Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Bohuzel jsem delal i nekolik O1 kde byla start.davka na max, vymena vseho mozneho a nepomohlo(nevymenily jen cerpadlo)..Dokonce posilaj auta Heller Ostrava.. Protoze doporucit zakaznikovy at si koupi nove auto.hmmmm

SuperVag jen motorizace s jednotkou MS a EDC15

Vloženo

moje poznatky:

známej měl taky problém , ve VW servisu flaschnuli a je po problému

ad počet flaschů: známej dovezl OII RS z D někdo provedl flasch mimo VW servis a neuznali mu reklamaci na motor kvůli zásahu do ECU.

Vloženo

Tak to tady pročítám a fakt nevím, jaký si z toho udělat závěr s těmi teplými starty.

Píše se tu, že flash vyjde na cca 3000 a startér přibližně taky tak.

Cosby psal, že je to bylo po výměně několika desítek startérů OK.

Tak jak to je? Pokud tím flashem vlatně oddaluji výměnu startéru, není lepší dát ten startér???

Nebo to může být něčím jiným?

Mám OI 81kW a poslední týdny se zhoršily starty za tepla. Za studena hned (měnil jsem zrovna žhaviče).

Zkusím ještě vypustit (odkalit) palivový filtr a zkontolovat, jestli není vedení nafty zavzdušněné.

Jak pomocí VAGu zvednu na OI tu startovací dávku? (za pokus to snad stojí...)

Vloženo

Vyměn startér. Měl jsem to na obou OIčkách. Zvýšil jsem startovací dávku a moc to nepomohlo. Tak jsem tam dal novej starter od valea a startujou jako novy:)) Určitě 95 procent lidí to řeší steně. :palec2:

Jinak startovací dávka:

post-3930-1229410325_thumb.jpg

Vloženo

starter vymenit muzes,ale mas jistotu ze to pomuze na porad a nebudes ho muset vymenit za chvilku znova?Me rikali v servise,ze mam vymenit baterku a ze to pomuze...pomohlo,ale jen na chvilku cca 5000km...rozhodnuti je na kazdem co je vyhodnejsi

Vloženo (editace)

A take ani nemusi pomoct.. Mel jsme tady O1 a ta tocila snad 20sekund.. Nemusel ani menit starter a vyresil to SW.. Otazka je kolik stoji new origo starter oficialne na O2,ne naka corka a jak dlouho bude v takove kondici aby drzel vyssi otacky pro dobrej start.. ????

Editováno: , autor: TDIfun
Vloženo
A take ani nemusi pomoct.. Mel jsme tady O1 a ta tocila snad 20sekund.. Nemusel ani menit starter a vyresil to SW.. Otazka je kolik stoji new origo starter oficialne na O2,ne naka corka a jak dlouho bude v takove kondici aby drzel vyssi otacky pro dobrej start.. ????

Dle mého názoru, pokud startér točí ve standardních otáčkách a motor nastartuje "v uvozovkách" na první otočení za studena, poté za tepla motor točí ve stejných otáčkách jako za studena, ale déle trvá než motor nastartuje, tak chyba asi nebude ve startéru.

Přikláněl bych se spíše k nějakému čidlu, které špatně vyhodnotí data, které se poté zasílají dál do jednotky (čerpadla, střiků apd.). Potom možná doladit SW, ale to se mi moc nezdá, spíš mi to přijde vyhazování peněz, i když ...., pokud to pomohlo někomu, tak to bude asi pravda. Pokud samozřejmě přispívající osoby vycházejí ze svých konkrétních situací a nikoli od tzv. "jedna paní povídala".

Přeji hezký večer

Vloženo

Dle mého názoru, pokud startér točí ve standardních otáčkách a motor nastartuje "v uvozovkách" na první otočení za studena, poté za tepla motor točí ve stejných otáčkách jako za studena, ale déle trvá než motor nastartuje, tak chyba asi nebude ve startéru.

To je ale tvůj názor. Zkušenosti , které většina z nás má s tím to problémem.

1. Kvalitní akumulátor

2. Starter

Pokud toto nepomůže tak potom teprve jiné řešení. Třeba to co tu nabízí TDI Fun

Musíš si pročíst i starší temata . Tento problém se tu omílá pořád dokola. Vždycky někdo zpochybňuje a skutečnost je téměř vždy starter

Vloženo

Kdyz je v haji,tak ji pocitat nemuzes,ale ja mel baterku docela dobrou a urcite by jeste dva roky vydrzela...auto tocilo dobre za studena i za tepla a to dlouho,ale za tepla tocilo dele nez to chytlo a kdyz jsem dal novou,tak vse OK ale jen kratko cca 3mesice a opet byl stejny problem

Vloženo

odpojte cidlo teploty a tim simulujte studeny start,pokud chytne teplej ok je zbytecne menit starter...proste nema naftu a dobrej tlak... pomuze uprava v sw... pokud tohle funguje, muzu 100% zarucit ze to opravim...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Kdyz ho odpojis tak nasimulujes studenej start. Problem neni v cidle ale pokud ho odpojis a chytne dobre, mam reseni.Jak to ma vyreseno Davidek.C a presne tohle delame jako test ze onen problem opravdu neni nejaka zavada na motoru. odpoj cidlo a zkus, kdyz teplej chytne dobre proc menit start atd... cidlo vymenit nepomuze.

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ja som bol dnes v servise pretože mám problém s teplým štartom. Na diagnostike neukázalo žiadnu závadu a mechanik mi povedal, že by to mohol byť štartér. To mohol by byť by ma po návrhu kúpy repasu u nich v servise má stáť vyše 400 euro + robota a to už začína byť dobrá sranda na to, že to štartér nemusí byť.

  • o 3 týdny později...
Vloženo (editace)

Supervag provedl aktualizaci svého programu a má k dispozici v komfortních funkcích zvednutí startovací dávky pro EDC 16.Takže si najděte někoho ,kdo ho má a navštivte ho....nebo mně...

Editováno: , autor: DIAGNOSTIK
Vloženo

Nic moc, po tolika mesicich co to delam ja a to jsi tvrdil pred pul rokem ze to supervag umi. A jen reknu tolik, ze ne vzdy zvednuti davky pomuze. Diagnostika je limitovana max hodnotou a ja si nastavim co chci a jak chci. Take jsem opravoval dost O1 kde byla davka zvedla naplno a pomohlo to jen minimalne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...