Přejít na obsah

Climatronic - závady, problémy


isquash

Doporučené příspěvky

Zda se, ze je to v poradku. O vetsine tvych poznatku uz se tady nekde psalo...

Climatronik nikdy neni v manualnim rezimu, ani kdyz nesviti AUTO. Je to proste automatika...

V zime je bezne, ze stredni vydechy nefunguji. Stejne jako v lete nefunguji vydechy na nohy...

Climatronic je rizeny vazne hodne vecma. Napr. teplota okoli, teplota interieru, intenzita slunce, rychlost automobilu, teplota motoru, delka nastartovani motoru, delka od posledniho zhasnuti motoru, zatizeni alternatoru. Plus samozrejme nastaveni, ktera si navolis na panelu Climatronicu. To jsou jen veci, ktere me prave napadly...

Editováno: , autor: LucasCZE
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, zkusim dohledat. Jinak mas pravdu, nekdy prijdu a nastartuji hned nezavisle na teplote venku a motoru a podruhe to startuje hure a dele. Proste to "nebafne". Navic mam novou baterii. Ocekaval jsem, ze kdyz neco nastavim, nebude se menit nastaveni,.. u predfaceliftu co mame doma to tak u automatickem climatroniku to tak funguje. Jinak nevim, zda se dnesnimu pocasi da rikat zima, kdyz bylo cca 12C. Co jsem zjistil, ze po cca par km jizde zastavim. Prijdu po cca 10min a neklesbou otacky hned na klasickych 900, ale chvili to trva.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja osobne mam pred FL a Climatronic upravuje otacky i kdyz nesviti Auto. Jen jste si toho asi nevsimli. ;) Kdyz Auto sviti, znamena to, ze otacky a nastaveni klapek jsou podle Climatroniku. Pokud Auto nesviti, tak je neco jinak, napr. ty otacky. Neznamena to ale, ze uz otacky neovlada. ;)

A k tomu stredovemu vydechu... Ja mam zkusenost takovou, ze pokud ma Climatronic topit, tak fouka hlavne na nohy a okna. Pokud ma chladit, tak naopak fouka na horni cast tela. ;)

Ale vsechno toto uz je zde na foru popsano. Probiralo se to tady celkem nedavno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Zdravim Vas

Neviete mi poradit co to moze bit za chybu ked zapnem klimu tak mi vypiše chybu nejde vymazat ale ket vypnem AC tak chybu vymaze a nezobrazi ju pokial zas nezapnem AC.

Auto mam Octavia 2 face 1.6 tdi rv2011

 

Dakujem za kazdu odpoved

 

Objednací číslo řídící jednoky: 3T0 907 044 BK HW: 3T0 907 044 BK
Systém a/nebo verze: Climatronic H18 0506
Kódování: 0100000002
Číslo dílny: WSC 22675 401 26214
ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (SK35)
Závady byly smazány
1 Fault Found:
13701936 - Omezení funkce přijatou chybovou hodnotou
U1113 00 [009] - - - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00000001
Priorita závad: 6
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 252
Kilometry: 94698 km
Datum: 2035.14.26
Čas: 18:16:38

 

Vyriesene nebolo to zapinanim AC ale zapinanim svetiel odisiel potenciometer nastavovania osvetlenie spinacov a budikov. 

Editováno: , autor: hokejka10
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

Octavia II MR 08 climatronic. Dnes jsem zhruba po 3 tejdnech vypl ECON režim (aby se okruh klimy promazal), a při stani na volnobeh se mi nezvedla spotřeba. Venku bylo sucho a 7 stupnu. Znamena to, že nezapl kompresor. Pokud jsem zapnul ofuk oken, spotřeba se zvedla o 0.1 l/h - asi se kompresor sepl, ale nejsem si jistej. Není to problém? Myslím, že při 7 sutpních by už klima měla sepnout = zvýšit otáčky plus spotřebu na volnoběh. diky

