Přejít na obsah

Hromadný chip tuning 1,2 12V


dcdodo

Doporučené příspěvky

zdravím,s tím přidáním paliva,nevím jak kdo,ale já jezdím s HTP po Praze na zimákách za 5.9. Ale jestli chceš jistotu,tak jedině na brzdu,ale pak to nebude za 3 000,ale podstatě za víc a výkonově to zas tak velký rozdíl nebude.Ale každého věc.A Cimbu ti to vrátí zpátky,když ti nebude čip vyhovovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nechápu co tady furt plantáte že když to dělají déle, tak je to lepší :kol-44: Já taky dovedu svou práci udělat když se mi chce tak za hodinu a když se mi nechce, tak se v tom budu šťourat celý den a za větší peníze a podle vás je to lepší bo to trvá déle a je to dražší :kol-47:

Každého vec jakou cestu si zvolí a navíc proč to ten tvůj kolega nereklamoval? Pokud vím tak cimbu dává záruční list s garancí kde je uvedeno na kolik je to chiple.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom to všecko je - Janda dává nějakej "zprůměrovanej" soft, kterej "BY MĚL VYHOVOVAT" cca 90% všech aut s daným typem motoru. Jenže - z těch, co se rozhodnou k němu jet na čip, je podle mého soukromého názoru víc těch, kteří mají už s motorem nějaký problém, než statisticky v celé "populaci" těchto aut na našich silnicích - a protože ten problém vede k nižšímu výkonu, chtějí to odstranit čipnutím.

Příklad - kadeřnice může klidně říkat, že 95% jejích zákaznic si žádá obarvení vlasů proto, že chtějí zakrýt šediny. Jenže jednak v celé populaci není 95% šedivějících ženských (tolik k vyjádření toho podílu motorů bez problémů, které také bez dalších potíží vezmou "průměrový" soft a těch, které by si zasloužily individuálnější přístup) a druhak když dotyčná kadeřnice bude všem svým zákaznicím na hlavy patlat jednu a tu samou barvu, kolikpak z nich se brzo nasere a už k ní nepůjde? A to nemluvím o případech, kdy dotyčná kadeřnice "obarvením" zdánlivě vyřeší jiný problém, například padání nebo lámavost vlasů - na které patří jiné metody úprav a které se tím obarvením dokonce ještě výrazněji projeví - tam bude hromobití hned ...

Prostě Janda spoléhá na statistiku a průměrné dlouhodobě získané hodnoty, zatímco jiní MĚŘí a INDIVIDUALIZUJí podle konkrétního kusu motoru. Co je pro koho resp. pro čí motor lepší je na posouzení každého adepta čipování.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A co by reklamoval když měl hromadný chip bez papírů.Hmm? A pokud jsi četl ,100 názorů a každý jinej i já psal, kdo se v tom má vyznat.Janda uznává pouze jedinou stolice(tu na Jarově) i to je důvod proč já osobně k němu nemusím,.Ostatní firmy mají dle něho šmejd..Sám stolici nemá a tak hřeší na to, že si to lidi nenechají ověřit.Takhle jako on bych si chtěl vydělávat taky.A když to nádou nebude dobrý tak peníze vrátím.Tak mi dovol že si napíšu názor jaký mám.Ju a ještě jsem tu nevyděl pořádnej graf po jeho chipu.!!!

Jak jsem psal, je v mém tématu a já byl na hromadném chipu a všichni dostali zá¨ručák, takže kdoví u koho ten tvůj kolega byl.

O tom to všecko je - Janda dává nějakej "zprůměrovanej" soft, kterej "BY MĚL VYHOVOVAT" cca 90% všech aut s daným typem motoru. Jenže - z těch, co se rozhodnou k němu jet na čip, je podle mého soukromého názoru víc těch, kteří mají už s motorem nějaký problém, než statisticky v celé "populaci" těchto aut na našich silnicích - a protože ten problém vede k nižšímu výkonu, chtějí to odstranit čipnutím.

