Přejít na obsah

číslo motoru


dadaoct

Doporučené příspěvky

Číslo evidovaný nemám,jen typ. Byl jsem včera na stk. Na emisích mi řekl že číslo motoru je tak orezlý,že to nedokáže ztotožnit,ať si dojedu na emise do autorizáku. Volám kámošovi,ten povídá klidně přijeď,že to není problém. Měl jsem teda emise ale velice mě zajímalo,jestli mě vyhodí na STK. Naštěstí kouknul jen na VIN,remcal za folie na oknech a chtěl měřit propustnost,ale nakonec řekl,že mi dopručuje si je strhnout a že mě pustí. To víš NASRAT!!!! Propustnost mám OK tak nic trhat nebudu. Takže dva roky mám klid,ale co při příští kontrole? O emise strach nemám(mám známý i jinde) ale co když se při STK na číslo podívá? Nebo jak jsem se tu dočetl co třeba hloubková kontrola v zahraničí? Je zajímavý že na evidenčce při koupi koukli jen na kryt rozvodů a vše v poho. Existuje nějaký způsob jak tohle vyřešit legálně. Třeba nějaký ofiko postup z MB?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, pokud není číslo motoru napsané v techničáku, tak ani nemusí být na motoru. Když byl právě kámoš s oktou na TK, tak měl taky orezlé číslo motoru a tam mu doporučili, aby si ho nechal vymazat z techničáku a bude vše v pohodě. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

číslo taky evidovaný nemám,ale typ evidován být musí. Kdyby byl k přečtení aspoň typ tak je to v poho,číslo je mi šumák,ale ono tam není vidět nic. Asi mi nezbude než zkusit napsat do MB jak se to řeší. Protože pochybuju že nějaká víc jetá octa z německa,které je zimním solným rájem,ho má po pár letech provozu čitelný. Jinak naše autorizovaný servisy ví prdajs jak na to

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mě zajímalo jak takovou situaci řešit. Nedávno jsem si koupil O1 1999 66kW ( dovoz D ) a když jsem byl na evidenčce tak mi řekl že

není čitelný typ motoru ale ukecal jsem to ale že příště na STK bude problém. Tak jestli někdo bude psat do Škodovky tak sem pak

hoďte jak na to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jak tak vidím tak vcelku běžný problém, kámoš byl taky na STK, číslo motoru má v techničáku výmaz, na STK byl nějaký debil kterej kontroloval úlně všechno. typ motoru přečetl ale řekl že je to vyražený neoriginálním způsobem. když sme mu řekli že v techničáku je výmaz, tak říkal že se tam mohlo něco měnit ale že by to mělo být napsaný v techničáku. a ještě k tomu potřeboval evidenčku na přihlášení. ten kokot dal jen technickou a na měsíc a že si to má vyřešit na úřadě a pak dojít a že mu dá technickou už normál.

Ale řešení mám. zajít do škodovky do servisu a tam chtít aby vám dali potvrzení, že typ motoru odpovídá typu, který tam má být a zajít s tím na úřad ať to zapíšou do techničáku a na STK už bude pohoda. nevím jestli je to řešení pro všechny ale pro ty kteří chtějí přihlásit auto a toto jim brání tak možná jo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Presne jak pise OTDi, zajdete na origo skoda servisu pro potvrzeni, kouknou na motor, vyplni prohlaseni o shode typu motoru ktery mate pod kapotou, tendle papir si nechte po celou dobu vlastnictvi auta a nemate zadny problem. Presne takdle sem postupoval kdyz na moji byvale fabii byl zrezly napis ATD na motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Máte pravdu, ale taky záleží na koho při evidenčce narazíte,když sem koupil první Octavii dovezenou z Německa, tak mi známý emise udělal, ale řekl že bude problém na STK, taky že jo, napsali to do protokolu a na magistrátě mě poslali do Škodovky.Tam prohlášení napsali,ale na Magistrátu se jim to nelíbilo... Museli to ve škodovce přepsat. A potom sem si ještě do měsíce musel nechat vyrazit typ motoru. a nahlásit to. Takževelmi příjemné starosti.... Neustálé lítání a papírování....

Když mi jí ukradli, tak sem si koupil opět dovoz,a opět z vyrezlím číslem, naštěstí byl na STK známý. tak napsal že je to o.k. Ale jsem zvědavej co na další STK...Zda-li nebude problém...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě na STK vyhodili za nízký pružiny a taky za orzlý typ motoru (AGR), zajímavyý je že když jsem byl na evidenčce u stejného technika tak jsem tam měl ten platový dekl a protože byl líný pod něj koukat, tak to prošlo, teď byl dekl sundaný a problém...

takže řešení: zajdete si na úřad (registr vozidel), vyplníte žádost o úpravu ve VTP (do kolonky "jiné" napíšete : žádám o vyražení typu motoru), tam vám vystaví papír pro nové vyražení náhradní technologií, zaplatíte 50Kč a jedete na STK kde jsou k tomu oprávněni, na základě toho papíru to technik oškrábe a vyrazí nově typ motoru, násedně vám papír z úřadu orazítkují jako že to je od nich provedeno, napíší kam to bylo vyraženo a s papírem jedete zpět na úřad kde to dopíší do VTP a ORV "náhradní technologií vyražen typ motoru", jeden ten papír si nechají a druhý je pro vás kvůli případným kecům na STK. To je všechno, stojí to 150Kč plus lítání od čerta k ďáblu... jinak taky doporučuji to nechat udělat, nejen kvůli následným problémům na STK, ale i kvůli kontrolám v zahraničí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...