Editováno: , autor: Migen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar chalani VCDS-ko mi vyhodilo takuto chybu:

VCDS verze: SVO 15.7.1.0
Verze dat: 20150227
www.vag-com.com
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Addresa 08: Klima/topení Labely: User\1K0-907-044.clb
Objednavací číslo řídící jednoky: 1Z0 907 044 H
Systém a/nebo verze: ClimatronicPQ35 084 0305
Kódování:
Číslo dílny: WSC 00000 000 00000
VCID: 3B7EE7527AB463E648-806E
1 nalezena chyba:

00819 - vysokotlaky snimac (G65)
009 - preruseni / zkrat na kostru

 

Chcem sa spytat, pri vymene tohto snimaca je potrebne vypustit/napustit klimu?? Niekde som cital ze to moze byt KO klimakompresoru, je to pravda??Sam mi zda ze klima slabo chladí ale je to v tomto pocasi dost tazko rozpoznava.

 

Ak som spravne odhadol je to tento snimac??

post-84676-0-18865100-1458852406_thumb.j

Editováno: , autor: kermo20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

Octavia II MR 08 climatronic. Dnes jsem zhruba po 3 tejdnech vypl ECON režim (aby se okruh klimy promazal), a při stani na volnobeh se mi nezvedla spotřeba. Venku bylo sucho a 7 stupnu. Znamena to, že nezapl kompresor. Pokud jsem zapnul ofuk oken, spotřeba se zvedla o 0.1 l/h - asi se kompresor sepl, ale nejsem si jistej. Není to problém? Myslím, že při 7 sutpních by už klima měla sepnout = zvýšit otáčky plus spotřebu na volnoběh. diky

Dnes jsem auto připojil na diagnostiku:

 

00229 - tlak v chlazení

        002 - dolní hranice překročena

když sem tuto závadu smazal, tak už po "zapnuti" klimy nenaskočila.

 

Nicméně jsem se podíval na měřené veličiny přes VAG:

 

kompresor proud  0.010A

otáčky kompresoru 0/min

kompresor zatížení 0Nm

chlazení tlak 0 bar

výparník teploty 5°C

 

z toho všeho usuzuji, že je asi úplně pryč chladící medium. Před rokem a pul sem měnil kondenzační chladič klimatizace a veškeré medium bylo doplněno, přes léto vše chladilo. No každopádně asi budu muset do servisu at udělají těsnostní zkoušku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mam takyto problem s climatronicom a poviem vam...idem dnes autom zo ziliny a ked mam stlaceny econ tak mi fuka trosku vlazny vzduch ale ked ho vypnem tak mi za par sekund prestanu fukat fukare a iba to huci ako keby pod kaslikom spolujazdca....a ked zapnem econ tak mi chvilku fuka studeny vzduch z klimy a za par sekund sa zas otepli a fuka teplejsi vzduch....minuly rok mi klima fungovala perfektne a koncom leta som ju daval cistit a plnit....vie mi niekto pomoct? Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,

po zapnuti AC se nekde z prostredka palubky ozyva zvuk jak od strary lednicky a klima vubec nechladi.

VAG hlasi:

1 Fault Found:

00229 - Refrigerant Pressure

002 - Lower Limit Exceeded

Napada me, ze tam asi vubec neni medium (auto jsem koupil v zime, jety, nezkousel jsem to). Akorat je mi divny, proc by na 4 roky strarym aute se melo zratit medium.

Evidentne tedy musi byt poskozene potrubi..

Dalsi vec je ta hlucnost, ale ta muze byt dusledkem, ze tam neni medium. Doufam, ze neni vadny kompresor, ci neco podobneho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Akorat je mi divny, proc by na 4 roky strarym aute se melo zratit medium.

Evidentne tedy musi byt poskozene potrubi..