Příklad - kadeřnice může klidně říkat, že 95% jejích zákaznic si žádá obarvení vlasů proto, že chtějí zakrýt šediny. Jenže jednak v celé populaci není 95% šedivějících ženských (tolik k vyjádření toho podílu motorů bez problémů, které také bez dalších potíží vezmou "průměrový" soft a těch, které by si zasloužily individuálnější přístup) a druhak když dotyčná kadeřnice bude všem svým zákaznicím na hlavy patlat jednu a tu samou barvu, kolikpak z nich se brzo nasere a už k ní nepůjde? A to nemluvím o případech, kdy dotyčná kadeřnice "obarvením" zdánlivě vyřeší jiný problém, například padání nebo lámavost vlasů - na které patří jiné metody úprav a které se tím obarvením dokonce ještě výrazněji projeví - tam bude hromobití hned ...

Prostě Janda spoléhá na statistiku a průměrné dlouhodobě získané hodnoty, zatímco jiní MĚŘí a INDIVIDUALIZUJí podle konkrétního kusu motoru. Co je pro koho resp. pro čí motor lepší je na posouzení každého adepta čipování.

Bože to jsou ko..tiny :kol-44:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jistě. Je to přesně jak říká Boby77. Janda vyhodnotil, že motoru s obvyklým provozním opotřebením stačí přemapovat vstřiky na mírně vyšší dávkování (což je v 95% případů pravda), aby auto dostalo živější reakci na plyn a spoustě uživatelů to tak stačí. Už jen proto, že to auto (pokud bylo před úpravou softu v pořádku mechanicky) skutečně dostane vyšší krouťák a výkon = není tolik utažený jako z fabriky, kde je nastaveno jen nejmenší možný minimum = ústupek ekodebilům.

Jenže docela tvrdě tenhle přístup narazí v případě, že to čipovaný auto není úplně ve 100%ním pořádku a majitel to neví - protože jako uživatel to nemá jak zjistit. Prostě si myslí, že to je běžná vlastnost (nejčastější je to u haťapek) motorizace a že se toho čipem zbaví. Bohužel - protože nemá udělanou pořádnou diagnostiku, nikdo neví o tom CO je v motoru špatně - a protože se POUZE přidá dávka, majitel si myslí, že by auto mělo jet líp. Ono to začne víc žrát, protože majitel si říká "kurva, je to čiplý, tak to musí jet!" a šlape autu na krk, jenže OUHA - vono to nejede. Kdyby byla k dispozici analýza motoru = změření na brzdě, na případnou závadu by se přišlo dřív a buď by se opravila a čipovalo by se až potom, nebo by se čipovalo JINAK - INDIVIDUÁLNĚ.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

lidičky,to je pořád dokola....v podstatě vše důležité je tady na foru již napsáno,tady opravdu záleží na každém jak se svobodně rozhodne kde čipovat.Na mě to dělá dojem,že někteří lidé chtějí čipovat,ale nedokážou se rozhodnout sami a pořád chtějí aby jim to někdo odsouhlasil.Aby v případě neúspěchu to měli na koho svést.A jestli se neumí rozhodnout,tak ať se domluví s někým čiplým na svezení.Protože podle mě ten rozdíl je znatelný i bez brzdy.

Protože já to s pc tolik neumím,nenašel by se někdo,kdo by byl schopen tu vytvořit nějakou hlasovací tabulku,kdo je spokojen s čipem a kdo ne?Klidně i jmenovitě,aby nějaký zoufalec furt neklikal :-))).

Jinak taky přemýšlím,že si možná pod stromeček nadělím měření na brzdě,celkem mě to zajímá,kdyby nás bylo víc,možná by se uhrála sleva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou i tací, věřil bys tomu? A nejsou to strejčkové tetiček ze 4. kolena, ale přímo i lidi tady na fóru...

