebeni hridele nebo je neco s elektronikou(mozna se brzo vypina nadproudova pojistka) Mozna jsem to mel zkusit namazat vazelinou,ale bal jsem se pri mrazu tuhnuti. Mate nekdo podobnou zkusenost??? Mozna se to tady uz resilo,ale budiz mi odpusteno jako zacatecnikovi Editováno: 22. leden 2007, autor: antonoctan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pekrato Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Nedávno jsem je oba měnil. Po rozebrání jsem zjistil, že je v háji tahový trimr - je na něm vydřená ta vodivá vrstva. Dál jsem to neřešil, nový se dá sehnat za 250,- peněz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peterer Vloženo 22. leden 2007 Sdílet Vloženo 22. leden 2007 WD 40 je šunt, nanejvýš ti uvolní zaseklé mechanizmy, zarezlé závity... Ale na namazání? Vždyť rychle vysichá! Měl jsi použít vazelínu, mně se na jemné mechanizmy osvědčila bílá vazelína od Michelinu. Ale v tomto případě může prostě být motorek těsně před smrtí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antonoctan Vloženo 22. leden 2007 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2007 Vazne si nemyslim ze WD je sunt,proste je to jemny oil jako kazdy jiny a me teda vazne nevysycha!!!Mazu s nim jiz radu let,i kdyz je pravda ze castecne odpari ale na snizeni povrchoveho treni to bohate staci. A ta hridel,ponevadz je z plastu,ani tak moc mazat asi nepotrebuje,spise souhlasim s "pekrato" ze je opotrebovany tahovy trimr.Pri rozebrani motorku jsem cistil i ten trimr a vsimnul jsem si ze je na uhliku vyznacena znacna drazka.Zkusim se jeste mrknout na ty trimry,mozna je to prave ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rjulius Vloženo 10. Duben 2007 Sdílet Vloženo 10. Duben 2007 Ahoj, zdravím všechny škodováky. Mám problém a prosbu. nefunguje naklápění světlometů. Kontroloval jsem pojistky. potenciometr ovládání, motorek naklápění. Vše bez zjevných závad. Jde o Škoda 1,9 TDI Combi 5/2002. koupil jsem s měněnými čirými světlomety které byly s největší pravděpodobností měněny po havárce. Díky za reakci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vladan Vloženo 16. Duben 2007 Sdílet Vloženo 16. Duben 2007 Ahoj,zdravím všechny škodováky. Mám problém a prosbu. nefunguje naklápění světlometů. Kontroloval jsem pojistky. potenciometr ovládání, motorek naklápění. Vše bez zjevných závad. Jde o Škoda 1,9 TDI Combi 5/2002. koupil jsem s měněnými čirými světlomety které byly s největší pravděpodobností měněny po havárce. Díky za reakci. Pokud se jedná o obyč. světla tak zkus změřit na konektoru lampy hnědobílý oproti +12V a měl bys naměřit potenciometr. Jinak servo má tři dráty: červený - +12V napájení od světel, hnědý - GND, černý - potenciometr - reaguje na rozdíl mezi GND a +12V. Pokud je vše jak má být, bude vadné servo. Ale že by obě? To by byla fakt náhoda. Tak hodně zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 17. Duben 2007 Sdílet Vloženo 17. Duben 2007 Motorky v čirých světlech odcházejí velmi často - je vydřená odporová dráha. pak se nehejbou vůbec - zkus zatočit poťákem a pobouchat dlaní do světla - jestli se dá do pohybu je to na 100% ten motorek a poťáček v něm. Někdy se už ani tak nerozeběhne. Pohledej tady na foru, je tady o tom vlákno teď nedávno psaný kde jsem psal co jsem o tom zjistil podrobněji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rjulius Vloženo 18. Duben 2007 Sdílet Vloženo 18. Duben 2007 (editace) Motorky v čirých světlech odcházejí velmi často - je vydřená odporová dráha. pak se nehejbou vůbec - zkus zatočit poťákem a pobouchat dlaní do světla - jestli se dá do pohybu je to na 100% ten motorek a poťáček v něm. Někdy se už ani tak nerozeběhne. Pohledej tady na foru, je tady o tom vlákno teď nedávno psaný kde jsem psal co jsem o tom zjistil podrobněji. Díky všem za odpovědi. Taky už jsem našel vlákno o naklápění světlometů. Pak dám vědět, jak jsem dopadl. Editováno: 18. Duben 2007, autor: rjulius Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matomoto Vloženo 19. Duben 2007 Sdílet Vloženo 19. Duben 2007 Motorky v čirých světlech odcházejí velmi často - je vydřená odporová dráha. pak se nehejbou vůbec - zkus zatočit poťákem a pobouchat dlaní do světla - jestli se dá do pohybu je to na 100% ten motorek a poťáček v něm. Někdy se už ani tak nerozeběhne. Pohledej tady na foru, je tady o tom vlákno teď nedávno psaný kde jsem psal co jsem o tom zjistil podrobněji. Mas pravdu, je to tim potenciometrem, ale vetsinou nebyva vydrata odpor. draha, jen nedosedaji kontakty, protoze jsou z vyroby zo spat. mat... - velmi slabe pruzi. Velmi tomu "pomaha" i vetsi dira kolem toho silon. tahla - kdyz nou trochu zakyvas , hybe se i potak na plosaku . Mne pomohlo kontakty napruzit ale predtim jsem udelal z plastu podlozky na ty tahla - vn. otvor presne kolem tahla (je tam potreba vypilovat 2 vystupky) , vnej. aby nepresahoval a nalepit to treba epoxidem. Mam pocit ze je to tak snad bnavrzeno schvalne , aby byl naky biznis i v nahr. dilech ... Od vyroby je totiz otvor vetsi asi o 0,5 mm (mozna vic), takze potacek je neprimerene namahan a kontakty (z blbyho mat.) se brzy unavi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