Proč divný? Médium neuniká jen netěsností takže evidentně nemusí být poškozené potrubí nebo výparník či kondenzátor. Zajeď na plničku a budeš mít jasno. Nechal bych rovnou udělat i tlakovou zkoušku dusíkem. Ten zvuk co popisuješ se objevuje právě při nedostatku média.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zdravim, mám problém na dvouzonove klimě kdyz nastavím teplotu u řidiče zároven se nastavuje u spolujezdce stejne, kdyz otocim teplotou u spolujezdce nastavim jen spolujezdce a pak ridicovim ridice udela to jen nekdy setkal se s tim nekdo ze by se ridicovim koleckem nastavovali obe strany? dekuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zdravím vás pánové, 

 

měl bych jednu otázku. 

 

Mám OII 2,0 TDI, BKD, Climatronic. Klima funguje tak napůl, chladný vzduch z ní fouká až tak po 10ti minutách jízdy. Byl jsem ji nechat doplnit a v servise mi řekli, že ji sice doplnili, ale nefunguje (nepropouští) vysokotlaká větev. Při zapnutí se ani nerozběhnou ventilátory. Zkoušel jsem to napojit na VAG, ale žádnou chybu mi to nevypsalo. Klima fouká na tlak max 10barů,  při jízdě fouká chladně, pokud se motor točí na volnoběh, tak pozvolna přestává chladit. Teplota na výparníku se pohybuje +- na 12°C při venkovní teplotě 27°C. Zvláštní je, že po odpojení venkovního čidla teploty se klima rozjede jak kdyby na max, ale nechladí. 

 

Nenapadá Vás někoho co by mohlo být příčinou ?  :kol-32:

Za odpovědi předem děkuji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Ahojte,

môj problém s klimou je takýto :

Po nastartovani nechladi, ale akonahle pridam otacky cca na 2.000/min tak po cca minute chladi....   proste na volnobeh nechladi...

To iste plti stale aj pocas jazdy....

Pri dazdi ked zastanem na krizovatke, tak ihned zahmli cele celne sklo...

Niekedy chladi inokedy nie...zvycajne sa zacne chladit po starte az po par minutach.

Akomahle sa zapne tak to mierne smrdi sad.png , ked prepnem na ECON tak cítiť taký olejový zápach.

Na diagnostike neviem ktore cisla mam pozerat...

 

Klimatizaciu som dal plnit a cistit, pri plneni spominali ze je nejaky problem s vysokym a/alebo nizkym tlakom ..

nejake rady ?

motor BMM/climatronic SANDEN

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,


 


předem díky za případnou radu. Našel jsem výše podobný problém, ale bez odpovědi.


 


Nechal jsem si opravit klima (netěsnila a nešel kompresor) na Octavia II, 2005, 1.9 TDI, tj. nový chladič i kompresor. Klimatizace funguje, ale...


 


Po chvíli přestane příjemný studený vzduch foukat do kabiny a fouká "jakoby do motoru, do kastlíku", z průduchů v té chvíli nejde nic. Pomůže tomu úplné vypnutí klima a znovu zapnutí a nebo přepnutí do stavu ECO. Jenže po chvíli opětovného fungování opět ta samá situace. Vytušil jsem, že bude problém s nějakou klapkou vzduchu.


 


Nemáte někdo podobnou zkušenost?


 


Díky moc za rady.


Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takže všem těm co jim klima funguje až po nějaké době, nebo po ujetí nějaké vzdálenosti, jsem se rozhodl nějak pomoc tím, že tento problém se pokusím tento týden definitivně vyřešit. Pokud jsem dobře pochopil princip funkce celého systému, kompresor je funkční stále (pokud je teda nastartováno). Ten ventil co je v kompresoru a vedou do něho dva vodiče je, podle mého, regulační ventil průtoku chladiva, který ovládá jednotka klimatizace dle potřeby. Asi je to lépe regulovatelný způsob než pouštět cívku na řemenici a celý systém do plna. Asi to bude mít i vliv na spotřebu paliva a to bude asi ten důvod té změny. Proč vadný ventil a ne kompresor? Přece když bude vadný kompresor, tak už nebude existovat nic co ho přivede k životu, za to cívka jako elektromagnet se může zadrhávat nebo může mít zpoždění po aktivaci jednotkou. Tu cívku jsem měl demontovanou z kompresoru a zapojil ji na zdroj s regulovatelným napětí a cívka jak se zdálo fungovala. Je ale otázka jak funguje v namontovaném stavu kdy na její komponenty mají vliv tlak a teplota chladiva např.. Mám totiž tento problém i já a zítra to budu řešit na jiném autě, tak snad se mě to podaří odhalit...

- Dnes jsem provedl diagnostiku, viz obrázky post-25143-0-67762200-1467057147_thumb.p post-25143-0-18909700-1467058148_thumb.p 

Na jednom z obrázků je patrné, že jednotka aktivovala reg. ventil kompresoru a je tam také odběr v ampérech, ale tlak se na obou obrázcích nezmění, stále 5,8 bar. Pak jsem jen tak do kompresoru lehce klepl a klimatizace začala směle fungovat. To znamená, že to musí být jen na tom kompresoru. Zítra objednám ten ventil a uvidí se. Dále jsem si všiml, že ta hodnota v ampérech se mění v závislosti na nastavení požadované teploty, otáčkách motoru apod.. To mě utvrdilo v tom, že to není jen ventil zap.-vyp., ale plně regulační ventil který se plynule otvírá a zavírá (asi). To potom asi nebude příliš rozumné tam naplno pustit napětí a čekat co se stane

- ve škodovce mě řekli, že to nejde objednat jako díl, pouze celý kompresor a to kus za kus cena 10000,- cca., nebo nový cena kolem 18000,-. seženu to někde na netu..

Editováno: , autor: jirmen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim, uz po 2-henebo po 3-ti jsem vymenil climatronik a skryta zavada stale trva. Mam Octavii 2, facelift 5/2009, elegance, puvodni climatronik odesel - psal stale rear na radiu. Vymena za climatronic s cidlem (dodelane) na vyfukove plyny. Dnes jedu venku cca 25C slunecno, tak zmacknu, AUTO, kdy se zaroven zapne AC (klima). V manualnim rezimu jsem mel nastaveno 19C. Vzdy, kdyz jsem zmacknul tlacitko AUTO, spusti se klima se standardni teplotou 22C na ted nic i pres stale opakovani. Auto na plyn reagovalo mdle. Jako kdyz stale bezi klima, i kdyz je vypla a fouka vlazny vzduch. Po vypnuti motoru a nastartovani to fungovalo, jak ma. Co ovlivnuje climatronik?? Nejaka RJ? Diagnostika cista - bez zavad. Climatronic je nakodovan diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím Vás,

přidám rovněž svou zkušenost s climatronicem v OII 2.0 TDI BMM:
 

Zdravím Vás chlapi,

mám následující problém. Když zapnu klimu (mám klimatronik), tak začne chladit po cca 10-20 min. OBD žádnou závadu nehlásí. chl. kapalinu jsem kontroloval u kolegy - je plný okruh, snímač tlaku je rovněž OK. Když klimu zapnu, ventilátory se roztočí. Pokud klimu zapnu na max, diagnostika hlásí moment 9 Nm a tlak 16 bar. Pokud se klima "rozjede" tak už pak chladí, ale řekl bych na 80 procent. Co mám ještě zkontrolovat, abych mohl říci, že je již za zenitem kompresor?

UPDATE: Večer jsem v garáži auto nastartoval a klimu spustil otočným voličem uprostřed, kde jsem nastavil teplotu "LOW" 
Klima začala do půl minuty chladit - viz měřené parametry. Nechápu tedy, proč mi ve 30 stupních venku neběží  :kol-32:

post-98563-0-02906000-1467396521_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...