Publikováno Září 22, 200816 r Zdravím embéčkarov!!! Možno tu niekde o tom píšete ale ja som to nenašiel,tak by som sa chcel spýtať,keď niekto prechádzal z 5W na 10W či mu klesla spotreba oleja,mne to žerie okolo 2,5 litra na 15 000 km,niekde som počul ,že pri zmene oleja klesne jeho spotreba.Skúste mi napísať tí čo ste prechádzali na inú viskozitu.Ďíky!!! Keby som moho poprosiť Stíhačku nech mi to nezamyká ,aspoň týždeň .Ďík Stíhačka:-) Upraveno Září 22, 200816 r od Blackedition
Září 23, 200816 r Mohlo by se to i výrazně zlepšit.Ale bejt tebou,nechal bych tam tu 5W.Dva a půl litru není žádná tragedie.Můj otesánek si vezme i po přechodu na 10W 1litr na 2tisíce km,to je 7,5l mezi výměnou....výměnou filtru ,páč olej mám stále novej Upraveno Září 23, 200816 r od hony
Září 23, 200816 r Koukám hony, že ti to papá naprosto stejně oleje jak mě, máme stejnej motor a dáváme stejný olej. Ale já každý rok i ten olej vyměním. Jinak já bych klidně na ten 10W z těch 5W přešel, ta spotřeba oleje se hodně sníží a myslím, že za těch 15 tisíc ani nedoleje a pro tyhle motory těch 10W stačí.
Září 23, 200816 r Určite přejít na 10W múžeš a spotřeba oleje pújde určite dolú. Mne to na 5W papalo asi 0,5l na 12tis. km tak sem dal 10W a ted po 10tis. to drží rysku jako přibytou .
Září 23, 200816 r ZDAREC CHLAPI MÁM DOTAZ K TOMU PŘECHODU OLEJE Z 5W 40 NA 10W 40. KDYŽ TAM MÁM DEJME TOMU TAK 3L 5W 40 MŮŽU TAM DOLÍT 10W 40 NEBO TO MUSÍM VYPUSTIT A PAK NALÍT TEN NOVÝ 10W 40. MÁM MOTOR 1.6 75KW. PŘEDEM DÍK ZA ODPOVĚDI
Září 24, 200816 r Mohlo by se to i výrazně zlepšit.Ale bejt tebou,nechal bych tam tu 5W.Dva a půl litru není žádná tragedie.Můj otesánek si vezme i po přechodu na 10W 1litr na 2tisíce km,to je 7,5l mezi výměnou....výměnou filtru ,páč olej mám stále novej kua klucí kolik máte najeto že vám to tak žere?7,5 l od výměny do výměny tedy 15000 kmto už je palba,to už je na generálku ne? mě to vezme tak 2 dcl - 5W40 Upraveno Září 24, 200816 r od octaviaman
Září 24, 200816 r Ale ty nemáš 2.0 co máme mi, u nás je to normální. Jo jo,na generálku byl ten motor zralej už ve fabrice.Asi ty opačně nasazený stírací kroužky!?První majitel hlásil,že si motor bral 0,5l/1000 už od prvních km.On tam vydržel rvát plnou syntetiku 100tis.km.Já to pak vydržel 4tis. a hned najel na polo 10W40.Teď na tachu 132t. a chutná mu pořád stejně Upraveno Září 24, 200816 r od hony
Září 25, 200816 r Když to dám do servisu,vymění mi zbytečně půl auta s pochybným výsledkem a navíc stanovisko škodovky zní,že spotřeba oleje do 1l/1000km je v "normálu". Olej mě stojí 1300,- na 15t.km...to zas není taková raketa!
Září 25, 200816 r Já si zase myslím, že tak max. 1 litr na tisíc km udělají ty pístní kroužky a zbytek už bude po těch kilometrech v těsnění dříků ventilů, takže se již asi rok snažím dokopat k tomu, abych je vyměnil. Už jsem je ale koupil. A toho oleje mi líto není, když pořád dolívám nový olej, tak myslím, že to je pro ten motor docela dobrý, nemyslíte? edit: na kolik by vyšli ty pístní kroužky, já si myslím, že je to docela finančně nároční. Upraveno Září 25, 200816 r od KaJe
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.