Publikováno Říjen 8, 200816 r Co si myslite o prodlouzenych servisnich intervalech? Tady zas jeden duvod proc tomu neverit! Myslim ze kazdej to muze potvrdit.
Říjen 8, 200816 r ja dávam každých 15000 filter vyfúkať tlakovým vzduchom, a na 30000 nový. Víjde ma to asi drahšie ale aspoň je kľud Upraveno Říjen 8, 200816 r od Speeder
Říjen 8, 200816 r mal som octaviu...1.9tdi..turbo zacalo piskat okolo 110 000..filter meneny kazdych 30 000km. je ale pravda ze turbo som nikdy nedaval vychladzovat ako tu seci pisete ze to treba..asi si pomyslite ze som totalny pako...noo som..doteras som to nevedel..ale na tejto novej co mam uz setko pohode.motor nehavam bezat...
Říjen 9, 200816 r jezdíš s autem na okruhu? jezdíš na dálnici stále plnej plyn, pak dupneš na brzdu, hodiš na krajnici a hned chcípneš? jestli jo, pak má dochlazování smysl, jinak ne.
Říjen 9, 200816 r Co si myslite o prodlouzenych servisnich intervalech? Tady zas jeden duvod proc tomu neverit! Myslim ze kazdej to muze potvrdit. Mr. Cimbu pise ze mame v CR velice prasne prostredi....to pak musi ve Spanelsku nebo nekde v Maroku menit filtr skoro pri kazdem tankovani
Říjen 9, 200816 r Autor Tak zrovna tomuhle ja verim, kazdej si na to ztezuje!! Samotneho me to potkalo...a skoncilo vymenou turba...jen se nekdy podivejte jak vypada vas filtr!
Říjen 10, 200816 r každej si na to určitě neztěžuje Doli, zas to tolik nedramatizuj. mmch tobě odešlo turbo z důvodu zasviněnýho vzduchovýho filtru? žádnej jinej důvod nebyl? výrobní vada? vada materiálu? jak říkám, svýmu autu dávám ceres hodně a všechno drží a nic nehouká, ve firmě máme další dvě OII 1.9TDI a taku už přes dva roky bez problémů na prodlouženým intervalu, kámoš má 2.0TDI a v 60tis km taky pořád v pohodě na prodlouženým. Upraveno Říjen 10, 200816 r od Luke288
Říjen 10, 200816 r Tak určitě kdyby někdo na ten filtr jezdil třeba víc 100.000km,tak to tomu turbu určitě neprospěje,ale osobně s tímto problém nemám,já ho měnim u všech aut po 60.000km a nikdy jsem neměl problém z hlučnim turbem.....
Říjen 10, 200816 r Autor Zrovna tento tyden si na to ztezovali 2 lidi s kteryma jsem se potkal. Je to kazdyho vec jak se k svemu autu chova. Rozhodne nic nedramatizuju, myslim ze hlucnost turba u die. octavii je znama vec! Jen jsem na to chtel upozornit... Upraveno Říjen 10, 200816 r od Doli
Říjen 10, 200816 r U nás na jihu máme větší prašnost...to víš místní bývalá JZD to je bordel na silnici hned a to nemluvím co dělají za oblaka prachu kamínky po zimě po silničářích. Věřím, že auto co jezdí po Praze, nebo hodně dálnice neví ani z poloviny co je silniční prach.
Říjen 10, 200816 r Zdendo to je zcela jasny.Olej měnit každých 15 tisic kilometru a budeš mit klidné spaní
Říjen 10, 200816 r filtr hezky při servisce s olejem a pokud se někdo občas nudí, tak občas vyklepat. On je taky rozdíl kde jedeš, pokud projedeš letní loukou v květu, tak je z filtru humus a to samé chladič, pokud jezdíš po neprašných cestách, tak vše OK.
Říjen 10, 200816 r No tak nějak to asi bude, prach je kanec...toho taky když potkáš měníš půlku motoru
Říjen 10, 200816 r já dneska zachránil zajíce, zastavil jsem pár cm od něj, ale brzdil jsem i očima. no, jinak koukám, že když dodržuju servisní intervaly doporučený škodovkou a nedělám to tak jak se tady píše, tak vlastně nemám svoje auto rád. zvláštní, protože můj vztah k autu je skoro víc než osobní...asi úhel pohledu Doli...
Říjen 10, 200816 r Autor Uz jsem to napsal jednou, je kazdyho vec co dela a kdy jak jezdi na servisni intervaly. Nekdo je dodrzuje nikdo ne. Ja jen rikam ze HODNE lidi si ta tento problem ztezuje a uvedl jsem tady moznou pricinu vzniku zavady. Pokud tento problem nemas, je to jen dobre.
Říjen 11, 200816 r Já si myslím, že každej k autu máme osobní vztah a pokud bude někdo něco měnit dle svého rozumu tak tomu rozhodně neublíží, spíš naopak. Ještě jsem nikdy neslyšel, že by někdo zlikvidoval auto tím, že vyměňuje tyto věci dřív než by musel. Spíš jsem viděl zlikvidovaný auta tím, že nikdo neměl na nic čas.
Únor 12, 200916 r Chcem sa spytat, ci ma zmysel kupovat drahsie vzduchove filtre ako K&N, alebo Green. Pocul som aj hlasy pro aj proti.
Listopad 18, 200915 r caute, nemate niekto navod na vymenu vzduchoveho filtru? co vsetko treba odmontovat? diky M.
Listopad 18, 200915 r V instalačních manuálech OII 1,9tdi - jak vyměnit filtry, fotoseriál Vzduchový, naftový, pylový... Upraveno Listopad 18, 200915 r od DEZENT
Listopad 18, 200915 r no uzasne...tym si mi nepriamo naznacil ze si mam kupit manual? ty si vydavatel?
Listopad 18, 200915 r Ne nepochopil jsi mě tady na foru je sekce instalační manuály tam to je tuším strana dvě.
Duben 5, 201015 r Zdravím,když jsem byl teď na první garančce s výměnou oleje po 15000 km a při placení jsme procházeli provedené práce,tak jsem se ptal jestli náhodou nezapomněli vyměnit vzduchový filtr,ale bylo mi řečeno,že ten se mění až při 60 - 80000km. Trochu mne to překvapilo a z minulosti mám zafixované,že vzducháč by se měl měnit častěji. Zkusil jsem filtr vytáhnout,lehce jsem ho prokleplal o nohu a jen jsem zíral kolik prachu z něj vyletělo. Nebylo to jak z pytle vysavače,ale bylo toho opravdu dost,aby to mohlo časem být neúnosné. Pokud beru v úvahu jak se má dbát kvůli životnosti motoru právě ohled na tento filtr,tak mne překvpuje,že to škodovka alespoň nedoporučí. Po této zkušenosti jsem neváhal a koupil nový zn. Bosch za 430,- "co bych pro miláška neudělal" ,samozřejmě ne ve škodovce,tam za něj chtějí pouhých 850,-. Jsem spíše jen uživatel vozu a ne žádný odborník,ale určitě doporučuji filtr zkontrolovat a vyměnit.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.