Ok, tak mi napiš jména těch co to reklamovali a neuspěli, anebo tu jsou tací borci z HTP co dají za garden chip 3 litry a zjistí že je to na prd tak si to jdou chipnout jinde. A neříkej že nedává záručák, protože to by si chip nechal udělat bez záruky jen mamlas. Co když se mu něco posere v motoru anebo v jednotce a co potom? U nás jak chipoval, tak bylo nahlášeno méně lidí než nakonec přijelo a chybli mu záručáky, tak je potom poslal poštou a to vím na 100% že těm lidem dorazili.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ten, co ho nalinkoval Boby Ti nestačí? Jinak je to Roman - Foromen z Roomsterclubu, kterej už mezitím Roomíka prodal - ale nechával si ho NÁSLEDNĚ změřit v PowerTECu a místo aby riskoval nový přehrávání softu u Jandy, nechal si ho přečipovat přímo u nich - pak to teprve mělo to, co si od čipu sliboval. Takže ne že jsou všichni spokojení, protože neplatí "když nepomůže, aspoň neublíží" - tomuhle ublížilo, protože jsem se o tom přímo s Romanem bavil a první změření "po Jandovi" dávalo jen něco přes 90Nm krouťáku - na haťapici 47kW je to míň než tovární nastavení. Jednoduše není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem - a to bude platit beze zbytku do skonání věků. Janda riskuje svýma průměrnýma hodnotama přesně tenhle druh neúspěchu - že narazí na netypickou konfiguraci nebo netypickej stav motoru a bude s tím mít popotahovačky. Stejně riskujou jeho zákazníci, když si nechávají "nalejt data" do ŘJ naslepo - při změření PŘED a PO by měli jistotu, do jakýho motoru dávají čip a co to s ním udělalo. Takhle mají jen dojem za 3000 českých.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tys je tak chytrý, až je tě pro toto fórum škoda, nechceš si koupit auto jiné značky a jít rozdávat své moudrosti tam?

Kdysi jsme na toto fórum chodil rád i několikrát děnně, ale kvůli takovým chytrolínům už mě to nebaví a přešel jsem radši jinam. Takže si klidně piš tady ty svoje nesmysly. :kol-46:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda že se k tomu taky nevyjádří p.Janda. Zajímalo by mě co bys jemu tvrdli, možná aby vrátil živnosťák, bo neumí chipovat.

Není nic jednodužšího než pomlouvat někoho kdo tu není a ani dotyčný pomlouvač nemá s ním ŽÁDNÉ zkušenosti.

A tímtu tu končím a tebe si přesouvám do ignorovaných členů, neboť ty tvoje nesmysly u mně nebaví číst.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Woody, připomínáš mi jistého středoškolského učitele z Rožnova pod Radhoštěm, který taky překrucuje tvrzení jiných podle toho, jak se jemu zrovna právě hodí. Přezdívá se mu ing.Fčelař. Nikde jsem nenapsal, že Janda neumí čipovat, ale že čipuje metodou, která nemusí vždycky na 100% vyjít - z výše uvedených důvodů. Prostě mne život naučil, že co není ZMĚŘENO, s tím je jakákoliv úpravárenská činnost věštbou z křišťálový koule - tu mimochodem vlastním a občas používám taky - ale vždycky když ji použiju, zdůrazňuju dotyčnýmu, že moje tvrzení JE BEZ ZÁRUKY. Janda je asi potomek Merlina, když na svoje koulokřišťálový výkony dává záruku - já bych se ji na jeho místě za stejných podmínek nabízet neodvážil. Právě z výše uvedených důvodů. Necítil bych se dost pevně v kramflekách. Fyzika a mechanika jsou naštěstí neojebatelný, takže si nemusím dělat výčitky. Ze stejnýho důvodu nehodlám ani nikoho přesouvat do ignore listu.

Ale Ty si posluž, pokud máš tu potřebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...