foxdivemaster Vloženo 23. Duben 2015 Sdílet Vloženo 23. Duben 2015 Zakladni nastaveni jde udelat 2 zpusoby. Bud soucasne stisknes ECON a foukani na hlavu, nebo to aktivujes pres diagnostiku (neco jako HVAC -> Basic Settings -> Reset). To pres diagnostiku asi nastavuje vic veci (kdysi mi to po aktivaci nastaveni pres diagnostiku vyhazovalo chybu, ale pri dvouhmatu ne). moc diky,stejne nepomohlo ano jedno asi je to shoda nahod a fakt asi odesla,doufam ze vymena bude jednoducha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BMM 8V Vloženo 1. Květen 2015 Sdílet Vloženo 1. Květen 2015 (editace) Nazdar lidi mám problém s climatronic em když jedu klima šlape jakz takz.Když zastavim začne foukat teplo . diagnostika vše ok.tak jsem to hodil do škodovky bylo mi řečeno pane asi kompresor.tlak na vysokém 6bar požadovaný 0-36 ,zastižení kompresoru 2Nm požadavky 0-18Nm. Pri volnoběhu a okolní teplota slunečno a 19C ve vozidle nastaveno 16C.dik za radu. Editováno: 1. Květen 2015, autor: BMM 8V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BMM 8V Vloženo 2. Červen 2015 Sdílet Vloženo 2. Červen 2015 Nevím kam to napsat.tak jsem zase o 11000lehčí dnes probíhá ve škodovce po těžkém boji výměna kompresoru a chladiče. Samozřejmě je a musí mi provezt proplach systému mě jebne. Škoda ze tu co mi ukradli jsem ne zabezpečil proti krádeži. Ta byla ve 100% stavu. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 4. Červen 2015 Sdílet Vloženo 4. Červen 2015 (editace) Ahoj, potřebu poradit. Nechladila mi klima (prý netlakoval kompresor). Nechal jsem ho tedy v servisu vyměnit. Nyní sleduji že opět přestává chladit. Věc které jsem si všimnul je, že barvivo uniká z vypouštěcího šroubku oleje na kompresoru. Jsou dvě přičiny, buď je v systému vysoký tlak a chladivo se dere ven přes pojišotvák což je poblíž onoho šroubku nebo netěsní ten vypouštěcí šroub. To má ale nějaký důvod, je možné, že by systém byl špatně vypláchnut a zanesl se vysoušeš klimatizace? Nevím jak mám postupovat, v servise mi jistě poradí vyměnit chladič a podobné nesmysly. Na kolik je pojišťovák nastaven? Mohu tlak kontrolovat kontinuálně během jízdy přes diagnostické menu climatroniku (běžně pozoruji cca 10-14barů). Jaký je maximální provozní tlak? Také jsem si všimul, že při maximálním výkonu kompresoru vzroste okamžitá spotřeba o cca 0,5L nafty. Je to vpořádku? Díky Editováno: 7. Červen 2015, autor: jan.lukac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dertoas Vloženo 14. Červen 2015 Sdílet Vloženo 14. Červen 2015 Zdravím, mám podobný problém se zavřením všech klapek když je horko a klima na auto. Je to rok 2004 a panel s největší pravděpodobností nikdy měněn nebylm takže by neměl být novější než tam patří. Kde může být problém? odchází panel? nebo pomůže nakodování i v tomto případě? Je někdo z okolí Brna, kdo by mi s tím pomohl? Děkují. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Zdravím, mám takový problém nereaguje mi klimatizace ale vubec když zapnu na panelu AC tak vubec nic se neděje začne foukat vzduch ale není vubec studený a aní se nezvyší otáčky a spotřeba, včera sem nechal znova naplnit a stale nic. Napadá mě jedině špatný klima kompresor nebo čidlo jinak na pojistku sem se dival ta je v pohodě, nevíte někdo co s tím ? PS: v takovém vedru bez klimy je hnus! Budu rád za každou radu! Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Boby91 Vloženo 5. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2015 Mám též problém se zavřením všech klapek při velkým vedru... hledám všemožně na netu nějaké tipy, ale nikde nic. :-( Taky mi přijde, že si to dělá jak chce... naposledy, když jsem vlezl do auta, to ukazovalo něco přes 30°C a chladilo mi to krásně celou cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David46 Vloženo 6. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2015 Tak ja sem včera zkoušel měnit čidlo na klimě a to bohužel nepomohlo takže mam v prdeli klima kompresor, tam je nějaky čep který se přesekne a vyřadí z provozu :/ takže zítra ráno davam do Škodovky jinak bez klimy se nedá jezdit a nejhorší že diagnostika žadnou chybu nehaže a nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Ahoj, potřebu poradit. Nechladila mi klima (prý netlakoval kompresor). Nechal jsem ho tedy v servisu vyměnit. Nyní sleduji že opět přestává chladit. Věc které jsem si všimnul je, že barvivo uniká z vypouštěcího šroubku oleje na kompresoru. Jsou dvě přičiny, buď je v systému vysoký tlak a chladivo se dere ven přes pojišotvák což je poblíž onoho šroubku nebo netěsní ten vypouštěcí šroub. To má ale nějaký důvod, je možné, že by systém byl špatně vypláchnut a zanesl se vysoušeš klimatizace? Nevím jak mám postupovat, v servise mi jistě poradí vyměnit chladič a podobné nesmysly. Na kolik je pojišťovák nastaven? Mohu tlak kontrolovat kontinuálně během jízdy přes diagnostické menu climatroniku (běžně pozoruji cca 10-14barů). Jaký je maximální provozní tlak? Také jsem si všimul, že při maximálním výkonu kompresoru vzroste okamžitá spotřeba o cca 0,5L nafty. Je to vpořádku? Díky Kompresor je opraven takže už neteče a okruh doplňen ale pocitově klima pořád moc nechladí. Někdy se mi stane, že se interiér ani nevychladí. Jakou teplotu máte na výparníku v těchto dnech? (diagnostika dvojstisk tlačítek ECON+ofuk skla, sekce 10.0). Mě to v těchto vedrech pod 16°C neklesne. Odhadoval jsem to na tak na 4-8°C aby to pořádně chladilo. Napadá mě vlhkost v okruhu, jelikož vysoušeč nebylo možné vyměnit a tím pádem zamrzání zevnitř nebo zlob klapky a přimíchává to pořád teplý vzduch. Snímače teploty výdechů ukazují normální provozní hodnoty a větráky se také normálně spouští. Je možné že by byl slabý kompresor? Byl použit NISSENS za cca 6tis nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 (editace) zřejmě mám stejný problém. Mám O II před face a když spustím klimu, tak se mi chová nějak zvláštně a nebo mi to přijde: 1) klima se rozjíždí strašně pomalu, defacto začne foukat studenější vzduch až po ujetí cca 5 km nebo po dostažení teploty 90 stupnů 2) při vyšších teplotách cca 30 stupnů venku, se mi zdá, že klima nevychladí vnitřek auta Byl jsem již v servisu a nechal kontrolovat: 1) diagnostika nic nehlásila 2) kompresor běží, tlak dává menší ale je to prý ještě pořád v mezích funkčnosti 3) chladivo mám plné, vyměněné 4) úniky žádné Takže fakt nevím.... Byl jsem u kámoše, který má taky OCTA II sice o 3 roky mladší, ale tam aby si člověk vzal svetr, když je venku 30 stupnů a pustí to naplno. Editováno: 7. Červenec 2015, autor: Pawouk Necituj předcházející příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 7. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2015 Jakou teplotu máte na výparníku v těchto dnech? (diagnostika dvojstisk tlačítek ECON+ofuk skla, sekce 10.0). Mě to v těchto vedrech pod 16°C neklesne. Odhadoval jsem to na tak na 4-8°C aby to pořádně chladilo. Napadá mě vlhkost v okruhu, jelikož vysoušeč nebylo možné vyměnit a tím pádem zamrzání zevnitř nebo zlob klapky a přimíchává to pořád teplý vzduch. Klapkama to nebude. Klapky jsou az za vyparnikem... Dnes jsem to zkusil. Venku 37,5 °C a auto za cely den poradne vyhrate. Minutu po nastartovani mi to ukazovalo tech 16 °C, asi po trech minutach tam bylo 12 °C a pri popojizdeni k semaforu uz to dal neklesalo. Tlak (sekce 10.1) vysplhal az na 16 baru. Kdyz jsem se konecne dostal za semafor a uz porad jel, tak to behem par minut kleslo az na 5 °C. Nastaveno jsem mel 22,5 °C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) Přesně jak jsem si myslel, kolem 5°C je ta dobrá hodnota, díky za radu. Dokud to chladí alespoň tak, dál to řešit nebudu. Vypadá to na ten chladící okruh nebo slabý kompresor nebo zlobí regulace topení. Přece by mě zajímaly ještě dve věci: 1)v sekci 11.3 Compressor PWM je hodnota která se mění dle mého názoru podle požadovaného výkonu kompresoru. Tato hodnota se má pohybovat 0-200. Mě to nikdy nejde výš jak na 90 a mění se v závislosti podle nastavené teploty chlazení 2)v sekci 10.2 Liguid refigerant temperature (teplota kapaliny chladiva) mám pořád stejnou hodnotu 20°C, což se mi nějak nezdá. Můžeš se na to prosímtě podívat u sebe? Děkuji Editováno: 8. Červenec 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Liguid refigerant temperature mam taky porad 20 °C. Taky se mi to nezda, ale mam to tak a chladi mi to dobre. Dnes rano jsem jel pri 27,5 °C a kdyz jsem se asi po 3 minutach podival na teplotu za vyparnikem, ukazovalo to 3,3 °C, tlak nejakych 10 baru. Na tu sekci 11.3 se ti jeste dnes podivam. Ale ma se ochladit, takze uz to nebude za tropickych teplot... