Publikováno Září 27, 200618 r Prosim vas,neviete mi presne povedat kde sa montuje cidlo vonkajsej teploty,co sa pripaja do palubovky. Zda sa mi ze do predneho naraznika alebo do laveho stlpika.No som na pochybach. Neviem kde to hladat v DP.Uz som to prelitoval skoro vsetko a nic.Neviete kde sa to nahodou v DP nachadza jeho montaz? Pripadne co to stoji taka sranda. Dik.
Září 29, 200618 r Ahoj koupil jsem si do auta teploměr s vnějším čidlem. Musím ho tahat až k mlhovce nebo ho můžu dát někde blíž. Dík
Září 29, 200618 r Origo je na levé přední mlhovce na horním šroubu připevněný plech s očkem na čidlo. Já to dělal ted ve čtvrtek.
Září 29, 200618 r Ahoj koupil jsem si do auta teploměr s vnějším čidlem.Musím ho tahat až k mlhovce nebo ho můžu dát někde blíž. Dík ono by najlepšie bolo keby si ho dal tam kde má byť, pretože tam máš vždy "čerstvý" vzduch a keby si ho dal inam mohlo by byť ovplyvnené napr do motoru atď:-)
Září 29, 200618 r Ja som s tym experimentoval, čidlo som daval na stpiky,podbeh, blatniky všade to bolo niečim ovplyvnovane a je naozaj najlepšie miesto pri tej hmlovke.No aj tam ked stojiš motor to vyhreje ale po chvile jazdy je to ok.
Říjen 16, 200618 r Zdravím, včera mne napadlo jen tak otevřít manuál k Fábce a tam jsem se dočetl že vnější teploměr ukazuje s nejakým zpožděním ? Je tam něco jako že správná teplota se zobrazí po 5 minutách. Tomu prostě odmítám věřit, že se v zimě o 5 minut později dozvím, že jsem si na namrzlé vozovce mohl rozbít čuchometr před 5 minutami. A nebo jsem to jen špatně pochopil a čuchometr si rozbiju intime ? vasin
Říjen 18, 200618 r myslim ze o namrzlej vozovke sa dozvies uz cestou k autu a nepotrebujes k tomu teplomer
Říjen 18, 200618 r asi to tak fakt je:-) dnes rano ked som nastupil do auta ukazoval teplomer 5,5 stupna a ked som bol na ulici už skočilo na 0,5
Říjen 18, 200618 r ukazuje hnedka, pokud vim tak tech 5 minut je tam z duvodu kdyz auto stoji tak je tam jina tepltota, ale pak uz ukazuje hned
Říjen 19, 200618 r myslim ze o namrzlej vozovke sa dozvies uz cestou k autu a nepotrebujes k tomu teplomer Já jdu po schodech, pak chodbou doleva, dveře do garáže, pořád v bačkorách ... nějaké zpoždění tam je.
Říjen 19, 200618 r Obvykle ten teploměr teplotu směrem dolů, nižší, ukazuje téměř hned, se spožděním ukazuje zvyšující se teplotu.
Říjen 19, 200618 r on je totiz dost chytry a pozna ze auto stoji a to je pak teplota z ovlivnena teplem od motoru, za jizdy ne protoze se to odfoukne...no a proto je tam udelane zpozdeni, aby kdyz treba clovek stoji u prejezdu a venku je -10 mu teplomer neukazoval trebas +10
Listopad 18, 200618 r Zdravím, mám Fábii bez PC a tedy i bez venkovního teploměru. Máte někdo zkušenosti s montáží teploměru koupeného samostatně v prodejnách autodílů. Jaký typ a kam jej umístit? Dík za info.
Listopad 18, 200618 r Autor Zdravím, mám Fábii bez PC a tedy i bez venkovního teploměru. Máte někdo zkušenosti s montáží teploměru koupeného samostatně v prodejnách autodílů. Jaký typ a kam jej umístit? Dík za info. Ja by som ho prisroboval pri lavej hmlovke v predu a typ? Dle chuti. Len neviem kade natahnes kable k cidlu.
Listopad 19, 200618 r no pokiall to ešte netahal nikdy a nemal dole palubku tak to bude s kablikom problem iked na pravej strane je jeden gumeny prechod kadial by sa dalo vnutra vniknut...
Listopad 19, 200618 r Ja měl čidlo od koupeného teploměru vytažené průchodkou do zadních dveří (není tam manžeta u klasika) a přilepený na spodku zadních dveří.
Listopad 19, 200618 r tak teploměr bych umístil tam, kde se umísťuje při montáži PP, to je u levé přední mlhovky. Aby ukazoval správnou teplotu, musí na něj foukat. Já nedávno dodělával PP a komplet mě to vyšlo na 2300Kč. Přístrojovka s čidlem mě stála 800Kč, páčka z vrakáče 500Kč a naprogramování přes VAG a stočení km na hodnotu, kterou jsem měl na svém původní tacho 800Kč. Zbylé peníze mě stály piny a svorkovnice na čidlo teploty. Kabel jsem natáhnul přes průchodku u spolujezdce, zapojil čidlo teploty a pak jel za MAKOVem, abychom vyměnili páčku, pozapojovali káblíky a naprogramovali budíky. Tohle trvalo cca 2 hoďky a mně montáž čidla, zapojení, natáhnutí kabelů trvalo tak 2-3 hodiny. TÍMTO BYCH CHTĚL PODĚKOVAT MAKOVovi ZA POMOC, BEZ KTERÉHO BYCH BYL ZTRACEN A TAKY BOBÍKOVI, ZA NEUSTÁLÉ VYPTÁVÁNÍ, MÍSTY HRANIČÍCÍ AŽ S DEBILITOU :) A UDĚLUJU MU SLÍBENOU POCHVALU PŘED NASTOUPENOU JEDNOTKOU DĚKUJI KLUCI :):):)
Listopad 19, 200618 r no tak je to až zarážející, ale po namontování PP jsem jel cestu UH-Ostrava (cca 160km) plné auto(v kufru krosny s jídlem, noťase, 4 lidi), rychlost kolem 100-120km/h a spotřeba tam 5,5l/100km a zpátky 5,4l/100km. To je hodně slušné. Jinak je ale pravda, že pak jsem hrkal po okreskách a vesnici, prostě takové město a šlo to na 6,1l/100km. Ale i tak je to zatím super. A motor 1.4MPi, to jen pro upřesnění, zímní pneu 185/60 R14
Listopad 19, 200618 r Autor No ja som to natahoval original cez deliacu stenu a konstatujem: Never more Zacalo mi tiect do auta cez tu prechodku pod stieracom do toho zlabu kde byva kabelovy zvazok /bolo to plne vody/ ,hoci som tam potom narval silikonu,takze to budem muset este raz rozebrat. Ale som spokojny.Ked to otvorim po 5 rokoch ,tak budem vediet kera bije. Mam rad originalne riesenia. A hned som si natahnul a drat k cidlu k nadobke ostrekovacov ,lebo clovek nikdy nevie... Upraveno Listopad 19, 200618 r od Piaggio
Prosinec 10, 200618 r Nevíte někdo, zda Škodovka nabízí domontování teploměru venkovní teploty (nemyslím celý palubák, jen teploměr) s displejem? V supermarketu teploměry nabízí, ale o jejich kvalitě nejsem úplně přesvědčen proto mě zajímá spíš origo díl Škoda. V autě sice palubní PC mám (Comfort) ale vím o lidech co mají Clasica a chtěli jen nějaký spolehlivý teploměr.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.