sato1 Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 Ahojte, skusal uz niekto vymenit lavy ovladac teploty za ten pravy? u O2 Climatronic, dvojzonova klima. lebo ked lavym nastavujem teplotu, tak mi ten bezec nastavenia teploty preskakuje a hadze napr. z 19stup na 22st., alebo namiesto smerom nahor ide teplota nadol a taketo same somariny. Proste ten otocny ovladac je uz vybehany a chcel by som ho vymenit za ten z pravej strany. Da sa to vobec? skusal to uz niekto? dikes za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LiveBomb Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 A neni snazsi sehat celej ten panel (strasi) nez to bastlit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sato1 Vloženo 4. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2014 zbytocne vydavky, ak sa to da svojpomocne urobit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THe_KbK Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 zdravim pani prerabal som frajerke 2octaviu na facelift dal som tam novy climatronik ale klima ide len chvilu potom sa vypne co s tym?dik moc za radu rok auta je 2005 Vypadá to že ti naroste tlak v okruhu. Někde je něco přicpaného. Čidlo ti vyhodnotí vysokej tlak a odpojí kompresor. Chce to na budíky a zkontrolovat co je ucpaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Chtel bych se zeptat, zda se nekdo nesetkal s timto problemem. Mam O2, 1.9Tdi, r.v. 2009, facelift, vybava elegance. stalo se mi, ze kdyz jsem na Climatronicu (automaticka klimatizace) nastavil dnes maximalni hodnotu (high) a nechal bezet pri jizde topeni cca 15min behem jizdy a pote jsem snizil teplotu na 24C, zacal foukal studeny vzduch, jako v min. Hodnote. Klimatizace byla vypnuta po celou dobu. Musel jsem dat zpet max. Hodnotu topeni, aby to zacalo topit. Obcas se mi stane, ze mam nastaveno 22C a zacne to topit vic, nez je obvykle. Musim snizit teplotu na 20C a pote, kdyz to vratim na 22C je to v poho. Nevite v cem je problem?? Diagnostika nic neukazuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cobra24 Vloženo 20. Březen 2015 Sdílet Vloženo 20. Březen 2015 (editace) Ahoj panove Nevite čim to je že klimatizace na O2 s climatronicem začne chladit až po ujeti cca 10 km chladivo doplněne tlakovy spinač vymeneny diagnostika nic nepise a kdyz zacne chladit tak je tlak na diag tak nejvice 8,6 bar. Venku 15 stupnu a kdyz ji zapnu na miste na LO tak nic ani vetilatory na chladici nebeži. Prosim o radu děkuji Editováno: 22. Březen 2015, autor: cobra24 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andytwo Vloženo 21. Březen 2015 Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 Zdravim chcem sa spytat ci ma climatronic fungovat tak ze bez zapnutia smerovania vzduchu fuka studeny vzduch zo vsetkych vyduchov bocne stredne zadne a celne okno. Ale pri teplom vzduchu nefuka zo stredovych vyduchov (len ak sa konkretne zapnu smerovanie na cloveka) ale to ma fukat vzdy zo vsadial. Dakujem za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 21. Březen 2015 Sdílet Vloženo 21. Březen 2015 Fouka to jak kdy, podle nalady. Vypozoroval jsem, ze teply vzduch fouka na nohy a skla (takze vlastne vsude krome stredovych vydechu). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andytwo Vloženo 22. Březen 2015 Sdílet Vloženo 22. Březen 2015 Lucascze dik za odpoved takze to tak ma asi byt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Razy1993 Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 Ahoj mám takový malý problém. Když nastartuju a nechám je na volno běžné otáčky a to ještě za studena tj. 850 a hned jak pustím topení tak se zvedne na 1000. Ale hned jak se zahřeje motor tak už otáčky klesnou do normálu. Tak nevím čím to je? Potřeboval bych poradit. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 23. Březen 2015 Sdílet Vloženo 23. Březen 2015 A je to problém? Osobně bych viděl problém kdyby to auto nedělalo Pustíš topení u studenýho auta a na to je potřeba energie která se musí vyrobit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Razy1993 Vloženo 2. Duben 2015 Sdílet Vloženo 2. Duben 2015 Tak jo ikdyž to není závada tak je to dobré. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.sv Vloženo 10. Duben 2015 Sdílet Vloženo 10. Duben 2015 Zdravim, nevite, co muze zpusobovat nasledujici jev. Mam Octavii 2 (facelift), r.v. 5/2009 a Odesel mi nejspis panel Climatronicu (automaticka klima s vyhrevem sedacek), kdy se jednalo o prvni modely, ktere nemely na panelu A - cidlo na znecisteny vzduch. Duvod proc jsem ho menil byl ten, ze pri nastavene teplote 22C topil na vyssi teplotu (cca 25-26C) - zjisteno z cidel na pc a pri snizeni teploty to fungovalo jakz takz. Chyba panelu diagnostika neukazovala. Nasledne jsem panel zamenil za posledni typ, ktery ma i cidlo na znecisteny vzduch. Tento panel je nakodovany, ale jeste jsem nenatahl cidlo a nezapojil ho k panelu. Panel funguje tak, ze tentokrat netopi a to v rozsahu 18-24C, coz by mel min. V rozsahu 22-high C. KDE MUZE BYT CHYBA?? Muze to zpusobit teplotni cidlo motoru?? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 15. Duben 2015 Sdílet Vloženo 15. Duben 2015 hosi menil sem panel predface climatronicu protoze muj puvodni byl podreny,musi se neco upravoval pred diagnostiku nebo ne?muj je 6.2008 a daval sem 5.2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 17. Duben 2015 Sdílet Vloženo 17. Duben 2015 (editace) Ahoj, zlobí mi climatronic (octavia II 2006), pravá strana se po vyhřátí na požadovanou teplotu opět ochladí + nefunguje klima, chvíli to chladí chvíli hřeje jak se tomu chce. Diagnostika mi ukázala 3 závady: 2CC (servo obtok vzduchu) V113 712 (servo klapka nohy P) V109 4F8 (servo centrální klapka) V70 Jde slyšet lupání ze serv, jako by přeskakovaly zuby. Až ne jedno servo jsou ostatní skovaná pod palubkou. Chci ci objednat náhradní serva abych nemusel auto rozdělávat dvakrát. Jde někde spolehlivě zjistit čísla těchto serv? Na škoda dílech jsem ověřil pouze jedno. V113=1K0 907 511 D. Zbytek je neznámý, nerad bych koupil něco, co tam pak nebude pasovat. Na první pohled se zdá být rozdíl pouze v táhlech při stejném typu samotného serva. Může mi to prosím někto potvrdit či vyvrátit? Nejlepší řešení by bylo sehnat tři stejná a přehodit pouze ty táhla ale nemám s tím zkušenost. Díky Honza Editováno: 17. Duben 2015, autor: jan.lukac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 hosi menil sem panel predface climatronicu protoze muj puvodni byl podreny,musi se neco upravoval pred diagnostiku nebo ne?muj je 6.2008 a daval sem 5.2007 tak me to pise chybu klapky v113,jak se da udelat zakladni nastaveni climatronicu?pred vymenou bylo vse ok,diky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 20. Duben 2015 Sdílet Vloženo 20. Duben 2015 Zakladni nastaveni jde udelat 2 zpusoby. Bud soucasne stisknes ECON a foukani na hlavu, nebo to aktivujes pres diagnostiku (neco jako HVAC -> Basic Settings -> Reset). To pres diagnostiku asi nastavuje vic veci (kdysi mi to po aktivaci nastaveni pres diagnostiku vyhazovalo chybu, ale pri dvouhmatu ne). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 21. Duben 2015 Sdílet Vloženo 21. Duben 2015 Zdravím, nevíte zda je rozdíl v klimatronicu v OC II 2006 a 2008, potažmo pred FACA a po FACE? Budu kupovat druhý z novějšího na ND. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Zkoušel nekdo ?? https://www.youtube.com/watch?v=T-zmuKq-y60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Jasne, nekde je to tady popsane. Uprava zabere tak 2 minuty a funguje to presne jako na videu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Juju nahodou jsem na to narazil na youtube tak jsem to tu dal.. taky uz mam upraveno jen by me jeste zajimalo co je to spodni tlacitko v prostrednim kolečku golfy tam maji napis DUAL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Octavia tlacitko dual nema... Melo by to byt tlacitko pro nezavisle topeni. Takze tlacitko neupravovat, bude k nicemu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Aha Aha mam totiz v planu predelat kolečka climatroniku z golfa jsou peknejsi ke columbusu tak se radeji ptam co je to dual no co nebude to fungovat nevadi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Jo tak, ty se ptas, co je to dual. Dual je dualni mod ventilace. Pokud je zaply, muze mit ridicova a spolujezdcova strana nastavena ruzne teploty. U Octavie staci zmenit teplotu na strane spolujezdce a tim se dual zapne automaticky. Vypne se po vypnuti climatroniku nebo dlouhym podrzenim clacitka AUTO... Jenze u Golfu to tak neni. Pokud tocis ovladacem teploty na strane spolujezdce, meni se teplota na obou stranach, stejne jako ovladacem teploty na strane ridice. U Golfu musis nejdriv tlacitkem DUAL tento mod aktivovat. No a potom ho zase muzes tlacitkem DUAL vypnout. V Octavii se to takto chovat nikdy nebude... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 22. Duben 2015 Sdílet Vloženo 22. Duben 2015 Aha ok to nevadi diky za vysvetleni .. jde mi jen o vzhled climatroniku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.