Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

No to já udělal, ale nahoře je ten držák uchycen taky 2mi šrouby, na jeden jsem se dostal, na ten nad ním už ne a nejde to odklonit, jde jen vyhnout a šroub je zastrčený tak debilně že nešel ven. Po 2h zkoušení jsem ho vydoloval ven, chytit ho zpátky to bude lahoda.

 

Tou otázkou co dělá mísící klapka jsem nemyslel odpověď že mísí [emoji3], spíš jsem chtěl vědět, jak já v reálu poznám že to nefunguje, protože mi to řekli náhodou v servisu když projížděly diagnostiku a po tom, co jsem koukal na nové servo (3000,- za kus) tak jsem si říkal, jestli má cenu to měnit - mám v háji i pravé servo.

 

EDIT:

Snad seženu ten potenciometr a půjde to opravit...

Vloženo

Jo, je jasný, že i po odklonění držáku gateway (a předchozím sundání gateway z držáku :t) tam moc místa není, na sundání celýho držáku ale asi můžeš zapomenout bez větší demontáže ... 1/4 malá ráčna by si ale měla poradit v tom místě při odkloněným držáku, nevím jestli je tam 6hran nebo něco jinýho.

 

Už to, že sama diagnostika climatronicu poznala díky neudržení polohy serva, že tam je něco KO, říká, že servo nefunguje jak má. Ty to poznáš díky problémovýmu udržení teploty na levé straně auta, prostě bude blbě topit, blbě chladit ...

Zkoušet to poladit základním nastavením toho serva asi nemá smysl, to se bez mechanickýho opotřebení samo nerozhodí.

Když by sis při zapnutým zapalování prohlídnul, jestli zůstane servo v klidu a jak se chová při změně nastavení teploty na climatronicu, jestli dojede a drží s minimálními korekcemi a nebo chaoticky tančí, věděl bys taky hned B)

 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

ahojte, chcem sa spytat skusenejsich a potvrdit si potrebu vymeny. Mame O  II FL 2011 a problem s klimatizxaciou , neskoro sa zapina chladenie cca 15min po zapnuti AC, avsak vzduch nie je extra chladny pri nastaveni MIN teploty (ale nie je ani teply). Klima sa doplna kazdy rok, naposledy dnes. Na aute su skontrolovane vsetky poistky, na PC nevykazuje ziadne chyby. V com by mohol byt problem ? Servisak nechal zapojeny stroj a pri zapnuti AC povedal, ze tie tlaky nie su OK. Boli oba rovnake (6-7 Bar), hovoril v normalnom rezime jeden mal byt okolo 2 a druhy 6-7 Bar (neviem presne) mal to nastartovane cca 15 min a nic sa nemenilo-tlaky. Ukoncil to, ze nutne vymenit kompresor. kedze neboli ziadne chyby aj tie vetraky v mot.priestore zacali tocit. Po 2 min jazdi klima opat zacala ist, nasledne som odparkoval a trubka z kompresora bola studena, ked to bezalo v servise obe vykazovali pocitovo rovnake teploty. Este skusali klepkat po casti kompresora, ci sa nezasekava na mieste bezo zmeny. Neviete poradit ? Mam rovno vymenit kompresor, nemoze to byt chladic (povodny (7r)), nieco ine  ? Chladic pozeral, ze nie je nejako dobity, este spominal vysusac ale to vylucil, nejako ho neriesil... dakujem za reakciu   

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Tohle ale bylo auto, které vozilo ředitele z domu do firmy a tam celý den stálo, není to žádná olítaná a stočená octa, jako 60% dovezených z DE [emoji3]

Takže, je to málo pravděpodobné, ale ANO, ve 130t km může klimakompresor opravdu klidně odejít [emoji6]

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Budu objednávat potenciometry do servo-klapek klimatizace. Kdyby měl někdo zájem se podělit o poštovné a zajistit nižší cenu za serva, tak mi dejte vědět. Ale potřebuju to objednat příští týden, tak jde o rychlou akci. Cena za potenciometr (nový) je 400kč/ks při objednání 5ks už to je jen 300kč/ks a poštovné se rozdělí, přijde mi to domů a já přepošlu k Vám. Termín objednání bude příští čtvrtek 26.7.2018. pište mi SZ, reference na prodejce jsou bez výtek, takže by neměl být žádný problém.

 

Já beru 2ks na slevu potřebuju ještě min.3ks udat [emoji6]

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Nebyl by někdo ochotný se podívat, jestli má klapka V113 otevírat a zavírat až na dorazy serva? Vyměnil jsem potenciometr a stále mi to nezabírá až k dorazu. Co to může dělat? Zkusil jsem vymazat chybu, zkusil jsem tu synchronizaci přes tlačítka Climatronicu a stejně to nedojíždí až k dorazům.

Vloženo

Ludia prosim Vas ma niekto skusenost s nefunkčnou klimou, nespúšťa mi vôbec kompresor, vo Vagu mi piše chybu "kompresor rozdelenie vzduchu v predu blokovany akčny člen". Samozrejme som meral aj napätie na vstupe do kompresora a zapnem na klimatroniku AC a stale mi tam pusti max. 5V. Dokonca najnovšie už mi ani AC nezasvieti. Ďakujem za info.

Vloženo

Ahoj.. Mám Octavii II facelift... Nefungovala mi klima.. Nechal sem tedy vyměnit chladič klimatizace a kopresor. Klima se naplnila a po cca 1,5 měsíci začala klima být prázdná a přestávala chladit. Servis tedy hledal kde je únik a našel únik na hadici která se vyměnila... Teď opět zase po cca. pěti týdnech je slyšet z podpalubovky jak se při zapnutí klima přepouští a je tedy pomalu zase málo chladiva... Neřešil jste někdo něco takového? Servis už neví kde by to mohlo utíkat.. Moc díky všem

Vloženo

Na zátce vysoušeče, to snad utíká nejčastěji. Pokud máš ale v systému kontrastní látku, tak by to mělo být vidět - pokud ji nemáš, tak nechápu podle čeho únik zjišťují. Teoreticky to může unikat i v plaubce.

Vloženo

Pokud to uniká pět týdnů a stále to není prázdné, tak to žádné bubliny dělat nebude. Když tam máš kontrastní látku, tak neexperimentuj s vodou. V místě úniku to dělá poměrně výrazné žlutozelené mapy - a pro jistotu dodám, že musíš použít UV světlo. Při normálním osvětlení není vidět nic.

Vloženo

Asi tak, já tak dlouho dával do servisu auto s padajícím nouzákem kvůli regulací turba, až se mi turbo po jejich vyčištění rozletělo za jízdy na cucky... Samozřejmě servis za nic nemohl, protože to turbo bylo už staré a stejně by odešlo i bez jejich zásahu... Takže mě to stálo 2x tolik co by byla rovnou výměna turba za nové. Jakmile servis neví, nemá smysl tam dál cpát auto... Já už se z toho ponaučil...

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Ahoj, nevim, zda to sem uplne patri. Stalo se mi, ze jsem zastavil u zavor, zhasnul motor. Po chvilce jsem nastartoval a rozjel se. A naskocila hlaska na Columbusu. “ZOBRAZENI NASTAVENI KLIMATIZACE NENI MOZNE”. Nejaky napad, cim by to mohlo byt?? Pred mesicem vymena BCM za novejsi z roku 2011. Puvodne tam byla stara z koncici 087 bez pismena. Dekuji 

6AF3959A-49C9-4B25-AB2D-2F1B0B04BB24.jpeg

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...