antonoctan Vloženo 4. Květen 2007 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2007 Mam problem s naklapenim svetel,konkretne je asi v haji tahovy trimr(vydreny) Chtel bych se zeptat jestli jste nekdo nahodou nemenil v jednotce naklapeni svetel tento trimr nebo jestli neznate jeho typove oznaceni. Dik za info. Jen pro doplneni ,menit obe jednotky nehodlam... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 27. Květen 2007 Sdílet Vloženo 27. Květen 2007 Pohledej než se zeptáš - ptal jsem tady o tom mnoho Vyměníš chlapče, vyměníš..... poťák neseženeš a technická tě donutí..... zkoušej to 100% všude.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 15. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2007 Chlapi nemate někdo zkušenost s opravou motorku naklapění světel? Jdu na technickou a myslím že to budou zkoušet, Mněl jsem to rozdělané , šel sice pomaleji než ten druhy ale šel a za par dní když to zkusím tak zase nic. Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal9 Vloženo 15. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2007 Nejde opravit, vydře se tam ten potenciometr. Koupit novej 1400 nebo ojetej mám za 300. Jo a taky záleží typ - předfacelift nebo facelift Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vloženo 15. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2007 No taky zda jsi to dobre po rozdelani zase dobre zaklapl a taky pokud vlozis motorek do svetel musis parabolu do nej nacvaknout Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 15. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 15. Srpen 2007 Prohledej tady psal jsem o tom hodně. Je to vydřený poťák, nic s tim neuděláš, sehnat nejde. až se zastaví pobouchej pěstí do světla - rozběhne se = poťák Ani nové motorky nechodí stejně rychle To si ŽÁDNÁ technická nenechá utéct!!!!!!! Kdyby nekontrolovali nic jinýho, tak sklápění ano! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 16. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2007 Někdo tady pravě psal že měnil ten potenciometr.Nevim nenašel jsem to. je fakt že chodi ten pot.celkem volně. Díky uvidím co s tím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 16. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2007 Tak že nakonec jsem rozebral i motorek.Zavada byla v něm.Uhlíky už jsou skoro cele ubroušene a sběrač na rotoru špinavy. po očištění zatím jede dobře tak uvidím jak dlouho mu to vydrží Pokud byste někdo mněl doma vyhozeny cele to servo s nefunkčím potenciometrem ale funkčním motorkem tak bych mněl zajem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lupino Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 kuva pravě jsem vyhodil z havarky ale mozna jes te vyhrabu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dědek Vloženo 21. Srpen 2007 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2007 To by bylo Když tak napiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
goosy Vloženo 23. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 (editace) Ahoj tak jsem byl na technické a tam mě vyhodili že mi nefunguje naklápění světel na své Oktávce r.v. 2002. 1,6 75kw nejsou to xenonová světla. Normální H4 žárovky Poradí mi někdo prosím kde je chyba? Setkal se s tím někdo? Je to někde v elektronice? Pojistka?(tam si nejsem jistý jestli vůbec tam na to je) Nebo to jsou motorky? Předem děkuji za odpověd Editováno: 23. Srpen 2008, autor: goosy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MartinRS Vloženo 23. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 budou žřejmě vadné motorky.......klasika..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 23. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2008 Ahoj tak jsem byl na technické a tam mě vyhodili že mi nefunguje naklápění světel na své Oktávce r.v. 2002. 1,6 75kw nejsou to xenonová světla. Normální H4 žárovkyPoradí mi někdo prosím kde je chyba? Setkal se s tím někdo? Je to někde v elektronice? Pojistka?(tam si nejsem jistý jestli vůbec tam na to je) Nebo to jsou motorky? Předem děkuji za odpověd 1. - když pootočíš potenciometrem na palubce je slyšet motorky (aspoň jeden)? 2. - pokud ano a světla se nehnou, tak motorek je OK, jen chce vyčistit odporová dráha uvnitř (dost pakárna ale jde to vyčistit) - lepší než dát 3,5k za nový (když se to nepodaří, tak stejně musíš koupit nový, takže nic neriskuješ) 3. - pokud motorky není slyšet, tak buď pojistka, nebo motory KO (změřit napětí na konektorech) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
italik Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 ja už je mněnil 03 neoriginal 600kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maros Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 (editace) take jsem uz menil oba dva. tady mas inzerat a super ceny http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=38526&st=0 tady nejaky navod. http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=44139 Editováno: 26. Srpen 2008, autor: maros Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vilis1 Vloženo 26. Srpen 2008 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2008 Ahoj tak jsem byl na technické a tam mě vyhodili že mi nefunguje naklápění světel na své Oktávce r.v. 2002. 1,6 75kw nejsou to xenonová světla. Normální H4 žárovkyPoradí mi někdo prosím kde je chyba? Setkal se s tím někdo? Je to někde v elektronice? Pojistka?(tam si nejsem jistý jestli vůbec tam na to je) Nebo to jsou motorky? Předem děkuji za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.