Květen 23, 201411 r je divny ze ten chladic je pak na jedny strane horkej a na druhy studenej, tak snad to tak ma byt
Květen 24, 201411 r K větrákům, už kdysi sem hledal fundovanou odpověď. Vždy se točí oba, řídící jednotka je ve velkém. Jednoduchý test funkčnosti: pustit klimatizaci, oba se začnou točit na minimální otáčky. Pokud se netočí malý - chyba je v něm (možná jen uhlíky), pokud se netočí oba - vadná řídící jednotka ve vekém (mění se celý větrák), pokud se točí jen malý, řídící jednotka v pořádku ale odešel motor větráku (uhlíky jdou vyměnit). Pozor! Řídící jednotka nedetekuje chybu typu větrák se netočí i když to po něm chci ! Pokud se o kondici větráků nezajímate aktivně, jejich nefukčnost se projeví až přehříváním motoru, případně vysokým tlakem v klimatizaci!
Květen 24, 201411 r Tak mě funguje velky a točí se na bomby a malý se netočí. Jak se ten maly vetrak dá sundat? To se musí vyhodit chladič? Moto se nepřehřívá, je stále na 90, jako obvykle Upraveno Květen 24, 201411 r od Ustecak21
Květen 24, 201411 r Wow, tak o tom jsem v zivote neslysel. Funguje mi to jak jsem psal a nemam problem. Takze musim zacit patrat po chybe. No dobre.. :-/
Květen 24, 201411 r U toho malýho to prý jsou často jen ty uhlíky. Zatím sem v klidu, točí se mi oba jak je to popsáno. Už to nenajdu, ale pamatuju si že tam bylo psáno že to velký stíhá do určitejch podmínek.
Květen 25, 201411 r Startovat se mi kvuli tomu nechtelo, tak jsem to otestoval pres diagnostiku. A je to opravdu tak jak pise šulda. Mame chybu v malem ventilatoru. Veliky ventilator se toci a maly se ani nehne (ani pres tu diagnostiku). Ale pokud na maly ventilator zatlacim (zasunu ho trochu bliz ke chladici), tak se okamzite zacne roztacet. Ja ale musim prestat tlacit a tak se znova zastavi. Takze to asi budou jen ty uhliky... Ted je otazka, kde je sehnat...
Květen 25, 201411 r otázka jak to vymenit, zda nemusi jit dolu cely chladič :-(- asi na vrakáčí nebo inzerce
Květen 25, 201411 r Tohle by mel byt asi ten menší ventilátor.... http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp8qMjTdQz5b5PiRx+odldKVoHHzZJwtZBwBVNWVZ1KaSw6d/3a+qACknKP2jbAQfm1TCw3Qq1FoH7dii1VYR5n7Djrk2qbTdXB9g23FcRO5RLB0YL6113OsTh3MeWW6e/hxcaYa58VeP+6RPntxoESl2xwHKiUoACC+iNtDjklT/yvCcCRlKXDAvl6T8P6UWyo8hw38HQp7Je5Dyo0LJr4w=
Květen 25, 201411 r Jak je to s tím čidlem tlaku na kompresoru? když je vadný, a mám zaplý auto a klima nechladí ale jde teplý vzduch mají se točit ventilátory, nebo ne? Jak jsem už psal, klima mě začne chladit tak po 10 minutách... a to už se motají oba
Květen 26, 201411 r S cidlem bohuzel neporadim. Ventilator uz mam opraveny. Dal jsem dolu saharu a zkusil ho napojit primo na zdroj - nic. Takze jasna vada maleho vetraku. Rozdelal jsem ho a nenasel zadny problem. Uhliky jsou v pohode, maji jeste cca 1,5 cm. Takze jsem uhliky trochu rozhybal, profoukl vnitrnosti a vetrak uz funguje. V cem byla chyba nevim, ale rekl bych ze na 99 % byly zasekle uhliky. Zitra dam saharu do auta a snad to bude vyresene. Jinak chladic samozrejme zustava v aute. Staci povolit 4 srouby, kterymi je sahara uchycena ke chladici a rozpojit jeden konektor. Spodni srouby jdou povolit jedine zespodu, takze musi dolu spodni kryt motoru... No a potom te jeste ceka trochu boj pri vyndavani sahary. Neni tam moc mista, ale da se to. Tak hodne stesti!