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.lukac Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 (editace) 3°C to je hodně slušné. To jsi o de mě nějakých 9°C, hnus! Těch 20°C to bude jen nějaká referenční hodnota, jelikož chladící okruh měření teploty media asi vůbec nemá. Tak dík Editováno: 8. Červenec 2015, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Necituj předchozí příspěvek - porušuješ tím pravidla fora! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 kluci jak zjišťujete ty teploty na výparníku nebo či co.... dvojstiskem tlačítek econ+ofuk skla ??? Nebo to máte píchnuté na diagnostice ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Tim dvouhmatem... Nastavovacem teploty na strane ridice menis ten hlavni kanal (navol 10) a nastavovacem otacek ventilatoru volis subkanal (nechej 0). A uz vidis teplotu tesne za vyparnikem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 A nějaké další volby a vychytávky či seznam kde bych se na to mohl podívat ? nebo je to někde v návodu ? Jinak dík za radu, vyzkouším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Pokud myslis jine dvouhmaty a podobne veci: drzet AUTO: prepnuti z dualniho rezimu zpet do rezimu stejne teploty drzet AUTO + ECON (nebo AC): prepinani mezi °C a °F ECON (nebo AC) + ofuk hlavy (tela): zakladni nastaveni klapek ECON (nebo AC) + ofuk skla: servisni menu Pokud te zajima popis servisniho menu, tak tady mas pdf... Climatronic - Diagnosticke kody.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 tak jsem to dnes zkusil a mám tyto výsledky: Upozorňuji, že jsem nikam nejel, jen jsem měl asi 15 minut puštěné auto na volnoběh. 1) teplota mi klesla na nějakých 9,3 a zřejmě by dál klesala 2) klimakompresor tlačil nějakých 9,2 bar (to nevím zda je tak správně, možná kdybych jel tak by dával víc. Nevíte někdo ?) Takže asi tak, otázkou je zda nemá klimakompresor tlačit víc. Někde jsem se dočetl, že by měl mít cca 16 - 24 bar, bohužel jsem nezjistil, zda při pohybu auta nebo to musí být i na volnoběh ? Můžete mi někdo říci, kolik máte na volnoběh bar ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Zavisi to na teplote, kterou mas nastavenou a taky na vnejsi teplote. Pokud neni rozdil moc velky, tak neni treba, aby kompresor moc tlacil... Viz moje mereni. Pokud bylo venku 37,5 °C, ukazovalo mi to tlak 16 baru, ale kdyz byla teplota 27,5 °C, tak uz jen 9 baru. Az pojedu z prace, tak jeste nez vyjedu, zkusim dat teplotu na LOW a mrknu na ten tlak a compressor PWM... Bohuzel je venku uz jen nejakych 20 °C, takze se to asi bude chovat jinak nez vcera... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Díky za vysvětlení, už mi je to jasnější. Nicméně pokud sem hodíš nějaké další info, tak budu jenom rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Tak jsem to zkusil. Venku 22 °C a 5 min po nastartovani mi to za vyparnikem namerilo 2,3 °C, tlak kolem 7 baru. Compressor PWM cca 65. Teplota byla na LOW, ale vetrak jen na 2. stupen. V aute byla takova kosa, ze se zacinaly mlzit okna a to zvenku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 a to jsi naměřil na neutrál nebo jsi s autem jel ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 8. Červenec 2015 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2015 Auto se ani nehlo a 99 % casu byly volnobezne otacky (asi 2x jsem na chvilicku slapl na plyn)... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.