Květen 26, 201411 r tak to také vyzkousim, rozpojiš elektriku jen dole, čtyři srouby a pak to jde ju? koukal jsem na servisni manuál a ty srouby jsou hlavickou jakoby směrem před auto? Upraveno Květen 26, 201411 r od Ustecak21
Květen 26, 201411 r Ano, 4 srouby (myslim ze torx 25) a konektor dole. Pak jde cela sahara ven. Srouby jsou hlavickou smerem k motoru. V podstate v kazdem rohu sahary jeden. To uz ale uvidis sam... Samotny ventilator drzi v sahare 3 matky (sestihran 10). Potom musis z ventilatoru nejak dostat zadni kryt. Vrtuli nema smysl sundavat...
Květen 27, 201411 r super, apoň že tak, mě se ted ten velkej ventilátor tocí na bomby, jak ten malej nejede. O víkendu na to mrknu. Maximálně koupím jinej. Dá se to i nejak odzkoušet jestli funguje až bude venku? Hlavně že mi šašci v servise řekli že bude muset jít ven chladič
Květen 27, 201411 r V servise z tebe asi chteji vytahnout penize... Uz mam saharu zpet v aute a toci se oba ventilatory, takze hotovo. Srouby sahary jsou opravdu Torx 30. Na oddelani spodniho krytu motoru budes potrebovat Torx 30 a Torx 25. Zbytek uz asi budes delat nekde na stole... Jinak ten maly vetrak se da vyzkouset lehce. Je s velkym vetrakem spojeny dvema draty s konektorem. Takze konektor rozpojis a pustis tam 12 V (ja ho zkousel na 5 V, staci to...). Minus davej urcite na hnedy drat, je zbytecne roztacet ho naopak a nicit tim uz zajete uhilky... Upraveno Květen 27, 201411 r od LucasCZE
Květen 27, 201411 r Tak spodní kryt jsem měl dole už kolikrát, to je v pohodě. No tak jsem zvědav čím to bude. Zatím díkes za radu
Květen 28, 201411 r Ahojte Poradte kde može byť problem climatronicu OII facelift, nastaveni klape ide, FIRST run ide nastavit tak ze spustim kompresor automaticky, blika kontrolka AC, po minute prestane blikať, a ked stisknem tlačitko AC tak nesvieti vobec, jedine columbus ukazuje AC on, klima nechladí Kompresor? alebo stači vymenit medium? prečo nesvieti po stlačeni kontrolka AC po adaptaci? 9481200 - Coolant PressureB10AB F0 [009] - Too Low - info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 185 Kilometry: 197623 km Datum: 2001.14.00 Čas: 22:10:219477872 - AC Compressor First Run-InB109E F0 [009] - Not Performed info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 1 Počítadlo resetů: 185 Kilometry: 197623 km Datum: 2001.14.00 Čas: 22:10:21
Květen 31, 201411 r Tak jsem taky zkoušel na ten ventilátor zatlačit a ejhle on se rozjel, pustil a nic tak jsem to cely sundal a profouknul kompresorem, zapnul na zásuvku a nic, malý je asi k.o. , nepokoušel jsem se ho rozebrat, protože je to nějak debilně uzavřený, bez násilí by to asi našlo. (nejspíš to budou uhlíky) Tak jsem sehnal na inzerát celý čelo s oběma ventilátory za 1tis tak pro to zítra jedu, za ty prachy to jde .
Červen 1, 201411 r Ten zadni kryt je tam nasunuty a zajisteny rozklepanim tech vystupku z obalu ventilatoru. Vystupky jdou celkem dobre sklepnout tak, aby sel zadni kryt vysunout. Po oprave jdou vystupky zase rozklepat. Je to blbe reseni, ale nekolik rozebrani to snese...
Červen 29, 201411 r S tímhle se potkávám často. Stačí udělat základní nastavení a je klid. Pokud to nepomůže tak je motor na rozdělení vzduchu K.O
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.